خانه > مهاجرت از روش سرمایه گذاری, نیروی متخصص فدرال, نیروی متخصص کبک, کارآفرینی کبک و فدرال > تعطیلی دفتر دمشق؛ وضعیت پرونده ها و چگونگی ارسال مدارک خواسته شده

تعطیلی دفتر دمشق؛ وضعیت پرونده ها و چگونگی ارسال مدارک خواسته شده

۱۱ بهمن ۱۳۹۰

بر اساس توضیحی که انجمن ایرانی کانادایی مشاورین از سفارت کانادا در دمشق دریافت کرده اند آخرین وضعیت این سفارت به شرح زیر است:

۱- این سفارت هیچ پرونده جدیدی را نمی پذیرد و پرونده ها به دیگر ویزا آفیسها ارسال می شوند

۲- در مورد پرونده های سابق همه آنها به سفارت دیگری در منطقه فرستاده خواهند شد که متقاضیان باید منتظر دریافت نامه از سفارت جدید باشند.

۳- تا زمانی که با شما از سفارت جدید تماس گرفته نشده است کلیه مکاتبات با دمشق خواهد بود و ایمیلها به ویزا آفیس مربوطه فوروارد می شود ولی تنها در مورد تغییر نشانی پستی؛ تغییر نشانی ایمیل و درخواست بستن پرونده مکاتبه کنید.

۴- تا زمانی که با شما از سفارت جدید تماس گرفته شود برای پاسخ به هر درخواستی (شامل درخواست اطلاعات و یا مدارک) که قبلا از سوی دمشق دریافت کرده اید باید نامه و مدارک خود را به دمشق ارسال کنید و سفارت در دمشق آنها را به اداره مربوطه خواهد فرستاد.

در غیر موارد مورد اشاره بالا نباید با سفارت کانادا در دمشق مکاتبه ای بشود و باید منتظر دریافت هر گونه خبر از اداره جدیدی که بررسی پرونده شما را به عهده گرفته است بمانید.

  1. علیرضا
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۱:۱۲ | #1

    با سلام و خسته نباشید
    من ار طریق اسپانسرشیب همسرم اقدام کردم وآپدیت مدارک شامل مدیکال مجدد،سو.پیشینه مجدد،لندینگ فی و کپی پاسپورت همسرم در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۱ حدود ۴۰ روز پیش بدست سفارت در دمشق رسیده ومدیکال هم ۶ دسامبر به پاریس رسیده،با بسته شدن سفارت دمشق ایا پرونده من به آنکارا ارسال میشود؟به نظر شما چقدر طول میکشه پاسپورت ریکوست شوم؟ممنون

  2. فایدیم
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۱:۰۵ | #3

    از لطف شما بسیار سپاسگزارم
    آیا لندینگ فی را هم الان واریز کنم بهتر است یا بعدا واریز کنم
    با احترام

  3. میلاد امامی
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۵۸ | #5

    سلام اقای دکتر من سوالی داشتم برادرم که در فایله کبک است الان ۱۷ سالشه و ما در مرحله مدیکال هستیم از نوع سرمایه گذاری کبک ایا او باید حتمن دانشجو شود تا از فایل حذف نشود یا چون زمان فایل زیر ۱۷ سال بوده نمی خواهد

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۳:۳۳ | #6

      تا ۲۲ سالگی مشکل ندارند یعنی اگر تا رمانی که ایشان ۲۲ ساله نشده اند ویزا بگیرید مشکلی نیست ولی بعد از آن تنها به شرط دانشجویی ویزا می گیرند

  4. علیرضا
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۴ | #7

    سلام دکتر عزیز
    ما منتظر پاس ریکوئست از ورشو هستیم.آیا تعطیلی دمشق تاثیری بر مدت زمان انتظار ما خواهد داشت تا حالا هم حدود ۴ ماه هست که منتظریم.با سپاس از شما

  5. بهار
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۲۷ | #9

    سوال دیگر اینکه همسر من نیز قبلا مدارک خود رو با شرایط مجردی فرستاده. هرچند فایل نامبر نگرفته اما شما فرمودید که باید درخواست بسته شدن ان پرونده را بدهیم. قصد داشتیم این درخواست را هم زمان با اعلام تاهل ارسال کنیم. حال ایا باید برای این درخواست هم صبر کنیم تا انتقال به انکارا انجام شود و یا لازم است زودتر با دفتر دمشق مکاتبه کنیم؟
    با سپاس فراوان.

  6. بهار
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۲۳ | #11

    با سلام
    سال گذشته از دفتر دمشق فایل نامبر کبک دریافت کردم و حالا قصد داشتم در پرونده اعلام تغییر (تاهل) بکنم. با توجه به این انتقال نگران هستم که قبل از اعلام تاهل برای مصاحبه خواسته بشم. چنین چیزی امکان داره یا اینکه حتما در ارتباط با این جابجایی قبل از مصاحبه نامه دریافت میکنم؟

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۹ | #12

      منتظر نامه انتقال بشوید بعد تاهل را به فدرال اعلام کنید
      تاهل را به کبک اطلاع دهید و برای همسر درخواست سی اس کیو کنید

  7. سعید منور
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۱:۲۳ | #13

    دکتر جان واسه شما امکانش هست که نامه هایی که واسه موکلینتون مثل من به شما ارسال میشه رو ، واسه ما هم فوروارد کنین یا فقط مطالب مهم رو خودتون خبر میدین ؟؟ و این قضیه ای که در بعضی جاها میگن ” این پراسس واقعی ” چی هست ؟

  8. علی
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۶:۵۸ | #15

    با سلام
    آیا نامه پیگیری جهت اسپانسر شیپ میشه به دمشق فرستاد ؟

  9. مهسا
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۳:۴۰ | #17

    سلام
    ببخشید میخواستم بپرسم که پرونده های اسپانسر شیپ همسر هم از دمشق به آنکارا میره ؟
    اگر به آنکارا بره به نظر شما چقدر طول میکشه تا این جابجایی انجام بشه ؟
    آیا پروندهای اسپانسرشیپ هم مثل اسکیل ورکر روند رسیدگی بهش تند تر میشه در آنکارا ؟
    تشکر از شما جناب مختاری

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۳۰ | #18

      همه پرونده های دمشق به آنکارا می رود در مورد بقیه سوالات هم باید منتظر شد و دید بنده از آینده خبر ندارم امیدواریم چنین شود

  10. مهدی
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۲:۴۵ | #19

    با سلام و سپاس فراوان از تلاش های شما

    من از موکلین شما و جزو ۳۰۰ نفر شاکیان فدرال هستم. هنوز نامه ای مبنی بر انتقال پرونده به ورشو دریافت نکرده ام. لطف کنید بفرمایید که با توجه به تعطیلی دفتر دمشق، انتقال مدارک صورت خواهد گرفت یا این که این هم یک دردسر تازه است؟

    با سپاس

  11. فایدیم
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۱۳ | #21

    با درود و سپاس فراوان از زحمات شما
    آقای مختاری گرامی
    ۱)در csq من قید شده که من باید مدارک را به دفتر سیدنی در کانادا بفرستم.آیا بعدا مدارک من به دفتر انکارا منتقل میشه و این امر باعث تاخیر در کار من نمیشه؟
    ۲)خواهشی هم از حضورتون دارم. میشه لطف کنید وبفرمایید پراسس فی و لندینگ فی هر کدام به چه حسابی ریخته شود؟ اصلا الان به صلاح است که لندینگ فی را بریزم. در صورت مثبت بودن آیا باید دوتا مانی اردر جدا بگیرم؟
    ۳) آیا موسسه شما میتواند در جهت تهیه مانی اردربه ما کمک کند ؟
    بسیار سپاسگزارم

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۲۰ | #22

      ۱- بله باید به سیدنی بفرستید اینکه باعث تاخیر می شود یا نه بی معنی است این موضوع اختیاری نیست
      ۲- مانی اردر در وجه دولت کانادا باید بگیرید شماره حساب لازم ندارد
      ۳ متاسفانه خیر ما چنین سرویسی ارایه نمی کنیم

  12. محمد
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۱۱ | #23

    سلام آقای دکتر

    امروز برای یکی از دوستام که ۱۵ دسامبر بدون مدرک فرانسه و انگلیسی مدارکشو با ریسک فرستاده بود فایل نامبر اومد… رشتش حسابداری و مجرد…….منم ۲۰ دسامبر فرستادم
    امروز خیلی خوشحال شدیم که فایل نامبر صادر شده و منم منتطر دریافتم ….پس چرا میگفتن باید مدرک رو ارسال کنیم؟؟ لطفا مثل همیشه پاسخ بدهید… با سپاس از شما

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۱۶ | #24

      احتمالا امتیاز ایشان بالا بوده و بدون نمره زبان به حدنصاب مورد نظر آنها رسیده است در عین حال معلوم نیست بعدا از ایشان نمره زبان نخواهند

  13. مصطفی
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۰۰ | #25

    با احترام.
    ما دو پرونده ۲۹ رشته و ۳۸ رشته ای در دمشق داریم، اکنون و با توجه به اینکه برای بررسی پرونده ۲۹ رشته ای به اطلا عات پرونده ۳۸ رشته ای ما هم رجوع میشود پرونده های ما به کجا خواهند رفت؟ آنکارا یا ورشو؟

  14. مهاجر
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۲۹ | #27

    پروندههای باقیمانده ۳۸تایی که هنوز در دمشق باقیمانده اند و مربوط به روزهای آخر جون۲۰۱۰ میباشند آیا به ورشو یا به انکارا یا چه جای دیگری منتقل میشوند

    با تشکر از جواب شما

  15. محمد
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۲۶ | #29

    با سلام
    آقای دکتر مختاری،من از موکلین شما در مالزی هستم.پرونده من یک بار از مالزی به سوریه منتقل شد و حالا از سوریه به لهستان!!!
    اگر در سوریه امکان بررسی پرونده وجود ندارد ،چرا پرونده من به مالزی برگشت داده نمی شود؟ چه تفاوتی در حال حاضر بین مالزی و لهستان وجود دارد؟
    با تشکر

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۳:۳۷ | #30

      تفاوت در داشتن افسر آشنا به پرونده های ایرانی است
      ماندن در سفارت در مالزی به نفع شما هم نیست

  16. Mohammad Motamedi
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۲۲ | #31

    Dier Dr Mokhtari,

    (I’m your client in federal skill workers category (The 38
    I don’t receive any status update for Warso or Ankara file transportation yet.
    I wanna know that my file will transfer to Ankara or not?
    Best

  17. mreza
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۲۰ | #33

    با عرض سلام و احترام

    دسامبر ۲۰۱۰ فایل نامبر کبک ما صادر شد و بعد نامه مصاحبه از طریق آدرس مکاتبه برای ما ارسال شد که یک حرف از فامیل من رو اشتباه درج کرده بودند در نامه و رسید مانی اوردر. بعد از اون، محل سکونتمون تغییر کرد و من با یک فکس به دمشق، هم اشتباه رو متذکر شدم و هم تغییر آدرس سکونت رو. البته آدرس مکاتبه ایمون تغییر نکرده.
    همان زمان تقریباً مشکلات سوریه شروع شد و من هم پیگیری فکس رو نکردم.

    – الآن احتیاج هست که یک بار دیگه اعلام کنم تغییر آدرس و اشتباه رو ؟ به چه ایمیلی ؟
    – ایمیل مصاحبه به ایمیل هر دو نفر می آید یا فقط ایمیل نفر اصلی ؟

    سپاس فراوان

    • ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۸:۲۷ | #34

      بله به مونترآل فکس بزنید و اطمینان حاصل کنید ز تغییرات مطلعند
      ۰۰۱۵۱۴۸۷۳۹۲۶۵

  18. ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۲۳ | #35

    سلام جناب آقای مختاری
    بسیاری از افرادی که برای اسکیل ورکر کبک اقدام کرده اند تا کنون بیشتر از ۲۱ ماه از فایل فدرال خود را گذرانده اند با توجه به جا به جایی ویزا آفیسه دمشق به آنکارا و اضافه شدنه مدته انتظار بررسی پرونده ها در آنکارا از ۷ ماه به ۲۰ ماه آیا ما مجدداً باید ۲۰ ماه منتظره بررسیه پرونده خودمان باشیم؟؟؟

  19. افشین
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۱۸ | #37

    جناب آقای دکتر مختاری عزیز
    اینطور که از مطالب شما و کانتها متوجه شده ام، بعضی از دوستان از انتقال پرونده شان به ورشو با دریافت ایمیل خبردار شده اند. در حالی که من هیچ ایمیلی دریافت نکردم و صرفاً بر مبنای اخبار شما به سایت مراجعه کردم و انتقال پرونده ام را در آنجا دیدم!
    آیا نکته یا تفاوتی بین دریافت و عدم دریافت ایمیل هست و آیا تنها به بخشی از این افراد با ارسال ایمیل اطلاع رسانی شده است؟
    با تشکر

  20. لیلا
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۲:۰۲ | #39

    سلام وخسته نباشید
    فایل نامبر ما آوریل ۲۰۱۱ اومده و ما همچنان منتظر تاربخ مصاحبه هستیم پرونده ما هم به آنکارا می رود؟
    ممنون از لطفتون…

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۵۲ | #40

      اگر در مرحله کبک هستید خیر در این مرحله در مونترآل هستید برای مرحله فدرال به آنکارا می روید

  21. فائزه امجدی
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۳۷ | #41

    با سلام
    من در۲ فوریه ۲۰۱۰ مصاحبه ام را قبول شدم و۱۶ مارچ ۲۰۱۰ فایل نامبر فدارلم را گرفتم و نامه ای برام آمد که شما وکیلتان را همجنان دارید یا خیر که وکیلم گفت بگو نه و آدرس ایمیلت رو براشون بفرست و بگو تغییرکرده- من ۲ بار براشون پست کردم تا ۶ ما ه پیش که ایمیل زدم و ازشون خواست در مورد پرونده ام اطلاعاتی بدهند که در چه مرحله ای هست گفتند که این ایمیل رو نمی شناسیم و گفتند باید ایمیل قدیم و جدید را بزنیدو دوباره براشون فکس کردم ولی متاسفانه من ایمیل قبلی رو اشتباهی بهشون داده بودم(ایمیل وکیلم بود که وکیلم یه ایمیل دیگه ای به سفارت داده بود و من نمی دونستم) تا اینکه یک ماه پیش وکیلم با ایمیلش به آنها ایمیل زد ولی هنوز جواب ندادند من هم که ایمیل می زنم جواب نمی دهند- خیلی نگرانم الان نمی دونم پرونده ام کجا است-وکیلم در ایران و جواب درست و حسابی نمی ده الان۲۳ ماه که از فایل نامیر فدارالم گذشته و هنوز آپ دیت مدارک هم برام نیومده-شنیده ام که مدارک رفته آنگارا – کی رفته چقدر طول می کشه اصلا حقیقت داره-؟ من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۴ | #42

      شما نماینده قانونی دارید از ایشان بخواهید هر تغییری می خواهید در ایمیل و نشانی پستی شما ایجاد شود اطلاع بدهد در مورد دیگر موضعات هم امکان اظهار نظر ندارم شما از گروه ۳۸ گانه هستید که توصیه می کنم مقالات مربوطه را در این مورد در سایت ما بخوانید

  22. roya
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۸:۱۸ | #43

    جناب دکتر مختاری
    سلام و خسته نباشید
    بنده یکی از اپلیکنت ها برای مهاجرت به کانادا( فدرال ) هستم و قبلا هم در وبلاگ شما سوالاتی که داشتم رو مطرح کرده بودم و شما لطف کردید و پاسخ دادید.قبلا خدمتتون گفته بودم که نماینده من شرکت سفیران اصفهان بود ومن به تازگی عزلش کرده بودم .اما دیروز ایمیلی از سفارت در ورشو دریافت کردم که نوشته بود مدرک تحصیلی شما لیسانس و فوق لیسانس پرستاری ازدانشگاه اصفهان و اون هم مدارک جعلی است در صورتی که مدرک لیسانس و فوق لیسانس من از دانشگاه تهران است و من با شغل تدریس اقدام کرده بودم و مدارکم هیچ نقصی نداشت و امتیاز کامل رو می گرفتم و حتی همه مدارک رو با ترجمه به این شرکت تحویل دادم فقط به خاطر اینکه فکر میکردم ارسال مدارک توسط یک مشاور مطمئن تراست و اونها به جزئیات ارسال مدارک آگاه ترند.. از دیروز شوکه شده ام بعد از ۲/۵ سال انتظار کشیدن اصلا فکر نمی کردم همچین اتفاقی برایم بیفته و سفارت من رو به عنوان فرد جاعل و حقه بازی بشناسه.و اصلا نمی فهمم اگه هدفش پول بود که همه مبلغ قراردادش رو گرفته بود و پرونده من امتیاز کامل رو می آورد ..نمی دونم چرا مدارک خودم رو ارسال نکرد و نمی دونم چه عمدی پشت این کارش بوده و هدفش از خراب کردن پرونده مهاجرت افرادی مثل من که پرونده شان نقصی ندارد چیست؟؟
    واقعا نمی دونم دیگه الان باید چی کار کنم…

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۵۴ | #44

      مکاتبه کنبد همبن ها را اعلام کنید و مدارک واقعی را هم ارسال کنید

      از این همه خباثت متعجبم

  23. علی جاوید
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۹:۰۹ | #45

    با درود
    آقای مختاری برای پیگیری فایل نامبر خودمون ( پرونده کبک ) هم فاکس زدیم …. هم ایمیل … خبری نشد.
    هر وقت هم که تماس می گیریم ، شمارشون مشغوله .
    به نظر شما دیگه چکار می شه کرد .کدوم راه رو ادامه بدیم : ایمیل ، فاکس یا تماس تلفنی ؟
    ممنون از شما

  24. شاهپور
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۳۳ | #47

    با سلام و آرزوی موفقبت
    پرونده های اسکیل ورکر فدرال قدیمی در کجا پروسه میشود
    ممنون و متشکر

  25. ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۵۲ | #49

    جناب آقای دکتر مختاری
    سلام- ما حدود یکهفته قبل مدارک مربوطه به ارسال چک لندینگ فی و عدم سوء پیشینه را فرستادیم سوریه ، مدیکال ما ۳ماه قبل بود و افتتاح پرونده ما سال ۲۰۰۴ ، میخواستم بدونم با بسته شدن دفتر سفارت کانادا در دمشق تکلیف پرونده ما چی میشه و تا چه مدت زمان دیگر باید منتظر نامه ویزا باشیم
    ممنون از همکاری شما
    محسن

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۲ | #50

      در شرایط شما تغییری حاصل نمی شود منتظر نامه درخواست پاسپورت باشید و آنرا به هر سفارتی که درخواست می شود ارسال کنید

  26. FERESHTEH
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۰۱ | #51

    PARVANDE HAMSARE MAN ALAN ALAN 10 MAHE KE TOO SYRIAST VA HICH KHABARI HAM TA HALA BEHEMOON NADADN MIKHASTAM BEDOONAM CHEGADR ZAMAN MIBARE KE PARVANDEHA AZ SYRIYE MONTAGEL BESHE VA MEDICALE HAMSARAMAM TA ALAN BATEL SHODE BE NAZARE SHOMA CHEGHADR DIGE TOOL MIKESHE /

  27. علی
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۳۸ | #53

    با عرض سلام و خسته نباشید جناب آقای دکتر مختاری
    متاسفانه مطابق تغییرات سایت سفارت کانادا در آنکارا مدت زمان رسیدگی به پرونده های مهاجرتی از ۷ ماه به ۲۰ ماه افزایش پیدا کرد

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۴ | #54

      این اعداد مهم نیستند و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست هنوز پرونده ها در حال انتقال است شما وارد زمان رسیدگی شده اید!!

  28. ر.س
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۶:۱۶ | #55

    سلام.از لطف شما در پاسخگویی به سوالات متشکرم. من پرونده مهاجرت به کبک دارم و از سپتامبر ۲۰۰۹ هم فایل فدرال باز کردم که نهایتا ۴ زانویه ۲۰۱۲ مدیکالم به سفارت در پاریس رسیده. حتی بلیطم را تهیه کردم اما این خبر خیلی منو بهم ریخته. به نظر شما پاسپورت ریکوست شدن برای من و امثال من به طور تخمینی چقدر زمان می بره با توجه به این که مهلت ویزا از روز انجام مدیکاله؟

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۶ | #56

      در مورد شما تغییری نیست و با همان دمشق ادامه خواهید داد پست های بعدی سایت را بخوانید

  29. ویدا
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۲:۴۳ | #57

    با سلام خدمت شما دکتر مختاری عزیز
    آدی گوزل هستم از موکلین شما چندتا سوال خدمتتان داشتم :
    – آیا پرونده ما هم به آنکارا منتقل شده است؟
    – درصورتیکه پاسخ سوال فوق مثبت است آیا این موضوع در سرعت بررسی پرونده ها تاثیری دارد ؟
    – در یکی از پستهای فوق یکی از دوستان بنام پویا که از لحاظ نوع مهاجرت شبیه ماهستند (سرمایه گذاری کبک ودر انتظار مدیکال) در ارتباط با آپدیت مدارک مواردی را مطرح کردند که من منظور ایشان را متوجه نشدم آیا بازهم آپدیتی برای مدارک نیاز هست یا خیر؟
    با تشکر فراوان

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۴۳ | #58

      حال شما؟
      ۱- بله شما هم به آنکارا می روید
      ۲- قطعا
      ۳- در مورد وضعیت شغلی جدید و تغییرات خانوادگی و …. اگر موردی باشد سوال خواهند کرد. مهم نیست

  30. میلاد امامی
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۴۴ | #59

    ممنون و متشکر از اطلاع رسانی شما اقای دکتر مختاری و تیم همکار شما امیدوارم فایل ها زودتر جلو برود و سوالی داشتم به نظر شما برادر من که سرباز است و در فایل سر مایه گذاری کبک خانواده است و در موقع تشکیل فایل زیر ۲۲ سال بوده ومن نیز بالای ۲۲ سال بودهام و دانشجوی کار شناسی بودم و حالا دانشجوی ارشد هستم با امدن مدیکال می توانیم از کشور خارج شویم یا صلاح میدانید تاموقع صدور ویزا با یستیم

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۴۶ | #60

      ملاک تا زمان صدور ویزاست یعنی در آن زمان باز چک می شوید اگر شما دانشجو نباشید از پرونده خارج می شوید تازه این به شرطی است که وقفه تحصیلی نداشته باشید
      برادر شما که به محض پایان ۲۲ سالگی از پرونده خارج شده است چون دانشجو نبوده و سرباز استثنا نیست

  31. انصاري
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۹:۵۲ | #61

    با عرض سلام پرونده من مربوط به ۲۰۰۴ است ودر دمشق . در ماه اکتبر مدیکال را فرستادیم می خواستم بدونم با توجه به تجربیات شما بعد از انتقال پرونده ها تقدم و تاخر رسیدگی به چه صورت است و اصولا با چه اولویتی پرونده ها را رسیدگی میکنند.

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۴۸ | #62

      پرونده ها دسته دسته اند و هر دسته نوبت خود را دارند
      پرونده های قبل از ۲۰۰۸
      پرونده های , ۲, ۳ ,MI1
      پرونده های کبک
      پرونده های پی ان پی

      بنابراین قاعدتا همان ترتیب رعایت می شود البته امیدوارم

  32. یاسمن
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۲۲ | #63

    سلام آقای مختاری
    من ساکن ونکور هستم و می خواهم برای فرزمدم که در ایران زندگی می کند به صورت اسپانسری اقدام کنم. در سایت آنکارا زمان پروسسینگ را پنج ماه نوشته بود در حالیکه در دمشق این زمان ۱۳ ماه بود.با توجه به اینکه شما موکلین زیادی دارید و تجربه ی فراوان در زمینه ی مهاجرت چه پیش بینی برای زمان احتمالی می کنید. می دونم که جوابش آسون نیست برای همین فقط نظرتون را بر حسب احتمال میخوام جویا بشم.

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۱۰ | #64

      دمشق بسته می شود و تنها آنکارا کار خواهد کرد اینکه چقدر طول می کشد قابل پیش بینی نیست ولی حتما کمتر از دمشق خواهد بود

  33. همايون
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۰ | #65

    ببخشید ۱۰ ژانویه ۲۰۱۲ صحیح می باشد لطفا” اصلاح فرمائید.

  34. همايون
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۵۸ | #66

    آقای دکتر سلام من و همسرم ۱۰ ژانوبه ۲۰۱۲مدیکالمون که از دمشق دریافت کرده بودیم به پاریس رسید ولی تاکنون سایت cic همچنان in process می باشد به نظر شما ما کی پاس ریکوئست می شویم؟ما تمام وسایلومان رو هم فروخته ایم و منتظر که هرچه زودتر ویزامونو بگیریم.ممنون از لطف شما.(ما از طریق نیروی متخصص و از کبک اقدام کرده بودیم)

  35. علی
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۰:۴۳ | #68

    با سلام
    آیا در مورد حداکثر زمان انتقال فایل ها به آنکارا خبری هست ؟
    و آیا زمان پروسس آنکارا به فایل گذشته اضافه خواهد شد ؟

  36. ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۱۴ | #70

    salam medical ma arsal shodeh va tavassot cic vosol shodeh .ba tavajjoh taetili damescus +cheh meshavad

  37. elahe
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۷:۳۸ | #72

    جناب دکتر با سلام، من از قربانیان سخایی هستم و نامه ای دریافت کردم مبنی بر وجود مدرک تقلبی فوق لیسانس، حدود یک ماه و نیم پیش مکاتبه کردم و توضیحاتی دادم و الان منتظر جواب نامه هستم، خبرشو دارم که جواب یه سری از موکلین سخایی که شرایط من را داشتند اومده، در حال حاظر گزینه تغییر آدرس در سایت CIC در قسمت ecas رفته، میخاست بدونم با توجه به تعطیلی دفتر دمشق وضعیت پرونده من به چه صورتی هست؟ با تشکر

  38. مسعود محرابی
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۳:۵۷ | #74

    دکتر جان امکان داره مصاحبه بچه های کبک هم سرعت و نظم بیشتری پیدا کنه و یا حتی مصاحبه های آنها به آنکارا هم منتقل بشه؟

  39. behi
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۳ | #76

    با درود و سپاس از دکتر مختاری عزیز
    نامزد من تشکیل پرونده فدرال دادند در سال گذشته..اما همچنان تنها اطلاعات زیر در سایت داده میشود:
    received by visa office
    We received your application for permanent residence on May 26, 2011.
    We reviewed your application and sent you a letter on July 21, 2011.

    از کجا بدانیم که پرونده ایشان در کدام سفارت است؟ آیا از طریق نامه ای نباید تا کنون به ایشان اعلام میشد؟
    thank you so much

    • ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۵۹ | #77

      برای شما نامه ارسال می شود
      اگر انتقال داده نشده باشد نامه ای هم در کار نیست

  40. الهام
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۱:۵۵ | #78

    سلام آقای دکتر مختاری
    ضمن تشکر از وقتی که برای پاسخگویی به سوالم می گذارید . میشه لطف کنید آدرس میل ویا شماره فاکس سفارت کانادا در سوریه را برای من بفرستید آدرس پستی ما عوض شده می خواهیم به سفارت اعلام کنیم . یک بار میل به سفارت زدیم اما برگشت خورده . جهت اطلاع جنابعالی ما ازطریق کبک اقدام کردیم و ۱۶ ماهه منتظر مدیکال هستیم .بازم تشکر می کنم
    ارادتمند – الهام

  41. arian
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۱:۰۴ | #80

    سلام و تشکر از شما،

    به من قبلا ایمیل شده که پرونده‌ام به ورشو رفته است. آیا این یعنی‌ الان از ورشو به آنکارا میرود؟ اگر خواستم مکاتبه کنم به آنکارا بفرستم یا ورشو؟

    سپاس گذارم

  42. Mehrdad. A
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۲۷ | #82

    با سلام، در مورد ۳۸ رشته ای هایی که گفته شد پرونده هایشان به ورشو ارسال شده و این در سایت اداره مهاجرت هم منعکس شده، اوضاع چگونه خواهد بود؟ آیا آنها هم به آنکارا ارسال می شود؟

    • ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۰۲ | #83

      ۳۸ رشته ای ها به ورشو می روند و بقیه به آنکارا
      آنها که به ورشو رفته اند همانجا رسیدگی می شود

  43. اشرف زاده
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۰۰ | #84

    با سلام
    پرونده هایی که قبلا از دمشق به ورشو منتقل شده به آنکارا می رود؟
    با سپاس

  44. mozhgan
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۸:۳۵ | #86

    salamo khaste nabashid, man vaghty toye site sefatarat sataus ra chek mikonam esmo familam hast vali adresam toye safhe nist va chon ghablan ham hich kodom az namehaye mosahebe va file numberam be dastam nareside bod alan mikham adresamo be sefaarat dobare etela bedam vali chon dameshgh baste shode adrese EMAIL va FAX sefarat ham dige nist ke bekham etela bedam mishe lotf konid EMAIL va FAX sefarat ro bem bedid.

  45. عسل
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۸:۳۴ | #88

    با سلام و تشکر از جناب دکتر مختاری
    ۴۵ روز پیش بنده و دخترم از دفترسوریه نامه فایل نامبر مهاجرت از طریق همسر دریافت کردیم. امیدوارم هر چه زودتر نامه مدیکالم را از سفارت کانادا در آنکارا دریافت کنم.

  46. پویا
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۳۱ | #90

    با سلام
    پرونده متقاضیانی که بیش از ۲سال منتظر مدیکال بوده اند و اخیرا
    اپدیت مدارک خواسته بودند جه خواهد شد؟من از طریق سرمایه گذاری
    کبک اقدام کرده ام و فایل نامبر فوریه۲۰۱۰ می باشم
    ممنون از اطلاع رسانی مفیدتان

  47. بهناز
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۴ | #92

    با سلام
    فایل نامبر من اکتبر ۲۰۱۰ هستش
    اگر پرونده های ما به آنکارا رفته با این حساب طبق لینک زیر باید پروسه کوتاهتر بشه درسته میشه امیدداشت که حداقل بعدش زودتر کارهامون پیش بره؟http://www.cic.gc.ca/english/information/times/perm/skilled-que.asp

  48. سمیه
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۴:۵۵ | #94

    سلام آقای دکتر!میخواستم بگم ما ۸ سپتامبر فایل نامبرمون باز شده ولی هنوز نامه ای دستمون نرسیده .برای همه هم فقط ایمیل میزنن؟

  49. همایون
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۴:۱۵ | #96

    با عرض سلام خدمت دکتر مختاری عزیز و خسته نباشید .
    آقای مختاری ، پس تکلیف پرونده ما (۳۸ رشته ای ۲۰۱۰) ، که حدود ۴۵ روز پیش به ورشو منتقل شده است چه میشود.آیا در همان ورشو رسیدگی میشود یا مجددا به آنکارا انتقال خواهد یافت؟
    از لطف حضرتعالی بسیار ممنونم.

  50. آناهیتا
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۲:۳۴ | #98

    http://www.international.gc.ca/media/aff/news-communiques/2012/01/31b.aspx?view=d

    http://www.cic.gc.ca/english/information/offices/missions/tehran.asp

    پرونده ها ظاهرا رفت آنکارا … این دو تا لینک که اینو میگه. درست فهمیدم؟

برگه نظرات
1 2 3 765
دیدگاه ها مسدود است.