خانه > اخبار کنپارس > ارسال مدارک دادگاه برای همه متقاضیان لیست ۳۸ رشته ای همراه در شکایت

ارسال مدارک دادگاه برای همه متقاضیان لیست ۳۸ رشته ای همراه در شکایت

۶ اسفند ۱۳۹۰

امروز خبر شدم که مدارک دادگاه فدرال برای همه متقاضیان ایمیل شده است. این ایمیلها حاوی متن دادخواست اولیه و مدارک ثبت پرونده در دادگاه فدرال است و تنها برای اطلاع متقاضیان ارسال شده و اقدامی از طرف آنان نیاز نیست. این تذکر را از آن جهت دادم که تعداد زیادی از دوستان تماس گرفته اند و در این مورد سوال کرده اند. 

نکته دیگر اینکه اگر هستند دوستانی که در شکایت حضور دارند ولی این مدارک را دریافت نکرده اند به ما ایمیل بزنند ولی لطفا قبل از آن مطمین شوند درافت نشده است و برای این منظور اسپم ایمیل خود را هم چک کنند.

 

  1. فرنوش
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۷:۳۳ | #1

    سلام دکتر مختاری
    من در این وبلاگ تازه وارد هستم و یک سوال برای یکی از دوستانم داشتم. ممنون می شم اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید به من جواب بدید. با دفتر تهران هم تماس گرفتم گفتند از طریق وبلاگ شما سوالم رو مطرح کنم.
    یکی از دوستانم فایل نامبر اولشون نوامبر ۲۰۱۰ هست و با سری ۳۸ تایی اقدام کرده بودند. بعد از ارسال پروندشون به ورشو، و مدتها در وضعیت انتظار ، هفته پیش یه ایمیل دریافت کردند که چون امتیاز کامل سابقه کار چهار ساله برای ( IT MANAGER) رو نمی تونیم به شما بدیم شما مینیمم امتیاز لازم رو ندارید و ریجکت شدند. (ضمنا ایشون مجرد و تمام سوابق کاری معتبر و همراه با بیمه بوده نمره زبان انگلیسی کامل داشتن + مدارک مایکروسافت و … برای اثبات توانایی در رشته کاری)
    ایشون بدون وکیل هم اقدام کرده بودن.
    آیا راهی هست که بشه اعتراض کرد و یا درخواست نمود که مجددا تجدید نظری بشه مثلا مدارک دیگه مثل زبان فرانسه و … برای افزایش سطح امتیاز به پرونده اضافه کرد؟اگه خوشون ایمیل بزنن احتمال داره جواب بدن بهشون؟
    آیا امکان داره با گرفتن وکیل بتونن نتیجه خوب بگیرن؟
    چه راه حل مناسبی رو برای ایشون پیشنهاد می فرمایید
    با تشکر فراوان

    • ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ در ۲۳:۲۲ | #2

      خیر امکان اعتراض به خود اداره مهاجرت تنها در صورت اشتباه فاحش ممکن است که معمولا زیر بار نمی روند

      تنها راه طرح دعوا در دادگاه فدرال ظرف ۶۰ روز از تاریخ دریافت رای است و برای این کار باید وکیل بگیرند
      به زودی در سایت امکانی را در این مورد اعلام خواهیم کرد

  2. مهکامه
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۹:۵۷ | #3

    سلام.ببخشید سوالی می پرسم که شاید با یک کم گشتن تو سایت بتونم جوابشو پیدا کنم.متاسفانه فرصت ندارم.می خواستم ببینم دادگاه دقیقا چه زمانی رو برای بررسی شکایت اعلام کرده.ممنون

  3. ندا
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۴ | #5

    سلام.
    ایمیل زدم و فایل مورد نظر برای من ارسال شد.
    خیلی ممنون از زحمات شما.

  4. ندا
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۸:۱۰ | #6

    ندا :خیلی ممنون.میشه لطف کنید و یکبار دیگه آدرس ایمیل رو اعلام کنید؟

  5. مهکامه
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۳:۴۶ | #8

    با سلام.من هم در شکایت شرکت کردم ولی ایمیلی نگرفتم.به دفترتان هم ایمیل زدم که گفتند رسیدگی می کنیم ولی هنوز چیزی به دستم نرسیده.

  6. امین
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۵:۱۳ | #10

    سلام.
    متاسفانه من هم هیچ ایمیلی دریافت نکرده ام!!
    شرایط من هم دقیقا مثل ندا خانم است. با این تفاوت که من مدارک را با پست از مالزی به دفتر کانادا ارسال کردم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۶:۵۰ | #11

      برای همه فرستاده شده ولی تعدادی از ایمیلها برگشته است که لازم است ایمیل بزنید تا ارسال مجدد شود

  7. مهرداد
    ۹ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۰:۳۸ | #12

    باسلام.من امروز علاوه بر کیس ۳۸شغله خود یک کیس جدید در دفتر تهرانتان باز کردم.البته هنوز مدارکم تکمیل نیست.از برخود حرفه ای و بسیار باادبانه همکارانتان بخصوص خانم طریقتی و ابدی تشکر میکنم.

  8. ندا
    ۹ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۷:۲۶ | #14

    خیلی ممنون.
    میشه لطف کنید و یکبار دیگه آدرس ایمیل رو اعلام کنید؟

  9. هدي
    ۸ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۷:۱۱ | #16

    جناب دکتر سپاسگزاریم

  10. ندا
    ۸ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۷:۴۳ | #17

    سلام.
    متاسفانه من هیچ ایمیلی در این مورد دریافت نکرده ام!
    یک سوال دیگه, چطور میتونم مطمئن بشم که نام من هم جزء شکایت کننده ها آورده شده و احیانا از قلم نیفتاده؟! من مدارک رو با پیک فرستادم برای دفتر تهران و دیگه تا الان هیچ چیزی چه به صورت تلفنی یا ایمیلی یا… دریافت نکرده ام.
    ممنون میشم راهنمائیم کنین.

    • ۹ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۴:۰۹ | #18

      لطفا ایمیل بزنید البته با اعلام نام و نام خانوادگی

      کسی از قلم نیافتاده است ولی برای احتیاط چک می کنیم

  11. farahani
    ۷ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۰:۰۵ | #19

    باسلام جناب دکتر مختاری
    من موکل شما هستم رشته پرستاری و ۱۳ فوریه مصاحبه داشتم از نظر زبان فرانسه و انگلیسی خیلی خوب بودیم که خانم افیسر تایید کرد ولی بدلیل
    نداشتن بیمه گفت باید مشورت کنم و هیچ برگه ای به ما نداد میخواستم بدانم چقدر زمان میبره نتیجه مصاحبه را به شما اعلام کنند
    چند درصد احتمال قبولی ما هست . با تشکرفراوان

    • ۹ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۴:۰۸ | #20

      معمولا زیاد طول نمی کشد ولی افسر بر اساس قانون حق دارد تا دو ماه نظر خود را اعلام نکند

  12. abdolreza
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۲۱:۱۷ | #21

    آقای دکتر مختاری سلام آیا بعد از دریافت این ای میل باید کار خاصی انجام بدهیم؟ من برای نیروی متخصص در رشته پزشکی مجددا در آبان ۹۰ از طریق دفتر تهران فایل جدید باز کردم که تعداد متخصصین قبل از بررسی پرونده من پر شد. از طرف دیگر فایل قبلی تکمیل شده در قبل از ژولای ۲۰۱۱ هم در پرونده مشهور ۳۸ رشته ها به بن بست خورده و حقیقتش رو بخواهید با دو بار اقدام و گواهی اشتغال گرفتن و ترجمه و سایر موارد ؛ بد جوری نا امید شده ام. در پرونده شکایت از وزیر هم شرکت کرده ام و این ای میل رو دریافت کرده ام. آیا باید کار خاصی انجام بدهیم؟

  13. محمد طالبیان
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۹:۳۲ | #23

    با سلام به شما
    ممنون از زحمتی که متقبل شدین و توجهی که به موکلین خودتون دارین.
    اعتبار کنپارس و وجه تمایز اون با بقیه تو همین تعهدات شما به موکلینتونه.
    پیروز باشین

  14. roya
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۹:۲۴ | #24

    سلام دکتر مختاری
    ببخشید ..صحبت من درمورد شکایت نیست و درباره سوال قبلی ام است…
    درمورد زمان جواب دهی ویزا آفیس ورشو می خواستم از شما بپرسم…پرونده من رو اون شرکت معلوم الحال ارسال کرده بود و خدمتتون گفتم که مدارک خودم رو ارسال نکرده بود و نمی دونم روی چه حسابی مدارک ساختگی ارسال کرده بود..من از طریق ایمیل ویزا آفیس اینو متوجه شدم. ویزا آفیس به من ۳۰ روز مهلت داده بود تا از خودم در رابطه بااون مدارک ارسالی دفاع کنم و من هم مدارک خودم رو ارسال کردم اما الان نزدیک ۱ ماه گذشته و هنوز خبری از ورشو به من داده نشده. به نظر شما چرا انقدر دیر جواب می دهند؟ یعنی چقدر دیگه باید منتظر باشم تا بهم خبر بدهند که پرونده ام قبول میشه یا رد؟ اگه می خواهند اینجور پرونده ها رو رد کنند پس چرا دیگه انقدر طول می دهند …

  15. Farid
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۸:۵۵ | #26

    Dear Dr Mokhtari, I think your personal made a mistake when they provide latest letter receied from visa office for example:for medical receieved they annonced that submitted date in 14 of june 2011 and recieved file no at 29 of june 2011 that ithink it is a mistake could you please ask them to check and correct dates in recently 4th week of feb letters recived

دیدگاه ها مسدود است.