خانه > اخبار کنپارس > پاسخ به سوالات مهاجرتی، ۲۴ نوامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۶۶)

پاسخ به سوالات مهاجرتی، ۲۴ نوامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۶۶)

۶ آذر ۱۳۹۶

فایل صوتی: 

 

فایل تصویری:

 

 

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری، عضو رسمی انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC و نیز عضو کانون وکلای دادگستری تهران، ظهر روز جمعه ۳ آذر ماه ۱۳۹۶ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۱۷

ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو و مونترال

ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران

اجرا شد.

موضوعات مطرح شده در این برنامه به شرح زیر است:

  1. دلیل رد شدن درخواست ویزای دانشجویی
  2. محدودیت سنی و ویزاهای اقامت دائم و اقامت موقت کانادا
  3. سه معیار در دریافت ویزای موقت کانادا

برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

  1. من در فرم سیتیزن شیپی ام چند مورد اشتباه داشتم و نامه زدم و اصلاحیه فرستادم با ارجاع به شماره پروندم. مشکلی پیش میاد؟ یعنی رجکت میکنن یا اطلاعات بیشتر میخوان؟
  2. من pr دارم، برای همسرم اسپانسر شیپی اقدام کردم و approve شده پرونده. آیا می شود برم ایران برای دیدار همسرم و وقتی که ویزای همسرم آمد با او برگردم یا حتما باید در خاک کانادا باشم تا همسرم ورود پیدا کند؟ ۴ ماه است که فرستادم.
  3. اینکه از ۲۴ دسامبر سفارت کانادا تعطیل هست برای تعطیلات سال نو درسته؟و معمولا چند روز تعطیل هستن و آیا تاثیری در روند گرفتن ویزا دارد یا خیر؟
  4. آیا هنرمند که از طریق خود اشتغالی اقدام کرده، باید دارایی ۱۰۰ هزار دلاری رو داشته باشه یا نه ؟!
  5. نحوه پذیرش بقیه استان ها به چه صورت است؟ اکسپرس اینتری برای همه استان هاست و یا روش های دیگری هم خاص خودشان دارند؟
  6. موقعیت کاری عمران گرایش سازه بهتر است یا عمران محیط زیست؟
  7. برای مشاوره باهاتون به کدوم دفترتون تماس بگیریم؟
  8. ممنونم از برنامه زیبا و پر محتوای شما. سوالی که از خدمتتون دارم این است که: من اقامت موقت در هلند رو دارم و ناشنالیتی ( سیتی زن ) را هنوز نگرفتم و قاعدتا تا اتمام ۵ سال مدت اقامتم در هلند تمام نشود نمیتونم اون رو بگیرم. چه طوری می تونم برای کانادا اقدام کنم؟
  9. سرعت گرفتن اقامت از طریق ساسکاچوان بهتر است یا اکسپرس اینتری؟
  10. من در سال ۲۰۱۵ برای پدر و مادرم درخواست ویزای توریستی دادم و خوشبختانه ویزا را دریافت کردند و تا آخر ماه می ۲۰۱۸ که پاسپورتشون منقضی میشه، معتبر است. مجددا براشون میخوام از تاریخ آوریل ۲۰۱۸ تا جولای ۲۰۱۸ درخواست ویزا بدم (که البته فکر کنم مجددا بهشون بصورت اتوماتیک ویزا تا تاریخ انقضای پاسپورت بدهند). من دو تا سوال در این خصوص دارم از حضورتون: ۱- از آنجایی که در این بین حدود دو ماه تقارن زمانی بین ویزای قبلی و درخواست جدید هست، آیا به مشکلی بر می خوریم؟ ۲- بسیاری از مدارکی که برای درخواست ویزای قبلی ارایه کردیم، تغییری نکرده اند، مثل شناسنامه، سند ازدواج، سندهای ملکی و غیره. آیا می توان از همان ترجمه ها برای درخواست ویزای جدید استفاده کرد؟ (تاریخ ترجمه ها برای دو سال و نیم قبل است.)

 

این برنامه را جمعه ها ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در این نشانی ها مشاهده کنید.

Categories: اخبار کنپارس Tags:
دیدگاه ها مسدود است.