خانه > دریافت اقامت پدر و مادر, دریافت ویزا, کانادا > پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۰): چگونه می توان برای پدر و مادر ویزای موقت کانادا و یا سوپر ویزا گرفت؟

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۰): چگونه می توان برای پدر و مادر ویزای موقت کانادا و یا سوپر ویزا گرفت؟

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

در این ویدیو در مورد دریافت ویزای موقت برای پدر و مادر و نیز سوپر ویزا برای آنان دریافت کرد. البته ویزای موقت منحصر به پدر و مادر نیست و برای دیگر افراد وابسته نیز می توان در این زمینه اقدام کرد.

  1. معصوم
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ در ۱۹:۳۰ | #1

    با تشکر از کمکها بی دریق شما
    من از موکلین سال ۲۰۱۲ شما میباشم و هم اکنون در کانادا هستم
    برای تابستان ۲۰۱۷ قصد فرستادن دعوتنامه و گرفتن ویزای توریستی برای پدر و مادرم را دارم اما یک مشکل وجود دارد برادر م از همسرش جدا شده و به همراه پسر دو سالش با پدر و مادرم زندگی میکند و برادرزاده ام به شدت به مادرم وابسته است ایا امکان دارد که من برای برادرزاده ام هم دعوتنامه بدم و او هم بتواند به همراه مادر و پدرم به کانادا بیاید .
    در صورت مثبت بودن آیا میبایست شرایط برادرم را در دعوتنامه توضیح دهم.

  2. ستاره
    ۲ خرداد ۱۳۹۵ در ۰۹:۰۰ | #3

    جناب اقای مختاری
    باسلام
    ضمن تشکر از وقتی که میگذارید سوالاتی از خدمتتان داشتم.
    من بمدت دوسال و نیم در کبک سیتی تحصیل کردم ولی بدلایلی موفق به ادامه تحصیل نشدم و از برنامه مورد نظر خارج شدم. استادی پرمیت و ویزا معتبر تا ٱگوست ۲۰۱۷ دارم.
    ۱. إیا استادی پرمیت من بدلیل خارج شدن از برنامه تحصیلی باطل میشود یا تا ٱخر مدت زمان اعتبارش، معتبر خواهد بود حتی اگر قصد ادامه تحصیل نداشته باشم؟
    ۲ ۰ اگر بخواهم از خاک کانادا به مدت دو ماه خارج شوم و مجدد برگردم به کانادا ٱیا ٱفیسر اجازه ورود به من را خواهد داد یا متوجه ابطال استادی پرمیت بدلیل خروج از برنامه خواهد شد ؟
    ۳. با توجه به باطل شدن CSQ ایا درصورت خروج از کانادا و ورود مجدد مشکلی برای من پیش خواهد ٱمد؟
    ۴. اگر بخواهم در زمان ورود مجدد بکانادا وارد خاک البرتا شوم ایا این قضیه خروج از برنامه تحصیلی و ابطال سی اس کیو مشکلی بوجود نمی ٱورد؟
    ممنون از پاسخگوییتان
    با احترام

  3. امین
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۸:۳۳ | #5

    سلام
    برای کسی که ویزای موقت مالتی پل دریافت می کند آیا ضرب العجلی برای تاریخ اولین ورود به کانادا وجود دارد؟ آیا تا زمان انقضای ویزا فرصت داریم اولین ورود خود را به تعویق بیاندازیم؟

دیدگاه ها مسدود است.