درباره شرکت کنپارس

درباره شرکت کنپارس اینجا بخوانید

  1. reza
    ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۸:۲۸ | #1

    سلام.من مهندس عمران هستم وبرای کبک اقدام کردم.حدود۳سال سابقه کار با بیمه بصورت پراکنده دارم.و۵ ماه هم سابقه بیمه در بسیج سازندگی به عنوان ناظرپروژه های مدرسه سازی دارم نه عضوبسیج.
    ۱-آیا این ۳سال پراکنده مورد قبول است؟
    ۲-آیا سابقه بیمه بسیج را هم اضافه کنم یا نه؟

    • ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۸ | #2

      هر چه هست را بگویید و تنها برای آن میزان که بیمه دارید روی امتیاز سابقه کار حساب کنید

  2. عباس
    ۶ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۴:۵۲ | #3

    با سلام
    بنده به همراه خانواده جهت لندینگ تا دو ماه دیگر به کانادا عزیمت می کنیم.
    گفته می شود که مامورین گمرک مدرکی جهت مشخص شدن میزان دلار همراه از ما طلب خواهند کرد(کمتر یا بیشتر از ۱۰۰۰۰ دلار). چه نوع مدرکی را باید آماده کرد؟
    سئوال دوم اینکه متاسفانه فرزندم به دلیل پارگی رباط صلیبی و مینیسک در تمرین ورزشی باید عمل جراحی شود،چون این جراحی و دوران نقاهت همره با فیزیو تراپی تا ۶ ماه زمان می برد ما را بر سر چند راهی گذاشته که یا مدت کوتاهی پس از لندینگ جهت عمل جراحی باز گردیم یا در کانادا عمل را انجام دهیم ویا اگر ممکن باشد به اراره مهاجت ایمیل بزنیم ودر خواست تمدید ویزا تا یکسال دیگر را بکنیم. لطفا نظرتان را بفرمایید.
    با تشکر

    • ۹ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۱:۵۶ | #4

      خیر درست نیست مطالب همین وبلاگ را با دقت بخوانید برایتان روشن می شود. فرمی را در هواپیما پر می کنید که در آن سوال شده است آیا بیش از ۱۰ هزار دلار دارید که اگر دارید باید بنویسید بله دارید و مشکلی هم نیست
      توصیه می کنم عمل را بازگشته و در ایران انجام دهید سیستم پزشکی کانادا بسیار غیر قابل اعتماد است
      تمدید ویزا ممکن نیست ریسک نکنید بروید و برگردید

  3. مهدی
    ۱ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۲ | #5

    سلام.اگر با مدرک زبان امتیاز من به حد نصاب برسد،آیا ممکن است برای مصاحبه نرویم وبدون مصاحبه پرونده ماقبول شود؟مرسی

  4. حامد
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۱۴ | #7

    سلام
    ۴سال سابقه کار پاره وقت چه امتیازی داره؟
    سابقه کار تمام وقت چند ساعت در هفته هست؟!
    آیا سربازی، سابقه کار محسوب می شود!؟

    • ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۴:۱۲ | #8

      کار تمام وقت یعنی ۳۶ ساعت در هفته
      کار پاره وقت به نسبت ساعت است یعنی اگر ۱۸ ساعت کار کرده اید هر دو سال یک سال حساب می شود
      سریازی جزو سابقه کار نیست

  5. دريا
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۴ | #9

    با سلام

    ضمن قدردانی از زحمات شما من فیل نامبرم در ژانویه ۲۰۱۲ در یافت نموده و باید در چند ماه آینده برای مصاحبه آماده شود و از انجایی که وکیل ندارم می خواستم ببینم می توانم با دفتر مشاوره ی شما کلاسهای امادگی پرونده برای مصاحبه را شرکت نمایم

    با تشکر

  6. حميد
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۸:۲۱ | #11

    با سلام
    من تاریخ پرونده مهاجرتم اوایل ۲۰۰۷ است و نزدیک به ۱۰ ماه پیش با من مکاتبه شد و روش fsw pilotبرای مهاجرت به کانادا british colombia پیشنهاد شد که طی ۲ ماه من مدارک را ارسال کردم و بعد از ۶معاه نامه ای دریافت کردم که به علت نمره میانگین ielts 5 من رو نپذیرفتن و مشابه همین مورد برای یکی از دوستانم اتفاق افتاد و حالا سوال من این است که پرونده من بسته شده یا در همان پروسس فدرال باقی مانده است؟لازم بذکر است که در نامه پیشنهاد روش fsw pilot به من گفته شده بود که در صورت نپذیرفته شدن در این روش لطمه ای به روش فدرال نخواهد خود/

  7. مهدی
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۸:۲۴ | #13

    سلام.من متقاضی مهاجرت به کبک ومنتظر مصاحبه میباشم ومدرک زبانtcfq B1-B1گرفتم.آیا باید این مدرک را به اداره مهاجرت کبک بفرستم یا هنگام مصاحبه باخودببرم؟مرسی

  8. آیسا
    ۶ اسفند ۱۳۹۱ در ۲۳:۵۰ | #15

    سلام، نامزد من آوریل ۲۰۱۰ سی اس کیو گرفته( کبک skilled worker) و قایل نامبرش رو گرفته و هنوز منتظر مدیکال هست…در برخی جاها خوندم که آنکارا داره مدیکال سه ماهه اول رو میده ولی از اونجاییکه تاریخ مدیکال و ویزا گرفتن ایشون زندگی آینده مارو تعیین می کنه می خواستم ببینم که آیا شما می تونین زمان دریافت مدیکال ایشون رو بگین ؟
    پرسش دیگر من اینه که من Citizenکانادا هستم…آیا رسمی کردن ازدواج ما قبل از گرفتن ویزای ایشون باعث تاخیر در کار ایشون میشه؟ اگر ازدواح بعد از گرفتن ویزا و قبل از landing باشه چطور؟ ممنون می شم از توحهتون و از دادن پاسخ به سوالات ما… با تشکر

    • ۷ اسفند ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۷ | #16

      در مورد زمان نمی توانم چیزی بگویم
      هر زمان ازدواج کردید باید مراتب را اطلاع دهند بهتر هم این است که بعد از لندینگ باشد هر چند پیش از آن مشکلی ایجاد نمی کند

  9. سارا
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۲ | #17

    سلام جناب مختاری
    من دسامبر ۲۰۱۰ مدارک فرستادم فایل نامبرم mai 2011 بوده مثل اکثر دسامبری های ۲۰۱۰ نامه
    intention de rejet pour les documents manquants اومده با مهلت ۹۰ روزه از ۱۳ دسامبر ۲۰۱۲ که مدارکی که خواسته بود همرو دوباره ترجمه و فرستادم. ۲۹ ژانویه تحویل شد به BIQ .
    با این اوصاف که تقریبا” برای اکثر افراد همزمان با من و به بعد این نامه رو فرستادن حدود زمان مصاحبه برای افراد با شرایط ما کی میتونه باشه. ایا از موکلین شما کسی وضعیت من رو داره ؟
    بازم ممنون از راهنماییهای مفیدتون

  10. MARYAM
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۸:۱۸ | #18

    باسلام و خسته نباشید حضورمحترم جناب اقای دکترمختاری عزیز
    قصدمن ازارسال این مطلب کمک به دوستانی است که درپروسه مهاجرت دچارسردرگمی هستند.باید بگم من همه موفقیت خودم درپروسه مهاجرت را مدیون اقای دکترمختاری هستم که در لحظه به لحظه استرس و گمراهی من دراین راه پاسخگوی تمامی سوالات من به طور کامل ودلسوزانه بوده اند و دراین مسیر پیشنهاد من به دوستان این هست که برای موفقیت خودتان ایشان را بعنوان وکیل و راهنمای خود انتخاب کنید این تجربه ای است که من دارم و خواستم دیگران ازآن استفاده کنند چون واقعا صادقانه بگم که من مشکلات زیادی با پرونده ام داشتم و هیچ وکیلی تجربه ایشون و مهارت فوق العاده ایشون را نداره. برای ایشان به خاطر خلوص نیتشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. سجادی

  11. leila
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۲ | #19

    با سلام و خسته نباشید
    .یک سوال داشتم : اکه برای روز مصاحبه ی کبک از ما آپدیت مدارک را بخواهند و تاریخ مدرک آیلتسی که براشون قبلا فرستاده ام به همراه پرونده ام،حالا تمام شده و ۲ سال از آن گذشته است،آیا آن را هم باید آپدیت کرد؟
    با تشکر از شما.

  12. اشکان
    ۲۵ دی ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۶ | #21

    با سلام خدمت شما
    همسر من در مقطع کارشناسی دارای مدرک علوم پایه بوده و در مقطع فوق لیسانس دارای مدرک شیمی است.
    خودم هم لیسانس متالورژی دارم . و دارای ۱ فرزند ۶ ساله می باشم.سن هر دو نفر ما زیر۳۵ سال است.
    آیا می توانم برای مهاجرت به کبک اقدام کنم .
    مشکل من آن است که لیست رشته ها ی درخواستی در کبک فقط مقطع لیسانس را شامل می شود ولی در سایت اعلام کرده اندکه آخرین مدرک دریافتی اهمیت دارد.
    لطفا کمکم کنید.

  13. امید
    ۲۴ دی ۱۳۹۱ در ۰۲:۰۵ | #23

    سلام آقای دکتر ببخشید یک سوال دارم و خوشحال میشم که پاسخ اونو بدید ، آیا این صحیح است کسانی که برای کبک اقدام کردن و وکیلی خارج از کبک دارند ( مثلا وکیلشون در تورنتو هستش ) باید وکیلشونو عوض کنن و حتما از وکیل کبکی که در کبک مستقر هست استفاده کنن ؟

  14. آریا
    ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۲۰:۱۳ | #25

    با سلام
    پرونده ما از گروه ۳۸ تایی در ورشو منتظر مدیکال است.
    یک سوال دارم
    قانونی که سن فرزندان زیر ۲۱ سال در هنگام تشکیل پرونده قفل میشود و سن آنها هنگام آمدن ویزا اهمیتی ندارد درست است یا اینکه حتی اگر موقع تشکیل پرونده زیر ۲۱ باشند ولی بعد از طی شدن پروسه بالای ۲۱ بروند باید دانشجو باشند و در غیر این صورت از پرونده خارج میشوند
    این سوالیه که افراد مختلف جواب های متفاوتی به آن میدهند…میخواستم بدونم قانون به کدامیک اشاره کرده
    ممنون

    • ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۲۳:۳۱ | #26

      خیر درست نیست
      چه کسی چنین گفته است

      تا زمان ویزا باید شرایط را داشته باشند یعنی یا باید زیر ۲۲ باشند و اگر بالای ۲۲ هستند باید دانشجوی تمام وقت بدون وقفه از قبل از ۲۲ سالگی باشند و از نظر مالی هم به پدر و مادر وابسته باشند

  15. علیرضا ک
    ۱۴ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۵۰ | #27

    سلام جناب دکتر
    من ۱ سال پیش فایل نامبر کبک گرفتم رشته ام (لیسانس اقتصاد) امتیاز نداشت مدارک زبان خواستن فرستادم بعد

    مدرک برق صنعتی درجه ۲ (۱۲۰۰) ساعت اضافه کردم و پرونده رو آپدیت کردم و فرستادم و الان بیمه برق دارم رد میکنم و میدونم که امتیاز نداره .

    ۱- به نظر شما من دوباره مدرک جوشکاری ۱۸۰۰ ساعت بگیرم بفرستم دوباره برام بعد نیست نمیگن چه کاره هستید شما .اقای دکتر میخوام زمان رفتن رو کم کنم با رشته امتیاز دار الان .
    ۲- و اینکه برق امتیاز دار میشه تو تغییر شغلهای که قراره اتفاق بیفته که این کار اگه بشه من جوشکاری هم نمیگیرم
    با تشکر

    • ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۲۳:۴۶ | #28

      گرفتن مدرک ایرادی ندارد و چنین نخواهند گفت ولی به جای آن اگر فرانسه بیشتر می خواندید شاید بهتر هم بود
      در مورد آینده خبر ندارم

  16. ابوالفضل گلاب
    ۱۱ دی ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۵ | #29

    سلام اقای دکتر من میخوام ادرس ایمیل خودمو برای سفارت کانادا در انکارا بفرستم از چه طریقی می توانم این کار رو بکنم با تشکر؟

  17. ali
    ۵ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۵۴ | #31

    من حدود یکساله که همه پولها مو دلار خریدم و و از ترس شرایط و کمبود دلار در بانک توی حسابی نگذاشتم. در این شرایط باید چطور به اداره مهاجرت فهموند که بخدا پول داریم؟

    • ۵ دی ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۹ | #32

      پول کش قابل اثبات نیست ولی وقتی گذاشتید در حساب می توانید در مورد منبع آن توضیح دهید

  18. مجید
    ۱ دی ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۸ | #33

    با سلام و احترام خدمت اقای دکتر مختاری فردی هستم ۳۹ ساله با مدرک دیپلم مکانیک متاهل بدون فرزند و کارم تاسیسات گرمایشی ساختمان(پکج) با مدرک فنی حرفه ای است.۵سال سابقه بیمه کار فنی دارم اما مرتبط با شغل فعلیم نیست.زبان انگلیسی هم در حد مکالمه روزمره مسلط هستم با تجربه ۲ سال زندگی در خارج از ایران. برای مهاجرت به کانادا (فدرال)ایا میشود اقدام کرد .

  19. دريا
    ۲۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۴ | #35

    با سلام و احترام خدمت اقای دکتر مختاری
    اینجانب(مین هستم ) دسامبر ۲۰۱۱ فایل نامبر را دریافت نمودم ۳۰ سال سن و لیسانس مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) و فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات می باشم و ۸ سال سابقه کار مرتبط می باشم و همسرم ۳۵ سال سن و لیسانس مهندسی مکانیک و فوق لیسانس بازاریابی می باشند با ۱۰ سال سابقه کار نمره زبان فرانسه برای من ۵ و اینگلیسی ۷ زده شده برای همسرم فرانسه ۲ و اینگلیس ۷ زده شده ولی در حال حاضر نمره زبان اینگلیسی من خیلی پایین تر از ۷ است می خواستم بدانم نمره زبان اینگلیسی برای شرایط پرونده من نقش اساسی دارد یا بدون نمره زبان اینگلیس من می توانم در مصاحبه قبول شوم و وقت بیشتری بر روی زبان فرانسه بگذارم تا نمره ۵ را بیاورم ؟
    باتشکر از پاسخ شما

    • ۲۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۴:۰۵ | #36

      روی فرانسه وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید در مصاحبه می توانید خوب صحبت کنید

  20. مريم 1
    ۲۱ آذر ۱۳۹۱ در ۰۶:۴۸ | #37

    باسلامخدمت آقای دکتروعرض تشکربرای راهنماییهای شما
    یکی از دوستان من پرونده کبک دارد و من از جانب او یک سوال دارم.او رشته ۶ امتیازی است وتاریخ ارسال مدارک او سپتامبر ۲۰۱۰ است اما هنوز دعوتی برای مصاحبه نشده است در حلیکه اکنون برای چند ماه بعد از او تاریخ مصاحبه آمده است.او چند بار به آدرس micc
    ایمیل فرستاده اما فقط یک بار به او جواب داده اند که پرونده شما در حال پروسس است اما دفعات بعدی دیگر هیچ جوابی نگرفته است.به نظر شما چه اقدامی می تواند انجام دهد ؟
    با تشکر از پاسخ شما

  21. ۲۰ آذر ۱۳۹۱ در ۱۷:۱۵ | #39

    لازم به یادآوری است که خود کارفرما هستم

  22. ۲۰ آذر ۱۳۹۱ در ۱۶:۵۳ | #40

    باسلام
    من سربازی ۳۳ ساله هستم و در زمینه عکاسی و تصویر برداری سالهاست مشغول به کار می باشم ولی لیسانیس من در رشته حسابداری است.همچنین آشنایی نسبتآ کافی با زبان انگلیسی دارم. همسرم۳۱ ساله دارای دیپلم نقشه کشی است که البته ایشان هم سالهاست که به صورت موروثی در زمینه عکاسی مجالس عروسی فعالیت دارند. با توجه به اتمام خدمت من در سال۱۳۹۳و نداشتن سابقه بیمه برای مهاجرت کانادا چه اقدامی ضروریست؟ در ضمن ما هر ۲ نفر در حال یادگیری زبان فرانسه هستیم و کاملآ مصمم به مهاجرت می باشیم.
    با تشکر فراوان از توجه شما

  23. جواد
    ۱۲ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۴ | #42

    به روی چشم جناب دکتر
    ارادتمند شما

  24. شهاب
    ۱۰ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۷ | #43

    Sorry I forgot to say that I have applied as Quebec skilled worker program and I got my federal file number more than 2 years ago

  25. شهاب
    ۱۰ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۲ | #45

    Dear Mr.Mokhtari, I had a long conversation with my consultant concerning my application status but he said the embassy forwarded him a letter which insisted not to send email for any status check, he said they added because of responding our emails, they can not concentrate on our files for sending update or medical letter and our emails will kill their time instead working on their routine, is this a true story or not? , and what is your recommendation in these months and what should we do for accelerating our process?, Thank you so much

  26. جواد
    ۷ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۷ | #47

    جناب دکترمختاری
    باسلام
    من ازموکلین شما جهت اقامت منیتوباهستم.لطفاً به این مورد بنده بصورت خصوصی وبه ایمیل شخصی ام پاسخ بدهید
    ……
    …..
    …..
    سپاسگزارم

    • ۱۲ آذر ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۳ | #48

      موکلین برای ارتباط لازم است ایمیل بزنند وبلاگ راه درستی برای طرح سوالاتی که حاوی اطلاعات خصوصی پرونده شماست نیست مجبور شدم متن سوال را حذف کنم

  27. احسان نجات
    ۱ آذر ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۴ | #49

    با سلام.تیرماه ۹۱ مدارک خاله ام را برای ویزای توریستی ارسال کردم.ترجمه سند مالکیت-پرینت بانکی.و…پس از چهارماه جواب آمد از سفارت کانادا در آنکارا که ما قانع نشدیم که شما پس از اتمام مهلت ویزا به ایران باز میگیردید.البته ایشان شوهرشان را ار دست داده و فرزندی هم ندارد اما تمام داراییهایش اینجاس.مانند دو خانه،حساب بانکی . و….ایشان ۶۰ ساله هستند.آیا باید دوباره اقدام کنند؟شما میتوانید کمک کنید؟

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۵ | #50

      خیر رد کردن ویزاها شروع شده است و یک ماه است که همه را رد می کنند
      کمکی از دست من بر نمی آید
      تنها راه اقدام مجدد است

  28. مرتضی
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۱۸:۱۰ | #51

    سلام آقای دکتر
    من روانپزشک هستم؛۳۸ ساله هستم.متاهل و دو پسر ۹ و ۴ ساله دارم.۶ سال سابقه کار دارم.برای شروع اقامت گرفتن در کانادا باید چی کار کنم؛لطفا راهنمایی کنید.با تشکر فراوان

  29. ۲۸ مهر ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۴ | #53

    لطفا مورد مرا عمومی مطرح نفرمایید.با سپاس مجدد

  30. هاجر
    ۲۴ مهر ۱۳۹۱ در ۰۶:۵۲ | #54

    @علی مختاری
    اگه ممکنه شماره تماس با دفترتون در مونترال را بفرمایید

  31. هاجر
    ۲۳ مهر ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۶ | #56

    سلام
    اگه دانشجوی مقطع لیسانس در مونترال باشیم، کی و چگونه می توان برای اقامت اقدام کرد؟ از داخل کانادا می توان درخواست داد و چقدر زمان میبره؟؟ ممنون از لطفتون

    • ۲۴ مهر ۱۳۹۱ در ۰۵:۱۸ | #57

      اطلاعاتی که داده اید کافی نیست وقت مشاوره از دفتر ما در مونترآل بگیرید درخدمت شما هستیم

  32. حافظ
    ۱۸ مهر ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۲ | #58

    با سلام به هم وطن دلسوز
    من در انتظار مصاحبه برای کبک هستم. در صورتی که بخواهم نامزدم را به عقد دراورم (فرض بر اینکه حداقل امتیاز لازم بعنوان متاهل همچنان دارا باشم):
    چه زمانی بهترین زمان است که همسرم نیاز به زبان فرانسه نداشته باشد و گرفتن ویزا و اقامتش به چالش نیافتد؟

    سرفراز باشید

  33. جواد
    ۱۲ مهر ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۷ | #60

    جناب دکترمختاری
    با سلام
    احتراماً دراین آشفته بازار ارز درایران پیشنهاد شما دراین مقطع به موکلین تون چیه؟قیمت امتحانات زبان های خارجه بطور روزانه بالا میره وبا این مشکلات پرداخت چنین مبالغی یکجا خیلی مشکله ولی ظاهراً قابل پیش بینی هم نیست.لطفاً مارا راهنمایی بفرمایید.صبرکنیم تا قیمت ارز به ثبات برسه یا اینکه اصلاً به این قضایا نپردازیم و هرطوری هست دراین امتحانات شرکت کنیم.
    برای شما ومجموعه زحمت کش تون آرزوی موفقیت میکنم
    با سپاس

  34. وحید
    ۲ مهر ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۸ | #62

    سلام جناب مختاری
    سوال من پاک شده . نیازمند راهنماییتون هستم.
    با تشکر

  35. وحید
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۶:۲۱ | #63

    سلام جناب مختاری
    سوالی که ذهن خیلی از دوستانی که در گیر پروسه مهاجرت رو مشغول کرده رو میخواستم بپرسم.
    آیا این قضایای روز فی مابین دولت ایران و کانادا برای پرونده های اسکیل ورکر تاثیر منفی دارد یا نه؟
    کسی از موکلین جنابعالی یا ایرانیها بوده که دچار مشکل شده باشند بعد از این قضایا.؟
    ممنون

  36. مصی
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۷:۲۱ | #65

    با سلام
    من لیسانس پرستاری دارم در حال حاضر بطور فشرده کلاس زبان انگلیسی میرم . قصد دارم جهت تشکیل پرونده و مشورت حضوری خدمتتان برسم لطفا آدرس دفتر تهران خود را همراه با تلفن و ساعات مراجعه را بگویید . متشکرم

  37. علی جاوید
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ در ۲۰:۱۳ | #67

    با عرض سلام و خسته نباشید
    خواهرم حدود سه ماه است که به کانادا مهاجرت کرده و در حال حاضر میخواهد برای ویزای مادرم اقدام کند .ایشان چه نوع ویزایی میتوانند بگیرند و از چه طریقی باید اقدام کنند؟
    با تقدیم احترام

    • ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۰:۱۷ | #68

      دعوتنامه بفرستند برای مادر و برای ایشان ویزای ویزیتور درخواست کنید از سفارت کانادا در آنکارا

  38. افسانه
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۴ | #69

    ببخشید اگه براتون زحمتی نیست جواب را به آدرس ایمیل نیز ارسال کنید. از زحمات شما ممنون

  39. افسانه
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۳ | #70

    سلام آقای مختاری خسته نباشید
    حدودا یک هفته قبل برای نامزدم نامه مدیکال چکش آمد این درحالی بود که مراسم عقد رسمی ما قر ار است که در آخر شهریور انجام شود.
    آیا همسر من الان می تواند مرا به فایل پیوست کند ؟ آیاممکن است با پیوست من پرونده ایشان رد شود؟ مرسی از پاسختان

    • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۶ | #71

      یر تا ازدواج نکنید نمی شود اضافه کنید
      اگر متقاضی کبک هستند باید دقت بیشتری بکنید و از داشتن امتیاز پس از ازدواج در سیستم کبک اطمینان داشته باشید

  40. Aryan
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۲۸ | #72

    Dear Dr. Mokhtari,
    I convey my gratitude for your informative site. I have general qualifications for immigration to Canada. But I have 4 years prison term in my record, for the charge of apostasy.
    With regard to the important document of ” Non- Criminal Record”, which is a requirement for the immigration to Canada, I have the following questions:
    ۱- Are such indictments as apostasy subject to criminal records by the Iranian laws?
    ۲- If the answer to the above question is affirmative, does the Canadian government has any provision to facilitate the immigration of people with my condition?
    I will be grateful if my question is not posted on your weblog and I receive the answer through my email:
    aryan_zagrus@yahoo.com
    I would like to extent my appreciation for your kind regard.
    Truly Yours
    Aryan Zagrus
    ۱۲/Aug/2012

  41. رضا
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۷:۳۴ | #74

    با سلام من ۳۸ساله هستم متاهل ودارای ۱فرزند دختر.مهندس عمران ۱۵سال در کارنظارت ساختمان میباشم ودر کنار آن حدود ۵سال است که در متروی تهران در قسمت سرپرست کارگاه میباشم وتمایل به مهاجرت میباشم آیا با شرایط من امکان وجود دارد ؟در صورت امکان لطفا من را راهنمایی کرده وطریقه ورود را بگویید که چگونه واز کجا باید شروع کنم با تشکر.

    • ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۲:۳۳ | #75

      شرایط فعلی چندان مناسب نیست و برنامه ها محدد شده اند با این حال فرم ارزیابی را در سایت کنپارس تکمیل کنید

  42. takin
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۷ | #76

    باسلام،میخواستم در مورد مهاجرت هنرمندان(نویسندگان)بپرسم.ایا برای فدرال چنین امکانی هست.من ۱۰ساله مینویسم و ۱۱اثر چاپ شده دارم.و یک نشر شریکی،۳سال بیمه با عنوان نویسنده دارم و مدرک ایلس ۶و تسف ب۱،البته من برای کبک هم اقدام کردم و فایل نامبر تیر۹۰ رو دارم و هنوز برای مصاحبه نرفتم ولی اگه بدونم از طریق فدرال میشه نتیجه گرفت فایل کبکم رو میبندم.ایا این خبر درسته و چنین امکانی هست؟ممنون از شما

    • ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۳:۲۴ | #77

      خیر همان فایل کبک را بچسبید
      زبان فرانسه بخوانید و اطمینان یابید قبول می شوید

  43. علي ايراني
    ۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۵ | #78

    با سلام خدمت اقای دکتر مختاری عزیز
    ۲ تا سئوال از خدمتتون داشتم اول اسنکه ایا در بررسی پرونده ۳۸ رشته های ها در ورشو با اغاز ماه جدیدی میلادی تحول یا تحرکی مشاهده میشه یا نه؟
    دوم اینکه مشکل من و بسیاری ار هموطن ها هم باشه . معمولا ایرانی ها برای امضا کردن به جای نوشتن اسم که در بقیه جاهای دنیا مرسوم هست اقدام به کشیدن منحنی ها و اشکال مختلف میکنن و در امضای سایر کشور ها به نوشتن نام بسنده میکنن . مشکلی که در پر کردن فرم های مهاجرتی هم داشتمیم و مجبور بوذیم امضای حوذمون رو کوچک کنسم تا در کادر جا بشه در حالیکه در بقیه مدارک امضا ها مون بزرگتر هست حتی در پاسپورت هم بزرگتر هست اندازه امضا. امیدوارم ئر پروندمون خللی لیجاد نکنه. بگذیریم مساله اینه که ایا میشه در بدو ورود به کانادا امضا مورد استفاده در کانادا را تغییر داد به شکلی که در کانادا بشه از نوشتن اسم استفاده کرئ و در ایران به همون شکل سابق امضا کرد؟ مرسی

    • ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۰ | #79

      ۱- امیدوارم
      ۲- بهتر است امضای خود در گذرنامه ایرانی را هم اصلاح کنید یعنی نوبت بعد که گذرنامه ایرانی می گیرید حتما امضایی را که می خواهید همیشه در کانادا استفاده کنید ثبت کنید
      بله می توانید یک امضا برای کانادا تعریف کنید و همیشه از آن استفاده کنید و کم کم در مدارک ایرانی خود مانند پاسپورت را هم همان امضا را استفاده کنید

  44. اتور
    ۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۲ | #80

    با سلام. شش ماه از مصاحبه من گذشته و هنوز مدرک و csq منو نفرستادن . دو بار ایمیل زدم پاسخ یکسان دادند. میشه پیگیری تلفنی کرد؟ باکدوم شماره باید تماس بگیرم؟با تشکر از شما لطفا در مورد مشروطیها هم پیگیری کنید.

  45. وحید
    ۲۱ تیر ۱۳۹۱ در ۰۲:۴۷ | #82

    سلام جناب مختاری
    سوالاتم پاک شده؟

  46. جواد
    ۱۷ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۵۰ | #83

    جناب دکترمختاری
    باسلام
    لطفاً درصورت امکان بفرماییدآیا بچه دارشدن من وخانم داخل ایران مشکلی درپروسه مهاجرتمون ایجادمیکنه یا بهتره این چندوقتی که به مهاجرتمون مونده دست نگهداریم وبعدموفقیت درپروسه اقدام به این کاربکنیم؟لازم به ذکراست فعلاًمادونفریم وفرزندی هم نداریم

  47. آناهیتا
    ۱۷ تیر ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۶ | #85

    سلام جناب دکتر مختاری

    همانطور که قبلا خدمت شما ایمیل زدم و اطلاع دادم سفارت ترکیه در حال حاضر به ایمیلها هیچ ترتیب اثری جز یه ایمیل اتوماتیک نمیده
    اینطور که من مطلع شدم سفارت کانادا در انکارا در حال حاضر بیشتر تمرکز کرده روی پرونده های پناهندگانی که در کمپ های ترکیه هستند و ویزای اونهارو سریعتر میده و در مرحله بعد پرونده های خویشاوندی که مربوط به سفارت کانادا در تهران هست و ..

    یعنی در اخرین فرصت که وقت کنند قراره روز پروندهای skilworker کار کنند

    ادم واقعا متاسف میشه ما که این همه زمان منتظر شدیم و مهمترین و. گرانبهاترین چیزی که داشتیم یعنی زمان را برای مهاجرت صرف کردیم از طرفی با هزار تا مشکل کاری و زندگی و مادی وقت صرف یادگیری زبان فرانسه کردیم و اموزش این زبان رو به هر کار مهم دیگه ای تو زندگی ترجیح دادیم
    اینهمه هزینه کردیم خلاصه از هر نظر وقت و انرژی و پول هدر دادیم حالا اونهایی که هیچ زحمتی نکشیدند خیلی راحت از طریق پناهندگی دارند ویزای کانادا میگیرند
    واقعا حق ما همینه که خواستیم از راه قانونی بریم و سالها منتظر بمونیم؟؟
    اگه ما هم ۴ سال پیش پناهنده شده بودیم بدون این همه زحمت و اتلاف وقت الان سیتیزن کانادا بودیم
    من خیلی خیلی متاسف شدم بحال خودم و دیگر افراد تحصیلکرده این اجتماع
    جالبه که همینطوری به پناهندگان ویزا میدن و بعد میبینند امار خلاف و جنایت کشورشون بالا رفته که درصد بیشتر این جرم و جنایات مربوط به همین پناهندهایی هست که راحت ویزا گرفتند و بعد درصدد برمیان که شهروندی اونهارو باطل کنند
    آقای دکتر خواهش میکنم اگه راهی داره با سفارت ترکیه مکاتبه کنید که تکلیف ما روشن شه من اسکن csq که رد اون کد ۱۳۰ و یه مطلب که bold شده هایلات کردم و براشون فرستادم و در نامه ذکر کردم که به csq من توجه کنید و با توجه به قسمت هایلایت شده لطفا تاریخ تقریبی مدیکال منو اعلام کنید ولی متاسفانه اصلا ایمیلهارو نمیخونند و بلافاصله جواب اتوماتیک میاد
    ضمنا از طریق سایت اداره مهاجرت کانادا قبلا یه لینکی بود که از همون طریق میتونستیم ایمیل بزنیم متاسفانه اونم مربوط به ایمیل سفارت دمشق میشه و انهم بسته شده
    متشکرم از همه زحمات شما برای همه ایرانیها

    • ۱۷ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۴۵ | #86

      در مورد گروه کبکی که منتظر مدیکال هستند فردا در سایت می نویسم
      در مورد پناهندگی هم نمی توان به این سادگی اظهار نظر کرد دوست من بسیاری از آنان نیز تحصیل کرده اند. اینکه کار سفارت آنکارا نادرست است البته با شما هم عقیده ام.

  48. ندا خان زاده مقدم
    ۱۲ تیر ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۰ | #87

    سلام. من دکتر داروسازم.فرم ارزشیابی را کامل کردم و خدمتتون فرستادم. همین طور با دفترتون تماس گرفتم تا واسه مهاجرت به کانادا ثبت نام کنم. فرمودند تماس می گیریم ولی خبری نشد.در ضمن چند تا فایل ضمیمه ی خبر نامه

    • ۱۵ تیر ۱۳۹۱ در ۲۳:۵۹ | #88

      شرایط برای اقدام شما مهیا نیست با این حال در تماس باشید فرم شما در سیستم می ماند اگر خبری شد با خبر می شوید

  49. وطنیار
    ۱۱ تیر ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۰ | #89

    salam aghaye mokhtari
    man az afghanistan email miferestam va parvande man be shoma reside va file nomber man ham hodood 7 mah pish sader shode ast lotfan dar mored vaseiat parvande man be man etela bedahid
    ba tashakor va khaste nabashid

  50. جواد
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۴۶ | #91

    باسلام خدمت جناب دکترمختاری.من یکی ازموکلین شما هستم وبتازگی درپروسه نیروی کارماهرمنیتوبااقدام کردم.سوالم اینه که دقیقاً چه مدت پروسه من طول میکشه وآیامدرک زبان تافل من که ازمدت دریافت آن ۵سال میگذره مورد تایید دولت منیتوبا هست یا اینکه بایدحتماً ایلتس جدید ارائه بدهم.
    باتشکر

برگه نظرات
  1. بدون بازتاب