خانه > نیروی متخصص کبک, کبک > باز هم ماجرای ثبت پرونده های کبک: آنجا که مرزهای اخلاق در نوردیده می شود

باز هم ماجرای ثبت پرونده های کبک: آنجا که مرزهای اخلاق در نوردیده می شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۵

خاطره خوش ثبت همه پرونده های نیروی متخصص کبک کنپارس برای کارکنان این مجموعه و نیز موکلین همچنان زنده است. روز ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ کارکنان ما باور نمی کردند که برنامه ریزی و سخت کوشی آنها پاسخ در خور بگیرد. بلافاصله پس از آن پیروزی گزافه گویی ها در فضای مجازی شروع شد که در آن زمان در مقاله ای به آنها پاسخ دادم.

Kiev, Ukraine - October 17, 2012 - A logotype collection of well-known social media brand's printed on paper. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram, Vimeo, Flickr, Myspace, Tumblr, Livejournal, Foursquare and more other logos.

این رو.زها اما شیطنتها به شکلی دیگر به خصوص در گروههای تلگرامی ادامه دارد. چند نفری خود را موکل کنپارسمعرفی می کنند و مدعی اند که ثبت نشده اند. با نگاهی به شکل نکارش آنها کاملا روشن است که یا تنها یک نفر است که با اکانتهای مختلف در حال شیطنت است و یا اینکه مرکز کنترلی وجود دارد که چند نفر را برای چنین شیطنتی اجیر کرده است. هر چه هست جای تاسف است که مرزهای اخلاق درنوردیده می شود و برای کوچک نشان دادن موفقیت مجموعه کنپارس به هر چه می توانند آویزان می شوند.

یک بار دیگر تاکید می کنم که همه موکلین کنپارس که در برنامه نیروی متخصص کبک با ما قرارداد داشته اند در روز ۱۶ آگوست ثبت شده اند و در این مورد حتی یک استثنا نیز وجود ندارد.

کنپارس برای دوره بعد نیز آماده عقد قرارداد در برنامه نیروی متخصص کبک  است. در صورت تمایل به اقدام فرم ارزیابی را در همین سایت تکمیل کنید.

  1. جلال
    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ در ۰۹:۲۴ | #1

    سلام آقای دکتر مختاری
    من و همسرم بدون مدرک زبان فرانسه ۵۶ امتیازی هستیم .اگر الان شروع به خواندن فرانسه کنیم حدودا (میدونم مشخص نیست، ولی با توجه به تجربتون)حدودا چند ماه فرصت دارم تا مدرک بگیرم ؟؟
    الان امکان عقد قرارداد هست ؟؟؟
    تشکر..

  2. بهرنگ
    ۳ آبان ۱۳۹۵ در ۱۶:۵۷ | #3

    جناب مختاری سلام، تبریک و خسته نباشید،

    من از ژولای سال ۲۰۰۹ که دوره دکترام رو در دانشگاه مموریال نوفوندلند آغاز کردم مقیم کانادا بوده ام. سال ۲۰۱۵ فارغالتحصیل شدم و به استان آلبرتا نقل مکان کردم به امید پیدا کردن کار ولی‌ نشد و به میسیساگا انتاریو نقل مکان کردم و ۲ ماهی‌ بصورت تمام وقت مشغول به کار شدم ولی‌ نهایتاً از نوامبر ۲۰۱۵ به مونترال نقل مکان کردم و ۱۱ ماه هست که در یک شرکت داروسازی مشغول به کار می‌باشم (با اجازهٔ کار مخصوص به فارغالتحصیلان). در سال ۲۰۱۲ برای اقامتی دائم از تاریخ کتگوری دانشجویان دکترا اقدام نمودم ولی‌ افسر مهاجرت فایل من رو ریجکت کردن. البته نهایتاً شنیدم که این افسر به دلیل ردّ بسیاری از پروندهای مهاجرت از کار بر کنار شدن بر اساس حکم دادگاه. من زبان فرانسه‌ بلد نیستم. آیا امیدی هست که بتوانم برای اقامتی دائم کانادا بار دیگر اقدام کنم؟ آیا مجاز به مهاجرت به کبک می‌باشم؟ آیا می‌تونم به صورت همزمان برای اکسپرس انتری هم اقدام کنم با توجه به اینکه مقیم کبک می‌باشم؟ البته فرم ارزیابی شما رو هم امروز پر کردم. فکر کردم مشکل من میتونه مشکل دیگران هم باشه و جواب شما اینجا مشکل گشا باشه برا من و دیگران. خیلی‌ ممنون بابت توجهی‌ که دارید و راهنماییهای مفیدتون که زندگی‌ خیلی‌ از دوستان رو بهتر کرده، دیشب دوست عزیزی میگفتن که از طریق کامنتی که گذاشتن و جوابی‌ که از شما گرفتن تونستن از مشکل بزرگی‌ که گریبانشون رو گرفته بود نجات پیدا کنن.

  3. shokofe
    ۲۸ مهر ۱۳۹۵ در ۱۶:۵۳ | #5

    سلام تو اخبار شنیدیم که شهروندان کاندا ۴۰۰۰ نفر از پناهندگان در سال گذشته اسپانسر کردن گفته میشه که اسپانسر میتوانند با پرداخت هزینه فردی که قبولی سازمان ملل دارن به کانادا بیارن اما متاسفانه نگفتن که چه نوع فرمی باید درخواست بشه و اسپانسر بنده نتونست اطلاعات کافی در این مورد کسب کنه لطفا اگر اطلاع دارید که چه نوع فرفی باید پر کنن ممنون میشم . ممنونم

  4. ghazaleh
    ۱۹ مهر ۱۳۹۵ در ۰۴:۰۹ | #7

    با عرض سلام من یک سوالی داشتم در ارتباط با ویزای پدر و مادر . همسرم حدود یک سال است در کانادا مشغول خواندن زبان است و همین طور من ۵ ماه است به کانادا امدم و من هم در همان کالج مشغول خواندن زبان هستم فعلا هر دو ما کار نمی کنیم واز وام های دانشجویی یا OSAP استفاده می کنیم ایا من و همسرم می توانیم برای پدر و مادر برای امدن به این جا ویزا بگیریم یا خیر ؟ ما و والدینمان باید چه شرایطی داشته باشیم ؟ برای خواهر و برادر چه طور ؟ البته ویزای توریستی مد نظرمان است.

  5. لیلا
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۰۶:۴۹ | #9

    باسلام و عرض ادب خدمت کارشناس محترم کن پارس
    من و همسرم قبلا فرم ارزیابی شما برای مهاجرت به کبک را پر نموده ایم و واجد شرایط لازم برای مهاجرت بودیم. در حال آماده سازی مدارک بودیم که یکی از دوستان اظهار داشتند که علاوه بر مدارک تحصیلی که می فرستید مدارک دوره های آموزشی (همسرم از طرف شرکت خود بیش از ۱۰۰۰ ساعت دوره های مختلف با مدرک جامع علمی کابردی و صنعت برق و فنی حرفه ای را گذرانده و بیش از ۵ سمینار شرکت نموده و بنده نیز ۱۱۰۰ ساعت مدرک فنی حرفه ای گذرانده ام) را نیز ترجمه و پیوست مدارک کنید زیرا شاید در امتیازات تاثیری نداشته باشد ولی در روند پرونده و کاهش طول پروسه کمک خواهد نمود. سپاسگزار خواهم شد اگر در این مورد من را راهنمایی فرمائید.
    باتشکر

  6. فررشته
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ در ۲۰:۵۱ | #11

    سلام اقای مختاری بزرگوار،
    چندی پیش لندینگ داشتیم و بعد از سه هفته به ایران بازگشتیم. قرار است نهایت تا دو سال دیگر به کانادا برگردیم.استانی اقدام کرده بودیم . امروز ایی میلی دریافت کردم که اعلام کردند عکسها برای صدور کارت اقامت مناسب نیست و باید ظرف شصت روز عکسهای جدید به سیدنی ارسال شود. به نظر شما بهتر است عکسها را به یکی از اقوام در کانادا پست کنیم تا انها مجدد برایشان پست و ارسال کنند یا مستقیم از تهران با دی اچ ال به ادرسی که معرفی کرده اند بفرستیم.
    تشکر فراوان

  7. فرشته
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ در ۲۰:۵۰ | #12

    سلام اقای مختاری بزرگوار،
    چندی پیش لندینگ داشتیم و بعد از سه هفته به ایران بازگشتیم. قرار است نهایت تا دو سال دیگر به کانادا برگردیم.استانی اقدام کرده بودیم . امروز ایی میلی دریافت کردم که اعلام کردند عکسها برای صدور کارت اقامت مناسب نیست و باید ظرف شصت روز عکسهای جدید به سیدنی ارسال شود. به نظر شما بهتر است عکسها را به یکی از اقوام در کانادا پست کنیم تا انها مجدد برایشان پست و ارسال کنند یا مستقیم از تهران با دی اچ ال به ادرسی که معرفی کرده اند بفرستیم.
    تشکر فراوان

  8. سيف وي
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۲۳:۱۴ | #14

    سلام و خسته نباشید خدمت اقای مختاری.

    بنده سؤالم اینه که کسانی که در ایران پروژه ای کار کردند و بیمه هم نبودن ( متوسط سالی دو پروژه و بمدت ۶ ماه هرکدام برأی مثال) سابقه کارشون توسط سیستم اینتری اکسپرس چطور حساب می شه و أصلا می شه که اقدام کنن؟
    أیا اگر در زمان أقدام مشغول به انجام پروژه هی نباشن أیا مانعی است برأی أقدام و داشتن یک پروفایل؟

  9. امین
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۰۵:۵۳ | #16

    باسلام و احترام و تبریک بابت موفقیتتان.
    دو سوال مهم داشتم لطفا در صورت صلاحدید پاسخ دهید.
    ۱-به نظر شما تخمین شما از زمان پروسس پرونده های سابمین شده جدید برای رشته های ۱۶ امتیازی چقدر است؟
    ۲-با توجه به تغییر قوانین جدید و کم شدن امتیاز آفیسر و اضافه شدن امتیاز رشته و شاید امکان حذف مصاحبه و به طبع آن افزایش امتیاز کلی،آیا زبان فرانسه که بسیار مهم است برای اداره مهاجرت کبک و با تجربه عوض شدن قوانین در سال ۲۰۱۳ تکلیف پرونده های جدید چه می شود یعنی اداره مهاجرت به خود ضربه ای نزده با این تغییر قوانین و زبان فرانسه با این کارشان کم اهمیت جلوه داده نشده؟نکند دوباره وسط پروسه قوانین را تغییر دهند حتی با محکومیت آنها در دادگاه؟با تشکر

    • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۵:۰۹ | #17

      ۱- قابل تخمین نیست چون هنوز پرونده های قدیمی مانده است سری قبل آنلاین هم پروسس نشده
      ۲- از کبک هیچ امری بعید نیست متاسفانه این سوال پاسخ ندارد

دیدگاه ها مسدود است.