خانه > شایعات بی اساس > اطلاعات مربوط به پرونده مهاجرتی خود را در اختیار افراد غیر مجاز نگذارید

اطلاعات مربوط به پرونده مهاجرتی خود را در اختیار افراد غیر مجاز نگذارید

۲۸ خرداد ۱۳۹۵

بنا به تماس برخی موکلین مطلع شدم که در کانالهای تلگرامی که متاسفانه یا خوشبختانه هیچ کنترلی روی آن قابل اعمال نیست برخی افراد ادعاهایی را به خصوص در مورد برنامه سرمایه گذاری کبک مطرح کرده اند و پیشنهاد کمک می کنند که مثلا پرونده فرد را در سفارت کانادا در پاریس تسریع کنند. این افراد از متقاضیان می خواهند که شماره پرونده خود را در اختیار آنها قرار دهند.

57652yomozvup62

اینکه این اتفاق با چه انگیزه ای می افتد را نمی دانم اما متقاضیان باید بدانند که:

۱- اطلاعات مربوط به پرونده آنها محرمانه است و در اختیار دیگران قرار دادن می تواند تبعاتی را برای آنها داشته باشد راه سو استفاده باز است و روشن نیست نیت واقعی این افراد چیست

۲- در صورتی که شماره پرونده خود را دراختیار دیگران گذاشتید عملا بر اساس قرارداد از ما سلب مسوولیت می شود و هر گونه دخالت در روند پرونده شما می تواند باعث شود ما از پیگیریهای بعدی معذور باشیم

۳- پرونده های تجاری کبک در پاریس در حال رسیدگی است و هیچ مشکلی که نیاز به حل آن از سوی افراد غیر مجاز باشد نیست. مسایلی هم که مطرح شد در ارتباط با درخواستهای غیر قانونی پاریس خوشبختانه حل شده است که در سایت پارس کانادا اشاره کرده ام

تقاضا دارم اگر دوستان اطلاعات بیشتری در این مورد دارند برای من کامنت بگذارند تا بهتر بتوان متقاضیان را آگاه کرد

 

  1. پدرام
    ۹ تیر ۱۳۹۵ در ۱۶:۳۷ | #1

    با سلام . اگر چه موکل شما نیستم اما واقعا از راهنمایی های شما استفاده کرده ام و امیدوارم بنده را حلال بفرمایید . لطفا اگر امکان دارد بفرمایید آیا در ارسال مدارک و فرمهایی که برای آپدیت آمده لازم است همه تغییرات دقیقا و با جزییات اعلام شود ؟ مثلا اگر یکی از املاک را فروخته ایم و ملک جدید خریده ایم حتما باید در فرم مربوطه آن را ذکر کنیم ؟
    آیا این امر باعث نمی شود دوباره از ما کارشناسی و ارزیابی بخواهند ؟ و بطور کلی و بدون اینکه قصد دروغگویی و ارائه اطلاعات نادرست در میان باشد اما آیا صلاح نمیدانید در این رابطه سکوت کرده و این موضوع را مسکوت بگذاریم ؟
    مثل همیشه از جنابعالی و راهنمایی شما کمال تشکر و قدردانی را دارم .

    • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ در ۰۰:۴۸ | #2

      خواهش می کنم دوست عزیز
      بله حقیقت بگویید
      اگر سرمایه گذار در مرحله فدرال هستید مدارکی نخواهند خواست

  2. مسعود
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۴ | #3

    با عرض سلام خدمت دکتر مختاری عزیز،
    ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آن چه می پنداشتیم
    مواردی رو جهت روشنگری جنابعالی و مخاطبین محترم شما اعلام میدارم.
    من بعنوان مدیر گروه مهاجران کانادا (متقاضیان روش تجاری) در تلگرام ، خدمتتان اعلام میدارم که مجموعه این گروه در جهت اطلاع رسانی و کمک به هموطنان و همقطاران خود و همفکری با هم در مورد تاخیرهای پیش آمده از جانب اداره مهاجرت و ارائه راهکارهای متعدد از جمله تهیه جدول ویزانما بعنوان آمار و روند پروسه مهاجرتی و مکاتباب با نمایندگان مجلس کانادا ، وزیر مهاجرت ، شخص نخست وزیر چه در دولت فعلی و چه در دولت قبلی و ارائه پتیشنهای متعدد (بخشی هم که شما زحمت کشیدید و در وبلاگتون هم مطرح فرمودید که جای تشکر دارد). تمامی این حرکتها از جمله حرکت اخیری که با سفارت کانادا در پاریس تحت عنوان یک نامه اعتراضی جمعی داشته ایم یک کار گروهی بوده و در جهت منافع کل متقاضیان روش تجاری و هیچ نیت سوئی و هیچگونه جنبه انتفاعی برای شخص و یا گروهی مطرح نبوده است.
    همانگونه که مستحضرید در هفته ای که گذشت بسیاری از متقاضیان آپدیت جهت پروندهایشان دریافت کرده اند و امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

    • ۸ تیر ۱۳۹۵ در ۲۰:۴۱ | #4

      مسعود عزیز

      من مشکلی با فعالیتهای شما ندارم تشویق هم میکنم هر کاری از دستم برآید هم در خدمتم. آنچه به اطلاع من رسید متفاوت از فعالیتهای شماست. زمینه سو استفاده در این حوزه زیاد است و افراد باید هشیار باشند.

  3. هادی
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ در ۰۳:۵۸ | #5

    سلام خسته نباشید.
    آقای مختاری جسارتا در خصوص پرونده های متخصص کبک که سری اول در نوامبر ۲۰۱۵ توسط پست پرونده هاشون به اداره مهاجرت کبک در مونترال ارسال شد و فایل نامبر گرفتن.در خصوص این پرونده هها هم شما اطلاعاتی دارید؟مشخصه که تا کی باید صبر کرد که خبر جدید بدن بهمون.؟تقریبا الان ۷ ماه میگذره.
    باتشکر .

    • ۸ تیر ۱۳۹۵ در ۲۰:۴۲ | #6

      متاسفانه امکان اظهار نظر نیست اداره مهاجرت کبک است و بی نظمی در آن ذاتی شده است

  4. Sina
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ در ۲۲:۳۱ | #7

    جناب اقای دکتر مختاری
    باسلام وادب

    با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط جنابعالی ، در خصوص جلوگیری از اقدام فراقاونی و مصاحبه مجدد پرونده های سرمایه گذاری کبک ، ایا ٣٠ نفری که دعوت به مصاحبه مجدد شده اند ایا جنبه تشریفاتی خواهد داشت ٢/ ایا با توجه به اینکه در دعوت نامه خودشان ذکر نموده اند چنانچه در مصاحبه حاضر نشوید ،ارزیابی شما براساس مدارک سابق صورت خواهد گرفت حال سوال اینجاست چون در پس از بررسی مدارک وانجام مصاحبه قبلی متقاضی قبول شده ،و اکنون منتظر مدیکال میباشد وچنانچه بلحاظ عدم حضور متقاضی در مصاحبه مجدد ، اگر هم بخواهند بر اساس مدارک سابق ارزیابی کنند بازهم طرف قبول هست چه دلیلی دارد در مصاحبه جدید شرکت نماید تا اینکه خدایی ناکرده بهانه پبدا کنند انهم افسر مصاحبه کننده تازه کار وبجهت اموزش دیدن ، متقاضیان منتظر مدیکال را مجدد دعوت نموده اند؟
    ٣/
    چنانچه در مصاحبه مجدد شرکت نمایم ادامه روند بازهم مثل سابق طولانی خواهد بود یا بزودی شامل صدور مدیکال وصدور ویزا خواهیم بود؟
    ٣/
    ایا از تعداد٣٠نفریکه به مصاحبه مجدد دعوت شده اند کسی شرکت داشته ونتیجه ایی در بر داشته لطفا چنانچه صورت گرفته اطلاع رسانی فرمایید.
    ۴/
    اینجانب اواسط تیرماه تاریخ مصاحبه ام میباشد ومدارک اماده نموده ام واماده رفتن به پاریس میباشم ، وقتی متوجه شدم دعوت به مصاحبه مجدد بلحاظ پیگیری شما متوقف شده خوشحال شدم واز طرفی گفتم به پرسم با توجه به تغییر رویه سفارت کانادا در پاریس ، انصراف دهم از رفتن به مصاحبه مجدد تا یکوقت در هنگام مصاحبه بهانه جدیدی نگیرند وبراساس مدارک قبلی که قبول شدم مدیکال صادر کنند چون اپدیت مدارک که درخواست کردند نیز یک هفته قبل از دعوت به مصاحبه جدید برای سفارت کانادا در پاریس ارسال کردم، چنانچه نیاز به وفتن نیست با توجه به مطالب بالا لطفا راهنمایی فرمایید
    چنانچه هم صلاح است بروم به مصاحبه مجدد، از نتیجه ان شمارا حتما مطلع خواهم کرد

    • ۸ تیر ۱۳۹۵ در ۲۰:۴۴ | #8

      کسی مصاحبه جدید نگرفته است و کسی هم تا آنجا که من می دانم مصاحبه نشده است
      شما باید بر اساس نامه در محل حاضر شوید و مدارک لازم را هم با خود داشته باشید
      مشکل امنیتی نباشد نباید روند صدور مدیکال طولانی شود
      حتما تشریف ببرید

دیدگاه ها مسدود است.