۱۳ مهر ۱۳۹۵

سى و ششمین شماره‌ی فصلنامه‌ی پرنیان، نشریه ایرانیان کانادا، با موضوع محورى «سبک زندگی» و با تأکید بر مؤلفه‌ی «اوقات فراغت» منتشر شد. در شماره‌ی سی و چهارم این نشریه، به مؤلفه‌ی دیگری از سبک زندگی، یعنی «مصرف» پرداخته شد. از آنجا که جامعه‌ی هدف و مخاطبین مورد نظر پرنیان، ایرانیان مهاجر هستند، تلاش می‌شود افزون بر حفظ استانداردهاى حرفه‌اى، مطالب آن متنوع و خواندنى باشد. بى شک این مطالب براى ایرانیان علاقه‌مند به مهاجرت نیز جذابیت دارد. این نشریه، ساختار شکلی و محتوایی و شش بخش اصلی و ثابت دارد، که در ادامه به صورت مختصر توضیح خواهیم داد:

par36-s

علی مختاری مدیر مسؤول فصلنامه‌ی پرنیان کانادا، در سخن مدیر مسوول این شماره، به ایده‌ای جالب برای گذران اوقات فراغت ایرانیان در کانادا پرداخته است. مصطفی مختاری، سردبیر پرنیان نیز زیر عنوان «لبخندی که می‌نشیند»، نوستالژی‌های گذشته‌ی زندگی ایرانیان را در ایام فراغت یادآوری می‌کند.

ادامه مطلب را اینجا بخو.انید 

  1. مسعود
    ۲۲ آذر ۱۳۹۵ در ۰۶:۴۸ | #1

    جناب مختاری عزیز سلام
    سوال ینده راجع به پولی است که برای تشکیل پرونده اولیه درحساب باشد و گواهی آن را ارائه کنیم. من و همسرم الان درحال گذراندن کلاس آیلتس هستیم و تاچند ماه آینده قرار است که برای مهاجرت اقدام کنیم . هم اکنون پول چندانی در حساب ما موجود نیست آیا درهنگام تشکیل پرونده میتوانم سند خانه را به عنوان گواهی برای تمکن مالی ارائه نمایم یا خیر ؟؟ و حتما باید گواهی چندماهه از حساب بانکی داشته باشیم ؟ ممنون از زحمات فراوان شما و همکاران گرامی تون.

  2. باران
    ۱۳ آبان ۱۳۹۵ در ۱۳:۳۹ | #3

    سلام آقای مختاری وقت شما بخیر
    من ۲۸ ساله مجرد و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی و همچنین ۳ سال سابقه کار حسابرسی در ایران را دارم می خواستم بدونم آیا شانسی برای مهاجرت به کانادا دارم؟
    سال ۹۰ هم آزمون آیلتس با نمره ۶ داده بودم
    ممنون از شما

  3. پدرام
    ۱۲ آبان ۱۳۹۵ در ۱۳:۲۳ | #5

    با سلام و درود و با تشکر از زحمات شما .
    امیدوارم این موضوع را در جای نامناسب طرح نکرده باشم . همانگونه که استحضار دارید بعد از سالها تاخیر مدتی است که پرونده های سرمایه گذاری کبک به پاریس رفته است که باعث تسریع در روند رسیدگی و صدرور مدیکال و بعضا صدرور ویزا نیز شده است . اما متاسفانه بنظر میرسد توجه چندانی به رعایت نوبت و رسیدگی به پرونده های قدیمی نمی شود . تا جایی که دیده می شود پرونده هایی با فایل فدرال ۲۰۱۳ و در شرایط کاملا مشابه با پرونده های ۲۰۱۴ هنوز مدیکالشان هم صادر نشده اما آن پرونده ها به پاس ریکوئست هم رسیده اند .
    بنابراین خواستم از حضور شما سئوال کنم آیا صلاح میدانید به سفارت اعتراض شود و اگر جواب مثبت است آیا جنابعالی قبول وکالت می فرمایید که با اخذ هزینه مربوطه این زحمت را متقبل گردید ؟ با تشکر از پاسخ و راهنمایی که می فرمایید .

  4. فررشته
    ۲۷ مهر ۱۳۹۵ در ۱۴:۰۳ | #7

    سلام و وقت به خیر آقای مختاری بزرگوار ،
    لندینگ کردیم اما متاسفانه به علت مشکلات آمدیم ایران تا حدود دو سال بعد برگردیم. حساب بانکی ما حدود بیست هزار دلار موجودی دارد و طبیعی است کمی سود تعلق خواهد گرفت. درامدی هم در کانادا نداریم اما باید ظاهرا به CRA اعلام کنیم. لطفا کمک کنید و راهنمایی بفرمایید : – اگر در این دو سال مالیات پرداخت نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ – آیا امکان تکمیل فرم ها و ارسال آنلاین از تهران است ؟ – آیا همکاران شما در تهران در این زمینه به ما کمک خواهند کرد؟
    بابت زحمات خیلی ممنونیم.

    • ۲۸ مهر ۱۳۹۵ در ۱۶:۴۴ | #8

      هیچ اتفاقی نمی افتد
      وقتی آمدید برای سالهای قبل هم تکمیل کنید
      تا زمانی که بدهی مالیاتی نداشته باشید حساسیتی نیست

دیدگاه ها مسدود است.