خانه > نیروی متخصص کبک > سوال در مورد برنامه نیروی متخصص کبک

سوال در مورد برنامه نیروی متخصص کبک

۱۶ مرداد ۱۳۹۰

سوال:

راسته که میگن اداره مهاجرت کانادا تا ۲ ماه دیگه پرونده باز میکنه ومدارک مهاجرتی رو دریافت میکنه وبعد از این ۲ ماه،دیگه تا ۲ سال دیگه به کارهای مصاحبه میپردازه وپرونده جدید باز نمیکنه؟واگه میشه آدرس دقیق ارسال مدارک (که فکر کنم تو مونترال کانادا) باشه دقیقا برام ارسال کند.

پاسخ:
خیر چنین خبری درست نیست و اداره مهاجرت کبک دریافت پرونده را متوقف نخواهد کرد. اگر سایت ما را بخوانید برنامه مهاجرتی کبک از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ تصویب شده و سقف آن ۵۰ هزار مهاجر در سال است. به شایعات بی اساس توجه نکنید. مصاحبه ها به دلیل جابجایی دفتر کبک متوقف شده که دیر یا زود راه می افتد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید.
نشانی مورد نظر را نیز اینجا بیابید
  1. حسام
    ۴ آبان ۱۳۹۲ در ۱۷:۳۰ | #1

    با سلام و عرض خسته نباشید
    تاریخ مصاحبه اینجانب همزمان با بر گزاری امتحان نظام مهمدسی برای گرفتن پایه می باشد .ایا این موضوع میتواند دلیل موجهی برای عقب انداختن زمان مصاحبه باشد ؟
    با تشکر

  2. حمید
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۴:۲۵ | #3

    جناب دکتر مختاری عزیر با سلام و خسته نباشید
    در چه صورتی در برنامه نیروی متخصص کبک، نامه انتظار مصاحبه دریافت میشود؟؟ آیا با کسی که مستقیما نامه مصاحبه دریافت میکند تفاوتی در پرونده وجود دارد؟

    ممنون

  3. علی
    ۲۶ آبان ۱۳۹۰ در ۲۱:۲۴ | #5

    با سلام
    آیا مدرک فوق دیپلم مامایی هم مثل پرستاری از اولویت بالایی برای کبک برخوردار است؟

    با تشکر

  4. پیمان
    ۲۴ آبان ۱۳۹۰ در ۲۳:۵۷ | #7

    با سلام:
    – آقای دکتر می خواستم بدونم من از چه طریقی میتونم نمره قبولی در مصاحبمو بدونم؟ (بنده در مصاحبه کبک قبول شدم و فایل نامبر فدال دارم ولی نمرمو نمی دونم)
    – ملاک دعوت به مصاحبه دوم، پس از اضافه کردن همسر به پرونده چه موردی می باشد؟ ( امتیاز همسر من + امتیاز خودم “حداقل ۵۵” که قبول شدم از ۶۳ هم بالاتر هست)
    – آیا با محاسبه امتیاز مجموع جفت ما که از ۶۳ بیشتر است امکان مصاحبه بعد از اضافه کردن همسرم به پرونده وجود دارد؟ اگر بله لطفا دلایل ممکن را بفرمایین.

    پیشاپیش متشکرم

    • ۲۵ آبان ۱۳۹۰ در ۰۴:۴۵ | #8

      نمره قبولی مهم نیست
      ملاک دعوت در درجه اول امتیاز است که در پرونده شما بعید است دعوت شوند
      این امکان وجود دارد چون ممکن است افسر به دلیل دیگری مصاحبه را تجدید کند ولی احتمال خیلی ضعیفی است

برگه نظرات
1 2 80
دیدگاه ها مسدود است.