خانه > حفظ هم زمان اقامت کانادا و آمریکا > پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۴): آیا حفظ هم زمان اقامت دایم کانادا و آمریکا ممکن است؟

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۴): آیا حفظ هم زمان اقامت دایم کانادا و آمریکا ممکن است؟

۲۱ خرداد ۱۳۹۵

در این ویدیو به مشکل برخی از دوستان پرداخته ام. افرادی که اقامت هر دو کشور را به طور هم زمان کسب کرده اند و سوال می کنند آیا می توان هر دو اقامت را حفظ کرد به عبارت دیگر آیا عملا امکان رعایت الزامات اقامتی این دو کشور وجود دارد یا خیر؟

  1. Ardalan
    ۵ اسفند ۱۳۹۵ در ۰۴:۲۷ | #1

    ضمن عرض سلام و احترام خدمت جناب دکتر مختاری،
    من از موکلین شما بودم و با زحمات شما به کانادا مهاجرت کردم. اواخر سال میلادی جاری (۲۰۱۷) چهار سال حضور من در کانادا کامل می شود و میتوانم برای شهروندی کانادا اقدام کنم… ضمنا مادر من قبل از اینکه من به کانادا مهاجرت کنم برای من فایل گرین کارت باز کردند و الان به مرحله پایانی رسیده و باید مدارک لازم را برای سفارت آمریکا بفرستم تا نوبت مصاحبه بگیرم… من ویدیوی شما را کامل نگاه کردم و الان یک سوال از شما دارم:
    اگر من ابتدا گرین کارت آمریکا را بگیرم، بعدا که برای شهروندی کانادا اقدام میکنم، در طی پروسه شهروندی کانادا و یا مصاحبه مربوط به آن آیا مشکلی به خاطر داشتن گرین کارت پیش نمی آید؟
    آیا داشتن گرین کارت، یک نکته منفی یا دلیلی برای ایجاد مشکل در دریافت شهروندی کانادا نخواهد بود؟
    خیلی ممنون می شوم اگر راهنمایی بفرمایید و پیشنهاد خودتان را در این مورد ارائه بدهید.
    ارادتمند شما

  2. آرش
    ۵ دی ۱۳۹۵ در ۲۲:۲۱ | #3

    سلام جناب مختاری، من از موکلان شما هستم سال ۲۰۱۱ از طریق اسکیل ورکر کبک اقدام کردم که چون پروسه خیلی طول کشید و تغریبا نا امید شده بودم برای ای بی ۳ هم اقدام کردم و کلی هزینه کردم . الان سی اس کیو من اومده چند تا سوال داشتم:
    با توجه به این که پرونده ای بی ۳ من به وزارت خارجه امریکا رسیده (قبل از مرحله مصاحبه) اگر من انصراف بدم بعدها در صورت درخواست ویزای توریستی امریکا دچار مشکل خواهم شد؟
    اگر هر دو مسیر کانادا و امریکا را با هم پیش ببرم ایا مشکلی پیش خواهد امد؟
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید واقعا سر دوراهی موندم!

    • ۲۴ دی ۱۳۹۵ در ۱۶:۴۶ | #4

      خیر بعدها هیچ مشکلی برای ویزای آمریکا نخواهید داشت

      تا آنجا که ممکن است هر دو را حفظ می کنیم

      موکلین لطفا ایمیل بزنند وبلاگ برای طرح سوالات موکلین در مورد پرونده و …. نیست

دیدگاه ها مسدود است.