خانه > نیروی متخصص فدرال, نیروی متخصص کبک > بازگرداندن یک مهاجر یک هفته پس از لندینگ در کانادا به دلیل ارایه مدرک قلابی

بازگرداندن یک مهاجر یک هفته پس از لندینگ در کانادا به دلیل ارایه مدرک قلابی

۲۲ بهمن ۱۳۹۰

دوستی نزدیک اتفاقی را که اخیرا برای یکی از بستگانس افتاده بود را برایم نقل کرد که بد ندیدم با خوانندگان وبلاگ در میان بگذارم.

یک متقاضی اصفهانی که از طریق کبک اقدام کرده بوده است ویزای ورود به کانادا را دریافت می کند و با خانواده راهی مونترآل می شود همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود و متقاضی پس از ورود به منزل برادر می رود. یک هفته ای که می گذرد عصر اولین جمعه اقامت در کانادا تلفنی از اداره مهاجرت کانادا دریافت می کند مبنی بر اینکه باید صبح دوشنبه به فرودگاه مونترآل مراجعه کند و تشریف ببرند. چرا و به چه دلیل؟

ساده است این دوست عزیز ما از خدمات صادقانه !!!!!! یک موسسه معروف اصفهانی بهره برده بود و با وجود داشتن مدرک اولویت دار دیگری با یک مدرک تقلبی لیسانس شیمی از دانشگاه اصفهان که از سوی آقای متقلب تهیه شده بود قبولی کبک دریافت کرده بود و به دنبال آن ویزای اقامت دایم کانادا را به سرعت نصیب خود ساخته بود. این متقاضی محترم اکنون در شهر اصفهان است و ویزای اقامتش باطل شده است و البته باید خوشحال باشد که در کانادا مورد تعقیب قضایی قرار نگرفته است.

شنیده ام این داستان تقلب هنوز در این شهر زیبا جریان دارد و هستند کسانی که راه آقای سین را ادامه می دهد. گفتنی ها گفته شده و به نظر می رسد از این پس قربانیان این افراد ساده دلان و بی خبرانی باشند که به اینترنت دسترسی ندارند و از آنچه گذشته است بی اطلاعند. تا می توانید اطلاع رسانی کنید.

 

  1. ۱۲ آذر ۱۳۹۳ در ۱۳:۵۵ | #1

    با سلام.من اون شرکت متقلب رو در اصفهان میشناسم .تمام مدارکی که به کاندا فرستاده بودند جعلی بوده..ولی امیدوارم که فعالیتش رو متوقف کرده باشن..چون بیخبرم ازشون

  2. افروز
    ۴ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۴:۲۴ | #2

    قربان سلام
    با عرض پوزش…یه سوال دارم میدونم سرتان خیلی شلوغه..
    من میخواهم برای کانادا اقدام کنم و قصد دارم در کنار مدرک دیپلمم – یک مدرک لیسانس ساختگی بزارم آیا امکان شناسایی قلابی بودنش هست یا خیر؟
    کلا به چه صورت سفارت میتونه اصل یا نبودن را چک کنه؟
    قانونا که دسترسی ندارن؟ درسته؟
    سپاسگذارم
    فرهود -از کرج

  3. حميدي
    ۱۲ آذر ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۲ | #4

    با سلام خدمت آقای دکتر مختاری
    در نوشته های پیشین این صفحه فرمودید شخصی که دارای csq بوده نیازی به گرفتن caq برای تحصیل ندارد.
    با توجه به اینکه این شخص در بخش فدرال تشکیل پرونده داده است، در این مدت انتظار برای مدیکال بتواند ویزای تحصیلی هم بگیرد، آیا پرونده ایشان در بخش فدرال متوقف خواهد شد؟

    با تشکر از وقتی که گذاشتید.

    • ۱۴ آذر ۱۳۹۱ در ۰۱:۳۷ | #5

      نخست اینکه تذکر دهم ظاهرا رویه کبک تغییر کرده و یکی از دوستانی که CSQ داشت را دانشگاه مجبور به ارایه CAQ کرد و کبک هم صادر کرد
      موضوع ربطی به پرونده فدرال و توقف و .. اینها ندارد و ویزای دانشجویی پرونده مهاجرت را متوقف نمی کند

  4. بهروز
    ۲۱ آبان ۱۳۹۱ در ۰۱:۱۱ | #6

    اگر شخصی با سابقه شغلی جعلی توانسته باشد ویزا ی مهاجرت گرفته و لندینگ کرده باشد، در صورتی که اداره مهاجرت را از این موضوع مطلع کنید آیا ترتیب اثر داده میشود و ممکن است او را از کانادا خراج کنند؟

  5. مریم
    ۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۸:۴۸ | #8

    به نظر من دولت کانادا اصلا به اصلی بودن مدارک توجه نمیکنه بخاطر اینکه چندین نفر را با چشمهای خودم دیدم که مدرک تقلبی آمار و شیمی گرفتند و الان هم چند ماهی است که در کانادا اقامت دارند و ما که صادق بودیم و با مدارک اصلی خودمان اقدام کردیم و حدود ۲۵ ماه از قبولیمان میگذرد هنوز هم در انتظار مدیکال هستیم ای کاش ماهم م م م م م

    • ۷ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۴ | #9

      و من دهها نفر را می شناسم که از مدارک تقلبی استفاده کردند دستشان رو شد و از مهاجرت به کانادا محروم شدند

برگه نظرات
1 2 787
دیدگاه ها مسدود است.