خانه > PR Card, سوالات گوناگون, نیروی متخصص فدرال, نیروی متخصص کبک, کانادا > پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی(شماره۳): ابهامات و استثنایات حفظ اقامت کانادا

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی(شماره۳): ابهامات و استثنایات حفظ اقامت کانادا

۹ فروردین ۱۳۹۵

در این ویدیو به برخی ابهامات مطرح شده در مورد موضوع حفظ پی آر و نیز استثنایات بر قاعده دو سال در ۵ سال حضور در خاک کانادا پرداخته ام.

  1. الهه
    ۲۹ مهر ۱۳۹۵ در ۰۹:۵۷ | #1

    سلام جناب مختاری…
    شما در ویدیو شمار۰ ۳ فرمودی که برای تابعیت بایستی در خاک کانادا حضور داشته باشید..آیا منظرتون از تابعیت همان سیتیزن شدن است؟ و اینکه از زمانی که پی آر می گیرم چه مدت زمان بعدش میتوان سیتیزن شد؟ در این فاصله حضور فیزیکی فرد در کشور کانادا چقدر باید باشد؟

  2. faezeh
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۰۶:۵۰ | #3

    با سلام
    پیرو سوال قبلم مبنی بر اینکه تشکیل پرونده همزمان فدرال و کبک پاسخ شما برام نامفهومه .
    منظور شما اینه که اینکار قانونی نیست یا قانونی برای این کار نیست میشه بیشتر توضیح دهید ؟

  3. faezeh
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ در ۰۶:۴۲ | #5

    با سلام واحترام
    می خواستم بدونم من می توان همزمان پرونده برای مهاجرت به فدرال ایجاد کنم در حالیکه پرونده مهاجرتی به استان کبک دارم و آپدیت نیز فرستادم . همزمانی این دو مشکلی پیش می آورد یا نه ؟

  4. shahab
    ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۰۱:۳۰ | #7

    سلام جناب آقای مختاری عزیز، میخواستم نوروز را خدمت شما عزیز فرهیخته تبریک بگویم، من وخانواده ، هم در مرحله ورود به کانادا وهم در حال حاضر که مقیم کانادا هستیم، همیشه از راهنمایی های ارزشمند ، صادقانه وعاری از هرگونه چشمداشت شما استفاده بهینه کرده ایم.امیدوارم در این برهه که نیاز به اعتلای فرهنگ غنی ،شریف ،نجیب وکهن ایرانی،بیش از پیش احساس میگردد ،وجود جنابعالی وعزیزانی مثل شما چون چراغی رهگشا باشد. و ازقول خواجه شیراز میگویم که:
    حافظ نهاد نیک تو کام دلت برآورد جانها فدای مردم نیکو نهاد باد

    شهاب بهمنی

دیدگاه ها مسدود است.