خانه > نیروی متخصص کبک, کبک > با دفاتر ما در مورد ثبت پرونده های کبک فعلا تماس نگیرید

با دفاتر ما در مورد ثبت پرونده های کبک فعلا تماس نگیرید

۲۳ خرداد ۱۳۹۵

با وجود اینکه قرار است فردا صبح روز سیزده جون ۲۰۱۶ قرار است ثبت پرونده های کبک اتفاق بیفتد متاسفانه خبرهای رسیده از تهران حاکی از آن است که تماسهای زیادی در این خصوص و پیشاپیش با دفتر ما برقرار می شود.

عده ای در صدد اطمینان یافتن از اینکه ما برای ثبت پرونده تلاش می کنیم و عده ای را نیز سوال د رمورد چند و چون کار ما و اینکه آیا این بار سیستم کار می کند یا خیر.

همه این سوالات به خودی خود و در جای خود می تواند درست باشد و ناشی از نگرانی فردا. برخی از این سوالات عملا پاسخ روشن ندارد و باید منتظر شد و دید. آنچه البته حاصل قطعی این تماسهای فراوان و بی مورد این روزهاست این است که ما و همکاران ما را مشغول پاسخگویی می کند و از کار اصلی خود باز می مانیم.

ما در شرکت کنپارس آنچه در تصور می گنجد را برای کسب آمادگی برای ثبت پرونده ها انجام داده و می دهیم. تیمی فراهم شده است و این تیم مسوولیت ثبت پرونده را از اولین ثانیه ها بر عهده دارد. آنچه از امور فنی امکان عملی از نظر تیم فنی بسیار زبده ما داشته، انجام شده است. اینکه این کار یعنی ثبت پرونده ها اتفاق خواهد افتاد؟ نمی دانیم باید منتظر بود و دید ما مسوولیت خود می دانیم تلاش حداکثری کنیم و می کنیم اگر نتیجه گرفتیم که زهی خوشبختی و اگر به هر دلیل این اتفاق آنطور که ما می خواهیم نیفتد به یقین کوتاهی ما نبوده است.

خواهش من از تک تک دوستان این است که  به خودشان و ما لطف کنند و از هر گونه تماس با ما تا روشن شدن ماجرا خودداری کنند.

تلفنهای دفتر مونترآل به هیچوجه فردا پاسخگوی تماسها نخواهد بود و امکان مراجعه حضوری نیز منتفی است.

دیدگاه ها مسدود است.