خانه > کانادا > کدام بانک برای باز کردن حساب در کانادا مناسب تر است؟

کدام بانک برای باز کردن حساب در کانادا مناسب تر است؟

۱۵ آذر ۱۳۹۷

این سوالی است که بسیار پرسیده می شود به خصوص از سوی کسانی که با ویزای موقت به کانادا آمده اند و در صدد باز کردن حساب در بانک های کانادایی هستند.
۱- بانک هایی که نباید به آنها نزدیک شوید بانک TD و بانک National است.
بانک تی دی سابقه بدی در بستن حساب های ایرانیان دارد. در سال ۲۰۱۲ این بانک حساب بسیاری از ایرانیان را به بهانه واهی تحریم ها علیه ایران بست، حتی حساب برخی مهاجرین و شهروندان کانادا به بهانه اینکه پول خود را از ایران به کانادا آورده بودند. آن زمیان دولت هارپر بر این اقدام خلاف قانون چشم بست. از این بانک شکایت شد و هنوز دعوای آقای پور شفیعی صراف مقیم مونترآل در این زمینه در دادگاه جریان دارد. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید اینجا را ببینید و در بخش مطالب مرتبط دیگر لینکهای مطالب در این خصوص را ببینید. این اتفاق بار دیگر می تواند در این بانک بیفتد و دارایی های ایرانیان را به خطر بیندازند.
بانک ناسیونال چنین سابق ای ندارد ولی بسیار سخت گیر و تنگ نظر است و اصلا مناسب ایرانیان نیست. این بانک بیشترین شعبه را در استان کبک دارد ولی کوچکترین بانک کانادایی است و بسیار سیستم ضعیفی در ارتباط با جذب مشتریان خارجی دارد. پس هرگز در این دو بانک حساب باز نکنید. ادامه مطلب…

Categories: کانادا Tags:
دیدگاه ها مسدود است.