خانه > سوالات گوناگون > سوال درباره تغییر اداره بررسی کننده پرونده نیروی متخصص فدرال

سوال درباره تغییر اداره بررسی کننده پرونده نیروی متخصص فدرال

۳۱ شهریور ۱۳۹۰

سوال:
بنده حدود ۸ ماه است که فایل نامبر دوم رابرای فدرال اسکیلد ورکر دریافت کرده ام و سوالات زیر برایم مطرح است:
۱- مدت زمان برآوردی تا دعوت به مصاحبه و مدیکال و اخذ ویزا چقدر خواهد بود؟
۲- با توجه به اینکه اخیرا شنیده ام پرونده های ارسال شده به دمشق به ورشو در لهستان منتقل خواهند شدآیا بهتر نیست که بنده خودم یک درخواست به دمشق بفرستم که پرونده مرا به یکی از کشورهای همسایه نظر آذربایجان یا امارات یا ترکیه بفرستند؟
۳- آیا اگرکلیه پرونده های دمشق به ورشو منتقل شود به دلیل حجم بالای پرونده ها تاخیر در صدور ویزا نخواهند داشت؟و به نظر شما درخواست برای انتقال پرونده ها به کشور ی دیگر در اخذ ویزا تسریع نخواهد کرد؟

پاسخ:

۱- به نظر می رسد از گروه لیست اول مشاغل هستید یعنی لیست ۳۸ گانه که متاسفانه وضعشان روشن نیست. قرار است دعوای حقوقی طرح کنیم که دعوت می کنم برای چزییات آن هفته آینده حتما سایت ما راببینید

۲- خیر چنین چیزی امکان ندارد و به درخواست شما توجه نمی شود. پرونده شما در دفتر منطقه ای پوشش دهنده کشور محل تولد و یا کشور محل اقامت بررسی می شود که برای ایرانیان دمشق است. البته این مانع از این نیست که اداره مهاجرت تصمیم بگیرد مثلا پرونده قسمتی از ایرانیان در دفتر منطقه ای دیگری مانند ورشو رسیدگی شود ولی متقاضی نمی تواند چنین بخواهد.

۳- اتفاقا الان پرونده های ورشو پاسخ می گیرند و پرونده های دمشق بسیار کند شده است. درخواست انتقال بی فایده است قانونا ممکن نیست.

 

  1. ۴ دی ۱۳۹۰ در ۱۵:۴۶ | #1

    با عرض سلام وسپاس از شما راستش من از طریق اسکیل ورکر سال ۲۰۰۷ اقدام کردم و فقط فایل نامبر اول را دارام یعنی هنوز up date مدارکم را نخواستند بنظر شما من باید تا کی منتظر باشم با توجه به اینکه من متولد ۱۳۴۲ هستم و register nurse میباشم آیا ارزش داره یک پرونده جدید در july 2012 تشکیل بدم من آیالس هم دارم البته شرط سنی فکر کنم دیگه نداشته باشم خواهشمندم من راهنمائی کنید .

    • ۶ دی ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۰ | #2

      معلوم نیست چقدر زمان می برد تا پرونده ۲۰۰۷ بررسی شود
      بله اگر امکان در سال ۲۰۱۲ بود حتما اقدام کنید

  2. شهین
    ۹ مهر ۱۳۹۰ در ۱۷:۱۲ | #3

    سلام از وقتی که می گذارید سپاسگذارم
    من از گروه ۳۸ شغل هستم و فایل نامبر دوم را آبان سال پیش گرفتم. هفته پیش وضعیتم در وبسایت به ابن پروسس تغییر کرده. با توجه به ابنکه شایع است که رسیدگی به کار این گروه متوقف شده آیا به نظر شما این تغییر وضعیت می تواند علامت خوبی باشد؟ یعنی آنها هنوز رسیدگی به کار این گروه را کاملا متوقف نکرده اند؟ آبا تا یکسال آینده می توانم برای گرفتن مدیکال امیدوار باشم؟
    باز هم تشکر از شما

    • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۱:۰۴ | #4

      اطلاعات سایت سی ای سی چه مثبت و چه منفی قابل اتکا نیست و این پروسس شدن هم دلیل بر رسیدگی نیست. امیدی نیست و خودشان تصریح کرده اند

  3. آرش
    ۲ مهر ۱۳۹۰ در ۲۰:۰۷ | #5

    با عرض سلام
    لطفا بفرمائید که اگر بعد از دریافت FSW PR به ایران برگشته و سه سال بعد به کانادا رفته و ۲ سال از ۵ سال رادر آنجا حضور داشته و سال سوم را هم بمانم آیا در پایان سال سوم امکان اقدام برای شهروندی وجود دارد؟
    به هبارت دیگر اگر بعد از دریافت PR در کانادا باقی نمانده و در درازمدت سه سال را پر کنم آیا تاثیر منفی بر دریافت شهروندی خواهد داشت؟

    • ۲ مهر ۱۳۹۰ در ۲۰:۱۷ | #6

      بله مهم نیست کی بمانید مهم این است که در دوره ۴ ساله قبل از درخواست شهروندی سه سال را پر کرده باشید

دیدگاه ها مسدود است.