خانه > اخبار کنپارس > پاسخ به سوالات مهاجرتی، اول دسامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۶۷)

پاسخ به سوالات مهاجرتی، اول دسامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۶۷)

۱۴ آذر ۱۳۹۶

فایل صوتی:

 

فایل تصویری: 

 

 

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری، عضو رسمی انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC و نیز عضو کانون وکلای دادگستری تهران، ظهر روز جمعه ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۶ برابر با اول دسامبر ۲۰۱۷

ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو و مونترال 

ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران

اجرا شد.

موضوعات مطرح شده در این برنامه به شرح زیر است: 

  1. برنامه نیروی متخصص ساسکچوان و الزام ماندن یا نماندن در این استان
  2. سهمیه برنامه سرمایه گذاری کبک برای شرکت کنپارس چه تعدادی است؟
  3. ازدواج برای مهاجرت یا مهاجرت برای ازدواج؟

برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

  1. در ایمیل ویزا آفیس بە من، گواهی اشتغال بە کار و آخرین فیش حقوقی خانومم رو درخواست کردن اما در حال حاضر ایشون مشغول بە تحصیل هستند، بنظر شما فرستادن مدارک اشتغال بە تحصیل کافی هست؟
  2. سال ۲۰۱۴ فایل نامبر اسکیل ورکر کبک گرفتم و آپ دیت ارسال کردم ولی هنوز خبری نشده….آیا بنده یا همسرم می توانیم از طریق ساسکا چوان اقدام کنیم؟
  3. اخیرا صحبت از امکان گرفتن Apegs برای برخی از رشته ها که regulated هستند در استان ساسکاچوان می شود. مگر می شود بدون یکسال سابقه کار در کانادا و دادن امتحان law & ethic این مدرک را گرفت؟
  4. من برای شوهرم ۴ ماه هست که اسپانسرشیپی اقدام کردم و ۲ ماه هست پرونده رفته آنکارا برای ویزا … آیا ممکن هست وقتی پرونده در این مرحله هست از من مدارکی بخواهند؟ و آیا معمولا با توجه به این که پرونده ما در این مرحله هست چقدر طول می کشد؟
  5. من از روش برنامه PEQ حدود ۱۶ ماه قبل برای مرحله فدرال اقدام کردم و هنوز در مرحله security screening هست. سوال این هست که چه زمانی امکان اقدام از mandamus
    که قبلا اشاره داشتید هست و به چه روشی؟
  6. آیلتس آکادمیک برای اکسپرس اینتری قبوله؟
  7. ویزا توریستی با پست مدیریتی میشه گرفت؟
  8. من از طرف خانومم که سیتیزن کانادا هستند، اقدام کردیم برای فمیلی اسپانسرشیپ بعد از انجام همە مراحل و واجد شرایط شدن خانومم برای اسپانسر شدن از طرف دولت کانادا الان از ویزا آفیس بهمون ایمیل زدن کە پروندەتون بە مراحل پایانی رسیدە و چند تا دیگە مدارک ازمون خواستن برای آخرین آپدیت پروندە مون کە همشو آمادە کردیم بە جز گواهی اشتغال بە کار خانومم برای اینکە ایشان بعد از گذشت مدتی از پروسەی پروندەی اسپانسرشیپی مون مشغول بە تحصیل شدن برای مدرک بهتر و پیدا کردن کار بهتر و تا ۴ ماه دیگە تحصیل شون تمام میشە همەی مدارک اشتغال بە تحصیل شون موجود است. بە نظر شما آیا این اشتغال بە تحصیل در حال حاضر ایشان ممکنە مشکلی در پروندەی فامیلی سپانسرشیپی مون ایجاد کنە؟
  9. میشه هم زمان برای دو برنامه مهاجرتی اقدام کرد؟ هم اسکیل وورکر کبک و هم اسکیل وورکر ساسکچوان؟
  10. آیا برای پروسه های مهاجرتی اصل مدارک رو باید بفرستیم؟ مدرک سوء پیشینه چطور؟

این برنامه را جمعه ها ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در این نشانی ها مشاهده کنید.

Categories: اخبار کنپارس Tags:
دیدگاه ها مسدود است.