خانه > دسته‌بندی نشده > جابجایی دفتر کنپارس در تهران: ۲۴ آذرماه در نشانی جدید

جابجایی دفتر کنپارس در تهران: ۲۴ آذرماه در نشانی جدید

۱۷ آذر ۱۳۹۴

به اطلاع می رساند که دفتر کنپارس در تهران از روز ۲۴ آذرماه سال جاری در نشانی جدید آماده پاسخگویی به مراجعین محترم است. به این ترتیب روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه امکان مراجعه به دفتر فعلی نیست و عملا در این دو روز دفتر ما در تهران تعطیل است.

نشانی جدید ما در تهران: میدان ونک، خیابان شهید خدامی، بن بست لیلا، ساختمان لیلا طبقه هفتم

arm logo test

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. hoda
    ۳ دی ۱۳۹۴ در ۲۱:۲۰ | #1

    با عرض سلام
    جناب مختاری ایا بازگشت قانون اخذ شهروندی به قانون گذشته موثقه؟

  2. بهنام
    ۱ دی ۱۳۹۴ در ۱۹:۱۴ | #3

    با سلام اقای مختاری اگر امکان دارد در مورد acadaemy for learning در کانادا توضیح دهید ایا مدارک انها معتبر است؟ با تشکر

    • ۱۰ دی ۱۳۹۴ در ۱۶:۰۵ | #4

      در این مورد نمی دانم
      اساسا مجموعه هایی که مدعی دادن مدرک تحصیلی از دانشگاههای کانادایی به ایرانیان هستند هیچکدام نمی توانند در شرایط فعلی با وجود تحریم واقعیت داشته باشد

  3. فربد
    ۳۰ آذر ۱۳۹۴ در ۱۵:۴۹ | #5

    @علی مختاری
    با سلام. کدام گونه سخن گفتن و توبه از کدام ناشکری؟ من خود جنگزده حماقت صدام هستم و عملا این وضعیت را – به جای شنیدن – دیده ام.

    از شما به عنوان کسی که دستی در اخبار کانادا دارد محترمانه پرسیده ام: مهاجرین سوری شهروند کانادا خواهند شد یا مهمان کانادا هستند؟ اگر چیزی در دل خود شما بوده و به ملاک آن پاسخ گفته اید، چیز دیگری است، اما در پیام من توهینی به کسی وجود نداشت. دوباره بخوانید !
    بالاخره ما برای فرصتهای شغلی و امنیت بیشتر و رفاه و وضعیت فرهنگی بهتر روانه کشور دیگری شده ایم و در زمان مصاحبه هم خانم آفیسر حسابی سر و وضع ما را ورانداز کرد و مدرک دکتری دانشگاه تهران ما را در زیر نور چراغ گرفت تا از اصل بودن آن مطمئن شود و ما باید در تایید مفید بودن خود برای جامعه کانادا، انواع و اقسام سرتیفیکیتها را رو می کردیم (از ترجمه سایقه بیمه و مدرک زبان گرفته تا سرچ گغدوغی و شبکه مترو مونترآل) و حتا مشاغل هم درجه بندی و اصطلاحا دیمندد و غیر دیمندد بودند و خلاصه مو را از ماست بیرون می کشیدند. یعنی در جذب افراد به عنوان ساکنین کانادا فیلتراسیونی صورت می گرفت و عدم سوئ پیشینه و داستانهای دیگر که خودتان در آن استاد هستید، ملاک بود. اما ورود حجم عظیم افرادی که هیچ تجسسی در مورد آنها انجام نشده !
    البته که نوع دوستی و انسان دوستی و بشر دوستی و مهمان نوازی را من خوزستانی هم مثل شما می فهمم! اما تبدیل کانادا به خانه خاله و مثلا انفجار فلان کافی شاپ در حمایت از فلان گروهک آدم خوار مثل ماجرای پاریس را نمیتوانم به عنوان یک پدر برای خانواده ام بپذیرم.

    ما حق داریم در این زمینه بیشتر پرس و جو کنیم. معمولا سایت کنپارس هم در دادن پاسخهای معتبر مشهور است. هر پرسشی که نباید سبب محکومیت در دادگاه اخلاقی حضرتعالی شود. این چندمین بار است که متاسفانه پاسخهای کمی عجولانه از شما می بینم. کاش مثل گهگاه که پاسخها از فرط کوتاهی توهین آمیز است می گفتید : بله، خیر، هردو ، هیچکدام و یا نمی دانم !

  4. فریدون
    ۲۸ آذر ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۲ | #6

    سلام
    لطفا تلفن دفتر جدید را بگذارید

  5. فربد
    ۲۰ آذر ۱۳۹۴ در ۲۰:۱۴ | #8

    آقای مختاری سلام.
    خواستم بپرسم که آیا این جنگ زده های عزیز سورری مه به کانادا به راحتی راه یافته اند (راحتی از لحاظ پروسه مصاحبه طاقت فرسای نیروی مهلجر کبک) ، آیا ماندگار خواهند شد یا اینکه مثلا پس از پایان جنگ به کشور عزیز خود باز خواهند گشت ؟

    • ۳۰ آذر ۱۳۹۴ در ۱۴:۱۷ | #9

      خدا را شاکر باشیم که در وضعیت و موقعیت انها نیستیم
      اینگونه سخن گفتن شایسته نیست

  6. بهنام
    ۲۰ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۴ | #10

    با سلام اقای مختاری به نظر علت دیر امدن پاس ریکوست مسله پناهندگان سوریه است؟

  7. hoda
    ۱۹ آذر ۱۳۹۴ در ۰۷:۵۳ | #12

    سلام عرض میکنم جناب دکتر
    فکر میکنم با تصویب طرح جدید امریکا در خصوص اخذ ویزا برای ۴کشور ایران عراق و …و احتمال وقوع اتفاق مشابه در کانادا باز ما ایرانیان به هچل افتادیم.درسته؟

دیدگاه ها مسدود است.