خانه > دسته‌بندی نشده > ویدیوی شماره ۱۹: وضعیت قانون تابعیت (شهروندی) جدید کانادا و تغییرات آن

ویدیوی شماره ۱۹: وضعیت قانون تابعیت (شهروندی) جدید کانادا و تغییرات آن

۱ مرداد ۱۳۹۵
Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ در ۰۴:۳۷ | #1

    Aug 02, 2016 11:34 am

    کنپارس گرامی دورود
سپاسگزارم از اینکه کماکان ایمیل های خوب شما رو دریافت می کنم. خوشحالم که هستید تا کمکی باشید برای آنان که در جستجوی زندگی دور از آشوب راه مغرب زمین را در پیش می گیرند.من مدتی است ساکن ایالات متحده شدم. ولی هنوز هم با همان اشتیاق هشت سال پیش که نخستین بار کنپارس را کشف کردم برنامه ها و ایمیل های شما رو نگاه می کنم. شاید هم روزی مسافر کانادا شدم. ولی این بار دیگه نیازی به کارهای مهاجرتی خاص ایرانیان نخواهد بود،چرا که با شهروندی آمریکا قضیه متفاوت خواهد شد. به هر حال برای گردش هم که شده کانادا خواهم آمد و شاید فرصتی دست داد و حضوری از زحمات دکتر مختاری بابت این همه سال راهنمایی درست تشکر کرد. گرچه من با سیستم کانادا و آقای مختاری وارد آمریکا نشدم ولی صداقت ایشان دلیل خوبی برای تشکر بنده خواهد بود. 
همیشه شاد و سربلند باشید اعضای تیم کنپارس

  2. عليرضا سليماني
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ در ۰۶:۴۳ | #2

    با سلام خدمت اقای مختاری عزیز ، واقعا نمی دونم سوالم رو کجا بنویسم ؟ کلا تاپیک سرمایه گذاری های کبک ناپیداست و کم کم داره فراموش می شه ، اقای دکتر الان حدود شش ماهه که پرونده ها از انکارا رفت پاریس و اونهایی که تو انکارا موندن مدیکال هم گرفتن ولی ما هنوز اندر خم همون کوچه ایم ، به نظرتون چرا پاریس هیچ کاری نمی کنه غیر از چند تا مصاحبه و نامه ی اپدیت واقعا کاری نکرده ، لطفا نظرتون رو بفرمایید که ازواقعا نظرتون کاملا کارشناسانه است و بقیه ی سرمایه گذار ها که وکلای دیگری هم دارند بیشتر به حرفهای شمااتکا می کنند ، سپاسگزارم

    • ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۴:۵۰ | #3

      آقای سلیمانی خیلی لطف دارید
      نه اتفاقا پاریس شرایط بدی ندارد و تا پایان سال جاری خورشیدی به احتمال قوی همه پرونده ها تمام می شود. در ضمن الان تابستان است و معمولا بیشتر افسران در مرخصی اند و به همین دلیل روند در یک ماه اخیر کند شده است. آن دسته از پرونده های آنکارا که سالها خاک می خورد ولی رسیدگی به آنها شروع شده بود به پاریس منتقل نشد.
      نکته اساسی این است که در دولت هارپر به دلیلی دشمنی دو سویه از یک سو با ایرانیان و از سوی دیگر با کبک هیچ اراده ای به رسیدگی نبود با تغییر دولت و نتیجتا نگاه مثبت دولت در هر دو سوی پیش گفته پرونده ها در هر جایی که باشند رسیدگی می شوند.

  3. عبدالرضا
    ۵ مرداد ۱۳۹۵ در ۰۵:۱۵ | #4

    سلام بر شما. همیشه و همه جا گفته ام. صداقت و درستی شما رو در هیچ جای دیگری سراغ ندارم. واقعا از این که با شما آشنا شدم و از طریق شما وارد کانادا شدم خوشحال هستم. البته براتون ایمیل تشکر هم زدم. از این که در تمامی مراحل و بخصوص سرکار خانم امیریان در دفتر تهران پیگیری کار بودند و من با این که مشهد بودم حتی یک بار هم مراجعه حضوری نداشتم و تمام مدارک رو با پست ارسال می کردم تشکر ویژه دارم. الان دو سال از لندینگ ما می گذرد و هر زمان به خاطر می آوریم چقدر تیم شما به ما کمک کردند تمایل دارم مجدد از شما تشکر کنم. ایکاش آقای دکتر با توجه به این مقدار ایرانی که در تورنتو هستند لا اقل یک دفتر هم اینجا می زدید که مشکلات هم وطنان رو حل کنید. باز هم ممنونم و امیدوارم موفق باشید. تهیه ویدئو برای راهنمایی هم واقعا نبوغ شما رو می رساند.

  4. Masoud
    ۳ مرداد ۱۳۹۵ در ۰۱:۵۲ | #6

    جناب مختارى زمان رسیدگى به پرونده هاى شهروندى چقدر است؟
    با سپاس

    • ۳ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۹:۳۹ | #7

      هنوز روشن نیست با توجه به تغییر شرایط قانون و انتظار افراد بعید نیست با توجه به حجم بالای تقاضا کمی طولانی باشد
      دست کم اینکه دولت هارپر رفته است و سو نیست دولتی زمان او احتمالا نیست

دیدگاه ها مسدود است.