خانه > نیروی متخصص کبک > توصیه ها در فضای مجازی چقدر قابل اتکاست

توصیه ها در فضای مجازی چقدر قابل اتکاست

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

این روزها فضای مجازی مملو از اطلاعات است. هر کس می تواند با باز کردن صفحه ای در فیسبوک و یا راه اندازی وبلاگی تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارد. گاه این اتفاق در قالب گروههای فیسبوکی اتفاق می افتد و گاه در دیگر اپلیکیشنهای مرسوم که یکی پس از دیگری می ایند و پس از چندی از تب می افتند صورت می گیرد.

در حوزه مهاجرت درست مانند حوزه سیاست و پزشکی امکان ندارد کسی خود را بی اطلاع فرض کند و به صرف اینکه خود یک بار این مسیر را طی کرده باشد و یا بر مبنای شنیده ها، به سان یک متخصص ابراز نظر می کند. همین اظهار نظرها و اطلاعات گاه ناقص راهنمای بسیاری از متقاضیان می شود و نتیجه می شود وضعیتی که در مورد پرونده های ثبت شده سال ۲۰۱۱ ایجاد شده است و ارسال آپدیتهای ناقص و نتیجتا نرخ رد ۷۰ درصدی افرادی که از خدمات حرفه ای بهره نبرده اند.

 

در فضای مجازی با طرح هر موضوعی کامنتها و مطالب مختلفی از طرف دیگران مطرح می شود که از چند حالت زیر خارج نیست. فرض کنید یک تازه وارد به یک گروه یک سوال مهاجرتی می کند و ضمن آن می پرسد وکیل بگیرم یا نه:

 

ادامه مطلب

  1. مهدي
    ۵ تیر ۱۳۹۴ در ۱۹:۱۹ | #1

    سلام
    من خدمت سربازی ام رادرارتش درقسمت اداری بوده ام با مدرک لیسانس.
    درفرم بک گراندفدرال چه چیزی به انگلیسی بایدبنویسم که مشکلی پیش نیاد؟
    با تشکر

  2. شهاب
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ در ۰۴:۰۹ | #3

    سلام آقای مختاری. خسته نباشید
    در خصوص اینکه آیا کودکی که در کانادا به دنیا می آید ، پرسیده بودم اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. میخواستم بدانم آیا اگر خانمی که با ویزای توریستی به کانادا رفته است در کانادا زایمان کند، به کودک پاسپورت کانادایی می دهند؟

  3. محمد جواد
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ در ۰۵:۰۶ | #5

    سلام
    اگر بخواهم برای سیستم ورود سریع اقدام کنم هزینه ها و برسی مدارک را چگونه و به کجا بفرستم.یکی از دوستانم در مونترال هستند ایشان میتوانند کمک کنند .راهنمایی بفرمااید

  4. بهنام
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ در ۰۹:۳۸ | #7

    با سلام خدمت اقای دکتر مختاری عزیز.ما جز پرونده های سرمایه گذاری کبک با فایل نامبر فدرال فوریه ۲۰۱۲ هستیم ول هنوز از مدیکال ما خبری نیست ایا راه حلی وجود دارد ؟ در ضمن یوی از دوستان فایل نامبرشان ماه مارس ۲۰۱۲ بوده ومدیکالشان امده مگر بر اساس شماره یا تاریخ به ترتییب نمی اید یا اینکه نظم به خصوصی وجود ندارد.با تشکر از راهنمایهای مفیدتان

    • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ در ۰۱:۰۳ | #8

      پیشنهاد می کنم در شکایتی که در حال تنظیم هستیم شرکت کنید
      در صورت تماسل به دفتر تهران ما سری بزنید و با خانم بنایی صحبت کنید

  5. vahid
    ۹ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۸ | #9

    سلام. برای ویزای خود اشتغالی کانادا به عنوان نویسنده.دو سال سابقه کاری در پنج سال گذشته شامل چاپ کردن دو عنوان کتاب داستان برای کودکان هم میشود؟

    • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ در ۰۱:۰۴ | #10

      خود اشتغال کسی است که با کارهایی نظیر همین مورد امرار معاش کرده است و البته حساب وکتاب روشن و اسناد مالیاتی درستی هم دارد
      پاسخ قطعی به شوال شما با این کلیتی که فرمودید نی توان داد فرم ارزیابی را در سایت تکمیل کنید و جزییات بیشتری بدهید

دیدگاه ها مسدود است.