خانه > مهاجرت از روش سرمایه گذاری, کبک > پروموشن ویژه کنپارس برای متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک

پروموشن ویژه کنپارس برای متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک

۱۹ اسفند ۱۳۹۴

همانگونه که پیش از این اعلام شد برنامه سرمایه گذاری کبک به زودی باز خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد تعداد ۱۷۵۰ پرونده دریافت خواهد شد. از این تعداد تنها ۵۵۰ ظرفیت برای غیر چینی ها در نظر گرفته شده است. کنپارستعداد معینی از این ظرفیت را در اختیار دارد و عملا همه کسانی که  با کنپارس وارد قرارداد می شوند می توانند اطمینان حاصل کنند پرونده آنها وارد سیستم خواهد شد.

از آنجا که آماده سازی این پرونده ها زمان بر است و فشار زیادی برای تکمیل ظرفیت از سوی موسسات مالی واسط برای ثبت هر چه سریعتر آنها اعمال می شود کنپارس در تلاش است به تعداد ظرفیت در اختیار تا پایان سال جاری خورشیدی قرارداد های خود را تکمیل کند و از آن پس تمام تمرکز بر آماده سازی هر چه بهتر پرونده ها برای بررسی دولت کبک باشد. از این رو تنها تا پایان سال ۹۴ متقاضیانی که علاقمند به عقد قرارداد سرمایه گذاری کبک باکنپارس هستند از مزایای زیر برخوردارند.:logo-new-canpars

۱- هزینه وکالت این پرونده ها  بر اساس نرخ رسمی دولتی دلار کانادا دریافت می شود این نرخ این روزها ۲۲۰۰ تومان است 

۲- به کسانی که در این دوره زمانی قرارداد می بندند خدمات رایگان پس از ورود شامل رزرو مکان موقت در شهر مورد نظر، ترانسفر فرودگاهی، تور یک روزه شهر و  کمک به انجام مقدمات استقرار در کانادا ارایه می شود.

یادآور می شود کسانی امکان اقدام در این برنامه را دارند که دست کم یک میلیون و ششصد هزار دلار کانادا دارایی داشته باشند و دو سال در ۵ سال گذشته سابقه مدیریت اثبات کنند برایجزییات برنامه اینجارا ببینید.

توجه فرمایید که:

۱- امکان افزایش هزینه قانونی در پرونده های سرمایه گذاری کبک در سال مالی بعدی کبک وجود دارد بنابراین پرونده شما باید در سال ۲۰۱۶ ثبت شود تا از این تغییر احتمالی در امان باشید.. 

۲- برنامه سرمایه گذاری کبک در حال حاضر مطمین ترین و ارزانترین برنامه تجاری موجود است با وجود پرداخت رقم ۲۲۰ هزار دلار متقاضی اطمینان دارد که در صورت قبولی در این برنامه اولا اقامت دایم کانادا را دریافت می کند و دوما تعهدی پس از دریافت اقامت برای راه اندازی بیزنس و … ندارد ضمن اینکه این رقم را نیز بعد از قبولی کبک می پردازد.این مقالهرا در همین زمینه بخوانید 

۳- این برنامه علاوه بر اینکه بسیار مناسب صاحبان مشاغل و مدیران شرکتها است، تنها برنامه مناسب پزشکان، دندانپزشکان، وکلا و دیگر افراد حرفه ای است که دو نفر را در استخدام دارند.این مقالهرا برای فهم بهتر مطلب بخوانید 

 

 

  1. رويا
    ۸ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۸:۳۵ | #1

    باسلام وتبریک سال نو جناب مختاری من متقاضی سرمایه گذاری کبک ١٢٠٠٠٠دلاری هستم با فایل فدرال دسامبر ٢٠١٣که هفته پیش نامه ای از ایمیگریشن انکارا مبنی بر انتقال پرونده ام به پاریس برای ادامه پروسه دریافت کردم ایا این علامت خوبی برای تسریع پرونده میباشد؟ایا پرونده های پاریس سرعت بیشتری دارند؟ ممنون میشوم راهنمایی فرمایید

  2. فرشته
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۹:۰۳ | #3

    سلام و درود بر جناب آقای مختاری بزرگوار که با حوصله فراوان ، به دغدغه ها توجه دارید نگرانی ها را برطرف می کنید سوالها را بی جواب نمی گذارید. با بهترین آرزوها برای شما ، خانواده محترم و همکاران سخت کوش در سال نو پیش روی ایرانیان !

  3. فرشته
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۸:۲۱ | #4

    سلام بر شما جناب آقای مختاری ،
    – آیا سقف تعیین شده برای همراه داشتن پول نقد به هنگام لندینگ ، ده هزار دلار کانادا برای کل خانواده است یا هر یک از اعضای خانواده ؟
    – اگر معادل رقم سقف تعیین شده به دلار کانادا ، دلار آمریکا همراه باشد مشکلی نیست ؟
    – اگر از سقف بیشتر باشد مشکل جدی ایجاد می شود؟
    – زمان شروع اعتبار پنج ساله کارت اقامت ، از روز لندینگ شروع می شود؟
    تشکر فراوان

دیدگاه ها مسدود است.