خانه > نیروی متخصص کبک > خبر داغ در مورد مصاحبه های کبک

خبر داغ در مورد مصاحبه های کبک

۷ شهریور ۱۳۹۰

 

این خبر را در سایت کنپارس و اینجا بخوانید

  1. Emad
    ۲ تیر ۱۳۹۳ در ۰۵:۴۵ | #1

    @علی مختاری
    سلام آقای دکتر خسته نباشید :
    جناب اقای مختاری همانطور که در post قبلی خدمتتان عرض کردم مراحل اضافه کردن همسرم را انجام داده ام دیروز و بعد از گذشت شش ماه از ارسال کردن مدارک همسرم ایمیل دریافت کردم مبنی بر اینکه مدارک با موفقیت در پرونده ام ثبت شده و هزینه مربوطه به حساب دولت کانادا واریز شده است . با این توضیحات تاریخ تقریبی مصاحبه ام را می تواید اعلام کنید ؟

  2. emad
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۶:۴۰ | #3

    سلام و خسته نباشید :
    من فایل نامبرم را در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۰ دریافت کردم در تاریخ۷ سپتامبر ۲۰۱۳ دعوت به مصاحبه شدم اما چون ازدواج کرده بودم مصاحبه ام را کنسل کردم و مدارک همسرم را طبق درخواست سفارت برای مونترال ارسال کردم با بانک درفت ۱۶۰ دلاری و در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۳ ایمیلی دریافت کردم که بانک درفت ارسالی منقضی شده است در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۴ بانک درفت ۱۶۲ دلاری جدید را به مونترال فرستادم .لازم به ذکر است بنده به عنوان متقاضی اصلی دارای مدرک لیسانس نرم افزار کامپیوتر هستم و قبلا طبق رخواست سفارت مدرک B1 زبان فرانسه را ارسال کرده ام با توجه به تجربه شما و تاریخ های اعلام شده فکر میکنید که تا چند وقت دیگر به مصاحبه دعوت میشوم .

  3. beti
    ۱۴ آذر ۱۳۹۲ در ۱۷:۳۷ | #5

    سلام آقای مختاری ٰ من دانشجوی ارشد شیمی هستم میخواستم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم ولی نمیدونم از کجا یا چطوری شروع کنم میشه لطفإ راهنمایی کنید.
    البته زبانم خوب نیست.
    با تشکر

  4. الهام
    ۱۵ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۵ | #7

    سلام آقای مختاری مصاحبه دوم به چه دلیل برگزار می شود؟ مطلب خاصی در نامه نوشته نشده فقط تاریخ اعلام شده برای مصاحبه دوم. لطفا راهنمایی کنید.

  5. سایه
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ در ۰۶:۲۱ | #9

    با سلام
    من حدود ۱ ماه نیم پیش مصاحبه داشتم و با توجه به اینکه روند مصاحبه خیلی خوب پیش رفت و آفیسر به من گفت که من نمره سازگاری رو بهت کامل دادم ولی در نهایت به من CSQ نداد و گفت متاسفم تو ۳ امتیاز کم آوردی بعد که من توضیح خواستم گفت که نتیجه رو برات پست می کنم حتی با توجه به اینکه از من مدرک زبان خواسته بودن و من براشون پست کرده بودم و بدش منو دعوت به مصاحبه کردن من ازش خواستم که یک فرصت دیگه به من بده تا من براش مدرک بفرستم ولی گفت که من نتیجه رو برات پست می کنم و هیچ مدرکی هم ازمن نگه نداشت.
    می خواستم بدونم که نامه ریجکت تو بازه یک ماه ارسال می شه یا هنوز هم می شه امیدی داشت؟

    • ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۶:۳۷ | #10

      تا ۶۰ روز افسر می تواند نظر دهد بنابراین نامه ممکن است ظرف سه ماه به دست شما برسد

  6. سانيا
    ۱۵ مهر ۱۳۹۱ در ۱۲:۰۴ | #11

    با سلام
    من در مصاحبه ژذیرفته شدم و csq دریافت کردم اما افیسر اصل گواهی اشتغال به کار من را که به انگلیسی بود نگه داشت. به نظر شما دلیلش چیست؟

  7. داود
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۵:۳۰ | #13

    باسلام و عرض ادب

    من رشتم ۶ امتیازیه و فابل نامبر جولای ۲۰۱۱ را دارم.
    پیش بینی شما از زمان تقریبی مصاحبه ام چیست؟ ممنون

  8. حسین
    ۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۵ | #16

    با سلام
    لطفا در خصوص کد ۱۳۰ در csq توضیح بفرمایید.
    رشته جو شکاری (۱۲ امتیازی) زبان فرانسه فرانکوفن .در csq کد ۱۳۰ درج شده است بدون جمله خاصی که اولویت رسیدگی پرونده را متذکر می شود. ممنون از شما

    • ۸ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۵:۳۶ | #17

      اینها کدهای داخلی است و شما لازم نیست خود را درگیر آن کنید. پرونده شما در اولویت است اینکه این اولویت یعنی چه میزان انتظار کسی نمی تواند بگوید بنابرای چندان تاثیری ندارد و کمکی به برنامه ریزی نمی کند. خود را آزار ندهید

  9. حمیدرضا
    ۷ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۶:۱۴ | #18

    ممنون دکتر مختاری گرامی
    در این فضای ملتهب، دیدن شخصی مثل شما که تلاشی مدون و با صلابت برای ارتقا دارد و تفاوتش و تعقلش مشهود است جای دلگرمی و خوشی است…. این قدر دوستانی چون شما کم شده اند که کم کم داشتیم به انقراض انسانهای موفق و اصیل فکر می کردیم…. شاید روزی که امدیم به دفترتان در مونترال جهت عرض ادب، از خاطرات این روزها و آدمها برای پارس کانادا نوشتیم و تلخی های امروز را به لبخندی بسپریم…. برقرار باشید و استوار…

  10. حمیدرضا
    ۱ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۵:۳۹ | #20

    با درود فراوان و ممنون ازپشتکار و تلاش شما،
    جناب دکتر مختاری، از موکلین دفتر هستم. چند سووال داشتم:
    ۱) آیا لیست نامه های منتشره موکلین در وبسایت پارس کانادا( مثلا برای مصاحبه کبک) مربوط به همه موکلین است یا ممکن است کسی از قلم بیفتد و باید از طریق دفترتان جویا شد؟
    ۲)همچنین معمولاً بین ارسال نامه مصاحبه برای یک نفر تا روزی که مصاحبه دارد چقدر فاصله است؟

    ۳)با توجه به شرایط جدید نیروی متخصص کبک، برای اضافه کردن همسر قبل از مصاحبه، نیاز به مدرک زبان هست؟
    ۴) آیا بعد از مدیکال، میتوان همسر را اضافه کرد؟

    ممنون از حوصله و وقتی که می گذارید

    • ۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۱:۱۱ | #21

      ۱- ممکن است در نوشتن در سایت چیزی از قلم بافتد ولی این برای اطلاع رسانی به موکلین نیست و موکلین قبل از انتشار این مطالب مطلع می شوند جز کسانی که روز پنجشنبه و یا جمعه برای آنها نامه دریافت کنیم که آنها هم شنبه اطلاع می یابند
      ۲- معمولا حدود ۲ ماه
      ۳- خیر ولی باید با ورود ایشان امتیاز شما کم نشود در این صورت رد می شوید
      ۴- فرقی نمی کند در هر صورت باید برای همسر سی اس کیو بگیرید و شرایط از سوی کبک دوباره بررسی می شود

برگه نظرات
1 2 225
دیدگاه ها مسدود است.