خانه > تکمیل فرم, درخواست شهروندی, کانادا > پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۷): دریافت تابعیت کانادا چگونه ممکن است؟

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۷): دریافت تابعیت کانادا چگونه ممکن است؟

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

در این ویدیو در مورد وضعیت قانون تابعیت سخن گفته شده است. توضیح اینکه این ویدیو در روز تصویب قانون جدید تابعیت ضبط شده است.

 

 

 

 

  1. سعید
    ۲۰ آبان ۱۳۹۵ در ۰۲:۱۷ | #1

    با سلام و تشکر از راهنمایی های ارزندتون
    سوال من اینه ایا بعد از گذراندن تمام مراحل گرفتن شهروندی و سپس گرفتن پاسپورت کانادا، این شهروندی دایمی تا پایان عمر میباشد و یا اینکه باید هر چند سال یکبار تمدید شود. این سوال با توجه به این امر برای من پیش آمد که در سایت اداره مهاجرت بخشی هست با عنوان Resumption of citizenship که ظاهرا شرایطی رو برای تمدید شهروندی و مراحل اون بیان میکنه.
    متشکرم

  2. مزدک حسین پناه
    ۱۹ آبان ۱۳۹۵ در ۲۱:۵۴ | #3

    با سلام و احترام
    با تشکر از اطلاع رسانی شما. مدتی است که در مورد BILL C-6 و اصلاح قانون مهاجرت خبر جدیدی ارسال نکردید. ممکن است مجددا اطلاعات را در این مورد به روز فرمایید. باسپاس

  3. مقیم
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۲۳:۴۳ | #5

    ضمن تشکر از راهنماییهاتون، سوال من:
    اگر قانون به ۳ سال از ۵ سال برگرده و ما سه سال رو پر کرده باشیم ولی بینش چند بار ایران رفته باشیم، برای مثال در یکی از این فواصل به مدت یک سال و چند ماه ایران بوده باشیم، آیا میشه برای شهروندی اقدام کرد یا بهتره بازه زمانی ۵ سال رو از بعد از چنین گپ طولانی مدتی شروع کنیم به در نظر گرفتن؟

    • ۴ خرداد ۱۳۹۵ در ۰۴:۳۹ | #6

      ویدیو را با دقت گوش کنید
      ۵ سال را شما تعریف نمی کنید
      از لحظه درخواست ۵ سال عقب بروید

دیدگاه ها مسدود است.