خانه > نیروی متخصص فدرال > برنامه نیروی متخصص فدرال تا پایان سال میلادی بسته می ماند

برنامه نیروی متخصص فدرال تا پایان سال میلادی بسته می ماند

۸ تیر ۱۳۹۱

خبر دلچسبی نیست.

لیست مشاغل تجدید نمی شود و برنامه نیروی متخصص فدرال و نیز سرمایه گذاری فدرال تا پایان سال بسته می ماند و متقاضی جدید نمی پذیرد.

مطلب را اینجا در سایت کنپارس ببینید

  1. آزیتا خانی
    ۱۶ آبان ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۷ | #1

    سلام آقای مختاری
    سایت کانادا اعلام کرده که برای پس گرفتن پول خود(متقاضی ۲۰۰۷ بوده ام)آدرس و ایمل بدهید با توجه به نبودن سفارت کانادا در ایران آیا باید آدرس خارج از کشور داد؟
    با تشکر

  2. فواد
    ۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۰:۳۸ | #3

    با سلام،
    من ساکن لندن هستم و از تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۰۸ که برای مهاجرت درخواست دادم استاتوس در حال بررسی است .
    در سایت نوشته که این پروسه ۶۰ ماه طول خواهد کشید.من و همسرم برای نیروی متخصص در خواست دادیم
    آیا شما خدماتی جهت پیگیری پرونده عرضه میکنید یا ازطریق وبسایت همچنان منتظر بمانیم

    با تشکر

  3. آزاده
    ۱۷ تیر ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۰ | #5

    با سلام آقای دکتر می خواستم بدانم آیا این تصمیم تاثیری بر پرونده های ۳۸شغله که اینپراسس هستند دارد

  4. Rita
    ۱۷ تیر ۱۳۹۱ در ۰۵:۵۶ | #7

    با سلام جناب مختاری و خسته نباشید.
    اگر خاطرتون باشه من حدود ۴۰ روز پیش با شما تماس گرفتم و گفتم پرونده ما Decision made شده و اینکه ما از سال ۲۰۰۹ اقدام کرده ایم. دیشب یک ایمیل دریافت کردیم که پرونده ما به دلیل قبول نکردن AEO رد شده است. وکیل ما هم جواب ما را نمی دهد.(یعنی کاری ازش بر نمی آید) هر چند که از ابتدا هم تمام کارها را خودمان انجام داده ایمن و ایشان فقط ایمیلها را از ما می گرفت و برای اداره مهاجرت می فرستاد و برعکس.
    پیشنهاد شغلی از طرف خواهر و شوهر خواهرم در ونکوور بوده و فکر می کنم برگه مالیاتی را که حدود ۳ ماه پیش برایشان و برای بار دوم فرستاده اند را قبول نکرده اند. به نظر شما آیا می توان یک نامه اعتراض برایشان نوشت؟آیا ما می توانیم بدون وکیل اقدام به این کار بکنیم؟ اگر بخواهیم یک AEO دیگر پیدا کنیم از چه راهی می شود و آیا دوباره باید ۴ سال دیگر انتظار بکشیم یا در ادامه کارمون آن را قبول می کنند و نیاز به مراحل مدیکال دوباره و … نمی باشد. با توجه به اینکه ۸ سپتامبر مدیکال ما منقضی می شود.
    با تشکر

    • ۱۷ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۲ | #8

      اعتراض دز این مورد به جایی نمی رسد واضح است که پیشنهاد شغل را صوری تشخیص داده اند و در این مورد هم سختگیرند. آن پرونده تمام است فکر اقدام مجدد باشید.

  5. ایمان
    ۱۶ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۰ | #9

    سلام و خسته نباشید. من رشته مکانیک طراحی جامدات خوندم به دفتر شما مراجعه کردم و همکارانتون گفتن باید سابق اجرایی داشته باشم تا بتونم از طریق فدرال اسکیل ورکر اقدام کنم که من ندارم یا از طریق برنامه کبک اقدام کنم ولی علاقه ای به یادگیری فرانسه ندارم تصمیم گرفتم کارم رو عوض کنم و در ضمینه تجهیزات ثابت نفت و گاز فعالیت کنم به نظر شما این کار برای بازار کار کانادا مناسب هست؟ پیش بینی شما برای برنامه جدید فدرال چیه فکر می کنید من با این تغییر می تونم از طرح نیروی ماهر فدرال استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

    • ۱۷ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۹ | #10

      آن رشته در کانادا مناسب است ولی شرایط اصلا قابل پیش بینی نیست و کسی نمی تواند تضمین کند با این تغییر شما امکان اقدام بیابید

  6. ملینا
    ۱۲ تیر ۱۳۹۱ در ۲۱:۱۸ | #11

    سلام و خسته نباشید .
    به نظر شما با این اتفاقی که رخداده آیا امکان داره که پرونده های قبل ۲۰۰۸ که در سال ۲۰۰۹ ازشون مدارک آپدیت خواستند و می گفتند که احتمالا بررسی می شوند … نیز مانند بقیه پرونده ها به کل حذف بشن یا اینکه هنوز امیدی برا این پرونده ها هست ؟؟؟؟
    ممنون از پاسخگویی و شکیبایی شما

  7. محمد
    ۱۲ تیر ۱۳۹۱ در ۱۸:۱۵ | #13

    سلام به شما دکتر مختاری
    ماه جولای هم آمد و طبق گفته خودتون مهلت توافق شده شما با اداره مهاجرت تموم شد خواستم بپرسم که تکلیف پرونده شاکیان چی میشه؟
    خیلی از همکاران شما زمزمه این رو دارند که وزیر محترم تنها و تنها قصد خاموش کردن آتش شاکیان را داره و می خواد با پراسس کردن بگه دارن کار میکنن. تا کی خدا داند!
    حدود ۲ ماه از صدور مدیکال برخی موکلین شما در لیست ۳۸ تایی گذشته و خبری از پاس ریکئست نیست. آیا اینها همه دلیلی بر تایید گفته همکاران شما در محیط مجازی نیست؟
    منتظر پاسختون هستیم.
    با احترام

    • ۱۶ تیر ۱۳۹۱ در ۰۰:۰۲ | #14

      وزیر مهاجرت به اصلی پیابند نیست اما ما کار خودمان را می کنیم و پیگیری خواهد شد
      در مورد اظهارات دیگران نظری ندارم

  8. پریسا
    ۱۲ تیر ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۶ | #15

    سلام
    من امروز نامه ای دریافت کردم که به صورت موردی و انتخابی از برخی موارد گواهی بیمه درخواست می شود، برای تائید صحت نامه های اشتغال به کار، و افرادی که گواهی بیمه را نداشته باشند، پرونده هایشان رد می شه، می خواستم بدونم که من تا مرحله ارسال عدم سوءپیشنه پیش رفتم، و یکبار هم برای مصاحبه به ابوظبی رفتم، آیا احتمال این هست که از من هم گواهی بیمه بخواهند؟
    من از طریق skill worker اقدام کرده ام.
    مرسی برای پاسخ ها و زمانی که برای پاسخگوئی به سوالات می گذارید

  9. آزیتا خانی
    ۱۲ تیر ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۱ | #17

    جناب مختاری عزیز فایل نامبر من ۲۱ دسامبر ۲۰۰۶ فدرال هستم اسکیل ورکر و رشته دامپزشکی هستم توی سایت سفارت پرونده ام نوشته شده in processشروع پرسس۷ ژانویه ۲۰۰۷ میخواستم ببینم جزو کسانی هستم که پرونده شون رد شده یا هنوز پیگیری میشود, سفارت هیچ ایمیلی به من نزده

  10. شهرام
    ۱۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۳ | #19

    با سلام
    خسته نباشید
    من از موکلین هستم با بسته ماندن لیست فدرال بهتر است برای کبک اقدام کرد یا منتظر بود؟
    سپاس

  11. امير
    ۱۱ تیر ۱۳۹۱ در ۰۳:۱۶ | #21

    درود جناب مختاری
    میخواستم ببینم ایا شما همچون برنامه ای که برای دوستان فدرالی انجام دادید میتوانید برای کسانی که از طریق کبک اقدام کردند انجام دهید؟
    الان ۶ ماه از تاریخ اپدیت ما میگذره و ۳۲ ماه هست که همچنان منتظر مدیکال هستیم….پتیشن مخصوص کبک را نیز امضا کردیم ولی کسی نیست که به صدای ما گوش کنه ؟؟؟؟
    دیروز هم باخبر شدیم که یکی از دوستان که برای ویزا به انکارا رفته بود به دلیل اتمام csq به او ویزا نداده بودند و گفته بودند دوباره برای دریافت csq جدید با کبک مکاتبه کنه؟ و این برای ما استرسی مضاعف ایجاد کرده….
    سپاسگذار میشوم که همچون گذشته پاسخگوی ما باشید؟
    بدرود

    • ۱۶ تیر ۱۳۹۱ در ۰۰:۲۲ | #22

      آن موضوع سی اس کیو را جدی نگیرید کج فهمی یک افسر نباید باعث نگرانی شود قانون روشن است

  12. مهدیه
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۴ | #23

    سلام جناب مختاری عزیز
    با توجه به اینکه امروز اول جولای میباشد و همانطور که انتظار میرفت پرونده های ۳۸ رشته ای ها فاینالایز نشد دادگاه فدرال کی وارد عمل میشود و قدم بعدی برای ما که در شکایت شرکت کرده ایم چیست؟؟؟

  13. نرگس
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۵ | #24

    با سلا خدمت شما جناب دکتر مختاری عزیز با این حساب امکان این هست که در پرونده های حذفی قبل از ۲۰۰۸ تجدید نظر بعمل بیاد یا به شکایت ها زود تر رسیگی بشه؟ با تشکر از شما

  14. rambod
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۱ | #26

    سلام –
    به شما و همکانتون در ارائه مقالات پرمحتوا و همچنین پیگیری های شما خسته نباشید میگم ، یک رشته سئوالاتی داشتم:
    با توجه به لینک زیر :
    http://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/en/immigrate-settle/permanent-workers/index.html

    به نظر شما چرا کبک بلافاصله سیستم مهاجرت اسکیل ورکر را بست ؟ مگه دولت کبک زیر نظر دولت فدرال بود که بلافاصله و بعد ازخبر تعلیق برنامه مهاجرت فدرال کارهایش را تعطیل کرد ؟ به نظر شما ایا این موارد برای کبکی های ۲۰۱۰ که در مرحله فدرال در آنکار ا بعد از طی ۳۱ ماه همچنان منتظر دریافت مدیکال یا ویزا هستند چه تاثیری خواهد داشت ؟ آیا اصلا ممکن است کبکی های در این مرحله دچار سرنوشت فدرالی های ۲۰۰۸ به قبل شوند؟ آقای دکتر شما با اداره مهاجرت فدرال و بخصوص کبک بیشتر از هر فردی سرکار دارین . با توجه به اینکه بعد از ۶ ماه از جایجای سفارت از دمشق به انکارا آیا منطقی هست که حتی سایتشان را هم به روز نکردند و خبر انتقال پرونده ها رو اعلام نکردند و همچنان می بایست منتظر بود و آیا به نظر شما واقعا قصدی دارن برای گرفتن مهاجر های کبکی در تاریخ ۲۰۱۰ به بعد ؟ من و خیلی مهاجرین دیگر ۳۱ ماه و یا بیشتر می باشدکه با سایت شما و افکار شما و امیدهای شما برای ادامه پروسه کبک و یا فدرال زندگی میکنیم ولی واقعا بعد از ۳۰ ماه این شبه و سئوال برایمان مطرح می شود که چرا دولت فدرال و کبک اینگونه برخورد میکند؟؟
    امید ما مهاجرین به افرادی همچون شما می باشد که به قوانین کبک و فدرال آگاه هستین . پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگذارم

    • ۱۵ تیر ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۷ | #27

      دلیل بستن دریافت زیاد پرونده است و اینکه نمی توانند رسیدگی کنند. وقتی فدرال بسته می شود فشار به کبک می آید انتظار می رفت
      آنها در فدرال هستند و بسته شدن کبک تاثیری ندارد
      خیر سرنوشت آنها مانند قبل از ۲۰۰۸ نمی شود
      لزوما رفتار اداره های مهاجرت منطقی نیست
      کبک همیشه مهاجر می خواهد

  15. مریم
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۵ | #28

    سلام. خیلی ممنون از سایت مفیدتون.

    میخواستم بپرسم به نظر شما این احتمال هست که به طور کل این قانون رو بردارند ؟
    با توجه به این شرایط ممکنه امتیاز زبان بالاتر ببرند ؟ اگر این حالت پیش بیاد IELTS با نمره ۶ قابل قبول نخواهد بود ؟

  16. حسین
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۰ | #30

    آیا این توقف شامل برنامه نیروی متخصص کبک هم میضود یا خیر؟ با ااین اوصاف کدام گزینه رو پیشنهاد میکنی؟ با رشته صفر امتیازی برای کبک اقدام کنیم. از برنامه کاریابی برای استان مانیتوبا استفاده کنیم یا اینکه صبر کنبم ببینیم چه میشود؟
    با تشکر حسین

  17. مسعود محرابی
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۰۹:۴۳ | #32

    دکتر جان سلام
    من از موکلین شما هستم و با خانمم متقاضی کبک که در سپتامیر ۲۰۱۱ فایل نامبر گرفتیم و هر دو دیمند هستیم و ۲۷ جون نامه آپدیت جهت ارسال سوابق بیمه ای همسرم و خودم دریافت کردیم میخواستم بپرسم با توجه به اینکه همسر بنده به عنوان مین تمامی سوابق کاری و تجمیع سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را به همراه ترجمه آنها ارسال کرده بود این نامه چه هدفی رو دنبال میکنه؟ آیا فقط دنبال سوابق بیمه تامین اجتماعی من به عنوان همراه هستن؟ و در نامه ذکر شده که ما ۹۰ روز برای ارسال مدارک درخواستی وقت داریم در صورتی که کارشناس محترم کنپارس در بالای نامه عنوان نمودند ۳۰ روز ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

  18. امير
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۰۶:۰۰ | #34

    درود جناب مختاری
    میخواستم ببینم ایا شما همچون برنامه ای که برای دوستان فدرالی انجام دادید میتوانید برای کسانی که از طریق کبک اقدام کردند انجام دهید؟
    الان ۶ ماه از تاریخ اپدیت ما میگذره و ۳۲ ماه هست که همچنان منتظر مدیکال هستیم….پتیشن مخصوص کبک را نیز امضا کردیم ولی کسی نیست که به صدای ما گوش کنه ؟؟؟؟
    دیروز هم باخبر شدیم که یکی از دوستان که برای ویزا به انکارا رفته بود به دلیل اتمام csq به او ویزا نداده بودند و گفته بودند دوباره برای دریافت csq جدید با کبک مکاتبه کنه؟ و این برای ما استرسی مضاعف ایجاد کرده….
    سپاسگذار میشوم که همچون گذشته پاسخگوی ما باشید؟/
    بدرود

  19. maryam
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۰۴:۵۷ | #35

    سلام اقای دکتر ممنون از این همه اخبار به روزتون من روزی حداقل دوبار وارد سایت شما می شم باز هم ممنون از شاکیان ۳۸ شغلی اقای لهی هستم خواهشمندم در صورت امکان بفرمایید با توجه به پایان ماه جون بالاخره از شاکیان ۳۸ شغلی شما چه تعدادی رسیدگی شد؟ با سپاس

  20. ۹ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۳۶ | #37

    ببخشید اقای دکتر منظورم پرونده های سرمایه گذاری فدرال هست؟

  21. ۹ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۳۴ | #38

    سلام اقای دکتر مختاری با این خبر میشه امیدوار به رسیدگی پرونده های فدرال در اینده نزدیک بود؟ ممنون میشم جوابم را بدهید؟ با تشکر

  22. گلریز
    ۹ تیر ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۸ | #40

    عرض ادب و احترام جناب آقای دکتر.در خبر نامهای هفته سوم جون نوشتید که یک مورد از فدرالی ها از آنکارا پاس ریکوییست شده.(تاریخ فایل نامبر و مدیکال ایشون بعد از مال من هست).آیا بعد از مدتها این پاس ریکوییست از آنکارا میتونه نشانه مثبتی برای ما منتظران ویزا باشه؟آیا فکر میکنید که فعالیتشون رو شروع کردن یا این یک مورد استثنا بوده؟

  23. کیان
    ۹ تیر ۱۳۹۱ در ۱۵:۱۵ | #42

    با عرض سلام خدمت آقای مختاری عزیز
    سوالی داشتم خدمتتون که آیا عدم تمدید لیست مشاغل برای فدرال، تاثیری بر سرعت رسیدگی به پرونده های کبک (همانند موردی که در خصوص مشاغل ۳۸ رشته ای در کنپارس اشاره شده است) خواهد داشت؟
    با تشکر

  24. امیر
    ۹ تیر ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۶ | #44

    با سلام
    آیا این تصمیم در سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده های کبک که در مرحله فدرال هستند نیز اثربخش است؟
    با تشکر

  25. مجید
    ۹ تیر ۱۳۹۱ در ۰۸:۵۰ | #46

    با سلام،
    آیا فکر می کنید این می تونه توی روند رسیدگی به پرونده های کبک که توی دفتر دمشق هست تاثیر مثبت داشته باشه؟

    ممنون

  26. مهدی
    ۹ تیر ۱۳۹۱ در ۰۴:۳۳ | #48

    با سلام

    به نظرشما این تصمیم نگهانی برای کاهش بکلاگهاست یا این که تصور می فرمایید، داستان دیگری در حال رخداد است؟

    با سپاس

دیدگاه ها مسدود است.