خانه > اخبار کنپارس > پاسخ به سوالات مهاجرتی، ۱۷ نوامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۶۵)

پاسخ به سوالات مهاجرتی، ۱۷ نوامبر با علی مختاری (برنامه زنده شماره ۶۵)

۳۰ آبان ۱۳۹۶

فایل صوتی:

 

فایل تصویری:

 

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی با حضور علی مختاری، عضو رسمی انجمن کانادایی نظارت بر مشاورین مهاجرت ICCRC و نیز عضو کانون وکلای دادگستری تهران، ظهر روز جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۶ برابر با ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷

ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو و مونترال

ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران

اجرا شد.

موضوعات مطرح شده در این برنامه به شرح زیر است:

  1. محرمانه تلقی کردن اطلاعات موکلین شرکت های مهاجرتی
  2. چه اطلاعاتی را باید به شرکت های مهاجرتی بدهیم؟
  3. شرکت های مهاجرتی چه نوع اطلاعاتی را می توانند منتشر کنند؟

برخی از سوالاتی که در این برنامه پاسخ داده شد، در زیر می باشد:

  1. من قبلا درخواست ویزای شنگن کردم اما ریجکت شدم، آیا این مسئلە مشکلی برای ویزای استادی پرمیت پیش میارە؟ چونک ە در فرم استادی پرمیت یکی از سؤالاتش این هستش کە آیا سابقە ی رد شدن ویزا داشتید قبلا یا نە؟
  2. اگر براى درخواست سیتیزنشیپى من و همسرم مدارکمون رو با هم بفرستیم و اگر احیانا کار یکى به مشکل بر بخورد روند کارى دیگرى هم مختل میشود یا خیر؟
  3. چگونه می شود از راه Huminitrian براى دریافت اقامت اقدام کرد؟ من در حال حاضر در کانادا هستم با ویزاى توریستى به همراه همسر و دو فرزندم که یکى سیتیزن کانادا هست البته سنش ۵ سال هست.
  4. من براى استادى پرمیت ١١ سپتامبر اقدام کردم و ۵ اکتبر انگشت نگارى رو انجام دادم ولى هنوز جواب ندادن آیا این زمان نرمال هست؟
  5. اگر در ترکیه مدارک رو تحویل بدهیم برای بیو هم همونجا باید بریم و وقتی پاس رکوییست بشیم، چی باید بریم ترکیه دوباره؟
  6. برای اقدام ویزای توریستی باید تیکت رفت و برگشت رزرو کرده باشیم و ضمیمه مدارک کنیم؟
  7. تفاوت بردن مدارک برای ویزای توریستی به صورت دستی به ووک ترکیه یا دبی چیست؟ اینکه ترکیه بهتر جواب میگیریم درسته و چرا؟
  8. آیا ممکنه بعد از ورود منتظر پی آر نماند و خروج کرد؟
  9. آیا جواب افرادی که در اکسپرس انتری گذشته شرکت کردن و مدارکشان در ماه ژولای ثابمیت کردند، دیر نشده؟
  10. حداقل میزان لازم برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟
  11. شرکت شما براى گرفتن اقامت در آمریکا هم فعالیتى دارد؟
  12. من ویزای دانشجویی دارم ولی به من سین نامبر نمیدن چه جوری باید شرایط ویزا پریمت را تغییر بدم؟
  13. از مدیکال تا صدور ویزا چقدر زمان میبره در خوداشتغالی؟
  14. معمولا چقدر بعد از تقاضای پرداخت RPRF پاس ریکویست انجام می شود؟
  15. آیا افراد بالای ۱۸ سال در یک خانواده برای ویزای توریستی لازم است که اپلیکیشن جدا پر کنند یا یک اپلیکیشن برای پدر و مادر و فرزندان بالای ۱۸ سال لازم است؟
  16. با اینکه بررسی و صدور CSQ از روش PEQ کمتر از یک ماه طول می کشد اما برای افرادی که از طریق اسکیل ورکر اقدام می کنند قریب پنج تا هفت سال طول می کشد و دست آخر هم معلوم نیست سرانجام آن چه می شود. چرا هیچ فرد یا سازمانی به این روند اعتراض نمی کند و اصلاً می توان اعتراضی کرد؟
  17. مادر من بیشتر از ۶ ماهه که توی کانادا هستند ما برای شش ماهه دوم براشون درخواستِ تمدید اقامت کردیم بعد از چهار ماه به ما جواب دادن و ویزاشون رو تمدید کردند، هفته دیگه هم مامانم به ایران برمیگردن بخاطر اینکه ما آدرسمون عوض شده مدارک به دست ما نرسیده، هر چقدر هم تماس می گیریم موفق نمی شیم با اداره مهاجرت صحبت کنیم،آیا ممکنه توی فرودگاه بدون داشتن تِرول داکیومنت به مشکل بر بخورن؟
  18. من پی آر دارم ولی شاغل نیستم، پدرم برای ویزای ویزیتوری به اشتباه “سوپر ویزا” رو انتخاب کردن و خوب بعد از پرداخت مبلغ و سابمیت کردن من متوجه شدم و سریع ایمیل زدم و درخواست کردم که اپلیکیشن رو کنسل کنن. حالا باید چه کار کنم؟
  19. اگر pr کارت به second review برود چه مدت زمان لازم است؟
  20. اینجانب قصد مهاجرت از طریق اسکیل ورکر کبک را دارم. من لیسانس مدیریت صنعتی دارم و دیپلم ۳ ساله فنی ماشین های کشاورزی.ایا از مجموعه لیسانس و دیپلم امتیاز من ۱۰ و ۹ است یا ۶ و ۹ …منظورم مقطع و امتیاز رشته است (با توجه به اینکه امتیاز دیپلم تعمیرات ماشین های کشاورزی ۹ است)

 

این برنامه را جمعه ها ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در این نشانی ها مشاهده کنید.

Categories: اخبار کنپارس Tags:
دیدگاه ها مسدود است.