خانه > درخواست شهروندی > چهار بخش از قانون جدید شهروندی پاییز ۲۰۱۷ اجرایی می شوند

چهار بخش از قانون جدید شهروندی پاییز ۲۰۱۷ اجرایی می شوند

۳۰ خرداد ۱۳۹۶

لایحه جدید شهروندی عصر روز دوشنبه ۱۹ ژوئن ۲۰۱۷ به امضای فرماندار کل کانادا، دیوید جانستون، رسید و بالاخره پس از گذشت یک سال به قانون تبدیل شد؛ چهار بخش از این قانون از پاییز ۲۰۱۷ اجرایی می شوند. ادامه مطلب…

Categories: درخواست شهروندی Tags:
  1. محمد
    ۱۷ مهر ۱۳۹۶ در ۱۹:۱۹ | #1

    باسلام سوال من در خصوص مدارک لازم برای درخواست شهروندی بر اساس قانون جدید می باشد. مدرک زبان جزو مدارک درخواستی می باشد و زمانی که برای مهاجرت اقدام کردم تحویل دادم و الان نسخه ای از ایلتس جنرال ندارم به نظر شما چکار می توانم انجام دهم. باتشکر از شما.

    • ۲۸ مهر ۱۳۹۶ در ۲۱:۰۴ | #2

      اگر در این مدت درس خوانده اید یا هنوز می خوانید نیاز به مدرک ندارید
      همینطور اگر کلاسهای زبان دولتی را شرکت کرده اید
      در غیر این صورت ثبت نام کنید امتحان زبان بدهید

  2. مزدا حسین پناه
    ۲۲ تیر ۱۳۹۶ در ۰۶:۰۲ | #3

    با سلام خدمت شما و سپاس از راهنمائی‌های مفیدتان
    سئوالی داشتم در مورد تقاضای شهروندی. اینجانب در هفته اول ماه سپتامبر ۲۰۱۷ واجد شرایط تقاضای شهروندی خواهم شد (اقامت به مدت ۴ سال) . میخواهم بدانم آیا در این تاریخ و سریع تر مدارک خود را ارسال کنم یا صبر کنم و پس از اجرائی شدن قانون جدید bill c6 تقاضای شهروندی بدهم؟ واقعاً در این مورد کمی گیج شدم و نیاز به راهنمائی دارم. چه مزایا و معایبی برای افرادی مثل من با اجرای قانون جدید ایجاد خواهد شد. پیشاپیش سپاسگزارم. ضمناً آیا ترجمه رسمی گذرنامه و مهرهای موجود در آن الزامی است یا خودمان میتوانیم توضیح دهیم که وضعیت ورود و خروجمان به کانادا طی مدت اقامت چگونه بوده است؟ بسیار ممنونم.

دیدگاه ها مسدود است.