خانه > اخبار کنپارس > پاسخ به سوالات مهاجرتی، ۲۷ آوریل با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۸۳)

پاسخ به سوالات مهاجرتی، ۲۷ آوریل با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۸۳)

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

فایل صوتی:

 

فایل تصویری:

 

 

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری، عضو رسمی انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC و نیز عضو کانون وکلای دادگستری تهران، ظهر روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برابر با ۲۷ آوریل ۲۰۱۸

ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو و مونترال 

ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران

اجرا شد.

موضوعات مطرح شده در این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است که به شرح زیر می باشد:

  1. پروسه اسپانسرشیپ همسر
  2. تخفیف ویژه یا همان پروموشن خدمات مهاجرتی تا آخر ماه ژوئن
  3. ماجرای Class Action Lawsuit علیه اداره مهاجرت کبک چه بود؟
  4. تغییرات جدبد در برنامه های مهاجرتی استان کبک: الف) حداقل دارایی در برنامه سرمایه گذاری کبک بایستی دو میلیون دلار باشد.  ب) ۵۰۰۰ پرونده نیروی متخصص کبک تا ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ دریافت خواهند شد.

برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

  1. اگر ویزای توریستی کانادا داشته باشم، امکان آمدن به کانادا و دنبال کار گشتن هست؟ در صورت پیدا کردن کار امکان گرفتن ویزاهای کاری هست؟ این روش می تونه برای گرفتن ورک پرمیت یا جاب آفر مفید باشه؟
  2. ما در حال آماده کردن مدارک مورد نیاز برای پی-آر هستیم. گواهی سو پیشینه صادر شده به تاریخ پارسال هست و ما از تاریخ صدور نامه به ایران بر نگشتیم. آیا این نامه قابل قبول هست یا باید نامه جدید بگیریم؟
  3. من سال گذشته اومدم مونترال و ویزای اسکیل ورکر برای کبک داشتم و پی آر گرفتم و برگشتم ایران، الان می خواهم برگردم کانادا چنانچه بخواهم برم ونکوور آیا در پروسه شهروندی دچار مشکل می شم یا نه؟
  4. من برای همسرم و دخترم اسپانسر شدم خودم pr دارم دخترم اینلند اقدام کردم و همسرم ایران هستن مدیکال ١ماه گذشته انجام شد. از اون موقع تا الان خبری نشده معمولا چه قدر زمان میبره از مدیکال؟
  5. در مورد ویزای هنرمندان توضیح بدهید و آیا معماری جزء این مقوله میشه یا نه؟ (general architecture)
  6. من دو ساله فرانسه زندگی می کنم و مشغول تحصیل در دانشگاه هستم آیا می تونم از مزایای حضور در فرانسه در جهت تسریع پرونده کبک ام استفاده کنم؟
  7. اگر اسکیل ورکر کبک ثبت شده باشیم آیا امکان داره که بعدش از اکسپرس اینتری استفاده کرد و اسکیل ورکر رو کنسل کرد؟
  8. آیا تغییر آدرس در پرونده pr ( از طریق سسیتم آنلاین یا تماس با cic) ، روند بررسی پرونده را به تاخیر می اندازد ؟
  9. کدوم دانشگاه ها و رشته ها بعد از فارغ التحصیلی در مقطع ارشد بهشون ورک پرمیت تعلق می گیره؟ اداره مهاجرت فهرستی در این زمینه داره که بشه نام دانشگاه ها را جستجو کرد؟
  10. من دو سال پیش همراه دخترم به کانادا اومدم و در این مدت از خاک کانادا خارج نشدم. حالا برای تمدید ویزای خودم با توجه به قانون جدید انگشت نگاری من می تونم بدون انگشت نگاری تمدید کنم؟ منظورم ثبت در پاسپورت هست.
  11. من سال پیش از طریق اسکیل ورکر کبک اومدم کانادا و پی آرمو گرفتم و برگشتم ایران حالا می خوام برگردم کانادا و برم ونکوور، میشه؟
  12. می خواستم بدونم کسی که در mon projet قبلا بروفایل إیجاد کرده ایا هنوز برای درخواست مهاجرت از طریق اسکیل ورکر زمان داره؟ اعلام شده تا ١۵ اکوست، أما در صفحه mon projet نوشته شده حداکثر ظرفیت ۵۰۰۰ نفر و تعداد درخواست های دریافت شده رو هم همین تعداد نوشته. یعنی عملا ظرفیت تموم شد؟
  13. پروسه اسپانسرشیپی همسر چقد طول میکشه؟
  14. دخترم در تورنتو در کالج درس خوانده و الان حدود یک سال هست در داروخانه. مشغول کار هست بیمه هم دارد. برای اقدام برای گرفتن پی ار چند ساعت و چه مدتی باید کار کند؟
  15. آیا میشه با مدرک AEC برای PEQ اقدام کرد و چون ١۶٠٠ ساعت هست اکثرا و کامل نمیشه؟

این برنامه را جمعه ها ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در این نشانی ها مشاهده کنید.

Categories: اخبار کنپارس Tags:
دیدگاه ها مسدود است.