خانه > اخبار کنپارس, مهاجرت از روش سرمایه گذاری > بررسی پرونده های مانده سرمایه گذاری کبک در آنکارا شروع شده است

بررسی پرونده های مانده سرمایه گذاری کبک در آنکارا شروع شده است

۳۰ تیر ۱۳۹۱

امروز صبح یک خبر خوب رسید و آن اینکه بعد از مدتها بی خبری تعدادی از پرونده های سرمایه گذاری کبک ما که در مرحله فدرال در سفارت کانادا در دمشق منتظر بودند و بعد از تعطیلی آن سفارت به آنکارا منتقل شدند نامه آپدیت دریافت کرده اند که به معنی شروع رسیدگی جدی به آنهاست.

  1. سيامك
    ۲۷ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۳ | #1

    جناب مختاری أیا امکان این هست که مصاحبه نداشته باشم یا اینکه کلا برونده کنسل شود؟ و اکر من وکیلم را تغییر دهم یا تغییری در برونده دهم اتفاق بهتری می افتد؟ @علی مختاری

    • ۲۹ آذر ۱۳۹۱ در ۲۰:۱۰ | #2

      شانس مصاحبه نداشتن کم است مصاحبه می شوید در سال جدید
      تغییر مشاور در این مرحله ممکن نیست

  2. محمدرضا
    ۱۸ آذر ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۴ | #3

    با درود چگونه و کجا باید اینکار را انجام دهم؟؟

  3. محمدرضا
    ۱۷ آذر ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۴ | #5

    سلام من فایل نامبر فدرال را برای سرمایه گذاری کبک ماه اگوست سال ٢٠١٠ از دمشق دریافت کردم مربوط به ١٢٠٠٠٠ دلاری ها میباشد تا کنون هیچ خبری نشده ایا امسال امیدی هست؟ ضمنا سی اس کیو ماه می ٢٠١٣ تمام میشود ایا دولت کبک نباید اقدامی در تسریع رسیدگی انجام دهد؟ نیازی به کیپس نت هست؟ ممنون

    • ۱۸ آذر ۱۳۹۱ در ۱۶:۴۲ | #6

      چه عرض کنم
      شما به شکایتی که از وزیر در این رابطه در حال آماده سازی است بپیوندید

  4. مسعود
    ۱۶ آذر ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۱ | #7

    سیامک عزیز جهت اطلاع شما فایل نامبر من مربوط به س‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍بتامبر ۲۰۱۰ هنوز از وقت مصاحبه هم خبری نیست.

  5. سيامك
    ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۱۲ | #8

    با سلام، من فایل نامبرم را november2010 دریافت کردم (سرمایه کذاری ١٢٠٠٠٠) تا این تاریخ هیج اتفاقی نیوفتاده خیلی نکرانم، أیا این زمان صحیح است و فکر می کنید مصاحبه بزودی انجام میکیرد یا این که من از روش دیکری (استانی) اقدام کنم.

    • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۵۹ | #9

      عجیب نیست
      در سال آینده مصاحبه می شوید
      اقدام دیگری را توصیه نمی کنم همین امکان را بچسبید

  6. شورانگیز
    ۹ آذر ۱۳۹۱ در ۱۵:۱۲ | #10

    سلام خسته نباشید
    بعد از پست شما حدود اوایل مرداد برای من هم اپدیت مدارک(سرمایه گذاری کبک) امد.که سریع ارسال کردیم ولی هنوز خبری ازمدیکال نشده.به نظر شما کی منتظر باید بود؟ ایا برای مثال مشابه ما اقدامی صورت گرفته است؟

  7. سحر
    ۲ آبان ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۷ | #12

    سلام خسته نباشید
    در اپدیت مدارک یک سری مدارک مثل کارت سربازی و قبال ازدواج و … که ما اینها را قبلا فرستادیم. دوباره باید اینها را ترجمه کنیم بفرستیم ؟ این مدارک که تغییر نکرده .

  8. bahar
    ۲۴ مهر ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۴ | #14

    سلام خسته نباشید .
    ما روش سرمایه گذاری ۱۲۰۰۰۰ دلاری اقدام کردیم . فایل نامبر فدرال را جون ۲۰۱۰ گرفتیم . ۲ ماه پیش فهمیدیم که برای ما اپدیت مدارک فرستادن ( ماه جولای ) . بعد از چندین بار پیگیری از طرف وکیل آنها گفتند که ما چندین بار برای شما ایمیل آپدیت فرستادیم و مثل اینکه ایمیل وکیلمان مشکل داشته و هیچ کدام را دریافت نکرده . و در ایمیل آخرشان گفتند که تاریخ deadline شما تمام شده و تمدید نمی شود و آدرس ایمیل client را به ما بدهید . و درخواست آپدیت را به من ایمیل کردن . که متاسفانه ۳ ماه از آن تاریخ می گذرد و دو ماه به ما فرصت داده بودن . که یک ماه از آن تاریخ گذشته .
    ما ایمیل فرستادیم که وقت اضافه بدهند . ولی ما خیلی می ترسیم . امکان دارد به خاطر این دلیل پرونده را کنسل کنند و مدیکال صادر نشود ؟

    • ۲۶ مهر ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۳ | #15

      معمولا سخت گیر نیستند سریع مدارک را آماده و ارسال کنید. در ضمن این درخواستها از سوی اداره مهاجرت معمولا فکس می شود یعنی خراب بودن ایمیل نمی تواند بهانه باشد. درهر صورت اعلام کنید بی اطلاع بوده اید و مشاورتان به شما اطلاع نداده است

  9. نادیا
    ۷ مهر ۱۳۹۱ در ۲۲:۲۶ | #16

    با سلام وخسته نباشید
    ما متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک هستیم که در۲۰ جولای۲۰۱۰ فایل نامبر گرفتیم ودر ۹ آگوست ۲۰۱۲در پاریس مصاحبه داشتیم وقبول شدیم.لطفا” بفرمایید بعد از گرفتن فایل نامبر فدرال معمولا” چه مدت طول می کشد تا مدیکال بیاید؟ وفدرال چه مدارکی از ما میخواهد؟ با تشکر ا

  10. آناهیتا
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۶ | #18

    سلام. 🙂
    به تازگی متوجه شدیم جدیدا برای آپدیت سرمایه گذاری کبک باید مجددا فرم schedule6 را پر کنیم. اما این یعنی چی؟ یعنی فقط اموالمون رو اعلام کنیم یا بازهم باید برای هرکدوم دلیل و مدرک و اثبات داشته باشیم که ازکجا آوردیم؟
    مثلا ما قبلا مدرک داده بودیم که زمینی با فلان قیمت داریم حالا این زمین تبدیل شده به چند آپارتمان که تعدادی هم فروش رفته… ما الان باید کامل توضیح بدیم که این زمین چه بلایی سرش اومده؟
    و این پولی که الان ما داریم از کجا اومده که قبلا نداشتیم؟
    یا صرفا اعلامش کافیه؟ با توجه به مهلت ۶۰ روزه برای آپدیت نمیشه به همه ی موارد رسیدگی کرد. مخصوصا تغییراتی که در شرکت رخ داده و تعداد سهام تغییر کرده و خیلی چیزهای دیگه….
    عجب گیری افتادیم از دست این کانادا!

    • ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۲۲ | #19

      صرف اعلام کافی است و نیاز به ارسال مدارک جدید ندارد
      اموال موجود را لیست کنید

  11. آتی
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۵:۱۳ | #20

    با سلام و خسته نباشید
    آقای مختاری به تازگی شنیده ام که برای متقاضیان کبک ۶ امتیازی نامه درخواست مدرک tcf آمده . من رشته ۶ امتیازی هستم و فایل نامبرم دسامبر۲۰۱۰ هست. قبلا یک بار امتحان دادم و B1 گرفتم در حالی که باید B2 می گرفتم . به نظر شما امکان داره که برای من هم نامه درخواست مدرک بیاد؟ و آیا شما نظرتون اینه که من دوباره امتحان بدم؟
    ممنون از کمک شما

  12. فرزاد
    ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۵ | #22

    سلام
    عذر میخوام آقای دکتر، نتونستم از پاسخی که فرموده بودید، جواب سوالم رو متوجه بشم به همین علت دوباره تکرارش میکنم. جهت اعمال تغییر اسم مادرم در شناسنامه خودم سوال کرده بودم و اینکه با توجه به اینکه تاریخ این تغییر نام، یعنی سال ۸۵، در شناسنامه مادرم قید شده ولی چون در شناسنامه من این تغییر اتفاق نیفتاده بود، من دو باری که برای ویزای اسکیلد ورکرز اقدام کردم (دفعه قبل که ریجکت شدم+مرتبه فعلی) مدارکم با همون نام قدیم هست.
    اگر الان و در حین پروسه فعلیم بخوام این تغییر نام رو اعمال کنم، ایجاد اشکال نمی کنند که چرا از سال ۸۵ تا به حال این اصلاح رو انجام ندادم؟ و در صورتی که مشکلی داره، میشه راهنمایی بفرمائید که در چه مرحله ای از پروسه این تغییر رو اعمال کنم، بهتر هست؟ ممنون

    • ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۳ | #23

      اگر این تغییر نام تاثیری در مدارک شما نداشته رهایش کنید به خصوص که احتمال می دهید مادر نام خود را به همان قبلی باز گرداند. اگر در مدارک شما تناقض ایجاد کرده است و مطرح شده آنوقت باید مدارک را بفرستید و موضوع را تذکر دهید.
      در حالت فعلی بعدا برای اسپانسر کردن ایشان مشکل خواهید داشت که البته با مدارکی که دال بر تغییر اسم دارند مشکل حل خواهد شد

  13. سحر
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۰۲ | #24

    سلام. خسته نباشید
    ما از روش سرمایه گذاری ١٢٠٠٠٠دلاری اقدام کردیم. و فایل نامبر فدرال را جون ٢٠١٠ گرفتیم. ولی هنوز اپدیت مدارک برای ما نیامده . به نظر شما چه کار باید کنیم ؟ ایا دیر شده است ؟؟
    به نظر شما تا کی مدیکال ما می اید ؟

  14. فرزاد
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۵:۴۰ | #26

    سلام،

    متقاضی ویزای اسکیلد ورکرز فدرال هستم و فایل نامبر اولم را هم دریافت کردم. مادر بنده نام کوچک خود را در سال ۸۵ در شناسنامه اش تغییر داده ولی این تغییر در شناسنامه، همسر و فرزندانش – از جمله من – اعمال نشده است، با توجه به اینکه تصمیم دارم بعد از اخذ شهروندی کانادا، پدر و مادرم را نیز به کانادا ببرم، به نظر شما بهترین زمان برای اعمال این تغییر در شناسنامه ام و اعلام آن به اداره مهاجرت کانادا چه زمانی است؟
    همین الان و در حین پروسه اخذ ویزای خودم؟در این صورت به این مورد که چرا از سال ۸۵ این تغییر اعمال نشده است، ایرادی وارد نمی کنند و برای پروسه خودم ایجاد اشکال نمی کنند؟(این دومین باری است که برای دریافت این ویزا اقدام میکنم، مرتبه اول ریجکت شدم)
    یا پس از دریافت ویزا یا حتی دریافت شهروندی؟
    نظرتان راجع به اینکه مادرم نامش را به نام قبلی خود برگرداند، چیست؟
    از طولانی شدن متن عذر میخواهم و ممنون از پاسخ تون

    • ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۷:۳۹ | #27

      قبلا چه نامی را در فرمها نوشته اید نام قدیم یا جدید؟

      در هر صورت باید مدارک تغییر نام ایشان را هم بفرستید و مدارک خود را هم تصحیح کنید و مدارک آنرا هم بفرستید

  15. فاطمه
    ۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۴:۱۵ | #28

    سلام،

    من یه هفته است که فرم منیتوبا رو پر کرده ام. خانم یا آقای معمار هم ایمیل زدند که شرایط رو داریم. ولی هنوز تماس تلفنی نگرفته اند ؟!

    با تشکر.

  16. علیرضا
    ۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۴ | #30

    جناب دکتر سلام
    فرمودید سفر به کربلا در چک امنیتی تاثیر منفی دارد…
    آیا این تاثیر منفی به بیشتر شدن زمان می انجامد و یا منفی اش رویه ای دیگر دارد؟

  17. فرزاد
    ۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۶:۱۷ | #32

    سلام، ببخشید آقای دکتر سوالاتم رو دفعه قبل تکه تکه پرسیدم و در نهایت نتونستم به صورت کلی نتیجه گیری کنم، بخاطر همین با اجازه تون یه بار کامل می پرسم.
    من مدارکم رو برای قانون اسکیلدورکز فدرال، ابتدای نوامبر ۲۰۱۱ ارسال کردم و فایل نامبر اولم هم، اول فوریه ۲۰۱۲ صادر شده و تا کنون هیچ تغییر دیگه ای توی وضعیت پرونده ام حاصل نشده. وضعیتم توی سایت اداره مهاجرت، کماکان Pending هست. به نظر شما، آیا روند پیشرفت پرونده طبیعی هست؟
    اگر هنوز غیرطبیعی نشده، باقی موندن در این وضعیت تا چند ماه دیگه طبیعی هست؟
    از این جهت که شاید در پاسخ تون موثر باشه، خواستم بگم خدمتتون که من در زمان مجردی یکبار اقدام کردم ولی به دلیل عدم پذیرش امتیاز خویشاوندی، ریجکت شدم و این بار پس از تاهل دوباره اقدام کردم.

    • ۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۶ | #33

      هنوز دیر نشده و زمان طبیعی هم ندارد اصلا زمان را نمی توان پیش بینی کرد نظمی نیست

  18. امير
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۵۸ | #34

    با سلام خدمت اقای دکتر یک سوال داشتم در مورد تعویض وکیل قبل از مصاحبه چون از اطلاع رسانی و نحوه کار وکیلم راضی نیستم ایا این امر ممکن است و خلل یا تاخیری در امر پیشرفت پرونده ایجاد نمیکند ؟خواهشمند است راهنمایی بفرمایید

  19. میلاد
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۶:۵۴ | #36

    اقای دکتر ببخشید یادم رفت بگویم تعداد اعضای خانواده ما ۴ نفر است. با تشکر

  20. میلاد
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۶:۵۲ | #37

    سلام اقای دکتر مختاری از خبر خو بتون ممنونم. یک سوال داشتم . ایا برای ابدیت سرمایه گذاری کبک نیاز به برینت حساب بانکی هست. ۲- و چه مقدار مبلغ و برای چه مدت باید در حساب باشد ممنونم .

    • ۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۱ | #38

      در مورد سرمایه گذاری این موضوع مهم نیست و حداقل ندارد هر چند توصیه می کنم رقمی داشته باشید در حساب

  21. شاهرخ
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۴:۱۱ | #39

    با سلام خدمت آقای دکتر مختاری عزیز

    و با کمال تشکر از زحمات بیدریغ شما

    من به صورت سرمایه گذار کبک اقدام کرده جهت مصاحبه به آنکارا رفتم و ۱۲۰۰۰۰ دلار را به حساب بانک دژاردن واریز نموده و فایل نامبرم را در تاریخ۳۱٫۰۱٫۲۰۱۱ گرفته ام متشکر می شوم اگر بدانم حدودا چه مدت دیگر باید منتظر بمانم و اگر نیاز به آپ تو دیت کردن مدارک باشد چه مداری دوباره باید ارایه بدهم .

    بانهایت احترام
    شاهرخ

  22. علیرضا
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۹ | #41

    آقای دکتر سلام
    معمولا چک امنیتی چند ماه طول میکشه؟
    رفتن سفر به اتبات (کربلا) در این چک تاثیر منفی داره؟
    بیشترین زمانی که تا بحال تجربه دارید چند ماه بوده؟
    با تشکر

    • ۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۴ | #42

      ۱- اطلاعاتی نیست که در اختیار همه باشد
      ۲- بله حتما دارد
      ۳- این زمان از کل پروسه تفکیک نمی شود

  23. amir
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۵۹ | #43

    سلام اقای دکتر مختاری .من یک مدرک کارشناسی پرستاری و یک مدرک فوق دیپلم ممدکاری اجتماعی دارم.حدود ۱٫۵ سال گذشته با مدارک ذکر شده برای social worker اقدام کردم.نمره ایلتسمم ۶ بود وجمع امتیازاتم با احتساب هر دو مدرک و سایر موارد ۶۷ شد وچند روز پیش نامه ای از افسر دریافت کردهام مبنی بر عدم کسب امتیاز بخاطر پایین بودن نمره زبان ومدرک فوق دیپلم. ایا من میتوانم مجددا برای رشته پرستاری با نمره زبان بهتر اقدام کنم با توجه به اینکه یکبار برای ممدکاری اجتماعی اقدام کرده بودم

  24. فرزاد
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۵۰ | #45

    عذر میخوام آقای دکتر، سوالم رو کامل نپرسیدم، در واقع سوال آخرم با دو سوال قبلیم کامل میشد و اونم اینه که با توجه به اینکه شش ماه از صدور فایل نامبر اولم (اسکیلد ورکز فدرال) می گذره و وضعیتم توی سایت اداره مهاجرت، Pending هست، آیا همه چیز داره طبیعی پیش میره و این مدت غیرطبیعی نیست و به نظر شما پرونده م وارد آنکارا شده یا خیر؟

  25. شیما
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۳۸ | #47

    سلام وتشکرازاطلاعات خوبتون
    من وهمسرم رشتمون ۱۲امتیازی است ومدارکمون روبهمن۸۹فرستادیم ولی درکمال ناباوری برامون درخواست ارسال مدرک کرده اند درحالی که دوستم باشرایط مشابه خودم درامتیاز وزمان ارسال براش دعوت به مصاحبه اومده من مدرک b2وa2وشوهرمa2وa2داره که باارسال اینهابدون امتیاز انطباق ۶۶میشم ممکنه باارسال مدارکمون ویو بشیم خیلی نگرانم ایاتا حالاموردی دیدید که مصاحبه نره باتشکر

    • ۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۱۸ | #48

      بله ممکن است مصاحبه نشوید
      این تصمیمات با افسر است و جای تعجب و مقایسه پرونده ها نیست

  26. فرزاد
    ۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۱ | #49

    آقای دکتر وضعیتم توی سایت مهاجرت Pending هست، معنیش چی هست؟

  27. دانیال
    ۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۰:۰۳ | #51

    سلام آقای دکتر
    به نظر شمامراحل بعدی تا صدور ویزا چقدر طول می کشد؟

  28. m-m
    ۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۳ | #53

    @sara
    با سلام .میتونم بپرسم دوستتون چه مدت بعد از اپدیتشون مدیکال دریافت کردند؟ سپاسگزارم.

  29. مرجان
    ۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۱:۱۳ | #54

    سلام آقای دکتر ممنون از راهنماییهای ارزشمندتون
    من حدود ۲ سال هست که مدارکم را ارسال کردمو ۱ سال و ۴ ماه از صدور فایل نامبرم می گذره در انی مدت هم آدرس و هم محل کارم عوض شده باید این موارد را با کاور لتر به اطلاعشون برسونم یا اگر روزی دعوت به مصاحبه شدم فرم CSQ را آپدیت کنم و تحویل بدهم
    ممنونم

  30. محمد
    ۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۴۶ | #56

    سلام دکتر
    ما از طریق استانی (nb) اقدام کردیم.چهار ماه پیش پرونده از سیدنی به انکارا رفته.قبلا در دمشق ۵-۶ ماهه مدیکال میومد.بنظر شما ممکنه همین قدر توی انکارا طول بکشه.قبلا از شما بابت تمام زحمات بسیار ممنون هستیم

  31. زویا
    ۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۶:۰۲ | #58

    با سلام من فایل نامبر سرمایه گذاری کبک را ۲۴ اگوست ۲۰۱۰ (۱۲۰۰۰۰دلاری)گرفته ام و نامه اپدیت مدارکم را ۲ جون ۲۰۱۲ فرستادم فکر میکنید تا کی باید منتظر مصاحبه باشم؟

    • ۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۰۷ | #59

      درخواست ویزای موقت کانادا بکنید و اطلاع دهید که ویزا دارید سریع وقت مصاحبه می گیرید

  32. فرزاد
    ۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۴۲ | #60

    @فرزاد
    جناب دکتر مختاری، از بابت پاسخ تون، متشکرم. یه سوال دیگه هم داشتم، اونم اینه که حالا که دیگه از فایل نامبر دوم خبری نیست از کجا مطمئن بشم که پرونده م از کانادا خارج شده و به کدوم مرکز (ورشو یا آنکار) رفته؟

  33. ali
    ۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۷ | #62

    با سلام آیا این خبر پرونده های اسپانسر شیپ هم در بر میگیره ؟ و آیا از آپدیت این مدارک در آنکارا خبری هست ؟

  34. موکل مشهد
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۳۷ | #63

    سلام آقای دکتر
    یک سوال داشتم
    آیا بعد از حضور مدت لازم در کانادا و گرفتن پاسپورت کانادایی، برای حفظ تابعیت باز هم باید در کانادا حضور داشته باشیم یا میتوانیم برای مدت طولانی یا برای همیشه به ایران برگردیم؟
    ممنون

  35. amir
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۲۵ | #65

    سلام جناب مختاری من تقریبا ۱ سال پیش اسکیل ورکر اقدام کردم و ۳ ماه بعد از سیدنی فایل نامبر ۱ گرفتم و پس از این مدت ۳ روز پیش وضعیتم چک کردم دیدم (decision mad ) شدم .این حالت قبل مدیکال چه معنی داره؟ به نظر شما قرار گرفتن در این حالت طبیعی است؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
    متشکرم از لطف شما

  36. Mahshid
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۴ | #67

    آقای مختاری عزیز با سپاس از زحمات شما از خبر خوبتون بسیار ممنون. امیدوارمکه هر چه زودتر مدیکالها شروع بشه.

  37. m-m
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۵ | #68

    با سلام
    افای دکتر با این حساب فکر می کنید ما که قبل از بسته شدن سفارت دمشق اَّپدیت فرستادیم( سرمایه گذاری کبک در مرحله فدرال )به زودی مدیکال هامون از راه می رسند.؟؟؟ بی نهایت ممنون.

  38. فرزاد
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۷:۵۵ | #70

    سلام. من از طریق ویزای اسکیل ورکرز فدرال اقدام کردم و از صدور فایل نامبر اولم حدود شش ماه می گذره. از طرفی شنیدم که ظاهرا دیگه فایل نامبر دوم صادر نمی شه و مرحله بعدی مستقیما آزمایشات پزشکی هست. آیا شما این خبر را تایید می کنید؟ اگر بله فاصله منطقی بین فایل نامبر اول و آزمایشات پزشکی چند ماه خواهد بود؟

  39. پاشا
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۷:۴۰ | #72

    علاوه بر سرمایه گذاری آپدیت برای بچه های کبک اسکیل ورکر تا آخر ژوئیه هم اومده

  40. احمد
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۴:۴۳ | #73

    خیلی خوشحالم و امیدوارم انتظارها تمام بشه از شما بسیار تشکر میکنم و میخواهم که پیگیری بیشتری در این ارتباط برای افرادی که در ۲۰۱۱ اقدام و تصور میکردند در کمتر از یکسال میتوانند بخ نتیجه برسند … ممنون

  41. زهره
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۱ | #74

    سلام آقای دکتر من صمیمانه از زحمات شما سپاسگذاری می کنم . من فایل نامبرم رو جون ۲۰۱۰ گرفتم و همین دیروز واسم آپدیت مدارک فرستادند. وب لاگ شما واقعا عالیه و فکر می کنم خودتون از وبلاگتون خیلی خیلی بهترید بازهم واسه همه همراهیاتون ممنون

  42. hossein
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۰۸:۴۵ | #75

    ممنون از خبر امیدوار کننده تان
    ایا ممکن هست بفرمایید فایل نامبر فدرال انها مربوط به چه ماه وسالی است ؟
    در ضمن مربوط به پرونده های ۱۲۰ تای هستند یا ۱۸۰ تای ؟
    باز هم تشکر از خبرهای خوبتان

  43. حامد
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۸ | #77

    جناب مختاری عزیز
    از جلسه ۱۸ جولای خانم پارکر چه خبر؟

  44. رهی
    ۳۱ تیر ۱۳۹۱ در ۰۳:۱۱ | #78

    با سلام.جناب دکتر رسیدگی به پرونده های اسکیل ورکر کبک هم شروع شده ؟؟

  45. ۳۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۷ | #80

    سلام اقای دکتر مختاری یعنی قرار نیست پرونده های سرمایه گذاری فدرال هیچ وقت رسیدگی بشه لااقل بگن نه ما تکلیفمون رو بدونیم .

  46. sara
    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۸ | #82

    بله درسته مدیکال دوست ما هم که سرمایه گذاری بود بالاخره آمد.

  47. ویدا
    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۸:۲۱ | #83

    سلام آقای دکتر
    امیدوارم همیشه خوش خبر باشین . میشه فقط برامون بنویسین که آنهایی که آپدیت گرفتن فایل نامبر فدرالشون مربوط به چه تاریخی میشه .ممنون از زحماتی که میکشین .

  48. نازی
    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۷:۲۵ | #85

    آقای دکتر سلام

    از خبر خوبتون متشکرم .

    در نمونه هایی از آپدیت ها جهت تایید تحصیل پیوسته فرزندان وابسته بالای ۲۲ سال نمرات آنها خواسته شده است.
    همانطور که مستحضرید در گروه علوم پزشکی امکان دریافت نمرات قبل از اتمام تعهدات به دولت امکان پذیر نمیباشد .
    می خواستم از حضورتون بپرسم آیا توصیه خاصی به اینگونه متقاضیان دارید و اینکه چه مدرکی را میتوانند بجای آنها ارایه نمایند.

    با سپاس

    • ۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۲۶ | #86

      به هر حال می خواهند اثبات کنید که فرزند دانشجو بوده است مشکل را توضیح دهید و با مدارک دیگر اثبات کنید ممکن است دانشگاه خود گواهی کند که ار دادن ریز نمرات معذور است

  49. فاطمه
    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۳ | #87

    با سلام و عرض تشکر از مطالب ارزندتون،

    البته سوال من ربطی به مطلب این پست نداره اما بسیار سپاسگذار خواهم بود اگر راهنمایی بفرمایید.
    ما برای کبک اقدام کرده ایم و یک سال و نیم از دریافت فایل نامبرمان میگذرد و همچنان منتظر دعوت به مصاحبه هستیم. در این مدت ۲ سال که از ارسال مدارکمون میگذره همسرم که متقاضی اصلی هستند دو سابقه کار جدید دارند و همچنین الان ۴ ماهه که در یک پروژه بین المللی خارج از ایران مشغول به کار هستند ولی من همچنان در ایران ساکن هستم:
    ۱- آیا فرم تغییر آدرس برای اداره مهاجرت کبک باید ارسال گردد در حالیکه خود من ساکن و شاغل در ایران هستم؟
    ۲- آیا ۲ سابقه کار جدید همراه با یک covering letter برای اداره مهاجرت کبک باید ارسال گردد؟
    من فرم ارزیابی استان منیتوبا را از طرف همسرم پر کردم و منتظر تماس کارشناسان شما هستم.
    با سپاس فراوان از وقت و انرژی که برای راهنمایی هموطنانتان میگذارید

    • ۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۲۹ | #88

      ۱- اگر این تغییر مکان به معنی تغییر اقامتگاه است بله اما اگر ماموریت رفته اند و نشانی رسمی آنها همان منزلی است که شما هستید لازم نیست تغییر بدهید
      ۲- بله حتما

      در خدمت شما هستیم

  50. Vahid
    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۴:۰۹ | #89

    سلام جناب دکتر
    از دادگاه ۱۸ جولای خبری شد؟

برگه نظرات
1 2 1096
دیدگاه ها مسدود است.