خانه > اخبار کنپارس > غیر موکلین کنپارس ملزم به امضای فرم نمایندگی نیستند

غیر موکلین کنپارس ملزم به امضای فرم نمایندگی نیستند

۲۷ مهر ۱۳۹۰

متوجه شدیم که در ارسال بسته برای تعداد محدودی از غیر موکلین اشتباهی رخ داده و برخی از دوستان فرم Use of Representative را هم دریافت کرده اند. ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که دوستان توجه کنند که اگر موکل ما نیستید برای شرکت در شکایت علیه وزیر لازم نیست این فرم را امضا و ارسال کنید. کسانی که قبلا این فرم را  امضا و ارسال کرده اند اطمینان داشته باشند که از آن استفاده نخواهد شد.

اکر هستند کسانی که هنوز بسته حقوقی ما را دریافت نکرده اند می توانند به نشانی federalcourt @parscanada.com ایمیل ارسال کنند.

  1. مازیار
    ۲۹ مهر ۱۳۹۰ در ۱۹:۴۴ | #1

    آقای مختاری عزیز
    با عرض وقت بخیر خدمت شما
    من از جمله غیرموکلین هستم که همیشه سایت و اخیراً بلاگتان را مدام دنبال می کنم.و هزینه مربوط به طرح شکایت از وزیر را به حساب واریز ولی در خصوص مدارک که فردا قصد دارم به دفتر کانادا بفرستم سوالی دارم و آن اینکه آیا برای من که اطلاعات دقیق و کامل پرونده ام در اختیار شما نیست هیچ مدرک دیگری(غیر از موارد ذکر شده در آدرس فوق- یا نسخه ارسالی به ای میلم) مثل کپی پاسپورت یا حتی یادداشت ای میلم برای ارتباط سریع لازم نیست؟؟؟

    • ۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۷:۱۸ | #2

      مازیار عزیز
      بله لازم است و باید همراه مدارک این اطلاعات ارسال شود. معمولا این بسته ها در پاسخ ایمیل دوستان که حاوی اطلاعات آنهاست ارسال شده است. البته فرمها نیز اصلاح شده است و تعداد کمی فرمهایی دریافت داشته اندکه در آن دادن این اطلاعات ضروری نیست

  2. سروش
    ۲۹ مهر ۱۳۹۰ در ۰۷:۲۵ | #3

    با سلام
    آقای دکتر مختاری ،آبامهلت دریافت بسته شکایت توسط دفتر مونترال یا تهران، تا ۴ نوامبر هست؟

    • ۲۹ مهر ۱۳۹۰ در ۱۵:۲۹ | #4

      بله ولی احتمال تمدید آن هست به دلیل اینکه نامه اخطار به وزیر که مهلت ۳۰ روزه باید در آن باشد دوشنبه ارسال می شود. متن سنگین حقوقی است که تیم روی آن کار می کند و هنوز نهایی نشده بنابراین کمی بیشتر وقت داریم

  3. امیر حسین
    ۲۸ مهر ۱۳۹۰ در ۰۴:۲۷ | #5

    منظور فرم IMM5476E است؟ همان فرمی که متقاضی و همسر باید امضا کنند؟

دیدگاه ها مسدود است.