خانه > دریافت اقامت همسر, کانادا > اسپانسرشیپ همسر آسان تر شد

اسپانسرشیپ همسر آسان تر شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۶

از آنجا که استحکام خانواده یکی از اولویت های اصلی برنامه های مهاجرتی کاناداست، احمد حسین، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا صبح روز سه شنبه ۱۳ ژوئن اعلام کرد که گایدلاین ها و فرم های فرآیند اسپانسرشیپی همسر از امروز به روز رسانی و آسان تر شدند. ادامه مطلب…

  1. مریم ناز
    ۱ بهمن ۱۳۹۶ در ۲۰:۴۹ | #1

    با عرض سلام من و همسرم حدود ۱۰ سال است که ازدواج کرده ایم و شوهرم یکسال و نیم است که با ویزای research visitor به کانادا رفته و الان چند ماهی است کارش با دانشگاه تمام شده و کار هم نمی کنه و گردش حساب خاصی هم نداره، ویزاش تا سه ماه دیگه تمام می شه و مجبوره برگرده، اما برای اینکه بتونه بمونه تقاضای پناهندگی داده و فقط مصاحبه اش مونده. به گفته خودش وقتی برای پناهندگی اقدام کرده، وضعیت ازدواجمون را separate نوشته که برای من مشکلی پیش نیاد. چون من با اینکار مخالف هستم.

    سوالم از خدمت شما این هست که با توجه به اینکه شوهرم وضعیت منو و خودش رو جدا نوشته، آیا می تونم قبل از اقامت گرفتن شوهرم از طریق پناهندگی، می تونم برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنم و بگم از شوهرم جدا هستیم و کاری به دیدار شوهرم ندارم؟ (چون اگر هم بگم برای دیدار شوهرم می خوام برم، شانسی برای گرفتن ویزا نخواهم داشت.)
    سوال دیگه اینکه شوهرم اگر اقامت از طریق پناهندگی بگیره من می تونم بدون طلاقنامه از طریق نیروی متخصص برای مهاجرت خودم اقدام کنم؟

    با تشکر

    • ۵ بهمن ۱۳۹۶ در ۲۱:۲۵ | #2

      خیر در این شرایط اقدام نکنید
      همسر شما هم شانسی برای پناهندگی ندارد با آنچه که فرمودید واقعا قابل درک نیست
      صبر کنید ببینید چه می شود

  2. Mercedeh
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ در ۲۲:۰۸ | #3

    با سلام خسته نباشد فراوان یه سوال دارم برای ازدواج با پی ار و اسپارنسر کردن همسرم از ایران باید من شاغل باشم در کانادا یا خیر اکه بیکار هم باشم میتوانم برم ایران عقد کنم و برکردم و اینجا پرونده را به جریان بندازم؟! در کل برای ازدواج و اسپانسر باید شاغل باشم در کانادا ؟ و اینکه با پی ار میتونم اسپانسر شم از ایران؟؟

  3. Mercedeh
    ۳۰ تیر ۱۳۹۶ در ۱۹:۲۰ | #4

    با سلام خسته نباشد فراوان یه سوال دارم برای ازدواج با پی ار و اسپارنسر کردن همسرم از ایران باید من شاغل باشم در کانادا یا خیر اکه بیکار هم باشم میتوانم برم ایران عقد کنم و برکردم و اینجا پرونده را به جریان بندازم؟! در کل برای ازدواج و اسپانسر باید شاغل باشم در کانادا؟؟

دیدگاه ها مسدود است.