خانه > اخبار کنپارس > پیک کنپارس هفته آینده به آنکارا می رود. مهلت مراجعه: ۲ آذر ۱۳۹۱

پیک کنپارس هفته آینده به آنکارا می رود. مهلت مراجعه: ۲ آذر ۱۳۹۱

۲۸ آبان ۱۳۹۱

به اطلاع دوستان می رساند که پیک کنپارس روز دوشنبه هفته آینده به منظور مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه به آنکارا می رود.

دوستان می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه  دوم آذر ماه ۱۳۹۱ برای استفاده از خدمات پیک کنپارس به دفتر ما در تهران مراجعه کنند.

برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۲۲۰۲۵۰۸۴ تماس بگیرید.

  1. ازاده
    ۱۸ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۷ | #1

    سلام جناب مختاری عزیز
    من و همسرم از خواننده های مشتاق وبلاگ شما بوده و هستیم و بسیاری از پاسخ هامون را یا از لابلای پرسشها و پاسخهای دوستان یا مستقیما از حضرتعالی دریافت کردیم چه لبخندهایی که ازپاسخ های امید بخش شما بر لبهامون نشست و چه غمهایی که با پاسخ های منفی اما متین شما تجربه کردیم چه مشکلاتی که با مهارت و تجربه شما حل گردید و چه پرسش هایی که با چشمان منتظر و جویای ما در وبلاگ شما بی پاسخ ماند… چه روزهایی که درا نتظار پاسخ های شما با چک کردن مکرر وبلاگتون سپری شد و چه شور و هیجانی که با اضافه شدن به دیدگاه های هر موضوع تجربه کردیم …. از همراهی و دلسوزی شما باید قدردانی کرد حتی با جملاتی کوتاه نظیر این.

    پرونده ما اسکیل ورکر فدرال اکتبر ۲۰۱۰ بود(ورشو) مدیکالمون در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۱ بود و با توجه به طولانی شدن زمان مدیکال تا درخواست پاس بارها از راهنمایی های شما بهره بردیم خوشبختانه امروز بعد از گذشت بیش از ۱۴ ماه از مدیکالمون درخواست کپی پاسپورت برامون اومد و مارو بسیار خوشحال کرد..
    سوالی از حضورتون داشتم ما بلیط را قبل از افزایش قیمت دلار برای ۲۴ بهمن ماه رزرو کرده بودیم اگر ویزامون زودتر از این تاریخ بیاید و مهلت لندینگ تعیین شده زودتر از تاریخ بلیط باشد راهی برای تمدید مهلت لندینگ وجود دارد ؟
    آیا میشود از الان یعنی قبل از صدور ویزا برای این کار اقدام کرد؟
    باز هم مکررا و صمیمانه از تمامی پاسخها و راهنمایی هاتون سپاسگزارم

    • ۱۹ آذر ۱۳۹۱ در ۱۶:۱۹ | #2

      از لطف شما ممنونم
      وقتی که شما خواهید داشت این قدر ضیق نخواهد بود تا آمدن ویزا اقدامی نکنید باید امیدوار باشید تا آن موقع ویزا به دستتان می رسد. همین مرحله هم تا دوماه راحت طول می کشد

  2. مریم
    ۱۳ آذر ۱۳۹۱ در ۰۶:۲۸ | #3

    سلام من دارم برای ویزای کار اقدام می کنم و همه مدارک رو هم آماده کردم و فرمها رو هم پر کردم اما تولیست مدارک اصل پاسپورت هم هست. می خواستم ببینم الان باید پاسپورت رو همراه پکیجم بفرستم یا فقط کپی کفایت می کنه و بعدا مثل مهاجرت ازم پاسپورت اصلی رو می خوان.

    • ۱۴ آذر ۱۳۹۱ در ۰۰:۱۰ | #4

      خیر ارسال اصل پاسپورت قانونی نیست و همان کپی را بفرستید
      اصلا هیچ پستی اصل پاسپورت قبول نمی کند

  3. رضا
    ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۶ | #5

    آقای دکتر مختاری
    با سلام .
    می دانم که موضوع زیر مرتبط با تاپیک کنونی نیست ولی من بعنوان عضوی از مجموعه متقاضیات کبک درخواستی دارم که اینجا مطرح می کنم:
    متن زیر صدای متقاضیان کبک است که پروسه زمانی آنهااز فایل فدرال تا مدیکال و ویزا دائماٌ در حال افزایش است و سهمیه ویزا برای اسکیل ورکر کبک در سال ۲۰۱۲ کاهش چشمگیری داشته است.درخواست ما صرفاٌ تسریع در صدور مدیکال و ویزا برای این متقاضیان ضمن افزایش سهمیه ۲۰۱۳ برای آنکارا می باشد تا همه دوستان در زمان مناسب به ویزا برسند.امید است با هماهنگی شما صدای ما رسا تر به سفارت منتقل شده و بتوانیم شاهد نتیجه آن باشیم.
    چنانچه مستحضرید روند کند رسیدگی به پرونده های مهاجرت به کبک در مرحله ی فدرال روز به روز کند تر و مایوس کننده تر میشود. پروسه ای که قرار بود ۱۲ ماه به طول بیانجامد به ۱۸ ماه و در حال حاضر ۳۲ ماه تغییر یافته است. چه بسا دوستانی که با بیش از ۳۲ ماه هنوز در انتظار به سر میبرندو هنوز مدیکال دریافت نکردند. انتقال پرونده ها از دمشق به آنکارا و پس از آن استخدام نیروهای فارسی زبان مسلط به فرانسه یا انگلیسی در کنار ترکی نوید بخش روزهای خوشی بود که رفته رفته به یاس مبدل شد. در این میان چگونه میتوان برای آینده ای نا معلوم برنامه ریزی کرد؟
    بدینسان دوستان اقدام به جمع آوری امضا جهت نشان دادن میزان اهمیت این موضوع برای منتظران و همچنین اطرافیان ایشان شدند . پتیشن به امضای بیش از ۱۰۰۰ نفر رسید. از هفته های گذشته تعدادی از دوستان شروع به انتقال موضوع به رسانه ها و تلاش برای رساندن صدای مظلومانه ی خود به مسولان امر شده اند. ولی در این مسیر نیاز به فردی مطلع که بتواند موضوع را از نزدیک پیگیری نماید کاملا حس میگردد.
    با نظر به احساس مسولیتی که در شما وجود دارد ( این موضوع تعارف نیست و کاملا از سایت شما قابل برداشت است ) و درگیری تعداد زیادی از موکلین شما با این موضوع و این شعار زیبا و پر معنی که “مهاجرت هدف اصلی شما نیست بلکه موفقیت مهاجران در کانادا” مد نظر شما است، بر آن شدیم که مراتب را با شما در میان گذاشته و از شما کمک طلب نماییم.
    شنیدن اخبار خوش به ثمر رسیدن شکایات متقاضیان کانادا قبل از ۲۰۰۸ به ما امید ادامه ی راه و رسیدن به نتیجه داد.
    و در انتها امیدواریم متقاضیان کبک را نیز در این خصوص یاری نمائید. با سپاس

  4. میثم
    ۹ آذر ۱۳۹۱ در ۰۴:۱۴ | #7

    سلام جناب اقای مختاری ،پرونده یکی از دوستان من که جزو ۳۸ رشته ای ها بودند چند ماه پیش بعلت به حد نصاب نرسیدن امتیاز بسته شد.ایشان سال گذشته ازدواج کرده بودند و با ای میل ازدواج خود را اعلام کرده بودند،اما پاسخی دریافت نکرده بودند.اگر ازدواج ایشان درپرونده شان ثبت میشده به حدنصاب میرسیدامتیازشان.ایا ملاک امتیازها وضعیت فرد در زمان اقدام برای مهاجرت است،آیا در مورد پرونده ایشان امکان شکایت وجود دارد.آیا شرکت شما میتواند به ایشان کمک کند.ممنون

    • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۵۳ | #8

      ارسال ایمیل کافی نیست و باید سند ازدواج می فرستاد و نیز هزینه قانونی برای همسر
      جای شکایت ندارد

  5. هدی
    ۷ آذر ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۶ | #9

    با سلام
    جناب دکتر فکر می کنید جمع شدن نخست وزیر و نمایندگان ایرانی سودی برای ما هم ممکنه داشته باشه؟
    سپاس

  6. امیر حسین
    ۷ آذر ۱۳۹۱ در ۰۸:۴۴ | #11

    سلام اقای دکتر وقت بخیر وممنون از زحمات شما
    ویزای من اومده زحمت دریافتش راهم موسسه شما کشیدن که اینجا از همکاران شما درتهران بینهایت سپاسگذارم
    اقای دکتر ۲ سوال دارم یکی اینکه من ۲۳ دسامبر میرسم مونترال csq اعتبارش تموم شده مشگلی برام پیش میاره؟ دوم اینکه فرم csq ظاهرا دو برگ داره پایین یک صفحه نوشته titulaire و صفحه دیگه نوشته immagration-canada

    من برگه دومیه یعنی ایمیگریشن کانادا راندارم کپیش را دارم ولی اصلی را اصلا یادم نمیاد کجا گذاشتم خواهش میکنم تمنا میکنم راهنمایی و کمک کنین.

    • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۲:۰۷ | #12

      مهم نیست
      برگه ایمیگریشن را شما به کانادا داده اید همان که نزد شماست کافی است

  7. میثم
    ۶ آذر ۱۳۹۱ در ۱۶:۵۱ | #13

    سلام جناب مختاری
    این که افیسر مین رو خودشون تغییر میدهند کاملا درست می باشد، اما شبهه من در مورد اینه که مدرک لیسانس رو هم ارسال کردم و اطلاعی هم از بابت ۱۶ امتیازی بودن فوق دیپلمم نداشتم.
    حالا با این شرایط ممکنه که امتیاز رشته من رو بر اساس فوق دیپلمم بدند یا نه؟

  8. الهام
    ۶ آذر ۱۳۹۱ در ۱۴:۰۴ | #15

    سلام. من و همسرم درست ۱۵٫۱۲٫۲۰۱۰ در مصاحبه کبک قبول شدیم و فایل نامبر فدرال خودمون را هم گرفتیم. الان مدتهاست منتظریم و وقتی به وکیلمان(که طبیعتا چون همه پول را گرفته با اکراه به ما وقت می دهد) می گوییم نامه ای چیزی بنویسیم و پی گیر پرونده مان شویم می گوید این کار اصلا لازم نیست و آقای مختاری هم برای پروپاگاندای تبلیغاتی است که این کارها را می کند و در وبلاگش می نویسد و اگرنه این کارها هیچ نتیجه ندارد. اما ما حتی نمی دانیم پرونده ما الان در آنکارا است یا ورشو. تا چند وقت دیگر csq منقضی می شود ولی ما هیچ اقدامی نکرده ایم. وکیل ما چنان از کانادایی ها حرف می زند که انگار خدا هستند و در هیچ کارشان خطا و سهل انگاری نیست که نیازی به پی گیری باشد. من شک دارم که اینطور باشد. آیا می توانیم از اینجا کار خود را با شما پی گیری کنیم؟ آیا برای این کار لازم است کل هزینه وکالت را دوباره پرداخت کنیم؟ چطور می توانیم درخواست دهیم که ایمیل خودمان را معتبر بشناسند و اگر اطلاعی از پرونده ما بود به خودمان بدهند نه به وکیل مذکور؟

    • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۷ | #16

      چه عرض کنم.
      توصیه نمی کنم وکیل خود را تغییر دهید
      پست آخر همین وبلاگ را بخوانید
      احتمالا باز هم به تبلیغات متهم می شویم

  9. ازاده
    ۶ آذر ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۰ | #17

    سلام مجدد جناب مختاری عزیز
    سوال دیگری داشتم از حضورتون
    شما فرمودید فرم schedule A مربوط به چک امنیتی است می خواستم بپرسم با توجه به این که از انجام مدیکالمون ۱۴ ماه میگذرد آیا این فرم به معنی تازه شروع شدن چک امنیتی است و معلوم نیست که ویزا کی می آید دوباره چندین ماه دیگر باید منتظر انجام شدن چک امنیتی باید باشیم ؟؟؟؟؟
    یا چک امنیتی با این فرم تمام شده است و منتظر ویزا به زودی باشیم ؟؟؟؟
    ممنون که توجه می کنید و پاسخ می دهید طولانی شدن روند پرونده خیلی طاقت فرسا شده است و پاسخ های شما دلگرم کننده

  10. سام
    ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۱۷ | #19

    باز مثل همیشه مرسی امروز عاشورا دعاتون کردیم چون که تا اونجا که میتونید به ملت کمک میکنید
    حالا به نظرتون توی تخصص اصلیم که انیمیشن سازیه ادامه بدم بهتره؟ چون بنده چندین فیلم کوتاه ساختم و چند دیپلم جشنواره داخلی و خارجی هم داره.
    والا بنده فقط گریم و ارایشگری و این فیلمسازی و مسلطم ؟
    خوشحال میشم نظرتونو بدونم

  11. فاطمه
    ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۹ | #21

    با سلام و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزندتون،

    چند سوال داشتم که ربطی به این پست نداره، منتهی صفحه اصلی سایتتون هنگ کرده بود نتونستم اونجا کامنت بگذارم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    ۱٫ ما مدارکمون رو ۲۹ دسامبر ۲۰۱۰ برای کبک فرستادیم و ۲۸ می ۲۰۱۱ فایل نامبر دریافت کردیم (با رشته مهندسی عمران). تا به حال نامه دعوت به مصاحبه دریافت نکردیم. ۲ ماه پیش هم مدرک زبان TCF برایشان ارسال کردیم (البته نخواسته بودن) آیا نیاز است که پیگیری کنیم؟ اگر به دفتر مونترال فکس پیگیری بزنیم جوابی خواهند داد؟؟؟؟

    ۲٫ بازار کار استان آلبرتا برای رشته مهندسی عمران آیا بهتر از کبک است؟

    ۳٫ آیا پس از دریافت کارت اقامت از استان کبک برای کار و زندگی میتوانیم به آلبرتا برویم؟

    بسیار سپاسگذارم.

  12. sara
    ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۰۵:۴۶ | #23

    Hello,
    i have a non related question ! i live in Montreal and i wanna send invitation letter and apply tourism visa for my parents,so my question is how can i pay 75$?should i pay by credit card?money order or should send them the invitation letter and they pay in Iran?!!

  13. مروارید
    ۴ آذر ۱۳۹۱ در ۲۰:۳۶ | #25

    سلام عرض کردم جناب مختاری خسته نباشید،در ارتباط با کارت اظهارنامه گمرکی اگر در زمان ورود اول مهاجر یکسری وسایل همراهش نباشد و بخواهد در زمان دیگری بعد از ورود در چند ماه آینده وارد کند میتواند همچنان از مزیت گمرک فری مخصوص مهاجران استفاده نماید و اگر بله آیا ددلاین زمانی مشخصی دارد و سوال آخر اینکه در این کارتی که تصویرش رو در سایت منعکس کردین جایی به چشم نخورد جهت این مساله و آیا باید فرم دیگه ای جهت اجازه ارسال وسایل در آینده پر گردد تا بتوان از این مزیت گمرک فری استفاده کرد.
    سپاسگزارم.

  14. میثم
    ۴ آذر ۱۳۹۱ در ۰۸:۲۰ | #27

    سلام جناب دکتر مختاری
    من یک سوالی در خصوص پروندمون ازتون داشتم، ما در حال حاضر در مرحله انتظار مصاحبه هستیم با توجه به اینکه همسرم با رشته ۶امتیازی مین هستند و من پارسال بواسطه ازدواج به پرونده ایشون اضافه شدم .
    تازه متوجه شدیم که رشته فوق دیپلم من که مکانیک ماشین ابزاره ۱۶ امتیازی اما من موقع ارسال مدارکم لیسانسم رو هم ارسال کردم .
    البته واسه تغییر مین در زمان اضافه شدن من هم نامه زدیم و هم فرم ها رو به اسم من تغییر دادیم ولی بازهم ایمیل ها برای همسرم اومد حتی ایمیل انتظار.
    با توجه به توضیحاتی که خدمتتون ارائه کردم چند نکته مبهم برام بوجود آمده:
    ۱٫ماشین ابزار ۱۶ امتیازیه؟
    ۲٫امکانش هست که من رو به عنوان مین قرار بدن ؟ نیازی است که دوباره نامه در این خصوص ارسال کنم؟
    ۳٫چونکه مدرک لیسانس رو هم ارسال کردم امکان پذیره که بر اساس فوق دیپلمم من رو مین قرار بدن یا نه؟ با توجه به اینکه سابقه کاری من بیشتر با فوق دیپلمم بوده است؟
    ۴٫با فرض درست بودن تمام موارد بالا تصمیم گیری با آفیسر پرونده تو روز مصاحبه است یا اینکه قانونی وجودداره که به خاطر لیسانسم آفیسر هم نمی تونه کاری بکنه؟

    ببخشید که طولانی شد اما ممنون میشم که به من در این زمینه کمک کنید.

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۷:۳۶ | #28

      افسر مهاجرت اگر احساس کند امتیاز شما بیشتر است خودش فرض را بر مین شدن شما قرار می دهد بنابراین لازم نیست اقدامی بکنید
      شما همان فرانسه را بخوانید از همه چیز مفیدتر است

  15. بهروز.م
    ۴ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۹ | #29

    سلام آقای مختاری
    دو سوال داشتم و ممنون میشم پاسخ بدهید:
    ۱ – چند وقت پیش یه نامه با ۱۰۰۰ امضاء جمع آوری کردیم و قرار شد که از طرف شما پیگیری شود ، آیا جوابی از سفارت دریافت کردید؟
    ۲ – به نظر شما تعداد سهمیه ویزای دفتر آنکارا برای سال ۲۰۱۳ چقدر هست ؟ ( میدونم دقیق مشخص نیست ولی میخواستم حدس بزنید حدودا چقدر میدن ؟ )
    مرسی بابت پاسخگویی

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۷:۳۷ | #30

      نامه ارسال شد البته قرار نبود به سفارت برد برای کبک بود
      سهمیه ۲۰۱۳ را نمی دانم و نمی توانم حدس بزنم

  16. فرزانه
    ۳ آذر ۱۳۹۱ در ۱۷:۲۳ | #31

    سلام جناب دکتر مختاری

    در یکی از پست های قبلی تون اشاره داشتین به اینکه همسر یکی از موکلانتون به مصاحبه دعوت شدند، اگر امکان داشته باشد پس از مصاحبه ایشان ما را در جریان کم و کیف این مورد خاص قرار دهید.

    سپاس بسیار

  17. سام
    ۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۰:۱۱ | #32

    درود بر دکتر دوست داشتنی
    من بخوام برای شروع یه ارایشگاه نقلی بزنم خودمو خانم مشغول بشیم کجای مونترال مغازه ۱۰ ال ۱۵ متری نقلی بگیریم و کرایش مناسب باشه و عبور و مرور تقریبا زیاد و کرایه چنین جایی تقریبا چقدره؟برام فرقی نمیکنه فرانسه زبان باشه منطقه.چون کار خوب مشتری میاره
    مرسی داداشی

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۷:۵۲ | #33

      نمی توان گفت ولی اجاره مغازه ای در این موقعیت کمتر از ۳۰۰۰ دلار در اه نیست. بیزنس فروشی در این زمینه زیاد است. شغل پردرآمدی نیست ولی کار خوب بکنید اداره می شوید

  18. amir
    ۱ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۶ | #34

    جناب اقای مختاری سلام
    من از موکلین شما از مشهد هستم(نیروی متخصص)

    چطور می تونم یا با شما صحبت کنم یا حتی شرایط پرونده را ایمیل کنم تا شما من رو از نگرانی نجات بدید
    با تشکر

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۷:۵۳ | #35

      شما به جای گذاشتن کامنت ایمیل بزنید نشانی هم که در سایت هست تلفنهای دفتر مونترآل هم در سایت هست

  19. فرهاد فرهنگ فر
    ۱ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۸ | #36

    با سلام

    این مطلب بی بی سی در مورد جامعه مهاجران ایرانی قابل تامل و بررسی است:

    http://www.bbc.co.uk/blogs/persian/viewpoints/2012/11/post-376.html

  20. احسان
    ۱ آذر ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۳ | #37

    سلام
    این خدمات هر هفته انجام میشه؟ هزینش چقدر است؟

  21. نبي
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۹ | #39

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر مختاری عزیز
    بنده از موکلین شما هستم که پس از حضور در شکایت لیست ٣٨ گانه ، مدیکال دریافت کردم. اگه حضور ذهن داشته باشید چندی پیش از دفتر شما ایمیلی دریافت کردم که علیرغم اینکه مدارک ارسالی بنده در خصوص مدیکال به اداره مهاجرت رسیده است ، مدارک مربوط به همسرم به دستشان نرسیده است و بنده نیز کپی رسید مدارک ارسال شده توسط پزشک معتمد کانادا در مشهد را برایتان ارسال کردم و شما هم نامه ای با این مضمون که تمامی مدارک بنده و همسرم یکجا ارسال شده است برای اداره مهاجرت ارسال نمودید و لطف کردید و رونوشت این نامه را نیز برایم فرستادید حال دو سوال کاملا مجزا از حضورتان داشتم:
    ١- آیا نتیجه تازه ای در این خصوص از اداره مهاجرت دریافت نموده اید یا خیر؟ یعنی آیا مشکل مدارک پزشکی همسرم حل شده است؟ آیا لازم نیست حرکت دیگری انجام دهیم؟
    ٢- ما قبل از به نتیجه رسیدن شکایت و قبل از دریافت مدیکال، از طریق دانشجویی برای آمریکا اقدام نمودیم و خدا رو شکر همه کارها خوب پیش رفت و من و همسرم هردو ویزای مالتی پل دوساله آمریکا دریافت کرده و حدود سه ماه است که در نیویورک ساکن هستیم و همسرم تحصیلش را اینجا آغاز نموده است… آیا لازم است که آدرس جدید ما به اداره مهاجرت اعلام شود؟ آیا با وجود دسترسی به سفارت کانادا در اینجا آیا باز هم بایستی کپی پاسپورت ما به ورشو ارسال شود؟ آیا این امکان وجود دارد که ما ویزای کانادای خود را به جای آنکارا از آمریکا دریافت کنیم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید تا اگر تسهیلی درپروسه دریافت ویزای ما، شدنی است ، این فرصت را از دست ندهیم.
    با تشکر از سیستم پاسخگویی سریع و کامل شما که همیشه اطمینان خاطری را برای ما فراهم آورده است امیدوارم بزودی شما را از نزدیک ملاقات کنم

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۸ | #40

      ۱- اگر پاسخی برسد شما در جریان قرار می گیرید البته در این موارد ما منتظر پاسخ نیستیم معمولا بررسی می کنند و پیدا می شود اگر هم نشود با پزشک تماس می گیرند در هر صورت مشکل من و شما نیست شما کار خود را انجام داده اید
      ۲- بله حتما باید اینکار را می کردید و ویزای شما می توانید در نیویورک صادر شود

      راه ارتباط موکلین وبلاگ نیست ایمیل بزنید

  22. ehsan
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۱۹:۳۶ | #41

    Would you be kind enough to mention the amount of passport that will be brought to Ankara by your office?(Just to predict the the number of visas that issue every week)
    Thanks indeed

  23. سحر
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۵ | #43

    سلام جناب دکتر
    اول از همه تشکر میکنم از زحمت های بی دریغتان
    من فایل فدرال ۳۰ مارچ ۲۰۱۱ دارم و متقاضی کبک و ۶ امتیازی هستم میخواستم درخواست CAIPS بدم گفتم قبلش از شما یه راهنمایی بگیرم ببینم شما چی صلاح میدونید آیا این به جز آگاهی از وضعیت پروندم ممکن تاثیر منفی هم داشته بشه ووضعیت بدترم کنه منظورم اینه که تاخیر بیشترم بشه؟
    و در کل آیا این درخواست با شرایطی که دارم خوبه یا صبر کنم؟

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۹ | #44

      تاثیر منفی چه صیغه ای است؟
      اگر می خواهید پرونده الکترونیک خود را ببینید درخواست بدهید

  24. سحر
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۴ | #45

    سلام جناب مختاری
    می خواستم بپرسم جدیداً کیس های اسپانسرشیپ همسر که از آنکارا passport request شده باشند اطلاع دارید چقدر طول کشیده از زمانی که پرونده رفته آنکارا؟ البته منظورم پرونده هایی هست که مستقیم به آنکارا رفته. ممنون

  25. مهدی
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۶ | #46

    جناب آقای دکتر مختاری با سلام و احترام
    من از طریق اسکیل ورکر کبک اقدام کردم و رشته ام ۱۲ امتیازی است سوالی داشتم در مورد رشته ای که امتیاز دارد و به دلیل عدم توانایی در زبان در مصاحبه رد شده است چه اتفاقی می افتد؟
    ۱- آیا می توانند کاملاً پرونده را رد کنند؟ یا اینکه مشروط می کنند؟ اگر پرونده کامل رد شود و بخواهیم دوباره پرونده را ارسال کنیم چه مقدار هزینه لازم است و چه مدت زمان می برد تا مصاحبه بعدی انجام شود؟
    ۲- اگر مشروط کرده باشند چه مدت زمان لازم است تا مدرک زبان ارائه شود؟ یا اینکه صبر کنیم نتیجه مصاحبه ارسال شود بعد اقدامات بعدی را انجام دهیم.
    ۳- آیا اصلاً می شود روی پرونده رد شده اعتراض کرد و نمره زبان فرستاد؟ چون من به دلیل برخورد نسبتاً بد آفیسر هرچه زبان خوانده بودم در حین مصاحبه فراموش کردم.
    ضمناً مصاحبه من هفته گذشته بود.
    بی نهایت سپاس گزارم از اینکه مرا از این بلاتکلیفی نجات می دهید.

    • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۳ | #47

      ۱- بله می توانند رد کنند ولی برخی از افسران فرصتی می دهند به ندرت برای ارسال نمره زبان و یا …
      هزینه طرح دوباره پرونده که روشن است اگر منظور حق وکالت ماست که با دفتر ما در تهران تماس بگیرید
      در مورد زمان نمی توانم قولی بدهم
      صفحه نامه های سایت گویاست

      ۲- معمولا ۶۰ روز وقت می دهند

      ۳- خیر شانس تجدید نظر ۲۰٪ است و زمان هم بسیار طولانی

  26. احسان
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۰۴:۴۸ | #48
  27. رضا
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ در ۱۳:۳۴ | #49

    جناب آقای دکتر مختاری عزیز
    با سلام و احترام
    اگر چه همیشه از اعتماد زود هنگام به افراد و اشخاص دچار صدمات بعضا غیر قابل جبرانی شدم اما در مورد موسسه کنپارس صرفا با مطالعه محتوای سایت ( کاملا اتفاقی با سایت آشنا شدم ) و یک تماس تلفنی قرارداد فی مابین را به صورت غیر حضوری امضا و بوسیله پست ارسال کردم و در این مورد خاص فقط به احساسم اعتماد کردم و خوشحالم که امروزموکل یکی از بهترین و مسولیت پذیرترین موسسات موجود هستم .مشکلات ایجاد شده در پروسه پرونده من هر چند اسما کوچک و پیش پا افتاده که هر یک به تنهایی می توانست در هر مرحله ای مشکل ساز شوند فقط با تیزهوشی و درایت کارکنان این موسسه شناسایی و به موقع اعلام و با اراده و سماجت خودم و راهنماییهای جنابعالی و همکاران ارزشمند تان حل و فصل گردید و امروز نامه درخواست ارسال پاسپورتها را دریافت کردم ..باری خوشحالم که در زمانه ای که فقط پول و انتفاع و سوداوری حرف اول را میزند , انسانهای مسولیت پذیری هستند که مشکلات موکلین خود را هم درک میکنند , خود را در جایگاه آنان قرارداده و با دلسوزی و مسولیت پذیری تمام و کمال استرس و فشار وارده را لمس میکنند و بعضا نامهربانیها و تندیهای موکلین را به جان خریده و سکوت کرده و سنگ صبور آنان میشوند . جناب دکتر مختاری عزیز با افتخار اعلام میکنم که شما و همکاران زحمتکشتان جزء این گروه کمیاب و نادر هستید . بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود و خانواده ام از شما و همکاران ارزشمند و ارجمندتان را اعلام میکنم
    با آرزوی بهترینها برای شما و همکاران گرامی

  28. لاله
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۳ | #51

    سلام
    به نظر شما روند بررسی های پروندها مهاجرتی در سال جدید سرعت می یابد یا طبق روال گذشته انجام خواهد شد با تشکر

  29. سروش
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ در ۱۲:۳۹ | #53

    با سلام جناب آقای مختاری
    لطفا درباره قانون age luck که درباره سن بچه هایست که در زمان باز کردن پرونده مهاجرتی سرمایه گذاری کبک زیر ۲۲ سال باشند دیگر احتیاج ندارند دانشجو باشندو سن انها قفل میشود توضیح دهید ؟

    • ۲۹ آبان ۱۳۹۱ در ۱۳:۰۴ | #54

      سن بچه ها هرگز قفل نمی شود و باید از آغاز تا زمان گرفتن ویزا در یکی از شرایط زیر باشند:

      ۱- زیر ۲۲ سال
      ۲- بالای ۲۲ سال ولی مجرد؛ دانشجوی تمام وقت و وابسته مالی به پدر و مادر بدون داشتن وقفه تحصیلی از قبل از ۲۲ سالگی
      ۳- در صورت ازدواج قبل از ۲۲ سالگی به شرط پانشجوی تمام وقت بودن مشکلی نخواهد داشت

  30. anna
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ در ۰۴:۵۵ | #55

    اقای مختاری عزیز منظورتان ۲ اذر بود درسته؟

  31. بهنام
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ در ۰۴:۴۰ | #57

    سلام اقای مختاری
    لطفا ما را راهنمایی نمایید .با گذشت ۳۳ ماه از باز کردن پرونده در قسمت فدرال (سرمایه گذاری کبک ) هنوز هیچ خبری نشده است. چه کار باید انجام داد

  32. رویا
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ در ۰۴:۲۸ | #59

    با سلام
    لطفا کمی در باره خدمات پیک توضیح دهید و آیا این پیک می تواند از وضعیت پروندها در سفارت مطلع شود.

دیدگاه ها مسدود است.