خانه > دسته‌بندی نشده > پاسخ به سوالات مهاجرتی، بیست و دوم دسامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۷۰)

پاسخ به سوالات مهاجرتی، بیست و دوم دسامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۷۰)

۱۳ دی ۱۳۹۶

فایل صوتی:

 

فایل تصویری:

 

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری، عضو رسمی انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC و نیز عضو کانون وکلای دادگستری تهران، ظهر روز جمعه اول دی ماه ۱۳۹۶ برابر با ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷

ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو و مونترال

ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران

اجرا شد.

موضوعات مطرح شده در این برنامه به شرح زیر است:

  1. تعطیلات رسمی کبک و ساسکچوان برای سال نو میلادی ۲۰۱۸
  2. جزئیات برنامه سرمایه گذاری کبک
  3. تفاوت برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری کبک

برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

  1. برای مهاجرت از طریق دانشجویی خودم اقدام کنم یا از طریق مدرسه دخترم.در ضمن من هنوز آیلتس نگرفتم امکان پذیرش مشروط به زبان امکان دارد؟
  2. سوالی در خصوص Job offer داشتم. من لیسانس مهندسی نرم افزار دارم با ۲ سال سابقه کار. می خواستم بدونم آیا پیدا کردن Job offer برای من که ساکن ایران هستم کار راحتی هست و اصلا میشه روش حساب باز کرد؟ در مورد nomination چطور؟
  3. من یک مهاجر افغانستانی هستم و لیسانس حسابداری و برنامه نویس اندروید و همچنین باریستا هستم آیا می تونم اقدام کنم برای مهاجرت؟
  4. من می خواستم برای کبک اقدام کنم و در حال حاضر ۴۳ امتیاز دارم. اما تا ۶ ماه آینده ۶ امتیاز بابت مدرک آیلتس و سابقه بیمه اضافه خواهد شد. البته در حال تحصیل زبان فرانسه هم هستم.
  5. به نظر شما با ۴۳ امتیاز در ماه ژانویه اقدام کنم یا با ۴۹ امتیاز در ماه می ثبت نام کلاس زبان یرای دریافت study permit میشه؟ یا میتوانم با این ثبت نام ویزا توریستی را تمدید کنم؟ با توجه به اینکه یه ماه بیشتر از زمان ویزا نمونده و تمدید ویزا توریستی ۳ ماه طول میکشه یعنی ثیت نام کنم و درخواست تمدید کنم و در طول این ۳ ماه میتونم بمونم و خارج نشم؟
  6. خانم من pr دارند و اسپانسر من شدند. در فرم مهاجرتی که پر کردند یک قسمتی پرسیده بوده کجا می خواهید زندگی کنید و ایشون نوشتند اتاوا چون الان اونجا زندگی می کنند ولی ما از اول قصد داشتیم با هم به vancouver بریم برای زندگی اما به خانم من گفته بودند برای تسریع در رسیدگی به پرونده بنویسد اتاوا… با این اوصاف آیا من میتوانم به vancouver ورود کنم یا باید ورودم به اتاوا باشد؟
  7. من مقیم کانادا هستم و مارچ سال ٢٠١٨ میتوانم برای سیتیزن شیپی اقدام کنم؟
  8. فرم ارزیابی رایگان رو چطوری می تونم پیدا کنم؟
  9. مهاجرت برای داروسازان از چه طریقی ممکن است؟
  10. تعطیلات رسمی کبک و ساسکچوان برای سال نو میلادی چه تاریخ هایی هست؟

این برنامه را جمعه ها ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در این نشانی ها مشاهده کنید.

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
دیدگاه ها مسدود است.