خانه > دسته‌بندی نشده, نیروی متخصص فدرال, کانادا > جزییات برنامه جدید فدرال کانادا موسوم به Express Entry اعلام شد

جزییات برنامه جدید فدرال کانادا موسوم به Express Entry اعلام شد

۱۲ آذر ۱۳۹۳

مطلب را اینجا به قلم من بخوانید 

 

مطلب دیگری هم نوشته ام که اینجا بخوانید

 

confused

  1. لیلا
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۶:۱۰ | #1

    سلام، تا جایی که من فهمیدم در این روش داشتن پیشنهاد کاری نیمی از شرایط لازم است و به نظر میاد بدون پیشنهاد کاری شانس چندانی نداشته باشیم،از طرفی هم دریافت پیشنهاد کاری از خارج کانادا تقریبا غیر ممکن است.به نظر شما چاره ی این مشکل چیه؟؟

  2. مانیا
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ در ۰۰:۵۱ | #3

    سلام
    من نوامبر ۲۰۱۴ از طریق CEC اقدام کردم که ظاهرا به حد نصاب رسیده و پرونده های بعد از اکتبر را برمیگردانند. در حال حاضر در BC با ویزای کار که تا ۱۴ ماه آینده اعتبار دارد مشغول کار تمام وقت دایم هستم و قصد اقدام مجدد برای Express Entry for skilled immigrants دارم. ۲ سوال از خدمتتون دارم:
    ۱- با وجود داشتن مدرک فوق لیسانس از کانادا آیا نیازی به انجام ECA برای مدارک پیشین از ایران یا کشورهای دیگر هست؟
    ۲- با وجود کار دایم تمام وقت در BC آیا اقدام هم زمان برای BC PNP شانس انتخاب شدن را بالا میبرد؟
    با تشکر

  3. اکرم
    ۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۲۰:۵۵ | #5

    باعرض سلام
    من دوهفته پیش پروفایل اکسپرس اینتری را تکمیل کردم و بلفاصله پس از تکمیل دعوت به apply شدم ولی وقتیکه میخواهم application را تکمیل و ارسال کنم سیستم خطا میدهد و میگوید سرویس انلاین در دسترس نیست چون ماداریم سایت را اپلود میکنیم و مشکلات تکنیکی را بررسی میکنیم من ۱۷ روز را ازدست داده ام چه باید بکنم
    با تشکر

  4. marziyeh
    ۱۹ دی ۱۳۹۳ در ۱۳:۵۲ | #7

    سلام آقای مختاری ممنون از اینکه صادقانه پاسخگو هستید من سی سالمه متاهل و دارای یک
    فرزند هستم فوق لیسانس کتابداری و اطلاع رسانی با سابقه کار یکسال و دیپلم آرایشگری از فنی و حرفه ای دارم خواستم بپرسم میتونم با هر دو مدرکم اقدام کنم چون شنیدم آرایشگری از شغلهای پرطرفدار است؟ سوال دوم اینکه همسرم لیسانس ارتباطات با سابقه کار هشت سال و مدرک جوشکاری از فنی و حرفه ای دارد خواستم بپرسم ایشون هم میتونند با هر دو مدرک اقدام کنند و اینکه من و همسرم همزمان میتونیم درEEs ثبت نام آنلاین کنیم؟ یعنی یک بار از طریق ایشون و یک بار هم از طریق من اقدام شود. با تشکر از راهنمایی ارزشمندتون

  5. پري
    ۱۵ دی ۱۳۹۳ در ۰۷:۰۳ | #9

    با سلام
    من مدارک fsw را برای سال ۲۰۱۴ حدود ۱ ماه پیش فرستادم و دبعد از ارسال مدارک ازدواج کردم بنده کی باید همسر خود را به پرونده اضافه کنم بعد از فایل نامبر ۱ یا قبل از آن
    با تشکر

  6. علیرضا
    ۱۴ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۸ | #11

    با سلام خدمت شما
    بنده در اکتبر ۲۰۱۴ مدارکم رو برای سیستم قبلی مهاجرت فدرال ارسال کرده ام و هنوز فایل نامبر دریافت نکرده ام. آیا می توان برای سیستم جدید مهاجرت ۲۰۱۵ entry express هم اقدام کنم؟ جدای ازینکه از سیستم قبلی فایل نامبر دریافت کنم یا نکنم

  7. رضا
    ۱۱ دی ۱۳۹۳ در ۲۲:۰۶ | #13

    با سلام
    اول لازم میدانم از پاسخگویی به تمام سوالات تشکر و قدر دانی نمایم.
    برای برنامه اکسپرس اینتری سال ٢٠١۵ در باره job offer سوالی داشتم:
    برای صادر شدن جاب آفر از کارفرمای کانادا برای کسی که ایران است و در حال حاضر مقیم دائم و یا شهروند کانادا نیست، طی مراحل قانونی از قبیل پیدا نشدن نفر مقیم دائم و یا شهروند برای کار مورد لازم است؟ یعنی درخواست مجوز پیشنهاد کار برای خارجی ها از سازمانهای مربوطه مانند وزارت کار لازم است برای اکسپرس اینتری ؟
    ممنون

  8. نرگس
    ۸ دی ۱۳۹۳ در ۰۹:۵۹ | #15

    با سلام و تشکر از وقتی که برای پاسخ میزارید سوالم اینه در سیستم جدید فدرال
    ١) ایا همسر هم باید از ابتدای تشکیل پروفایل ایلتس ارایه کند یا فرصت دارد بعد از ٢ماه اضافه کند؟
    ٢) اولویت با کسانی هست که زودتر پروفایل تشکیل دهند یا خیر اولویتی در کار نیست؟
    ٣) کسی که با مدرک و سابقه کار مترجمی اقدام کرده، میتواند از شرکت دوستش در تورنتو که مربوط به حمل و نقل است job offer بگیرد؟ ایا مشکلی پیش نمیاید و قابل قبول است؟

    • ۹ دی ۱۳۹۳ در ۲۰:۴۵ | #16

      ۱- فرصت دارد
      ۲- اولویتی در کار نیست محتوای پروفایل مهم است
      ۳- اگر پیشنهاد شغل واقعی باشد بله

  9. pasha
    ۲ دی ۱۳۹۳ در ۱۷:۲۱ | #17

    با سلام مجدد و سپاس از پاسخگوییتان
    من متاسفانه جواب سوال دومم را متوجه نشدم. عذر می خواهم.
    بچه تازه متولد شده ایا نیاز به نامه مدیکال دارد؟

    ممنون از لطفتان.

  10. pasha
    ۲۸ آذر ۱۳۹۳ در ۲۳:۲۳ | #19

    با سلام و احترام

    من ازمایش مدیکال را دادم ولی همسرم به دلیل بارداری انجام نداده است. همه مدارک لازم را بعد از مدیکال خودم به همراه نامه بارداری همسرم فرستادم.
    ۲ سوال از خدمتتون دارم:
    ۱٫ همسرم بعد از بارداری نیاز به نامه مدیکال جدید داره یا همان نامه کافیه؟
    ۲٫ برای فرزند تازه متولد شده ایا نیاز به نامه مدیکال است ؟و یا می توانم بدون نامه برایش مدیکال را اقدام نمایم؟
    با سپاس فراوان از وقتی که برای پاسخگویی می گذارید.

  11. یکی از اون ۲۵۰ نفر
    ۲۸ آذر ۱۳۹۳ در ۱۳:۳۶ | #21

    سلام جناب مختاری. ممنون از اطلاعات تون.
    امسال که ساسکچوان دویست و پنجاه نفر رو بدون جاب افر قبول میکرد ما هم جز همون دویست و پنجاه نفر شدیم و پروندمون پیش رفت تا این که جواب اومد رد شدیم به دلیل این که قبل از شروع پروسه و از سه ماه قبل پولمان در حساب نبوده و گفتند امسال پذیرفته نشدید و امیدوارن سال دیگه این مشکل رو رفع کنیم و دوباره اقدام کنیم. آیا راهی وجود نداره که بگیم ما نمی دونستیم این قانون رو؟ چون بعد از شروع پروسه حسابمان تا به حال دست نخورده و مقدار لازم درش بوده.
    ممنون میشم پاسخ بدید 🙂

  12. ثریا عظیمی
    ۲۶ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۴ | #23

    سلام
    بعد از سخت تر شدن و یا محدود کردن مهاجرت به کانادا با برنامه کاملا مبهم ورود سریع که باید گفت بدون پیشنهاد کاری واقعا سخت یا غیر ممکن شده است امروز ۱۶ دسامبر خبر تغییر چشم گیر برنامه سرمایه گذاری فدرال آمده که واقعا رقم زیادی است ۲ میلیون دلار و تعداد ۵۰ نفر همرا با خانواده ! این یعنی سختر شدن مهاجرت و محدود کردن ابتدا ورودسریع و حالا قوانین جدید سرمایه گذاری و نیاز خیلی کم کانادا به مهاجر را نشان میدهد اینطور نیست؟!!!

    • ۱ دی ۱۳۹۳ در ۰۵:۱۱ | #24

      نیاز کانادا کم نشده است
      دولت حاکم نگاه منفی به مهاجرت دارد
      با رفتن انها در سال اینده امیدواریم نگاه عوض شود

  13. مهران
    ۲۶ آذر ۱۳۹۳ در ۰۸:۲۵ | #25

    باسلام
    خبری که امروز منتشر شده است این است : برنامه جدید سرمایه گذاری اعلام شده آن هم با دارایی چندی برابر ۱۰ میلیون دلار و سرمایه گذاری ۲ میلیون دارد و نشانه سال۲۰۱۵ با سختگیری های فروان و باید منتظر ورود سریع با دشواری فروان بود و شرایط راهم سخت تر خواهند کرد

  14. Reza
    ۲۶ آذر ۱۳۹۳ در ۰۴:۳۶ | #26

    جناب آقای مختاری
    با سلام و احترام
    خیلی خوشحالم از این که میبینم همچون گذشته با انرژی در حال راهنمایی متقاضیان مهاجرت به کانادا هستید و مطالب ارزشمند و قابل استفاده مبتنی بر تجربیات خودتان را در اختیار آنها قرار میدهید.این موضوع بخصوص زمانی عینی تر و ملموس تر میشود که پا در سرزمین تازه گذاشته شده و مشکلات و موضوعات اشاره شده شما دیر یا زود خود را نشان میدهند . همانگونه که در مورد خودم صادق بود و چقدر از آنها استفاده کردم با این توضیح که لندینگ بنده سال ۲۰۱۳ انجام شد . ضمنا با توجه به تجربیات شغلی و تحصیلی اینجانب ( حسابداری ) در صورتیکه موکلان شما هم رشته اینجانب باشند باعث افتخارم خواهد بود که این اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهم . کما اینکه تاکنون در اختیار ۴ نفر از هموطنان حسابدار عزیزم در تورنتو قرار داده ام . در صورت صلاحدید شما میتوانید ایمیل من را در اختیار آنها قرار دهید
    ارزوی موفقیت و کامیابی بیشتر شما را دارم

  15. pasha
    ۲۶ آذر ۱۳۹۳ در ۰۱:۰۴ | #28

    با سلام و تشکر

    نامه مدیکال منن و خانمم اومد. من انجام دادم و با باقی مدارک فرستادم. اما خانمم به دلیل بارداری فعلا انجام نداده است.
    سوالی که دارم این است که ایا بچه بعد از تولد نیاز به مدیکال دارد؟ اگر آری ایا باید نامه مدیکال به نامش بیاید؟
    سوال دوم اینکه ایا خانمم می تواند با همان نامه مدیکالش بعد از بارداری ازمایشات را انجام دهد و یا نیاز به نامه جدید دارد؟

    خیلی سپاسگزارم از لطفتان و وقتی که برای ما می گذارید.

  16. ژیلا
    ۲۵ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۰۶ | #30

    سلام
    با کمی انصاف و فارغ از نگاه بیزینسی پی میبریم که این برنامه ورود سریع شرایط را دشوار کرده متاسفانه مشاوران مهاجرت بدون دادن اطلاعات واقعی و لحاظ کردن تمام جوامع این برنامه همه را تشویق به باز کردن پرونده می کند و بدون اینکه در نظر بگیرند شخص واقعا توانی رقابت دارد یا خیر و بعد ۱۲ ماه بگویند فایل شما ضعیف بود و فقط چند دلاری دریافت کند بدون اینکه امید های واهی به افراد داده اند باید گفت شما بارها با شک و ابهامات زیادی در باره این برنامه و تجربه هایتان از گذشته در مورد این برنامه صحبت کرده اید و شرایط تا حدودی توصیف نموده اید تا مهاجران بالقوه چشم باز تصمیم بگیرند و نه اینکه مثل هم صنفی های خود با وعده ها توخالی برای پیدا کردن پیشنهاد کاری دست به هر کاری برای ایجاد پرفایل نمایند!
    بی شک این سیستم با درس ها و صحبت ها مقامات از گذشته سخت تر وپیچیده تر شده است و سال گذشته با اعلام ۵۰ شغل و ظرفیت بالا برای جبران کاستی ها و سختی ها پیشرو بود.و نباید این امید و انتظار را داد که همه با تشکیل پروفایل راهی کانادا خواهند شد
    قبلا هم به نقل از وزیر گفته شده بود که درسیستم گذشته افراد کانادا انتخاب می کردند ولی حالا کانادا است که افراد را انتخاب میکند این بدان معناست این سیستم با آغوش باز همه افراد را جذب نخواهد کرد . و گامی است برای انتخاب مهاجر هدفمند با تضمین شغلی است.

  17. آزاده
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۲ | #31

    سلام آقای مختاری عزیز
    من و همسرم تیر ماه امسال برای federal skilled worker 2014 اقدام کردیم و امروز برای من و همسرم سه ایمیل از ویزا آفیس فرانسه اومد که دوتاش مربوط به نامه مدیکال ما دوتا و یه دونش درخواست لندینگ فی بوده
    تا اونجا که من میدونم برای همه بچه ها درخواست رزومه کرده بودن، اما الان برای من و همسرم هیچ مدارکی نخواستن. به نظرتون امکان داره که مدارک آپدیت کلا نخوان و یا بعد از نامه مدیکال تازه آپدیت مدارک ازمون بخوان؟
    اصلا به نظرتون اینکه ازمون نامه آپدیت نخواستن طبیعیه؟
    ممنون بابت وقتی که برای سوال من میذارین

    • ۱ دی ۱۳۹۳ در ۰۵:۳۳ | #32

      بله هر زمان ممکن است بخواهند
      تا ویزا صادر نشده هر روزی ممکن است چیزی بخواهند توضیح یا مدرک

  18. علی
    ۲۳ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۴۱ | #33

    سلام
    اقای مختاری ایا این سیستم با تعریف اولیه ان که قبلا اعلام شده بود تغییر کرده است؟
    چون قبلا بارها گفته شده بود توسط سایت ادارا مهاجرت و شما که این سیستم نقش یک jobmaker را بازی می کند و متقاضی با کارفرما بدون انکه همدیگر را بشناسند در ارتباط هستند ولی حالا امتیاز مطرح شده است و مثل سیستم گذشته است فقط متقاضی ها لایق تر را انتخاب می کند و الزامی برای انتخاب همه نیست . پس فکرکنم این سیستم با تعاریف اولیه اش و فلسفه وجودی اش متفاوت شده است. اینطور نیست جناب دکتر؟

  19. رایا
    ۲۳ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۲۴ | #35

    سلام مراحل این سیستم به این شکل است
    ۱- ثبت نام در سیستم انلاین
    ۲-درصورت واجد شرایط شدن ورود به استخر و رقابت با سایر افراد
    ۳- ثبت نام در بانک شغلی کانادا برای ارتباط با کارفرما و پیشنهاد کاری
    ۴-دعوتنامه از اداره مهاجرت و ارزیابی دوباره با معیارها اعلام شده و آغار روند بررسی پرونده
    جناب اقای مختاری آیا روند بالا درست است یا خیر؟

  20. مینا
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳ در ۲۰:۳۴ | #37

    سلام
    این سیستم با چه معیاری افراد را از استخر امتخاب می کند ایا بعد ار دعوت نامه سیستم امتیازی ۱۲۰۰ امتیاز لحاظ می شود یا قبلش
    نقش پیشنهاد کاری چقدر مهم است و آیا بدون داشتن تم امکان دارد
    توصیه شما چیست

  21. خشایار
    ۲۰ آذر ۱۳۹۳ در ۱۸:۲۳ | #39

    سلام
    فکر کنم با این طرز گرفتن و قرار دادن افراد در یک استخر و انتخاب انها با بالاترین نمره ممکن که فقط با پیشنهاد کار امکان پذیر است کانادا هم باید مثل امریکا که افراد با تخصص فقط با پیشنهاد کاری می توانند اقدام نماید شمرد
    حالا با این شرایط بهترین راه کدام است؟
    راستی جناب استرالیا هم اقدام از طزیق شما امکان پذیر است.و شرایط استرالیا هم بیان نمایید.

  22. amin
    ۲۰ آذر ۱۳۹۳ در ۰۹:۱۸ | #41

    جناب آقای مختاری
    حداقل شرط لازم در برنامه فنی حرفه ای ۲۰۱۴ داشتن گواهی کانادایی بود.برای express entry 2015 این شرط وجود دارد؟

  23. پوران
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ در ۱۷:۱۸ | #43

    لطفا نظرتان را رتجع به این اگهی مرقوم بفرمایید که ایا استا بریتیش کلمبیا با پول مهاجر کار افرین یا هرچه نام دارد می پذیرد

    برنامه متخصصین ویژه برتیش کلمبیا طی مدت یکسال صرف وقت یکساله

  24. علی
    ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۲۰:۳۵ | #45

    سلام اقای مختاری عزیز ایا این گفته وزیر درباره سیستم جدید درست است
    که قبلا مهاجران کانادا را انتخاب می کردند و اکنون زمان ان رسیده است که کانادا مهاجران را انتخاب نماید .
    به نظر حضرتعالی با توجه به اینکه شرایط مهاجرت به کانادا سخت تر شده است خواشمند هستیم شرایط دیگر کشور ها را هم بفرمایید.

  25. شهاب
    ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۲۰:۲۷ | #47

    سلام
    اقای متختاری من واقعا متوجه نشده ام که ایا کارفرما افراد را انتخاب می کند یا اداره مهاجرت ؟ و این سیستم اصلا واضح نگفته است که چطور و چه میزان نیرو جذب خواهند شد .
    همانطور که می دانید علاقه مندان به مهاجرت به کانادا در سراسر دنیا کم نیستند و وقتی هیج محدودیدی برای ثبت نام لحاظ نشده باشد فکر کنم با زک استخری مواجه خواهیم شد پر از متقاضی و از گذشته نتیجه گرفت که تعداد مشخص هم هر سال نامه دعوتنامه دریافت خواهد کرد اینطور نیست؟

    • ۱ دی ۱۳۹۳ در ۰۵:۲۵ | #48

      کارفرما پیشنهاد شغل می دعد که باعث می شود رتبه فرد بسیار بالابرود و از سوی دولت دعوتنامه دریافت کند

  26. حامد
    ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۱۳:۵۶ | #49

    سلام و با سپاس
    قربان این سیستم که تفاوت های بسیاری در ان به چشم می خورد و به گفته اکثر اهل فن سیستم دشواری است و ابهامات فروانی دارد آیا اهمیت پیسنهاد کاری در این سیستم چند درصد انتخاب فرد را شامل می گردد؟
    و اگر فردی این امکان را نداشت راه حل چه می شود ؟

  27. تارا
    ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۰۹:۴۲ | #51

    شرایط خیلی خیلی خیلی سخت شد
    تا فرصت است از سیستم قبلی استفاده کنید با این توضیحات شما پذیرش هم محدود به پیشنهاد کاری و انتخاب استانی می شود و اگر رونق باشد خوب است و اگر رونق اقتصادی نباشد غیر ممکن می شود .
    در گذشته خیلی راحت بود و فقط کافی بود ۶۷ انتیاز می اوردیم و تضمینی انتخاب می شده ایم حالا همه اش به اما و اگر کشیده شده است .

  28. سهیل
    ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۰۹:۳۷ | #53

    اقای مختاری عریز ممنون که پاسخ گو تمام سوالات دوستان هستید سوال من هم در ارتباط با سیستم جدید است آیا کارفرما با این امتیاز زیادی که به خود اختصاص داده است طریقه پیدا کردنش خیلی دشوار می شود و حتما باید از وکلا راهنمایی گرفت تا با انها دسترسی پیدا کرد ایا می توانید برای همه متقاضیان کار پیدا کنید ؟

    • ۱ دی ۱۳۹۳ در ۰۵:۰۲ | #54

      کنپارس پیش از این نشان داده است که به بازار کار تسلط دارد و در قالب سیستمی که تعریف شده است تلاش می شود برای افراد کارفرما یافت شود ولی تضمینی در کار نیست

  29. shahrokh
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ در ۰۷:۲۹ | #55

    جناب مختاری سلام
    من مدارک مدیکال خودرا اواسط ژانویه ۲۰۱۴فرستادم و اگر همین روزها پاس ریکوئست بشوم تا پاسپورت همراه ویزا بدست من برسد تقریبا کمتر از یک ماه فرصت لند دارم و این یعنی در دسر واقعی باتوجه به تجربه حضرتعالی آیا ممکن است هنگام صدور ویزا مهلت بیشتری برای لند در نظر بگیرند.
    باتشکر

  30. mahd
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۴۱ | #57

    با سلام میشه دقیق بگین سیستم امتیاز بندیش به چه شکل خواهد بود

  31. شیما
    ۱۵ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۲ | #58

    با عرض سلام برنامه جدید با ابعادی که تعریف گردیده است خیلی شرایط را دشوار کرده است در سایت نوشته شده است هیچ تضمینی برای انتخاب شده اند برای اقامت داده نمی شود آیا این بدان معنی است که ممکن است به بهانه های زیاد پرونده هایی که کارفرما یا استانها انتخاب نکرده اند را بررسی نکنند؟
    با این شرایط فکر کنم این برنامه فقط برای افرادی که ارتباط بین المللی دارند خوب باشد .

  32. یوسف
    ۱۵ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۱۳ | #60

    سلام
    فکر کنم این سیستم با سیستم قبلی ( امتیازی ) تفاوت چندانی ندارد فقط طرز امتیاز دادن متفاوت شده است . و افراد لایق را پذیرش می کند که این خیلی عالی است فقط چند نکته مبهم است .
    ۱- نقش کارفرما چه می شود ؟
    ۲- سیستم استخری چگونه کار می کند ؟ ایا حد نصاب امتیازی وجود دارد ؟
    ۳- در صورتی که لیستی از مشاغل اعلام نشود یعنی همه می توانند شرکت کنند ؟

    • ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۴۴ | #61

      خیلی فرق داره دوست عزیز

      ۱- کارفرمایان افراد را از لیست جدا می کنند و پیشنهاد شغل می دهند
      ۲- حد نصاب ندارد و شفاف هم نیست
      ۳- لیستی در کار نیست و همه می توانند شرکت کنند

  33. علی
    ۱۳ آذر ۱۳۹۳ در ۰۷:۵۰ | #62

    سلام
    باز نمیشود
    پیام runtime error میدهد

  34. سهند
    ۱۳ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۵۷ | #63

    با سلام
    نمی دانم این سیستم جدید بنفع یا به ضرر افرادی است که می خواهند اقدام کنند ولی تا اینجا شرایط خیلی خیلی دشوار شده است و اگر پیشنهاد کاری بیش از نیمی از امتیاز را دارا می باشد که این خیلی مشکل است ولی از جهتی اگر پیشنهاد کار پیدا کنیم فکر کنم مهاجرت خیلی خیلی از گذشته بهتر باشد .
    جناب اقای مختاری برنامه تخصصی امریکا که چندی پیش اعلام نموده اید هنوز امکان اقدام وجود دارد؟

  35. لادن
    ۱۳ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۴۸ | #65

    سلام
    این یک سیتم خوبی است تا مشکل مهاجران مثل گذشته که سالها به دنبال کار بودن حل شود
    کانادا درست است نیاز به مهاجر دارد ولی مهاجری که گره از مشکلات بردارد نه سر بار کشور میزبان باشد . امید هست با این سیستم جدید افراد لایق و متخصص انتخاب گردند .

  36. مهرداد
    ۱۳ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۳۹ | #66

    جناب اقای مختاری
    سیستم ورود سریع یک سیستم کارامد خواهد بود و به راستی می توان گفت نیازهای کانادا برطرف می نماید و تمرکز را هم برروی شایسته سالاری نهاده اند . فقط اینجا سوالی پیش می اید که چقدر پیشنهاد کاری در این سیستم اهمیت دارد و ایا بدون ان هم می شود اقدام نمود و ایا احتمال سلیقه ای انتخاب شدن هم وجود دارد ؟ اگر هم امکان دارد تفاوت های اشکار با سیستم قبلی را هم بفرمایید

    • ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۲۹ | #67

      به دقت بخوانید متوجه می شوید ضمن اینکه مقاله جدیدی هم نوشتم
      دو سیستم چندان قابل مقایسه نیست ولی بله در سیستم جدید شفافیت نیست و هر چیزی ممکن است

  37. فریبرز
    ۱۳ آذر ۱۳۹۳ در ۰۵:۴۸ | #68

    با سلام
    ضمن تشکر از اطلاع رسانی به موقع و متن خلاصه تغییرات پیش رو سوالی داشتم آیا سیستم امتیاز بندی کما فی سابق پا برجاست و حتما داشتن پیشنهاد کاری الزامی نمی باشد و این سیتم حد قبولی چه نمره ای می باشد .

    • ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۲۸ | #69

      بله بعد که فرد دعوت شد برای اقدام عملا سیستم امتیاز بندی قبلی ملاک عمل است
      برای دریافت دعوتنامه سیستم نمره قبولی تعریف نکرده و رتبه بندی است

دیدگاه ها مسدود است.