خانه > اخبار کنپارس > تاخیر در پاسخ به ایمیلها و کامنتها و یک نکته

تاخیر در پاسخ به ایمیلها و کامنتها و یک نکته

۱۳ فروردین ۱۳۹۱

یکی از افتخارات من این است که بخشی از وقت خود را صرف پاسخگویی به سوالات افراد می کنم و تلاش می کنم تا حد امکان در این وبلاگ و نیز ایمیل پاسخگوی دوستان باشم. منتی هم بر کسی ندارم و انتظار تشکر و قدر دانی هم ندارم. اما گاه امکان پاسخگویی سریع و به موقع از من سلب می شود و برای مدتی شرمنده عزیزان می شوم.

دوستانی که ما را مورد لطف قرار می دهند و سوالات را مطرح می کنند حداقل دو دسته اند و در این شرایط برخوردهای مختلفی با موضوع می کنند.

گروه اول که شامل بیش از ۹۰ درصد مراجعه کنندگان وبلاگ و ارسال کنندگان ایمیل است می دانند که مسوولیت اصلی بنده رسیدگی به امور جاری موکلین و ایفای وظایفی است که به عنوان وکیل برعهده دارم و پاسخگویی به سوالات که گاه تا ۳ ساعت از وقت مرا می گیرد وظیفه اصلی من نیست و انجام آن تنها برای کمک به هموطنان و در راستای انجام وظیفه ای اخلاقی است.

این دوستان خوشبختانه صبوری می کنند و ضمن ارسال پیامهای محبت آمیز گاه پیگیر پاسخی می شوند که انتظار داشته اند زودتر دریافت کنند.

گروه دوم دوستانی هستند که تصور می کنند این وظیفه سازمانی و تعهد شده بنده است و تاخیر در انجام آن گناهی نابخشودنی است و گاه به دلیل تاخیر در دریافت پاسخ با کلماتی نسنجیده مرا بازخواست می کنند و گاه درشتی می کنند.

دوستانی که مرا می شناسند می دانند که این برخوردها از سوی برخی دوستان خدشه ای در اراده من در انجام وظیفه اخلاقی و تلاش برای پاسخگویی به سوالات دوستان وارد نمی کند اما شنیدن کلمات ناشایست آن هم در انجام یک کار داوطلبانه زیبا نیست.

 

از دوستان چند درخواست دارم:

۱- برای کم شدن حجم سوالات و کامنتها لطف کنند مطالب گذشته را مرور کنند و بعد اگر سوال خود را هنوز بدون پاسخ دیدند مطرح کنند

۲- از ارسال سوالات مشابه متعدد خودداری کنند

۳- توجه داشته باشند که بنده هم وقت محدودی دارم که این وقت محدود ممکن است گاه برای پاسخ به موقع کافی نباشد.

 

 

 

 

 

  1. حسام
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۸:۳۴ | #1

    درود بر شما
    ممنون که پاسخ دادید فقط اکه میشه پاسخ این پرسش من رو بدید
    من خواننده هستم ایا در ونکوور یا شهر های دیگر کانادا شرکت های موسیقی ایرانی وجود دارند که خواننده های ایرانی را اسپانسرینگ کنند یا نه با این توضیح که من در کنار رشته تحصیلی ام که مهندسی صنایع است میخواهم کار هنری ام را ادامه دهم و درامد داشته باشم
    سپاس فراوان

    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۲۲:۵۷ | #2

      روی این موارد حساب باز نکنید
      متاسفانه فرهنگ حمایت از مسایل فرهنگی در جامعه ایرانی نیست

  2. حسام
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۶:۴۵ | #3

    درود بر شما
    قبل از هر چیز خسته نباشید و سپاسگزار شما برای خدمات ارزنده ای که به جامعه ی ایرانی میدهید حسام هستم ۲۴ ساله از تهران دانشجوی لیسانس رشته مهندسی صنایع قصد دارم بعد از گرفتن فوق لیسانس برای گرفتن دکتری با بورسیه ازیکی از دانشگاه های ونکوور اقدام کنم جند تا سوال دارم اگه پاسخ بدید ممنون میشوم
    اگر بورسیه بشوم بعد از پایان تحصیلاتم اجبار دارم که در قبال بورسیه برای دانشگاه یا هر جای دیگه ای کار کنم؟-۱
    ۲-به نطر شما در مقطع فوق لیسانس چه رشته ای بخوانم تا کار خوب با درامد خوب پیدا کنم؟ ایا همین رشته خوب است یا باید رشته ام غوض کنم؟
    ۳-با توجه به این که من نمیتوانم خرج بالای تحصیل در کانادا را بدهم اگر نشوم نمیتوانم با ویزای تحصیلی به ونکوور بیایم ایا میتوانم برای ونکوور از طریق رشته ام ویزای کاری بگیرم؟ چون به دلایلی علاقعی به شهرهای سرد کانادا مثل کبک ندارم و ترجیحا میخواهم در ونکوور زندگی کنم
    ۴-من شنیده ام که بعد از ۳ سال اقامت در کانادا میتوان اقامت این کشور را گرفت ایا بعد از گرفتن اقامت میتوانم در هر جایی از کانادا که خواستم کار کنم؟( مثلا در استانی دیگر)
    ۵-من خواننده هستم ایا در ونکوور یا شهر های دیگر کانادا شرکت های موسیقی ایرانی وجود دارند که خواننده های ایرانی را اسپانسرینگ کنند مثل لس انجلس یا استکهلم چون دلیل اصلی ااینکه میخواهم به کانادا و مخصوصا ونکوور بیایم همین است شرمنده انقدر تعداد پرسش ها زیاد شد خدا بهتون اجر بده.
    سپاس فراوان

    • ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۳:۱۲ | #4

      بورس برای دانشجویان خارجی به سادگی امکان پذیر نیست
      برای دریافت اقامت فرم ارزیابی را تکمیل کنیدhttp://canpars.ca/assessment.aspx?language=fa-ir
      روی کار هنری برای زندگی نمی توانید حساب کنید
      شنیده های شما در مورد روش دریافت اقامت درست نیست

  3. مسيح
    ۱۲ تیر ۱۳۹۲ در ۲۰:۴۷ | #5

    سلام آقای دکتر
    من رشته فوق دیپلم معماری هستم که فکر میکنک جز رشته های ۶امتیازی هست.خودم و همسرم مدرکTCFQرو گرفتیم.امتیازمون هم به حد نصاب میرسه ولی مدرک IELTS رو ندارم.با توجه به اینکه قوانین در حال تغییره آیا امکان ارسال مدارک رو دارم؟ممنون میشم راهنمایی کنین

  4. Bashir Ahmad
    ۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۶ | #7

    سلام جناب داکتر صاحب
    من یک بچه افغان هستم نظر به ایینکه مشکلات بی حد به وطن ما افزایش یافته است زمینه کار تحصیل و زندگی را برای همه افغان ها محصوصا جوان ها مشکل ساخته است از این لحاظ مجبور به تصمیم این شدم که عازم یکی از کشور های غربی شوم لطف نماید برایم رهنمایی کنید که از کدام راه ها خوبتر میتانم به هدف خود برسم لطف کنید برایم جواب خود را به ایمیل آدرس ام ارسال کنید
    ممنون تان میباشم

  5. Rita
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۹:۵۲ | #9

    مرسی از پاسخ دلگرم کننده تون.

  6. Rita
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۴ | #10

    با سلام جناب مختاری
    دو هفته پیش Ecas ما به Decision made تغییر کرده . البته ما مدیکال و آپدیت مدارک را هم ارسال کرده ایم. و فکر می کنم که بایستی منتظر pass request باشیم. اما بعد از دو هفته هنوز خبری از email آنها نیست. آیا مدت زمان بیشتری باید منتظر بمانیم؟ با توجه به اینکه تاریخ مدیکال ما سپتامبر منقضی می شود. آیا به نظر شما نیاز هست که با اداره مهاجرت تماس بگیریم؟

    • ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۶:۴۰ | #11

      جای نگرانی نیست
      مدیکال شما هم سپتامبر منقضی نمی شود
      تماس با اداره مهاجرت هم ایرادی ندارد

  7. فراز
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۱۰ | #12

    با سلام. مدت زمان گرفتن مدیکال برای کسانی که بعد از جولای ۲۰۱۱ اقدام کرده اند تقریبا چند ماه هست؟ من فایل نامبر را jan گرفتم ولی visa office هنوز مشخص نشده. علت چیست؟

    • ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۲:۴۰ | #13

      در مورد زمان نمی توانم اظهار نظر کنم
      در مورد همه همین داستان است ولی ویزا آفیس شما آنکارا خواهد بود

  8. mahsa
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۱ | #14

    جناب دکتر مختاری عزیز
    با سلام
    آیا برای موکلینتان امکان مطرح نمودن پرسش در جایی غیر از این وبلاگ یا ارسال از طریق سایت کنپارس وجود دارد که در سیل پرسش ها سریع تر امکان پاسخ دهی وجود داشته باشد و به نوعی از سایرین تفکیک شود

  9. کیان
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۹:۴۸ | #16

    سوال رو به این خاطر پرسیدم چون همسرمن باردار است و می خواهم بدانم بعد از مدیکال چند ماه بعد پاس ریکوست صادر می شود؟ و چند ماه بعد ویزا صادر میشود؟ لطفا به این سوال ها هم پاسخ بفرمایید.
    با تشکراز شما جناب دکتر

  10. کیان
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۰ | #18

    با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر و دوستان عزیز
    من از ۲۹تایی ها هستم و مدیکالم و اپدیت رو ۳۰ مارس۲۰۱۲ از انکارا گرفتم (فایل نامبرم اگوست ۲۰۱۱ بود). می خواستم بدونم من که لیسانسم از اصفهانه (حساسیت کانادا رو اصفهان به خاطر جعل مدرک) الان که مدیکال گرفتم معنیش اینهکه مدارک تحصیلی من بررسی شده یا باید منتظر بررسی باشم؟
    ممنون از وقتی که برای جوابگویی در نظرمی گیرید.

  11. sina
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۵ | #20

    خسته نباشین و خدا قوّت…

  12. آزاده
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۸:۱۶ | #21

    ا عرض سلام و خسته نباشید
    با توجه به خواندن خبری در یکی از وبلاگ های مهاجرتی مبنی بر دریافت ویزا با مراجعه حضوری پیش از دیافت ایمیل ان از سفارت کانادا در انکارا و با توجه به اینکه در ۲ هفته اینده مدیکال بنده ۱ ساله و باطل و مدیکال همسرم ۵ ماهه میشود،
    ایا مراجعه حضوری به سفارت کانادا در انکارا را پیشنهاد می کنید؟

    پیشاپیش از زحمات بی دریغ شما سپاسگذارم

    • ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۴:۳۹ | #22

      به هیچ وجه
      قبل از صدور نامه ممکن است هنوز پروسه شما تکمیل نشده باشد و می روید و سرگردان می شوید

  13. روشنک
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۵ | #23

    سلام جناب آقای مختاری، ۲ سئوال از حضورتون دارم که ممنون میشم من رو راهنمایی کنید :
    من از طریق کبک اقدام کردم و فایل نامبر فدرالم رو ۱۱ آگوست ۲۰۱۰ گرفتم. ۱٫ با توجه به اینکه گرفتن سو،پیشینه بیشتر از ۱ ماه طول میکشه، آیا میشود که من درخواست سوءپیشینه را از حالا بکنم چون شنیدم که خود سوءپیشینه ۱ ماه و ترجمه آن ۶ ماه اعتبار دارد، آیا می شود که من زودتر بگیرم تا وقتی فرم آپدیت برام فرستادن دیگه مشکل زمان طولانی پروسه سوءپیشینه را نداشته باشم یا حتما” باید تاریخ سوءپیشینه بعد از تاریخ ارسال آپدیت توسط سفارت باشه و این مسئله مشکل ایجاد می کنه؟؟
    ۲٫ مشکل دیگه من این است که به تازگی به دلیل مشکل تحریم کارم رو از دست دادم، یعنی شرکت خصوصی که توش کار می کردم تعدیل نیرو کرد که متاسفانه من هم جزوش بودم.حالا می خوام بدونم که آیا این مسئله مشکل در پرونده من ایجاد میکنه و کارم باز هم عقب میفته؟ یا وقتی که نامه آپدیت برام اومد اصلا” نگم که بیکار شدم …..
    لطفا” من را راهنمایی کنید
    از همه زحمات شما تشکر میکنم

    • ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۰:۴۶ | #24

      ۱- بله بگیرید ضرر ندارد البته به آگاهی شاپور در تهران مراجعه کنید سریعتر می دهند
      ۲- خیر ربطی ندارد

  14. کاوه
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۶ | #25

    سلام جناب مختاری

    من جداگانه اقدام کرده ام و متاسفانه مسئله ای برایم پیش آمده سپاسگزار خواهم بود کمک بفرمایید…
    من با قرار وثیقه از کشور به منظور تحصیل خارج شده ام و همزمان برای مهاجرت اقدام کرده ام ( همسر من اپلیکنت هستن نه من)
    امروز ایمیل از ورشو دریافت کردم که وضعیت نظام وظیفه ات را روشن کن یا کارت پایان خدمت یا معافی من هم توضیح دادم که با قرار وثیقه به من معافیت موقت دادن ولی مدرک خاصی دال براین مسئله ندارم (زیرا اصولا نظام وظیفه جایی نیست که مدرکی به مشمولین بدهد !)
    در انتهای ایمیل هم از من درخواست پرداخت لندینگ فی هم شده است ، آیا ممکن است در این مرحله آفیسر متقاعد نشده و کلا پرونده ما را ریجکت کند ؟

    قبلا از توجهتان سپاسگزارم

  15. کورش
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۵ | #27

    جناب شایان اگه ممکنه میخواستم تاریخ اپلای و تاریخ مصاحبه و پرداختتون رو بدونم. ممنون خواهم بود

  16. سعید منورصادق
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۸ | #28

    جناب دکتر در مورد سوال آقای همایون عزیز ، پس در سیدنی برای پرونده های۲۹ شغله بر چه اساسی PER فرستاده میشه ؟ اگر اصلی ترین شرط که امتیاز هست تحقق پیدا نکن پس منظور از بازدید مثبت پرونده چی هست ؟ و آیا نباید با ۳۸ تایی تفاوت کنه . چون اون موقع ما مدارک رو در یه مهلت ۱۲۰ روزه ارسال میکردیم شاید منطقی بود که وظیفه بررسی امتیاز به ویزا آفیس منطقه ای سپرده شه . اما الان که کل پکیج رو یکجا دارن دیگه چرا باید امتیز رو نشمارن ؟ این در حالی هست که عده زیادی قبل از ارسال فایل نامبر به دلیل اینکه شرح وظایف شغلیشون با NOC هماهنگ نیست رد شدن و پروندشون برگشت شد !!!!ببخشید که طولانی شد

    • ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۴:۲۱ | #29

      امتیاز را می شمرند تا پرونده ضعیف وارد پروسه رسیدگی نشود ولی این دلیل نمی شود که ویزا آفیس رسیدگی خود را انجام ندهد. البته افسران سیدنی سخت گیرند و بنا به رد داشتند و گاه خلاف عدالت و انصاف عمل کردند که داستان آنرا می دانید

  17. گلاره
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۰:۲۹ | #30

    سلام من مارچ ۲۰۰۹ از سیدنی فایل نامبر گرفتم جولای ۲۰۰۹ از دمشق فایل نامبر دوم گرفتم جزو۳۸ رشته ای هستم با کد ۳۱۵۲ فایلم مارچ ۲۰۱۲ به انکارا رفت و اپریل ۲۰۱۲ یعنی ۳ روز پیش اپدیت و مدیکال رو با هم و از طریق ایمیل دریافت کردم.

  18. شایان
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۹:۳۷ | #31

    منظورم نامه برای مدیکال هست از طرف سفارت کانادا در آنکارا

  19. شایان
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۷ | #32

    سلام آقای مختاری وقت بخیر،
    من از موکلینتون هستم، می خواستم بدونم آیا مدیکال ما بصورت ایمیل برای خود ما ارسال می شود یا به دست شما خواهد رسید. چون ایمیل من بصورت نامشخصی مسدود شده. ما از طریق سرمایه گزاری کبک هستیم ۱۲۰ هزار دولار.
    شایان احدی

    • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۰ | #33

      به دست ما خواهد رسید و برای شما ارسال می کنیم معمولا آنکارا نامه می فرستد

  20. مهرداد
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۷:۴۲ | #34

    خبر خوبی را خانم گلاره دادند.با ارزوهای بهترینها برای ایشان.خانم گلاره!میشه اطلاعات بیشتری بدید؟رشته شما؟تاریخ فایل نامبر؟تاریخ ارسال مدارک؟ پرونده شما از دمشق به انکارا رفته بود؟درست فهمیدم درخواست اپدیت پرونده تان با مدیکال باهم ارسال شد؟

  21. همایون
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۷:۰۷ | #35

    با عرض سلام و تبریک سال ۹۱ خدمت جناب آقای دکتر مختاری عزیز و تشکر فراوان از لطف شما از بابت پاسخگویی به سوالات و ابهامات متقاضیان مهاجرت به کانادا و تشکر مخصوص از طراحی و تدوین سالنامه ۹۱٫بسیار عالی و مفید است.
    آقای مختاری بر بنده ببخشید چنانچه مطلب فوق طولانی میشود لطفا اگر امکانش بود ، حضرتعالی در گنجایش حوصله پاسخ بفرمائید.
    بنده و همسرم پرونده فدرال ۳۸ رشته ای (۳۲۳۳ NOC) بدین شرح :
    We received your application for permanent residence on March 18, 2010.

    We reviewed your application and sent you a letter on May 13, 2010. Please consider delays in mail delivery before contacting us.

    Your application and supporting documents were received by the Warsaw office. They are pending review.

    We transferred your application to the Warsaw office on May 18, 2010. The Warsaw office may contact you.

    We transferred your application to the Warsaw office on December 20, 2011. The Warsaw office may contact you.

    Your application was reviewed and we started processing on March 14, 2012.

    A decision has been made on your application. The office will contact you concerning this decision.

    و یکم فروردین ۹۱ اعلام شد در سایت که تصمیم قطعی گرفته شده است و در پاسخ پیگیری ورشو بعد از یک هفته پاسخ داد که بصورت مکتوب جواب نهایی در هفته های آتی به دستمان خواهد رسید.
    ۱ – به نظر شما مردودی این پرونده قطعی است ؟ و اتفاق دیگری در کار نیست ؟

    و پرونده دیگری از فدرال ۲۹ رشته ای (۳۲۳۳ NOC ) نیز در روزهای پایانی ۲۰۱۱ ارسال کردیم بدین شرح :

    We received your application for permanent residence on January 5, 2012

    که در ۲۰۱۲/۰۲/۲۵ فایل نامبر سیدنی را دریافت نمودیم و تا امروز در سایت تغییری رویت نشده است .

    ۲ – آیا دریافت فایل نامبر از سیدنی به معنی اتمام بررسی بر روی امتیازات است و دیگر در مورد امتیاز بندی جای نگرانی نیست ؟
    ۳ – الان در چه مرحله ای است که فقط همین یک سطر را در سایت نمایش می دهد؟
    ۴ – در این مرحله جز استعلام احتمالی مدارک تحصیلی و شغلی و مدیکال و چک امنیتی ، آفیس مربوطه که هنوز هم مشخص نیست کجا باشد بر روی امتیازات پرونده ما نظری خواهد داد؟
    ۵ – در مجموع شما پیشرفت روند پرونده های از این گروه را پس از دریافت فایل نامبر سیدنی چند درصد می دانید ؟ چون در مطلبی در وبلاگتون فرموده بودید پرونده ای را که مردود شده بود در سیدنی اعتراض کرده و موفق به دریافت قبولی شدید که متاسفانه مشخص نبود مربوط به کبک بوده یا فدرال و منظور از قبولی چیست؟
    در پایان باز هم تشکر میکنم از زحماتتون و امیدوارم سفر خوبی به دبی داشته باشید.به امید دیدار…

    • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۴ | #36

      ۱- احتمال آن زیاد است
      ۲- خیر با این معنی نیست باید از داشتن امتیاز کافی مطمین باشید
      ۳- در مرحله انتظار
      ۴- بله حتما
      ۵- آن پرونده فدرال بوده و پیشرفت این پرونده ها خوب است

  22. alireza
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۳:۱۰ | #37

    Hi .mrs,gelareh gave us a very good news about 38 occupation.can you ask her more about her major,her file numbers and the time she had applied sir?
    thankyou.

  23. آنیتا
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۰ | #38

    سلام
    بعد از قبولی مصاحبه کبک ، چه راه را برای پرداخت فدرال پیشنهاد میکنید ؟ آیا میتوان در بانک های استانبول هزینه را پرداخت کرد ؟
    با تشکر

  24. آزاده
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۶:۴۰ | #40

    سلام دکتر عزیز امیدوارم اقامت خوبی دردبی داشته باشید یکی از دوستانم من فروردین مصاحبه داشتند والبته مصاحبه موفقی بود وافسر پرونده لطف بسیاری داشتند والبته بنا به گفته دوستم صبر بی نظیر دوست من رشته پرستاری هستند افسر پرونده در ضمن صحبتهایی که داشتند عنوان کردند که بیکاری در کبک زیاد است وایشان با این وضعیت وداشتن خانواده چه تصمیمی دارند وحالا آقای دکتر شما که تنها دوست صادق ما در مونترال هستید این گفته را تائید میفرمائید اگر چنین است راهکار چیست در ضمن هنوز شماره جدید مجله پرنیان دست من نرسیده سپاس از لطف بی دریغ شما

    • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۹:۳۹ | #41

      در این مورد در سایت مطلب زیاد نوشته شده است
      همیشه درصدی از افراد هستند که بیکارند اما این به معنی آن نیست که یک مهاجر سخت کوش زبان دان که راه درستی را برای کاریابی طی می کند و از اصول درست آن پیروی می کند هم بیکار می ماند

  25. عسل
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۷ | #42

    جناب آقای مختاری
    با سلام و خسته نباشید و تبریک بهار
    من در حال گذراندن دوره برای اخذ دیپلم حسابداری از سازمان فنی و حرفه ای هستم.در لیست امتیازات دوره حسابداری فنی و حرفه ای ۱۳۵۰ساعت/ ۱٫۵ سال نوشته شده و دارای ۶ امتیاز است.ولی در ایران این دوره ۹۳۶ ساعت و حدود یک سال میباشد. آیا میتوانم کمبود این ساعات را با گذراندن دوره های دیگر که مربوط به حسابداری میشود ولی امتحان آنها در فنی و حرفه ای برگزار نمیشود و فقط گواهی گذراندن دوره و امتحان مربوطه و جود دارد ، پر کنم ؟ و روز مصاحبه امتیاز آن را به عنوان مدرک دوم(همانطور که قبلاً از شما سوال کرده بودم) دریافت کنم؟

    • ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۴:۰۰ | #43

      متاسفانه تنها مدارک فنی و حرفه ای را می پذیرند بنابراین بعید می دانم شدنی باشد

  26. Farid
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۲:۳۵ | #44

    Dear doctor Mokhtari,
    Have you had any medical or pass request for federal skill worker (FSW -29- occupation list) from Ankara, recently? As I applied near to 1 year and still my status in e-CAS shows “received by visa office “ lots of people that sent their application after and before me they got their medical from Warsaw , but my question is why did they send my application to Damascus? What is their base? I sent several email to CIO and Ankara, but get no response.

  27. سارا
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۳ | #46

    سلام آقای دکتر
    من از گروه ۳۸ شغله ها هستم و پروندم در آنکاراست .
    خواستم بهتون اطلاع بدم که مدیکالم رو امروز بصورت ایمیل دریافت کردم .
    فایل نمابر اولم مارچ ۲۰۰۹ هست .
    همراه با مدیکالم سو پیشینه و فرم اسکجول یک به همراه آخرین وضعیت رزومه کاری و تحصیلی و نامه های مربوطه رو خواسته اند.
    ممنون از زحماتتون

  28. گلاره
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۸ | #48

    جناب دکتر مختاری سلام و خسته نباشید .خبر خوشی دارم ۳۸ رشته ای هستم فایلم ۱ مارچ ۲۰۱۲ به انکارا رفت و امروز ۲ اپریل مدیکالم به همراه اپدیت مدارکم رو دریافت کردم. شما همیشه من رو با راهنمایی هاتون مورد لطف قرار میدید و من دوست داشتم این خبر خوش رو به شما بدم.

  29. نوشین
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۲:۵۰ | #50

    سلام جناب مختاری
    من از طریق اسکیل ورکر اقدام کردم اکتبر ۲۰۰۶ و آپدیت رو هم ژانویه ۲۰۱۱ فرستادم حالا نمیدونم این حذف پرونده ها شامل حال من هم میشه یا نه ( با توجه به اینکه گفته شده کسانی که افیسر در موردشون تصمیم گرفته شامل حذف نیستند ) ممنون میشم جواب منو بدین . همچنین من یه پرونده ۳۸ شغلی هم داشتم که تاریخ اون اپریل ۲۰۱۰ فایل نامبر شماره دومش اومد در مورد اون پرونده چی میتونم امیدوار باشم یا نه ؟

    • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۹:۲۵ | #51

      در مورد هر دو جای امید هست
      احتمال دارد جزو پرونده های ۲۰ هزار تایی باشید

  30. شیدا امینی
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۰:۲۹ | #52

    با سلام سوالی از حضورتان داشتم. قصد دارم برای مهاجرت به کبک اقدام کنم. من فوق دیپلم کامپیوتر دارم که فکر می کنم امتیاز ۶ را به دست می اورم اما سابق کاری ام در زمینه اسمبل کردن مدارههای الکترونیکی است که امتیاز ۱۶ دارد با این شرایط کدام امتیاز شامل حال من می شود؟ چگونه می توانم با شرکت شما در ارتباط باشم . در تهران زندگی می کنم . لطفا راهنمایی ام کنید.

دیدگاه ها مسدود است.