در سفرم

۸ خرداد ۱۳۹۱

از روز شنبه در یک سفر کاری یک هفته ای هستم و فرصت کمتری برای پاسخ به ایمیلها و کامنتها دارم.

 

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. س.ح
    ۲۲ مهر ۱۳۹۱ در ۱۷:۳۷ | #1

    با سلام

    من با رشته معماری (لیسانس) و حدود ۵سال سابقه کار (۲سال با بیمه و ۳سال بدون بیمه) june 2011 مدارکم را برای دمشق ارسال کردم. سپتامبر ۲۰۱۱ فایل نامبرم را دریافت کردم. در حال حاضر دانشجوی ارشد شهرسازی هستم و مدت یک سال هست که در همین زمینه (شهرسازی) مشغول به کار هستم (همراه با بیمه) و ۲ماه تا دفاع پایان نامه فرصت دارم.
    با توجه به شرایط فعلی کشور و همچنین نامشخص بودن وضعیت پرونده های کبک، تصمیم گرفتم برای دکتری در یک کشور دیگر اقدام کنم. اما نمیدانم اقدام برای ادامه تحصیل مشکلی برای پرونده مهاجرتم ایجاد می کند یا خیر..

    لطفا راهنمایی بفرمایید

    با تشکر

  2. محمد
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۳ | #3

    با سلام و آرزوی سفری خوب
    به لینک زیر
    http://www.cic.gc.ca/english/department/ips/economic.asp
    درباره تعداد ویزاهای برنامه ریزی شده دولت فدرال برای سال ۲۰۱۲ برخوردم که دو نکته و درواقع سوال به ذهنم خطور کرد. ممنون میشوم اگر نظرهمیشه ارزشمندتان را دراختیار ما بگذارید:
    ۱- تعداد ویزاهای آفیس آنکارا برای نیروی متخصص کبک ۱۲۲۵ عدد اعلام شده ، آیا آماری تقریبی از پرونده ها و درخواستهای معطل علی الخصوص ایرانیان دارید که بشود از روی آن نتیجه گیری در مورد زمان به سرانجام رسیدن پرونده ها بدست آورد؟
    ۲- تعداد ویزاهای این آفیس با تعداد ویزاهای آفیسهای اروپایی (بخصوص پاریس با ۹۰۰۰ عدد ) تفاوت چشمگیری دارد، آیا این متناسب با تعداد درخواستهای واصله و پرونده هاست یا میتوان چنین نتیجه گیری کرد که احتمالا ترجیحی در جذب بیشتر مهاجرین از مناطق خاص مثل اروپا وجود دارد؟
    با تشکر و احترام

  3. امیر حسین
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۶ | #5

    با سلام مجدد
    ممنون از کسری عزیز و جناب آقای دکتر.
    مورد من قدری متفاوت بود، بدلیل آن است که وضعیت پرونده ام in process شده است.
    با تشکر مجدد

  4. کسری
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۳ | #6

    @امیر حسین

    من هم مشکل شما را داشتم که با راهنمایی یکی از دوستانم مشکلم رفع شد.. اگر اسم فامیل شما از دو قسمت تشکیل می شود و قبلاً برای ورود بین آنها “-” می گذاشتید دیگر نگذارید و فقط با یک فاصله اسم فامیل خود را تایپ کنید… برعکس این موضوع هم ممکن است صدق کند… موفق باشید…

  5. امیر حسین
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۱۳ | #7

    با سلام
    جناب آقای دکتر، من از دیروز (۱ ژوئن) نمی توانم در سایت CIC وارد شوم، هر دو فایل نامبر ۱ و ۲ (نووا اسکوشیا و دمشق) را امتحان می کنم و باز هم امکان لاگین ندارم. تا پیش از این می توانستم با فایل نامبر یک وارد سایت بشوم و تقریبا یکی دوماهی بود که پرونده ام به آنکارا منتقل شده بود. اما الان دیگر امکان وارد شدن به سایت را ندارم. هیچ ایمیلی هم از طرف اداره مهاجرت بدستم نرسیده است. با توجه به اینکه من در دعوای حقوقی ۳۸ رشته ایها با شما اقدام کرده ام، آیا این مطلب می تواند با این موضوع مرتبط باشد؟

    • ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۰:۲۹ | #8

      خیر ربطی ندارد
      سایت CIC قابل اعتماد نیست دوستان زیادی در این مورد مطلب مشابه گفته اند و دسترسی ندارند

دیدگاه ها مسدود است.