خانه > PR Card > اگر می خواهید قبل از دریافت کارت PR کانادا را ترک کنید عکس بگیرید

اگر می خواهید قبل از دریافت کارت PR کانادا را ترک کنید عکس بگیرید

۳ مرداد ۱۳۹۳

این روزها دوستان زیادی به کانادا وارد می شوند ولی بسیاری از آنها برای کسب آمادگی بیشتر و یا دلایل متفاوت دیگر مجبورند بعد از لندینگ کانادا را ترک کنند و برای بازکشت در زمان مناسب برنامه ریزی کنند. دوستی پدر نازنین خود را از دست داده بود و دوست دیگری بیزنس و کارخانه را به حل خود رها کرده بود و ……

دریافت کارت پی آر هم حساب و کتاب روشن ندارد برخی یک ماهه می گیرند و هستند دوستانی که ۴ ماه است منتظرند و هنوز نیامده است.

pr

در جنین شرایطی چه باید کرد؟

توصیه نخست بنده این است که اگر می توانید تا کارت پی آر را نگرفته اید و در جیب مبارک نگذاشته اید از کانادا خارج نشوید.  زمان ورود به کانادا نداشتن کارت پی آر به هر دلیل  به معنی این است که باید درخواست Travel Document به سفارت کانادا در آنکارا و یا دیگر شهرهای دنیا بدهید و منتظر بررسی آن بشوید که زمان بر است.

اکر نمی توانید بمانید و راه دیگری ندارید اطمینان حاصل کنید که اگر کارت پس از رفتن شما به نشانی ارایه شده آمد حتما به دست شما می رسد. از این جهت دوستان تازه وارد و آنها که قصد آمدن دارد دقت کنند که نشانی مطمینی تهیه کنند و فردی مسوولیت پذیر نامه ها را دریافت کند.

درصدی از موارد هم به جای دریافت کارت نامه ای دریافت می کنند مبنی بر اینکه عکس شما ایراد دارد و مطابق استانداردهای آنها نیست و از شما می خواهند عکس جدید بفرستید.

توصیه کلیدی اینکه اگر قرار است بدون کارت پی آر کانادا را ترک کنید محض احتیاط قبل از رفتن به یک عکاسی در کانادا مراجعه کنید و عکس مطابق استانداردهای اداره مهاجرت بگیرید و نزد آن دوست مطمین خود بگذارید تا در صورت دریافت آن نامه خاص عکسها را مطابق درخواست اداره مهاجرت بفرستد و کارت را دریافت کند. به این ترتیب شما ۵۰٪ شانس اجبار به دریافت برگ سفر از سفارت را کم کرده اید.

 

 

  1. سحر
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۸:۴۹ | #1

    با سلام
    میخواستم بپرسم امکان صدور TRAVEL DOCUMENT برای بار دوم نیز وجود دارد.
    کارت PR من به دلایلی هنوز بدستم نرسیده و یک بار سال پیش از TRAVEL DOCUMENT برای ورود به کانادا استفاده کردم
    امسال نیز میتوانم دوباره از همین روش برای رفتن استفاده کنم؟

  2. Reza
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۴:۵۹ | #3

    سلام جناب مختاری
    سوالی دا رابطه با برنامه مهاجرتم داشتم که اگه منو راهنمایی کنید متشکرم
    من ویزای اقامت دایم گرفتم (از برنامه استانی نیوبرانزویک ٧۵٠٠٠دلار ودیعه)در نامه کانفارمیشن که به همراه ویزا هست محل اقامت فردریکتون ذکر شده . و هنوز لندینگ نکردم
    ایا امکانش هست لندینگ در تورنتو انجام بشود و با توجه به و جود اقوام در تورنتو برای سین نامبر و مدیکال و حساب بانکی اقدام کنم و ادرس انها رو در تورنتو بدم ٠ همچنین پی ار
    چه کارهایی باید انجام بدم تا در اینده برای خودم و خانوادهام مشکلی ایجاد نشه.
    ممنمون میشم اگه منو راهنمایی کنید

    • ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۰:۳۵ | #4

      شما تعهد به اقامت در آن استان دارید و این کار شما نقض تعهد است اما بر اساس قوانین و مقررات فعلی این اقدام شما ایرادی ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند

  3. رادین
    ۴ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۷:۵۱ | #5

    سلام جناب مختاری،
    بنده دو ماه دیگر به شهر سسکتون مهاجرت میکنم.
    آیا انجمن ایرانی در اون شهر هستش و یا اینکه منبع اطلاعات در مورد هزینه ها و شرایط زندگی؟
    ممنون میشم اگر در مورد این شهر منبع موثقی در اختیارم بگذارید.
    با سپاس

    • ۸ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۵ | #6

      در مورد هزینه ها اطلاعات در اینترنت فراوان است
      کامیونیتی قوی ایرانی در انجا نیست ولی هموطنان هستند به دفتر کمک به مهاجران مراجعه کنید یکی از موکلین سابق ما در انجا شاغل است خیلی کمک می کنند
      اقای مهاجر نام ایشان است

  4. مهی
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۴:۴۵ | #7

    با سلام. من و همسرم که اسپانسر دخترم است اکتبر ۲۰۱۵ وارد ونکوور شدیم. اما به دلیل بیماری مادرم مجبور به بازگشت شدیم. من و همسرم پی آر داریم اما دخترم که در ایران به دنیا آمده کارتش نیامده و حالا نامه ای آمده که عکس بدهید. اگر من عکسی جدید با تاریخ چهار روز قبل از ورود به کانادا که هنوز شش ماه نشده و مهر عکاسی ایران دارد بفرستم از طریق فاملمان در کاناداآیا ایراد می گیرند؟من خیلی نگرانم و با توجه به شرایط مادرم و بیماریش رفتن من به آنکارا هم سخت است.

  5. رادین
    ۲۰ دی ۱۳۹۴ در ۰۸:۵۳ | #9

    سلام
    وقتی تو وبسایت مهاجرت می روم چند روزی است که وضعیت از In Process به Decision Made تغییر پیدا کرده ولی جزییات این تصمیم در سایت قرار نگرفته است. وکیلم هم ایمیلی از ویزا آفیس دریافت نکرده است.
    آیا باید صبر کنم تا ایمیل بزنند و یا وکیلم پیگیری کند؟
    چقدر طول میکشد که ویزا آفیس پاریس جواب بدهد؟
    آیا میشود که متوجه بشیم این تصمیم مثبت هست یا منفی؟ یعنی Reject یا Approve شده؟
    با تشکر

  6. سیامک شریفی
    ۲۵ آبان ۱۳۹۴ در ۲۰:۲۷ | #11

    با سلام خدمت جناب آقای مختاری. بنده در بهمن ماه لند میکنم تورنتو ولی مجبورن باید زود برگردم تهران. دارم شرایط دریافت TRAVEL DOCUMENT را بررسی می کنم که اگر یه موقع پی آر به موقع آماده نشد از طریق TRAVEL DOC اقدام کنم و برگردم تورنتو. تا اینکه در سایت CIC این مطلب را دیدم:

    منبع: http://www.cic.gc.ca/english/informa…st-pr-card.asp

    Apply for a permanent resident card
    Canada’s entry requirements are changing
    Starting March 15, 2016, if you are a permanent resident of Canada and a citizen of a visa-exempt country, you will need to travel with your Canadian permanent resident (PR) card or PR travel document when flying to Canada. Otherwise, you may not be able to board your flight to Canada. PRs who are citizens of visa-required countries will continue to need to show their PR card when boarding a flight to Canada.
    If you are in Canada and do not have a PR card, find out how to apply for one.
    If you are outside Canada and do not have a PR card or your card is expired, find out how to apply for a permanent resident travel document.

    این منظورش اینه که از ۱۵ مارچ شهروندان کشورهایی که نیاز به ویزا برای ورود به کانادا دارند (مانند ایران) فقط می تونن با داشتن PR Card به کانادا از طریق هوایی سفر کنندو دیگه نمی تونن از TRAVEL DOC وارد کانادا بشن؟ یعنی از ۱۵ مارچ۲۰۱۶به بعد برای ما که در ایران هستیم (یا سایر کشورهایی که برای ورود به کانادا ویزا میخوان) Travel Document صادر نمیشود؟

  7. بابک
    ۲۵ آبان ۱۳۹۴ در ۲۰:۲۱ | #13

    اقای مختاری عزیز
    من و همسرم و دخترم فوریه ۲۰۱۵ لند کردیم،کارت من ۲ ماه بعد اومد، کارت همسرم ۵ ماه بعد اومد،اما هنوز. کارت دخترم نیومده، یعنی بعد از گذشت ۱۰ ماه پس از لندینگ، نیومده، چه کار کنم به نظرتون؟

  8. رادین
    ۱۲ آبان ۱۳۹۴ در ۰۵:۱۰ | #15

    سلام مجدد،
    یعنی با وجود اینکه بنده جاب آفر گرفتم و ویزای من روی جاب آفر کارفرما در ساسکچوان صادر شده، میتوانم در شهر دیگری اقامت کنم –
    هنگام سیتی زنشیپ مشکلی بر نمیخورم؟

  9. رادین
    ۴ آبان ۱۳۹۴ در ۰۷:۲۴ | #17

    سلام آقای دکتر،
    ببخشید من از توضیح شما متوجه نشدم. ممکن است کمی واضح تر توضیح بدهید. بنده پی ان پی اسکیلد ورکر ساسکچوان هستم.

    سوال :
    در موارد مهاجرت استانی، آیا میشود بعد از ورود به استان نامینیت شده، به استان دیگری برای زندگی رفت یا باید تا مدت معین و یا برای همیشه در همان استان که اقدام کرده ایم اقامت داشته باشیم؟

    پاسخ شما:
    بر اساس قانون فعلی الزامی استان نروید اتفاقی نمی افتد ولی در مورد برنامه های تجاری با توجه به تعهداتی که امضا می کنید باید مواظب باشید

    • ۱۱ آبان ۱۳۹۴ در ۱۵:۴۳ | #18

      ببخشید مشکل تایپی بوده و کلماتی جا افتاده

      منظور این بوده که

      بر اساس قانون فعلی الزامی ندارید به آن استان بروید ولی در برنامه های تجاری با توجه به تعهداتی که امضا می کنند باید مواظب باشند
      در مورد شما مشکلی نیست

  10. سرهنگیان
    ۱۸ مهر ۱۳۹۴ در ۰۵:۲۴ | #19

    سرهنگیان :
    آقای دکتر مختاری
    با سلام مجدد
    اگر امکان استفاده از خدمات پس از ورود شرکت کنپارس رو نداشته باشم و بخواهم دوهفته بعد از لندینگ برگردم باید تراول داکیومنت بگیرم؟
    و اینکه آیا امکان ارسال کارت PR از طریق پست سفارشی از کانادا به تهران وجود دارد؟ یا اقوام میتوانند همراه خودشان بیاورند؟ مشکلی برایشان پیش نمی آید؟
    با سپاس مجدد

  11. سرهنگیان
    ۱۱ مهر ۱۳۹۴ در ۰۵:۳۰ | #21

    آقای دکتر مختاری
    با سلام مجدد

    اگر امکان استفاده از خدمات پس از ورود شرکت کنپارس رو نداشته باشم و بخواهم دوهفته بعد از لندینگ برگردم باید تراول داکیومنت بگیرم؟
    و اینکه آیا امکان ارسال کارت PR از طریق پست سفارشی از کانادا به تهران وجود دارد؟ یا اقوام میتوانند همراه خودشان بیاورند؟ مشکلی برایشان پیش نمی آید؟

    با سپاس مجدد

  12. رادین
    ۸ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۴ | #23

    سلام آقای مختاری،
    در موارد مهاجرت استانی، آیا میشود بعد از ورود به استان نامینیت شده، به استان دیگری برای زندگی رفت یا باید تا مدت معین و یا برای همیشه در همان استان که اقدام کرده ایم اقامت داشته باشیم؟

    • ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در ۱۹:۱۷ | #24

      بر اساس قانون فعلی الزامی استان نروید اتفاقی نمی افتد ولی در مورد برنامه های تجاری با توجه به تعهداتی که امضا می کنید باید مواظب باشید

  13. سرهنگیان
    ۷ مهر ۱۳۹۴ در ۰۸:۳۲ | #25

    باسلام حضور محترم جناب آقای دکتر مختاری

    من از موکلین شما بودم و ویزای من تا ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ زمان دارد. آیا میشود یک هفته قبل از انتهای زمان انقضا لند کرد؟ و اینکه متاسفانه به دلایلی باید بعد از دوهفته بعد از لندینگ به ایران برگردم و قرار است آدرس یکی از اقوام را بدهم برای PR .
    آیا امکان دارد از طریق پست سفارشی برایم ارسال کنند یا خودشان همراه بیاورند ایران؟ یا بهتر است از طریق تراول داکیومنت اقدام کنم؟
    آیا شرکت کنپارس خدماتی برای دریافت و ارسال PR از تورنتو به تهران دارد؟

    با تشکر و سپاس فراوان

    • ۷ مهر ۱۳۹۴ در ۲۱:۰۶ | #26

      بله می توانید تا روز آخر هم لند کنید ولی هر چه زودتر بهتر
      بله در صورت دریافت خدمات پس از ورود در مورد پی آر هم تسهیلاتی داریم
      لازم نیست تراول داکیومنت بگیرید و می توانید منتظر کارت بشوید مگر اینکه صدور کارت با مشکل مواجه شود

  14. رادین
    ۵ مهر ۱۳۹۴ در ۱۳:۲۳ | #27

    سلام آقای دکتر،
    معمولا چند وقت بعد از ارسال مدیکال نامه پاس ریکوئست میاد؟ حدودی هم بگید سپاسگزارم.

  15. عسل
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۸:۰۵ | #29

    با سلام
    بهمن سال پیش نامه از سفارت آمد که به آنکارا بریم برای گرفتن ویزای اقامت. هشت ماهه بادار بودم و گفتم که نمی توانم پرواز کنم. نامه زدند که بعد از زایمان مدیکال نوزاد را بفرستید. چند هفته پیش مدیکال را فرستادیم. نامه آمده که برای گرفتن ویزا به آنکارا بریم. تا بهمن ماه مدیکال ما باطل می شود. رفتن به کانادا در فصل سرد با نوزاد برایمان مقدور نیست. آیا می سود اطلاع داد که نمی توانیم برویم؟ می شود دوباره مدیکال داد و سال دیگر تابستان برویم؟

    • ۴ مهر ۱۳۹۴ در ۲۳:۰۷ | #30

      شما لازم نیست برای گرفتن ویزا به آنکارا بروید می توانید پاسپورتها را به دفتر ما بدهید برایتان ویزا را دریافت می کنیم

  16. علی
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۷:۱۶ | #31

    درود فراوان
    جناب مختاری
    ما هم موقع ورود به مونترال دچار شدیم به
    b4 to follow, settling for less than 12 months

    البته قصد ما رفتن به بریتیش کلمبیا هست بلافاصله. آیا برای لندینگ دوم لازم است حتما دوباره به مونترال وارد بشیم تا کارهای اداری مهاجرت رو اونجا انجام بدیم؟
    و سوال دیگر آیا Goods to follow هنوز هم شامل حال ما میشه؟ با توجه به اینکه فرمی پر نشده در لندینگ اول.
    سپاس.

    • ۲ مهر ۱۳۹۴ در ۱۴:۳۲ | #32

      چیزی به اسم لندینگ دوم نداریم هرجا قرار است زندگی کنید همان جا بروید
      فرم بی ۴ نخواهید گرفت و اهمیتی هم ندارد

  17. مهرناز
    ۸ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۴:۲۰ | #33

    باسلام من به اتفاق خانواده ام حدود ۴٨ روز پیش در تورنتو اولین ورودمان را انجام دادیم وحدود ٨ روز هست که به ایران برگشتیم در برگ لندینک که ازسفارت کانادا در آنکارا دریافت داشتیم یک قطعه عکس چسبانده شده بود من طبق مطالعه قبلی که در وبسایت شما انجا داده بودم دو قطعه عکس برای هریک از اعضای خانواده ام آماده کردم ولیکن افسر مربوطه دو فرودگاه عکسها رو ازما نگرفت وگفت تا دو ماه دیگه prکارتتون ارسال میشه!! حال من سوالی دارم : آیا نگرفتن عکس در فرودگاه امری عادی هست یا ما به خاطر عالی نبودن زبان انگلیسی دچار اشتباه شده ایم ؟

    • ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۲۲:۳۰ | #34

      مطالب را به دقت بخوانید

      نوشته ام اگر می خواهید کانادا ترک کنید و کارت پی آر نگرفته اید عکس بگیرید نه برای ورود به کانادا دوست عزیز

  18. فاطمه
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ در ۲۰:۳۵ | #35

    سلام آقای مختاری
    من از موکلین شما بودم و سال گذشته لندینگ به تورنتو داشتم. ولی زود برگشتم و کارت اقامتم را نگرفتم. متاسفانه تا حالا هم کارت به آدرسی که دادم در تورنتو نرسیده.
    میتونم ۲ سال دیگر از طریق تراول داک برگردم کانادا و کارت را پیگیری کنم؟ خیلی نگرانم که بعد از سه سال از لندینگ و پیگیری نکردن کارت اقامت، همه سوابقم از بین برود.
    متشکرم

    • ۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۲:۳۱ | #36

      بله تا زمانی که الزام اقامتی شما خدشه دار نشده مشکلی برای دریافت برگ سفر ندارید یعنی تا دو سال قبل از ۵ سالگی لندینگ خود این امکان را دارید

  19. رادین
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۲ | #37

    سلام آقای دکتر،
    بعد از مدیکال و آپدیت مدارک، احتمال دعوت به مصاحبه در موارد مهاجرت از طریق استانی هم وجود دارد یا فقط باید منتظر پاس ریکوئست باشیم؟

  20. امیر
    ۱۴ تیر ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۲ | #39

    با سلام اینجانب از طریق همسرم به عنوان متقاضی اصلی اقدام کرده ایم و جنابعالی نیز به عنوان وکیل ما در کلیه موارد زحمت پرونده را به عهده داشتید.ضمن تشکر و قدردانی با توجه به اینکه در ژوئن ۲۰۱۴ معادل خردادماه ۱۳۹۳ ورود ما به خاک کانادا یعنی همان لندینگ ثبت شده است.ظرف حدود دو ماه برخی از کارها و اقدامات مهاجرتی مانند کارت بیمه و سین کارت و حتی گواهینامه رانندگی را انجام داده دریافت کرده ایم لیکن متأسفانه با گذر بیش از یک سال هنوز کارت PR به آدرس بستگانمان در تورنتو نیامده است؟چکار باید کرد؟آیا حضرتعالی به نمایندگی از ما به عنوان وکیل ما می توانید پیگیری فرمائید.
    با سپاس فراوان

    • ۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۳:۳۶ | #40

      امیر عزیز

      خیر بنده در این زمینه از شما وکالت ندارم و باید خود پیگیر موضوع باشید
      تراول داکیومنت بگیرید تشریف بیاورید

  21. Sanaz
    ۳ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۳ | #41

    Salam agahye doctor
    mamnoon az zahamateton
    mishe lotfan tozih befarmaid , moghe landing , sanade khune bayad erae beshe ya moadele be cash bayad manzoor beshe

    • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ در ۰۹:۲۷ | #42

      خیر هیچکدام لازم نیست

      این حرفها از کجا در میاد؟؟؟
      گاه یان مردم داستانهایی هست که باور کردنی نیست

  22. اسماعیل
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۲۲:۲۶ | #43

    جناب مختاری عزیز سلام. از موکلین ۳۸ رشته ای شما بودم که با زحمت جنابعالی وهمکاران ویزا را ژانویه ۲۰۱۵ از ورشو دریافت کردم ( با توجه به اینکه در حال حاضر با گرین کارت دانمارک در دانمارک زندگی میکنم ویزای بنده جای آنکارا در سفارت کانادا در ورشو صادر شد که بنده حضوری به ورشو مراجعه و دریافت کردم). در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵ اولین لندینگ را تورنتو انجام دادم و بعد از دو هفته برگشتم دانمارک و قصد دارم اواسط جون ۲۰۱۵ مجددا برگردم کانادا. متاسفانه علی رغم گذشت سه ماه و نیم هنوز کارت پی آر به آدرسی که داده ام نیامده است. یک ایمیل جهت پی گیری ارسال کرده ام که هنوز پاسخ نیامده است. من یک سئوال داشتم از خدمت جنابعالی : اگر تا چند روز آینده کارت بنده نیاید و بخواهم برای TRAVEL DOCUMENT اقدام کنم اول اینگه آیا بایستی دوباره به ورشو بروم و یا میتوانم از سفارت کانادا در کپنهاگ نیز اقدام کنم. دوم اینکه چه مدت زمان می برد معمولا تا پس از درخواست این نامه صادر و تحویل ما شود. ممنون از زحمت جنابعالی و همکاران در کنپارس و به امید دیدار.

    • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۶:۲۲ | #44

      شما به هر سفارتی در هر جای دنیا می توانید برای دریافت تراول داکیومنت مراجعه کنید
      زمان بسته به سفارت مورد مراجعه است در مورد دانمارک ایده ای ندارم

  23. امير
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۴:۴۲ | #45

    با سلام
    حدود ٣ ماه است که در تورنتو لند کرده ایم و بعد از یک ماه برگشتم ایران کارت pr خانمم که main applicant بوده به اذرس یکی از بستگان اومده ( حدود ٢٠ روز پیش) ولی کارت من و پسرم نیومده هیچ نامه ای هم دریافت نشده . این حالت میتونه طبیعی باشه؟
    توی سایت آدرس وکیلمون هست ، لازمه تغییرش بدیم به اون آدرسی که تو فرودگاه دادیم برای پست کردن کارتها؟
    آیا لازمه پیگیری خاصی بکنیم یا صبر کنیم هنوز؟

    • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۲۲:۰۹ | #46

      ممکن است به نشانی نماینده شما رفته باشد
      در هر صورت هر چیزی در مورد اداره مهاجرت طبیعی است
      تماس بگیرید با آنها جویا شوید و نشانی دیگر را هم چک کنید

  24. Saeed
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۰۶:۳۴ | #47

    با سلام آقای دکتر
    من از موکلین شما بودم و اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۵ لند کردم ولی هنوز کارت PR برام ارسال نشده، میخواستم بپرسم میانگین زمان ارسال کارت چند ماه است؟ و اینکه آیا نیازی هست پیگیری کنم؟
    ممنون از راهنمایی های همیشگی
    سعید نیک نژاد

  25. مهدی
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۰۵:۲۸ | #49

    سلام

    شرط ۱۸۳ روز در سال مربوط به دریافت سیتی زن هست یا برای تمدید PR هم ست . اگر در طی ۵ سال هر سال کمتر از ۶ ماه کانادا بوده باشم ولی در مجموع ۲ سال شده می تتوانم برای تمدید PR اقدام کنم

  26. مهدی
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۰۵:۲۲ | #51

    سلام

    کارت PR چند بار قابل تمدید هست .اگر هر ۵ سال ، ۲سال در کانادا باشیم این کارت قابل تمدید هست یا فقط به تعداد محدودی این را می توان تمدید کرد

  27. حميد رضا
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۰۶:۴۵ | #53

    با سلام و عرض خسته نباشید
    دو سئوالاز جنابعالی داشتم که ممنون میوشم جواب دهید ۱- ایا اگر در مونترال لند کردیم میتوانیم ادرس دوستم در کلگری را برای دریافت کارت PR بدهم .
    ۲- ما ۱۰ روز مونترال هستم و از اونجا به کلگری میرویم بنده بعد از ۱۵ روز از اقامت در کلگریبه دلیل مشکلات کاری به ایرن برمیگردم اما همسر و فرزندم تا دریافت کارت pr میمانند نظر شما را میخواستم بدانم که ریسک اینکاربرای من چیست ؟
    با تشکر

    • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ در ۰۰:۱۴ | #54

      ۱- کبکی هستید خیر فدرالی هستید بله
      ۲- ریسکی ندارد در مورد صدور کارت مقالات مرتبط را بخوانید

  28. رادین
    ۴ اسفند ۱۳۹۳ در ۰۸:۰۵ | #55

    مدیریت محترم سایت
    اگر مقدور می باشد بنده را به آقای علیرضا که در ۲۶ بهمن به آقای مختاری ایمیل زدند وصل کنید. مورد مهاجرت من هم مشابه آقای علیرضا هست و می خواهم چند تا سوال از ایشان بپرسم.
    با سپاس

  29. رادین
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ در ۰۹:۵۳ | #56

    آقای علیرضا سلام
    ممکن است با من تماس بگیرید؟

  30. رادین
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۸:۱۱ | #57

    سلام آقای علیرضا
    ممنون میشم اگر به من ایمیل یا زنگ بزنید در مورد روشتان با هم تبادل اطلاعات کنیم. من هم نامینیشن ساسکچوان هستم.
    farzad_neda2000@yahoo.com
    ۰۹۱۲-۱۳۹۵۳۲۶

  31. عليرضا
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ در ۲۰:۳۹ | #58

    @علی مختاری

    با تشکر از شما ، ایا میتوان از خدمات مشاوره خود شما بهره مند شوم ؟ از جه راهی، لطفا شماره دفتر تهان را ندهید ؛)

  32. عليرضا
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۷:۰۹ | #60

    سلام اقای مختاری
    با تشکر از وقتی که برای باسخ دادن قرار میدید
    خدا رو شکر من نامینیشن استانی نوااسکوشا هستم و ویزا امده است ، بهترین راه برای اینکه نمیتوانم تا زمان امدن pr انجا بمانم جیست ؟
    ۱- در هلیفکس لند کنم با توجه به اینکه اشنایی انجا ندارم میتوانم ادرس فردی در تورنتو را بدهم ؟ با توجه اینکه استانی اقدام کرده ام
    ۲-اکر در تورنتو لند کنم و ادرس یک نفر در تورنتو را بدهم بعد به هلیفکس بروم جطور میشود ؟

    خدا حافظ شما و همه

  33. شادی
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۸:۳۱ | #62

    با سلام و احترام خدمت دکتر مختاری
    ایا من میتوانم در کلگری لند کنم و جهت دریافت prادرس دوستم در تورنتو را بدهم
    وایا بعدش به تورنتو بروم و sin کارت را از تورنتو تقاضا کنم و کلا” در تورنتو بمانم
    با تشکر

برگه نظرات
1 2 2149
دیدگاه ها مسدود است.