خانه > نوشته های غیر رسمی > باز کلاهبرداری مهاجرتی و باز هم اصفهان

باز کلاهبرداری مهاجرتی و باز هم اصفهان

۲۷ دی ۱۳۹۲

مقاله ای در سایت پارس کانادا نوشته ام که توصیه می کنم اینجا بخوانید

pole_khajou

  1. امیر
    ۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۹:۳۶ | #1

    سلام من از ساکنین اصفهان هستم، بسیار از اطلاع رسانی شما ممنونم چون این دام در نزدیکی ما هم پهن شده بود ، که به لطف اطلاع رسانی شما در امان ماندیم.در ضمن بابت این کار ۱۰۰ $ هم هزینه میگیرند.

  2. کورش
    ۲۸ دی ۱۳۹۲ در ۱۹:۱۸ | #2

    با سلام برای مهاجرت به کبک از طریق نیروی متخصص ایا در صورتیکه نفر همراه مدرک b1 داشته باشد به این مدرک امتیازی تعلق می گیرد یا نه ؟ با تشکر

  3. gol
    ۲۸ دی ۱۳۹۲ در ۱۸:۴۶ | #4

    این مورد رو با کمی تعقل میشد فهمید که کلاهبرداری هست همان طوری که شما در نوشته هاتون بسیار زیبا تجزیه و تحلیل کردید اما کلا چطور میشه فهمید موسسه ای مجوز لازم رو برای انجام خدمات مهاجرتی دارد یا خیر؟ آیا لیستی هست که این موسسات معتبر در آن ثبت شده باشد؟

  4. نادر
    ۲۸ دی ۱۳۹۲ در ۰۶:۲۱ | #6

    با سلام
    اگر سواد ودانش خود را برای هر کاری که می خواهید شروع کنید بالا ببریم دیگر براحتی گول افراد سود جو نخواهیم خورد
    وقتی کانادا برای سرمایه گذرانش که پول و هزینه ای پرداخت کرده لند ۴ سال پروسه شان طول می کشد و هرروز خبر هایی مبنی بر سخت تر شدن شرایط برای مهاجرت از طریق مهارت می کند جز بی اطلاعی و دانش کم دلیلی برای فریب نمی بینیم !!!!

  5. فربد
    ۲۷ دی ۱۳۹۲ در ۲۱:۴۴ | #7

    آقای علی مختاری، واقعا جای تعجب دارد. چند وقت پیش با دوستی صحبت میکردم و از طولانی شدن پروسه مصاحبه و مهاجرت کبک می نالیدم و او برای انکه مرا دلداری داده باشد گفت کانادا همان آبادان است ؛ دقت کردی اول اسمش “کا” دارد (کا+نادا)! مثل آن ژیانی که پشت شیشه اش نوشته بود: کا مو بنزوم! حتما این شرکت هم میخواهد متقاضیان محترم را به کابادان ببرد! البته بدون شک شما واقف هستید که کِبِک هم اسم یک استان نیست بلکه نام یک پرنده است که سرش را زیر . . . بگذریم.

دیدگاه ها مسدود است.