خانه > نیروی متخصص فدرال > برای اثبات دانش زبان فرانسه متقاضیان فدرال؛ دفتر ورشو TCF را نیز می پذیرد!!!

برای اثبات دانش زبان فرانسه متقاضیان فدرال؛ دفتر ورشو TCF را نیز می پذیرد!!!

۱۳ اسفند ۱۳۹۰

 

توجه: متاسفانه خبر زیر که به نقل از اعلامیه انجمن ایرانی کانادایی مشاورین مهاجرت اعلام شد دقیق نیست. لطفا به پست بعدی در این خصوص توجه کنید

 

مطلع شدیم که طی مکاتبه دوستان در انجمن مشاورین ایرانی کانادایی  با دفتر ورشو و سوال در مورد امکان پذیرفتن TCF برای اثبات دانش زبان فرانسه متقاضیان ایرانی این دفتر پاسخ مثبت داده است بنابراین آن دسته از متقاضیان نیروی متخصص فدرال که مایلند از زبان فرانسه امتیاز کسب کنند می توانند نمره این امتحان را برای اثبات توانایی خود و دریافت امتیاز آن ارسال کنند.

گفتنی است که بر اساس تصریح بخشنامه های اداره مهاجرت این اداره تنها نتایج آزمون TEF را برای زبان فرانسه و IELTS و CELPIP را برای زبان انگلیسی می پذیرد ولی آزمون  TEF به صورت محدود در ایران برگزار می شود و TCF برای ایرانیان بیشتر در دسترس است.

  1. حمید
    ۱۵ دی ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۶ | #1

    با سلام
    من تسلطم به زبان فرانسه بیشتر از انگلیسی است. ایا می توانم تنها زبان فرانسه را امتحان اما برای فدرال (و نه کبک) اقدام نمایم؟
    با تشکر

  2. شهناز زارع
    ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۲:۰۷ | #3

    سلام.من ۴۰ سال دارم با مدرک لیسانس شیمی با ۱۴ سال سابقه تدریس شیمی.همسرم ۴۱ ساله با مدرک لیسانس معدن باسابقه ۱۸ سال کار مرتبط دارای دو فرزند ۱۰ و۱۵ ساله هستیم آیا شرایط لازم برای مهاجرت داریم؟ متشکرم.

  3. نسیم
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۲:۴۱ | #5

    سلام اقای دکتر

    لطف میکنید این مطلب را در سابت نیز بنویسد

    مرسی

  4. محسن
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ در ۲۰:۳۴ | #6

    با سلام
    بنده از موکلین شما هستم و برای کبک در حال اقدام، آیا این TCF برای کبک هم مورد قبول است؟
    با تشکر

  5. ویدا
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۲:۳۷ | #8

    سلام آقای دکتر
    یکی از بستگان من که جز لیست ۳۸ رشته ای بوده واز نظر امتیاز چیزی کم نداشته طی نامه ای به وکلیش از طرف افسر مردود اعلام شده ممکنه همچین اتفاقی بیفته با تشکر

  6. علی
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۸ | #10

    جناب آقای دکتر مختاری
    سلام
    با تشکر از شما و خسته نباشید به‌خاطر زحماتتان پرسشی داشتم که از همکاران‌تان در دفتر تهران پرسیدم اما به پاسخ شفافی نرسیدم. چند روز پیش ایمیلی دریافت کردم که ظاهرا دادگاه فدرال به خانم پارکر نامه‌ای چهار صفحه‌ای ارسال کرده و تا آن‌جا که من فهمیدم تنها برای اطلاع رونوشت نامه را به موکلینی که در شکایت شرکت کرده‌اند ارسال کردند. پرسش من این است که آیا گمان من صحیح است که این نامه تنها برای اطلاع بوده یا خیر.
    ارادتمند – هاشمی

  7. سعید منورصادق
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۰:۰۴ | #12

    جناب آقای دکتر مختاری عزیز ، لطفا اگر مایل به پاسخ دادن ایمیل موکلینتان نیستید ( برخلاف گذشته که از ارایه پاسخهای سریع و کامل شما محظوظ میشدم ) صراحتا اعلام بفرمایین تا مشکلاتم رو با دیگران در میان بگزارم . بالاخره میبایست قبل از بوجود آمدن مشکل جدی و اساسی علاج واقعه کنیم با تشکر بسیار

    • ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۲:۳۵ | #13

      ممنون از این همه لطف شما. بنده هم انسانم و زمانهایی هست که پاسخ به همه ایمیلها از توانم خارج می شود و عقب می مانم
      کمی صبورتر باشید

دیدگاه ها مسدود است.