خانه > اخبار کنپارس > متقاضیان سرمایه گذاری کبک می توانند تا ۲۰ دسامبر به پرونده شکایت بپیوندند

متقاضیان سرمایه گذاری کبک می توانند تا ۲۰ دسامبر به پرونده شکایت بپیوندند

۲۲ آذر ۱۳۹۲

خبر خوبی رسید و آن اینکه افرادی که در شکایت شرکت نکرده بودند و فایل نامبر ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ دارند می توانند تا ۲۰ دسامبر به آن ملحق شوند. مطلب را در سایت پارس کانادا اینجا بخوانید

 

 

Categories: اخبار کنپارس Tags:
  1. طاها
    ۳۰ آذر ۱۳۹۲ در ۰۵:۵۳ | #1

    سلام
    به نظر شما بیشترین مدت رسیدگی در بین پرونده های مهاجرتی مربوط به کدام دسته است ؟
    فکر کنم سرمایه گذاران بیشترین انتظار را کشیده اند! این طور نیست ؟

  2. حبیبه
    ۲۸ آذر ۱۳۹۲ در ۱۸:۱۳ | #2

    با توجه به اینکه فردا آخرین مهلت پیوستن به این اعتراض در ایران تعطیلات رسمی است آیا ممکن است این زمان تمدید شود یا اینکه ما چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم ؟

  3. حبیبه
    ۲۸ آذر ۱۳۹۲ در ۱۷:۱۸ | #4

    سلام و خسته نباشید
    در مورد اعتراض پرونده های سرمایه گذاری کبک ۲۰۱۰-۲۰۱۱ آیا موکلین کنپارس اتومات در این لیست قرار می گیرند ویا لازم است که با دفتر تهران تماس بگیریم ؟

  4. niki
    ۲۷ آذر ۱۳۹۲ در ۱۴:۵۹ | #6

    سلام جناب دکتر
    من و همسرم دو ماه پیش مدارکمون رو برای مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر با ناک ۲۱۴۵ که مهندسی نفت هست فرستادیم. سابقه شغلی همسرم از دو شرکت غیر ایرانی با اشاره مستقیم به عنوان شغلیش ضمیمه مدارک بود. ولی در کمال تعجب پاسخ دادن که مدارک شما برای ما اثبات نمی کنه که شما مهندس نفت هستید. درضمن همسرم مستقیما روی دکل نفت کار می کنه و لیسانس و فوق لیسانس مهندسی نفت داره و سابقه کارش رو از شرکت معتتبر بین المللی امریکایی در زمینه نفت گرفته. واقعا شوکه شدیم. نظر شما چیه؟

  5. پیام
    ۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۰ | #8

    با سلام
    خبر دریافت مدیکال سرمایه گذاران کبک ۲۰۱۰ نتیجه پیگیری شما بوده است که جای تشکر و سپاس را دارد .
    جناب دکتر از زمان مدیکال تا ویزا معمولا” چه مدت زمان می برد ؟ و آیا بعد از مدیکال باز هم ممکن است تاخیر زیادی داشته باشیم ؟

  6. علی
    ۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۰۶:۲۳ | #10

    با سلام خدمت جناب اقای دکتر مختاری
    می خواستم بدانم که ایا فقط کسانی که دارای فایل فدرال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ هستند می توانند در این اعتراض شرکت کنند یا کسانی مثل من هم که فایل فدرال فوریه ۲۰۱۲ هستیم هم می توانیم شرکت کنیم.
    با تشکر از پاسخ شما

  7. صادق
    ۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۰۴:۱۴ | #12

    با سلام خدمت دکتر مختاری
    من با ارسال دسامبر ۲۰۱۰ رشته ۶ امتیازی بدون مصاحبه CSQ برامون صادر شد و امروز از پست تحویل گرفتم . فقط توی CSQ مربوط به پسرم جنسیت رو Female زده به نظر شما من مکاتبه کنم که مشکل حل بشه ؟ یا اینکه مدارکم رو برای فدرال -آنکارا بفرستم ؟ اگه بدون اصلاح مدارک رو برای فدرال بفرستم ممکنه بعدا باعث دردسر بشه ؟ با سپاس از راهنمایی شما

دیدگاه ها مسدود است.