خانه > نوشته های غیر رسمی, نیروی متخصص فدرال, نیروی متخصص کبک > لغو ویزا بعد از صدور به دلیل مدرک تقلبی: داستان غم انگیز یکی از قربانیان موسسات متقلب

لغو ویزا بعد از صدور به دلیل مدرک تقلبی: داستان غم انگیز یکی از قربانیان موسسات متقلب

۸ آذر ۱۳۹۰

چندی پیش در سایت نوشتم که اداره مهاجرت در ورشو و دمشق به دنبال حساسیت کبک به مدارک تقلبی اقدام به استعلام مدارک تحصیلی و کاری کرده اند و خواهش کردم که برای حفظ آبروی ایرانیان و برای جلوگیری از ایجاد بد بینی نسبت به همه ایرانیان اگر کسی با یکی از این موسسات متقلب پرونده باز کرده است و احتمال می دهد مدرک تقلبی روی پرونده اش باشد درخواست بستن پرونده را ارایه کند. تاکید کردم که به این امید که شاید متوجه نشوند و مدرک تقلبی شما برایتان ویزا بیاورد نباشید چون موضوع جدی است. حتی کسانی که با این مدارک ویزا گرفته اند و به کانادا آمده اند نیز نمی توانند احساس امنیت کنند و بسیار محتمل است که بار دیگر پرونده آنها مورد بازبینی قرار گیرد و از کانادا اخراج شوند.

شاهد از غیب رسید و امروز خانمی اصفهانی با من تماس گرفت و داستانی را برای من تعریف کرد که باورش سخت بود به خصوص وقتی چنین اتفاقی برای یک اصفهانی زرنگ!!! (البته من خودم هم اصفهانی ام به اصفهانی ها بر نخورد) می افتد. حکایت این است:

خانم دال به اتفاق شوهر در سال ۲۰۰۹ به موسسه س در اصفهان مراجعه می کنند و درخواست می کنند که با توجه به اینکه در لیست ۳۸ گانه به عنوان مدیر ساخت و ساز واجد شرایط بوده اند برای آنها پرونده فدرال تشکیل شود. مدتها می گذرد و خبری نمی شود و هر روز بهانه ای از سوی آقای س تراشیده می شود تا اینکه لیست مشاغل در ماه جون ۲۰۱۰ عوض می شود و بعد از پیگیریهای این خانواده بی اطلاع به آنها گفته می شود که اگر آیلتس در دست دارند برای باز کردن پرونده مراجعه کنند. خانم آیلتس ۶.۵ داشته است اما آقا در مورد زبان مدرکی در دست نداشته آقای س می فرمایند مشکلی نیست بهتر است خانم که ظاهرا مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی داشته است و سابقه قابل ارایه ای هم نداشته متقاضی اصلی شود. وی می پرسد چگونه؟ آقای متقلب می گوید ما می دانیم چه کنیم شما نگران نباشید. قانون مهاجرت ریزه کاریهایی دارد که ما می دانیم. شما کارتان نباشد و به ما بسپارید.

خانم دال آیلتس و مدارک دیگری را که داشته اند تحویل می دهند و منتظر می شوند.  حدود مارس ۲۰۱۱ برای آنها فرمهای مدیکال می آید و آنها سرخوش از سرعت رسیدگی به پرونده فرمها را از آقای س می گیرند. هنگام مراجعه به پزشک آقای س به آنها تلفن می زند و می گوید فرمهایی را پزشک برای امضا به شما می دهد که در آن از شغل شما پرسیده اند شما بنویسید پرستار و آقا بنویسند معمار. خانم دال تازه می فهمد که جریان چیست و اعتراض می کند و می گوید قصد نداشته با تقلب به کانادا برود.

خانم دال با خواهرش در تورنتو تماس می گیرد و خواهر می گوید چرا چنین کرده ای و از او می خواهد که با واقعیت روبرو شود و قید این پرونده را بزند و با رو کردن دست آقای س متقلب سابقه منفی در اداره مهاجرت نگذارد. خواهر حتی ابراز نگرانی می کند که برای او هم ممکن است خوب نباشد و دردسرهایی ایجاد کند.

خانم دال به آقای متقلب مراجعه می کند و او با اعتماد به نفس جمله ای جادویی می گوید ای خانم این چه حرفی است من به خاطر خود شما چنین کرده ام و اگر آن زمان به شما می گفتم قبول نمی کردید اما الان  می بینید که کار شما انجام شده است و این آخرین مرحله کار است. بد به دل راه ندهید من ده ها ویزا به همین صورت گرفته ام.

خانم دال خام می شود و به طمع گرفتن ویزای کانادا به مطب دکتر می رود و فرمها را مطابق خواسته آقای متقلب تکمیل می کند.

سه ماه بعد نامه درخواست ارسال پاسپورت برای خانم دال ارسال می شود و خانم دال با خوشحالی تمام پاسپورت را برای صدور ویزا روانه سفارت می کند. با خوشحالی با جعبه شیرینی به دفتر آقای متقلب می رود تسویه حساب می کند و  خوشحال باز می گردد و ظرف یک ماه خانه و ماشین و وسایل را با قیمتی نازل می فروشد و با همسر به خانه پدر می روند تا دوره ای کوتاه را تا رفتن به کانادا در آنجا باشند.

یکی دو ماه می گذرد و خواهر از کانادا زنگ می زند که ای خواهر چه نشسته ای که از سفارت کانادا در دمشق با من تماس گرفته اند و در مورد رشته و کار تو و شوهرت می پرسند و در صددند با تو تماس بگیرند و از من شماره موبایل تو را خواسته اند در ضمن گفته اند به خواهرتان بگویید اگر بلیطی خریده اند کنسل کنند چون باید برای مصاحبه بیایند به دمشق.

خانم دال هنوز تلفن خواهر را قطع نکرده تلفنی از سفارت در دمشق دریافت می کند که با سردی به او می گویند منتظر نامه ای باشد و با مدارک تحصیلی به دمشق بیاید برای مصاحبه.

خانم دال با آقای متقلب تماس می گیرد و آقای متقلب اطمینان میدهد موضوع مهمی نیست و گاهی پیش می آید. فقط برای چند سوال و جواب ساده است نگران نباشید در ضمن مدارک شما پیش ماست و به او مدارک تقلبی پرستاری و معماری را برای بردن به دمشق تحویل می دهد.

خانم دال با استرس فراوان به دمشق می رود. با او برخورد سردی می شود سلامش پاسخ نمی گیرد و چون مجرمین از او می پرسند که کی و در کجا تحصیل کرده است و …… هزاران سوال که یکی از آنها را نیز خانم دال نتوانسته حقیقت بگوید چون آقای متقلب به او گفته بود مبادا بگویی که مدارک تقلبی است. او در مورد آقای متقلب هم هیچ نمی گوید ……

 

چیزی نمی گذرد و نامه ای دریافت می کند که خانم دال با توجه به اینکه ما را در بررسی پرونده گمراه کرده اید و مدرک تقلبی به ما ارایه کرده اید تا دوسال دیگر حق ندارید هیچ درخواستی به دولت کانادا ارایه کنید.

خانم دال باخته است کانادا که هیچ خانه و کاشانه را نیز از کف داده است. شوهرش هم از شغلش استعفا داده است و ……… اما آقای متقلب پولی به جیب زده و به نام خانم دال مرتکب جرم شده است و ……

خانم دال همان شب با چشمی گریان نامه را برای من می فرستد که چه کنم؟

شما جای من باشید به خانم دال چه می گویید………

 

 

  1. mina
    ۱۲ آبان ۱۳۹۲ در ۱۳:۲۷ | #1

    با سلام
    این پست را مجدد ارسال می کنم زیرا دیدم که به پست قبلی اجازه ی انتشار ندادید …

    اگر توانایی دارید راهی جلوی پای افراد توانا و علاقه مند بگذارید و صرفا کلمه ی نکنید این کا را ، که راه گشای نیست … برخی به هزاران دلیل امکان دانشگاه رفتن ندارند ولی توانایی های شگرفی دارند و حتی تالیف و مقالات جهانی دارند و یک تکه کاغذ بی ارزش گاه جلوی اهدافشان را می گیرد که همه می دانیم اکثرا دانشجویان ایرانی بی سواد ترین دانشجویان هستند ، البته افرادی در هین دانشگاه ها تحصیل می کنند که خود جویای علم هستند و سوادی عجیب دارند و کاری به دانشگاه ندارند آن دسته متفاوتند …
    شما آقای مختاری ، اگر به قول خودتان نگران هموتنان علاقه مند به پیشرفت هستید راهی جلوی پایشان بگذارید و صورت مسئله را پاک نکنید که این نه هنر است نه کمک نه توانایی شما.
    ممنون

    • ۱۶ آبان ۱۳۹۲ در ۱۴:۵۰ | #2

      یعنی بگویم بروید مدرک تحصیلی جعل کنید و تقلب کنید …… خوب بفرمایید …. به تایید من چه نیازی دارید

      همه متخلفین همیشه توجیهی به ظاهر منطقی برای خود دارند یک دزد قبل از دزدی استدلال می کند که این صاحب مال پدر سوخته حق امثال مرا خورده است و این مال را دارد و خود را محق به دزدیدن آن مال می کند
      شما هم استدلال می کنی همه بی سوادند و بنابراین فرقی نمیکند حضرتعالی مدرک جعل کنید

      خجالت چیز خوبی است

  2. mina
    ۵ مهر ۱۳۹۲ در ۰۱:۵۴ | #3

    سلام آقای مختاری
    من متن بالای پست و داستان ناراحت کننده را خواندم و یک سوال دارم …
    لطفا بدون تعصب و بدون در نظر گرفتن اخلاقیات و شکیات پاسخ دهید چون برای من یک سوال است …
    اگر شخصی با مدرک تحصیلی جعل برای گرفتن فاند تحصیلی از دانشگاه های آمریکا یا کانادا اقدام کند، آیا راهی برای استعلام آن از دانشگاه های داخل ایران از ۲ کشور فوق وجود دارد؟ لطفا پاسخ دقیق بدهید .. .
    از صداقت شما سپاس گذارم … حتی اگر صلاح می دانید پاسخ را به صورت خصوصی برای من ایمیل کنید
    مرسی از شما

  3. hamid
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۳:۴۰ | #5

    سلام جناب مختاری
    ایا برای تک تک مدارک استعلام فرستاده میشه؟
    در این صورت تکلیف پرونده چنذ صر صفحه ای من با ۴ فرزند دانشجو ومحصل چیست ایا ده ها استعلام برای هر فرد می فرستنر بدین ترتیب چند سال باید منتظر باشم؟؟؟شاید صد سند رسمی در پرونده من است امابا امتیاز بالا خصوصا در زبان های ضروری!؟
    متشکرم از وقتی که برای پاسخ اختصاص می دهید.

    • ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ در ۰۴:۳۲ | #6

      نه لزوما
      مدارکی که مهم است و بر اساس آن فرد امتیاز ویژه گرفته است حتما بررسی خاص می شوند استعلام ها هم لزوما رسمی نیست ظاهرا منابعی دارند برای اطمینان

  4. تارا
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۹ | #7

    با سلام وقت به خیر
    من رشته کامپیوتر نرم افزار(۱۵سابقه کار دولتی مرتبط بابیمه)در زمان ارسال سال۳۷ و شوهرم رشته مکاانیک(۲۶ سال کار مرتبط با بیمه) در زمان ارسال ۴۹ سال با دو کودک زیر ۱۲ سال است . سه سال پیش توسط یکی از این شرکتهای متقلب مدارک ما فرستاده شد. و ما فایل نامبر دریافت کردیم(کبک).بعد از بسته شدن این شرکت در حالیکه که دیگر امیدمان قطع شده بود در اواخر سال گذشته نامه کمبود مدارک دریافت کردیم و خودمان مدارک را ترجمه و دوباره فرستادیم. الان نامه مصاحبه دریافت کرده ایم. بنده دو سوال دارم:
    ۱- من زبان فرانسه را در حد ب ۱میدانم و شوهرم در حد a2 ولی هیچیک از ما مدرک زبان نداریم با توجه به اینکه الان مدرک زبان مهم است آیا صلاح است که ما مصاحبه خود را به تعویق اندازیم و مدرک یگیریم و یعد به مصاحبه برویم و یا با همین اطلاعات کانفرم کنیم و به مصاحبه برویم؟
    ۲-با توجه به اینکه ما دوباره خومان اطلات را اپدیت کردیم آیا میتوان مطمئن بود که ای شرکت ملعون اطلاعات درست ما را فرستاده است
    قبلا از راهنماییهای شما متشکرم

    • ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۷:۴۵ | #8

      وضعیت خود را در مورد شرکت متقلب در مصاحبه به افسر بگویید
      در مورد سطح زبان هم اگر مدرک زبان نخواسته اند نیاز به مدرک نیست و افسر ارزیابی می کند تنها باید بدانید که باید خوب صحبت کنید

  5. هادی
    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۷:۵۵ | #9

    سلام.وقت بخیر.من برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا نیاز به داشتن مدرک آیلتس با نمره ۷ دارم.یه پیشنهاد به من شده مبنی بر اینکه در قبال دریافت مبلغی, مدرک آیلتس با نمره ۷ برای من گرفته بشه.طبق توضیح ایشون مدرک آیلتس از کشور مالزی و با مهر British council و سفارت استرالیا و سفارت ایران به من ارایه میشه.به نظر شما این پیشنهاد میتونه موثق باشه؟و اینکه در صورت گرفتن این مدرک, طی مراحل دریافت پذیرش تحصیل ممکنه من با مشکل مواجه بشم؟
    با تشکر.

    • ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۵:۵۷ | #10

      تقلب است نکنید این کارها را
      هم آبروی خود می برید و هم آبروی یک مملکت را
      اگر قرار است درس بخوانی که باید زبان بدانی

  6. leila
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۹:۳۳ | #11

    سلام.من ۲ سال پیش از طریق یک وکیل قلابی با اینکه مدرک خودم مهندسی صنایع غذایی است،اقدام به تشکیل پرونده مهاجرت به کبک با مدرک پرستاری کردم.فایل نامبرم هم صادر شد.اما چند ماه بعد از آن به علت نداشتن مدرک زبان فرانسه،پرونده ام بسته شد.لطفا راهنمایی کنید که حالا با مدرک تحصیلی خودم می توانم دوباره اقدام کنم ؟ آیا باید در فرم ها قید کنم که قبلا اقدام کرده ام؟
    با تشکر.

  7. لیلا
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۸:۱۲ | #12

    با سلام
    من۲ سال پیش توسط یک وکیل کلاه بردار اقدام به مهاجرت به کبک کردم و با اینکه رشته ام صنایع غذایی بود،اصرار کرد که با مدرک تقلبی پرستاری اقدام کنم.خوشبختانه با اینکه سال گذشته فایل نامبرم صادر شد اما به دلیل نداشتن مدرک زبان فرانسه پرونده ام بسته شد.لطفا راهنمایی کنید که حالا اگر بخواهم با رشته تحصیلی خودم اقدام کنم،دچار مشکل می شوم؟ آیا باید برایشان بنویسم که قبلا چه اتفاقی افتاده یا نه؟چون به نظرم سابقه من و فایل نامبر قبلی را حتما دارند.
    با تشکر از شما.

  8. لیلا
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۸:۱۱ | #13

    با سلام
    من۲ سال پیش توسط یک وکیل کلاه بردار اقدام به مهاجرت به کبک کردم و با اینکه رشته ام صنایع غذایی بود،اصرار کرد که با مدرک تقلبی پرستاری اقدام کنم.خوشبختانه با اینکه سال گذشته فایل نامبرم صادر شد اما به دلیل نداشتن مدرک زبان فرانسه پرونده ام بسته شد.لطفا راهنمایی کنید که حالا اگر بخواهم با رشته تحصیلی خودم اقدام کنم،دچار مشکل می شوم؟ آیا باید برایشان بنویسم که قبلا چه اتفاقی افتاده یا نه؟چون به نظرم سابقه من و فایل نامبر قبلی را ختما دارند.
    با تشکر از شما.

  9. naghme
    ۱ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۲ | #15

    با سلام
    سوالی داشتم که نیاز به راهنمایی فوری شما دارم خواهش می کنم راهنمایی کنید.
    نامزدم چند ماه در ترکیه برای گرفتن ویزای کانادا ساکن هست . الان به صورت اضطراری باید ازدواج کنیم اما پاسپورت ایشون تحویل سفارت کانادا هست و می گویند تا آمدن ویزا باید منتظر بمونه تا پاسپورت رو بهش بدهند البته وکیلش اینطور گفته. لطفا راهنمایی کنید آیا واقعا راهی برای اینکه چند روز بتونه به ایران بیاد و دوباره برگرده وجود نداره و چطور میشه برای چند روز به ایران بیاد.آیا میشه پاسپورت رو برای چند روز از سفارت کانادا تحویل بگیره؟؟
    خواهش می کنم راهنماییمون کنید.
    ممنونم

    • ۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۱:۰۳ | #16

      من پاسخ این سوالات را ندارم.
      کسی بدون پاسپورت نمی تواند سفر کند در مورد اینکه سفارت می دهد یا نه از سفارت سوال کنید

  10. نسرین
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۷:۱۸ | #17

    فکر کنم متوجه منظورم نشدین. منظورم اینه که در رشته هایی که در رشته هایی که قراره اعلام کنن اگه بگن فقط مدیران معماری می خواهیم حتما building manager یا architecture manager می خوان . با سابقه مدیریتی . من مدیر نبودم هیچ وقت و رشته م هم management نبوده! برای همین می پرسم . من تمام مدارکم برای کانادا از اول جون آماده بوده غیر از مدرک زبانم که اکسپایر شد و باید دوباره بدم. والا با این برنامه های کانادا که هیچ بنیاد و اساسی نداره و هر روز عوض میشه نمیدونم چی را چطوری باید جدی بگیرم. من ۵ ساله اروپام و دیگه به جایی رسیدمکه کانادا را گذاشتم آپشن دومم. چون روش حساب کتابی نیست

  11. نسرین
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۱ | #18

    سلام خسته نباشین

    ببخشین در راستای خبری که ذر مورد رشته های پر طرفدار و کم طرفدار روی وبسایتتون گذاشین من سوالی داشتم. نوشتین مدیران رشته معماری ولی ننوشتین متخصصان معماری. می خوام بدونم به نظرتون من که فوق لیسانس معماری دارم امیدی هست اصلا بتونم اپلای کنم. مساله م اینه که من باید واسه ماه دیگه باید تصمیم بگیرم آیلتس جنرال بدم یا آکادمیک. آکادمیک برای پی اچ دی و کار در اروپا و مهاجرت دانمارک . جنرال فقط واسه کانادا. می خوام ببینم برم اصلا دنبالش جنرال بگیرم؟

    • ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۲ | #19

      سوال عجیبی است به هر حال تا متخصص معماری نباشید که مدیر در حوزه معماری نمی شوید. داستان تصمیم گیری فقط به همین دو فاکتور ختم نمی شود یعنی همه مسایل دیگرتان حل است و تنها نکته این است. مهاجرت را کمی جدی تر بگیرید و کمی عمیق تر در مورد آن بیندیشید

  12. احسان
    ۱۹ آذر ۱۳۹۱ در ۲۳:۰۴ | #20

    سلام خسته نباشید
    مدارک فنی حرفه ای که توسط سازمان فنی حرفه ای طی دو امتحان نظری و عملی ارائه میگردد آیا اعتبار دارد ؟

  13. محمد
    ۳۰ مهر ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۶ | #22

    salam.
    hamin dastani ra ke neveshtid sare man oomade tavasote hamoon fard va moasese dar esfahan. faghat man be joz 2 ta 500 dolar vase baresi madarek dar edare mohajerat poole degaee nadadam be aghaye vakil. file numbere man oomad. va gharar bud teste pezeshki beram ke az edare mohajerat canada ye name oomad ke ma madareke shoma ra estelam kardim va gholabiyan. inam begam ke az tarighe man eghdam karde budim vali too name goftan ke madareke khanumetun gholabiyan. man mojadad ye email be canada zadam va goftam ke oon vakili ke ma gereftim farariye va gholabi boodi. va asle madareka vasashun feresadam. vali javab dadan ke shoma ta 2 sal namitunid eghdam konin. hala mikhastam bedunam chikar bayad bokonam? va aya bad az 2 sal mishe eghdam kard ya inke vase hamishe ma raftim tooye blacklist?
    motoshakeram

  14. امیر
    ۲۵ مهر ۱۳۹۱ در ۱۴:۰۳ | #24

    این داستانی که در اول نوشته شده بود شبیه بازخواست روز قیامت بود

  15. رهی
    ۲۷ تیر ۱۳۹۱ در ۲۰:۳۹ | #25

    با سلام
    از طریق استانی و سرمایه گذاری برای کانادا اقدام کرده ام مصاحبه نیز انجام داده ایم.ما از اول با وکیلی در تورنتو قرار داد امضا کردیم برای کبک ولی در اخرین لحظاتی بود که قانون کبک عوض شدوکیل برای این پرونده هزینه‌ای دریافت نمی کرد وعنوان کرده بود دولت کانادا پورسانت میدهد ایشان پیشنهاد دادند مایلید با همان ۱۲۰۰۰۰دلار کار شما درست شود ما قبول کردیم وبدون مطالعه قراردادها را امضا کردیم در مسافرت.تحقیقاتی به منیتوبا متوجه شدیم که ایشان پول زیادی از ما طلب می کنند.۱ما چکار میتوانیم بکنیم ماکزیمم هزینه یک وکیل چقدر است با توجه به اینکه همه هزینه‌های پرداختی به عهده اوست.۲ایا وکیل میتواند پرونده ما را با مشکل روبرو کند

    • ۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۱۹ | #26

      آنچه می فرمایید عجیب است در مورد کبک ممکن است بدون هزینه پذیرفته باشند انجام دهند که البته آن هم طبیعی معقول نیست ولی در مورد منیتوبا ممکن نیست بدون هزینه اینکار را انجام دهند. به هر حال قرارداد دارید بخانید چه تعهد کرده اید

  16. آیلین
    ۲ تیر ۱۳۹۱ در ۲۲:۵۷ | #27

    با سلام و سپاس از سایت خوبتون.آقای مختاری من یک دوره دستیاری دندانپزشکی رو که مدرکش رو کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد تایید میکنه دارم میگذرونم.آیا پس از گرفتن مدرکم میتونم اونرو براحتی ترجمه کنم یا باید وزارت علوم ابتدا اون رو تایید کنه تا بشه ترجمه اش کرد؟ممنون میشم راهنماییم کنید.یک سوال دیگر هم دارم : شوهرم کارکمند بازنشسته وزارت دفاع میباشد دارای حقوق و بیمه و کلاً کارمند رسمی غیر نظامی بوده است که با ۲۰ سال خدمت بازنشسته گردیده است.فکر میکنید اگر صادقانه شغل ایشان را ابراز کنیم مشکل و حساسیتی پیش نخواهد آمد؟با سپاس

    • ۱۴ تیر ۱۳۹۱ در ۰۳:۱۶ | #28

      در مورد دوره نمی دانم که مورد تایید هست یا خیر البته بعید می دانم باشد
      در مورد همسرتان باید صادق باشید

  17. حسین
    ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۱۸ | #29

    سلام آقای مختاری
    من حدود ۱۰ ماه قبل توسط یک شرکت خدمات مهاجرتی پرونده کبک رو ارسال کردم و ماه قبل بهم اطلاع دادن فایل نامبرم اومده من فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ساخت و تولید – ماشین ابزار(ماشینکاری) هستم و کاردانی ماشین ابزار (ماشینکاری) هم دارم دارای گواهینامه فنی حرفه ای ۶ ماهه جوشکاری و تعمیر لوازم الکتریکی و طراحی لوله کشی و…)
    متاسفانه الان متوجه شدم این شرکت دارای مجوز از کانادا نیست و به قول خودشون با وکلای دیگه کار میکنن و میخواستم با اونها قطع همکاری کنم اما چند مسیله وجود داره
    ۱: بخاطر اینکه من شهرستان بودم اونها خودشون فرم منو پر کرده و بجای من امضاء کرده اند و من از نوع امضاء برای پیگیریهای آتی پروندم اطلاعی ندارم
    ۲: شرکت تهدید کرده در صورت فسخ قرارداد طی نامه ای به وکالت از من از اداره مهاجرت میخواد پرونده منو باطل کنه
    ۳: شرکت به من فایل نامبری نداده که از طریق اون بتونم با سفارت ارتباط برقرار کنم و از محتوای فرم ارسالی بی خبرم
    لطفا راهنمایی کنید با توجه به اینکه رشتم ۱۶ امتیازی بوده و حدود ۵ سال هم سابقه کاری دارم امتیاز کنونی پروندم حدود ۵۲ هست که شانس بالایی برای قبولی دارم

    • ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۳:۱۴ | #30

      ۱- این تخلف است
      ۲- از تهدید آنها نترسید کاری نمی توانند بکنند شما خودتان مستقیم مکاتبه کنید حتی اگر فایل نامبر ندارید دادن اسم و تاریخ تولد کافی است نامه ای بنویسید و قرارداد خود را هم پیوست کنید و اعلام کنید که قربانی یک موسسه غیر مجاز هستید
      ۳- با سفارت کاری ندارد باید به اداره مهاجر کبک در مونترآل تماس بگیرید

  18. ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۲ | #31

    با سلام

    طبق حکم دادگاه اصفهان شعبه ۱۰۳ س ع به ۳ سال حبس به علت کلاهبرداری و جعل اسناد و مدارک دولتی و پرداخت مبلغ ۱۳۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان به دولت و معادل ان به کلیه شکات پرونده ….

  19. سارا
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۱ | #32

    راستی مدرک لیسانسم را ۸۷ از دانشگاه اصفهان گرفتم الان هم فوقم را از صنعتی گرفتم به مدارک من چون مال اصفهانه گیر می دهن؟ اسم من حتی به فارسی اگه سرچ کنند تو اسامی دانشجویان ارشد صنعتی هست اونا می تونند اینکارا کنند؟مگه از هولوگرام و مهر وزارت علوم نمی فهمند که شخص راست می گه یا دروغ؟

    • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۸:۲۲ | #33

      آنقدر مدرک تقلبی با هولوگرام فرستاده اند که چه عرض کنم
      احتمالا مدرکتان را برای بررسی نگه می دارند

  20. سارا
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۵:۱۲ | #34

    سلام من ارشد شیمی هستم و الان دو هفته دیگه با همسرم مصاحبه داریم ما زمانی که فرم های کانادا را برای باز کردن پرونده فرستادیم من تمام وقت در شرکت خصوصی کار می کردم (بیمه برایم رد نمی کرد)در حین کار ارشد هم در صنعتی اصفهان اوردم وبا توجه به اینکه هر روز کلاس نداشتم می توانستم هم کار کنم هم درس بخونم اما ماچون خودمون فرم ها را پر کردیم نمی دونستیم که باید بنویسم دانشجوی ارشد هستم و فکر می کردیم تنها مدارکی که تا حالا داریم را باید ببنویسیم این را ذکر نکردم الان اگر من مدرک ارشدم را که اسفند۹۰ هم گرفته ام ارایه بدم اتفاقی می افته اگه من همینا که اتفاق افتاده را صادقانه بگم؟راستی من ترم چهارم چون باید تمام وقت در ازمایشگاه دانشگاه روی پروژم کار می کردم از کارم اومد بیرون و بعدش که کارم سبک شد در یک شرکت شروع به کار کردم که سه ماه اول ازمایشی بودم و از ماه چهارم برام بیمه رد کرد و الان با فروردین ۵ ماه بیمه دارم اما اردیبهشت مصاحبه داریم و بیمه هم یک ماه دیر رد می شود یعنی سابقه کاریمم بهم نمی دهد؟ اگر اینکارا کنه ظلمه

  21. فری
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۶:۱۱ | #36

    با سلام و خسته نباشید اگر کسی مدرک تحصیلی اش در دار الترجمه معدلش را تغییر دهد ایا در دانشگاه مقصد بررسی می شود یا خیر؟

  22. efat
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۸:۰۴ | #38

    با سلام خدمت آقای دکتر مختاری
    من به مدت بیش از دو سال در شرکتی که همسرم نیز در آن شاغل بوده مشغول به کار بوده ام (ایشان عضو هیات مدیره شرکت نیز هستند).به دلیل اینکه همسرم در آن شرکت بیمه است , من بیمه نشدم. بنده قراردادکاری , فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار از آن شرکت دارم , اکنون از آن شرکت بیرون آمده و در جایی دیگر بیمه شده ام (حدود ۲ ماه) با توجه به اینکه می بایست حدود ۴ ماه دیگر برای کبک اقدام کنم آیا ۶ امتیاز مربوطه به من تعلق می گیرد یا خیر؟ لازم به ذکر است من ۳ سال است که فارغ التحصیل رشته آمار هستم. سپاسگذارم

    • ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۲:۲۴ | #39

      بسته به افسر پرونده دارد اگر سختگیر باشد نمی دهد به هر حال روی آن حساب نکنید.
      می توانید کمی صبر کنید تا به آن سابقه برسید و اگر امتیازات شما کافی است اقدام کنید

  23. ۵ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۶:۰۰ | #40

    taz :من خبر دارم که الان آیه ملک زاده دارد کارهای سفیران را انجام میدهد. lservices.ir

    خواهش مئ کنم که ادرس و محل کار این خانم رو اعلام کنید تا شاید حداقل خودش از این کار دست بکشه و دیگران هم مواظب باشند که طرف محل کارش نرند.با تشکر از این دوست انسان دوست و اقای مختاری عزیز

  24. بیتا
    ۳ اسفند ۱۳۹۰ در ۲۰:۲۶ | #41

    سلام اقای دکتر مختاری

    من حدودا ۳ماه پیش مصاحبه داشتم و با داشتن ۵۴ امتیاز. قبولیه من مشروط شد به فرستادن بیمه. من هم همه تلاشمو کردم و تونستم ۶ماه بیمه براشون بفرستم. در حال حاضر ۵۰روز از ارسال مدارکم میگذره. ولی هنوز هیچ خبری نشده. به نظر شما این پروسه چقدر طول میکشه؟ و در حالت معمول چقدر باید انتظار کشید؟ و ایا لازم هست ایمیل بزنم به اداره مهاجرت و پیگیری کنم ؟ ممنونم از همه زحماتتون.

  25. taz
    ۳ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۱ | #43

    سلام خدمت دوستان

    آیه ملک زاده من خبر موثق دارم از یکی از کارمندان شرکت س که آیه ملک زاده- Aieh Malekzadeh که الان همه کارهای پرونده ها را داره انجام میده و به یکی از دوستان من زنگ زده که بیا و هزینه بده تا کارت رو پیش ببریم. اگه اسمشو تو گوگل بزنید یه سایت میاد lservises.ir که مهاجرت کانادا هم تبلیغ کرده.

  26. علي
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۹:۵۲ | #44

    آقای دکتر ممنون از پاسختون
    نگرانی من بخاطر زمانه اینکه میگن ۶ ماه تا ۱ سال مدرک پیششون میمونه درسته؟

  27. علی
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۰:۴۱ | #46

    سلام آقای دکتر
    این مساله داره من رو نگران میکنه چون من مدرک لیسانسم رو از اصفهان گرفتم و چون الان دانشجوی فوق هستم و مدرک لیسانسم دست دانشگاه است و فقط برای چند روز مصاحبه میتوانم مدرک را از دانشگاه با سپردن وثیقه امانت بگیرم به نظر شما این مساله مدارک صادره از اصفهان چقدر میتونه دردسر ساز باشه؟

  28. elahe
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۰:۵۱ | #48

    خیلیها هم بودن که نادانسته از کارهای این کلاهبردار گریبانگیر شدن از جمله خود من که همه شرایط رو داشتم

  29. امیر محمد
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۵۶ | #49

    ع :با سلام خدمت همه دوستان
    با توجه به کلاه برداری های بزرگ و این بی آبرویی بزرگی که برای همه ایرانیان صورت گرفته لطفا همه دوستانی که با چنین موسساتی قرارداد داشته اند هرچه سریعتر اقدام به شکایت کنند .. بنده با پیگیری هایی که انجام داده ام ۱۰۰٪ اطمینان دارم که کلیه دوستان به حق خودشون خواهند رسید اگر سریع تر اقدام کنند .. با توجه به نداشتن مجوز از طرف دولت برای هر دو شرکت س و ع کلیه قرارداد ها به عنوان قرارداد کلاهبرداری اعلام گردیده و هر دو مجرم بایستی اصل پول دریافت شده به علاوه خسارت به اشخاص برگشت کنند و طبق قانون کیفری از یک سال تا ۱۰ سال حبس را تحمل کنند.
    چه دوستانی که آگاهانه و بدون داشتن شرایط مهاجرت اقدام نموده اند وچه دوستانی که با داشتن شرایط قربانی شده اند بدون ترس این کار را انجام دهند تا این دو کلاهبردار و مجرم محاکمه شوند.
    س ع با چندین فقره محکومیت کیفری اعم از مواد مخدر تا جعل مدارک و اسناد دولتی به خودی خود محکوم میباشد ..این فرد با گذاشتن سند ملکی واقع در خیابان چهارباغ بالا در اصفهان براورد شده ۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان هم اکنون بعد از گذشت چندین ماه در خارج از اصفهان به اصفهان برگشته و مجبور به پرداخت کلیه بدهی ها به شاکیان میباشد در غیر اینصورت سند این شخص به مزایده گذاشته و بدهی ها پرداخت و مجرم به زندان خواهد رفت ..
    هر دو دفتر تعطیل میباشند و شخص س س بنا به گفته خود در خارج از ایران و س ع پس از فرار به ترکیه و اخراج در منزل مشغول پرونده سازی برای کلیه موکلان خود میباشد ..
    هرچه سریع تر اقدام نمایید ..

    دوستان با پیگیریهایی که من کردم شنیدم اقای س به خارج از گشور رفته اونم با ویزای قانونی .میخوام بدونم این ملک که میگین کجاست که با فروشش با به پولمون میرسیم؟؟؟ ملک ماله خود اقای س هست یا نه؟؟
    یعنی من خوش بین باشم پولمو کامل میگیرم؟؟؟

  30. مجید
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۰۷ | #50

    با سلام خدمت آقای مختاری
    نکته ای که میخواستم ذکر کنم اینه که من موافق هستم که مو سساتی در اصفهان تقلب میکردند ولی من خودم از موکلین این موسسات هستم ولی ذکر یک نکته کافیست که تمامیه افرادی که از موسسه ع در اصفهان از جعل مدارک نزد شما شکایت میکنند انها از همان اول در جریان جعل بودند و این کار در خیلی اوقات صرفا با پیشنهاد خود موکل انجام میشد ولی خبر نداشتند که به این روز می افتند حتی حاضرم اسم تک تک انها را ذکر کنم. ادم باید منطقی باشد

  31. elahe
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۱:۵۴ | #51

    منظورت از کارهای سفیران اینه که ذاره مدارک تقلبی درست می کنه یا کارهای موکلهای سخایی رو در اینجا انجم میده؟

  32. امیر علی
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۴۱ | #52

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای مختاری عزیز -ضمن تشکر ازاینکه نظرواطلاعات اصفهانی هارو درخصوص وکیل کلاهبردار اصفهانی در سایت خوبشون منعکس می کنند-.
    دوست عزیز taz:خواستم از شما هم تشکر کنم بابت نام بردن از کارمند فعلی سفیران(آ.م).راستش ۲ ماه پیش یکی از دوستان در همین سایت علی رغم دونستن این مطلب (وبه جای ذکر کامل نام این شخص و نجات احتمالی کسانی که در خطر افتادن در دام این موسسه هستند)به گفتن حرف اول اسم وفامیل اون اکتفا کردن در همین سایت…ومتشکرم از جسارت شما.

  33. taz
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۶:۴۶ | #53

    من خبر دارم که الان آیه ملک زاده دارد کارهای سفیران را انجام میدهد. lservices.ir

  34. mahtab
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۹:۱۰ | #54

    علی مختاری :
    مدارک بر نمی گردانند

    سلام ممنون از جوابتون
    یعنی چه بر نمیگردانند؟؟ حالا آیا روند را متوقف می کنند یا نه؟
    هنوز دردسر در پیش است؟
    اصلا چه کنم شما لطفا بگویید.

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۳۶ | #55

      نامه بزنید درخواست کنید اگر پرونده ای دارید ببندند به دلیل اینکه قربانی یک متقلب بوده اید و از محتوای پرونده احتمالی بی خبرید

  35. mahtab
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۹:۴۲ | #56

    علی مختاری :
    شما شاید خوشبخت تر از دیگران باشید چون احتمالا فرصت نکرده اند مدارک تقلبی برای شما بفرستند
    پرونده کبک بوده است یا فدرال؟

    سلام
    پرونده فدرال بوده است.
    من به CIC بخش CPC نامه زدم و خواستم کلا هر چه هست برگردانند(البته اگه هست”)
    چه کار دیگه ای باید بکنم؟

  36. mahtab
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۹:۴۰ | #58

    @علی مختاری
    سلام
    پرونده فدرال بوده است.
    من به CIC بخش CPC نامه زدم و خواستم کلا هر چه هست برگردانند(البته اگه هست”)
    چه کار دیگه ای باید بکنم؟

  37. ۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۶:۵۷ | #59

    اقای دکتر لطفا متنئ را که ارسال کردم را حذف کنید.
    و از چه طریقی با شما تماس بگیرم ؟چرا که زمان به سرعت برای ما می گذرد و امکان دارد که سفارت تصمیم نهایی اش را بگیرد
    خواهش مئ کنم بفرمایید ما چکار باید انجام بدهیم؟

  38. ۳۰ دی ۱۳۹۰ در ۱۵:۴۷ | #61

    اقای مختاری این ایمیل ارسال نمی شود؟
    ali@parscanada(.)com
    ایا درست است یا ایمیل دیگری دارید؟

  39. فرهاد
    ۳۰ دی ۱۳۹۰ در ۰۹:۰۳ | #63

    با سلام همسرم لیسانس(گیاه پزشکی).سن ۳۱.زبان درخواندن، نوشتن و صحبت کردن درسطح عالی وشنیدن خوب میباشد و در زمینه شغلی دارای مدارک آشپزی وشیرینی فنی حرفه ای(شروع۲/۸۷اتمام۱۰/۸۸)تاسیس اموزشگاه آشپزی وشیرینی ۴/۸۹مدرک مدیریت ومربی گری آشپزی وشیرینی ۵/۸۹(قبل۴/۸۹اموزش بصورت خصوصی)ودارای سابقه بیمه از۲/۸۹الی۷/۹۰ازطریق شرکت (کارخانه ای تولید مواد غذایی) که خود سهام دار ان میباشم. سوال من:اگرهمسرم ازکد۶۲۴۲(آشپز)اقدام نمایید از نظر آفیسر شغل وسابقه همسرم منطقی میباشد . ممنون از راهنمایتان

  40. فرهاد
    ۲۸ دی ۱۳۹۰ در ۱۵:۵۷ | #65

    با سلام درصورتی که امتیاز ما به حد نصاب(۶۷) برسد ما میتوانیم با این سابقه در کد۶۲۴۲ قرار بگریم واقدام نماییم گرفتن مدارک فنی حرفه ای(شروع۲/۸۷اتمام۱۰/۸۸)تاسیس اموزشگاه۴/۸۹مدرک مدیریت ومربی گری۵/۸۹(قبل۴/۸۹اموزش بصورت خصوصی)سابقه بیمه از۲/۸۹الی۷/۹۰ازطریق شرکت (کارخانه ای تولید مواد غذایی) که همسر سهام دار ان است درصورت نیاز تأییدهر نوع کار وسابقه از طرف شرکت بلامانع است. ممنون از راهنمایتان

  41. ۲۶ دی ۱۳۹۰ در ۱۹:۰۲ | #67

    سلام
    از زحمات بی منت شما از طرف همگی سپاسگذارم
    داستان از این قرار است که من مدارکم مربوط به دانشگاه اصفهان است ورشته همسرم پرستاری هیچ مشکلی هم در پرونده ما وجود ندارد وکیل هم نداشتهام .متاسفانه چون از اصفهان اقدام کردهام و مدارکمان از دانشگاه اصفهان است ۲ روز پیش نامه ای از سفارت دریافت کردم مبنی بر تقلبی بودن
    مدارک .
    ما از طریق کبک اقدام کرده ایم و امروز و فردا منتظر مدیکال بودئم رشته من شیمی است.از کارم استفا داده ام وتقریبا وسایلمان را هم فروخته و یک جورایی اواره شدیم.خواهش مئ کنم مشگل ما را حل کنید.ایا در این شرایط به دفتر شما وکالت بدهیم فایده ای دارد؟
    ایا مطابق نوشته های سایت شما در این مرحله کار فدرال که باید چک امنیتی ومدیکال رو انجام بده غیر قانونئ نیست؟
    امروز به دانشگاه مراجه کردم ولی به هیچ وجه تایدیه نمی دن ولی مئ تونم کارنامه هامو بگیرم وترجمه کنم وبفرستم ایا این کار کمکی مئکنه؟در کل
    بفرماید با توجه به اینکه شما وکیل لایق وبا تجربه ای هستید بهترین کار چیه؟من دوتا بچه کوچک هم دارم فقط ۸ امتیاز به خاطر اونها داشتم.مدرکtefaqدرحد c1دارم واصلا احتیاجی بهمدرک جعلی نداشته ام .به نظر شما با اصل مدارک به اونجا بریم بهتر نیست؟

  42. افشین مقدم
    ۲۳ دی ۱۳۹۰ در ۱۸:۲۵ | #69

    با سلام و خسته نباشید
    من از طریق کبک برای مهاجرت اقدام کرده ام و فایل نامبر خود را دریافت کرده ام و میخواهم وکیل خود را عزل کنم آیا میتوانید بنده را راهنمایی کنید که باید چگونه این کار را انجام دهم؟ ممنون میشوم آگر جواب بنده را بدهید.

    • ۲۵ دی ۱۳۹۰ در ۱۵:۱۷ | #70

      مکاتبه کنید و مراتب را به اداره مهاجرت با ذکر شماره پرونده نام و تایخ تولد خود اعلام کنبد

  43. فرهاد
    ۲۱ دی ۱۳۹۰ در ۱۶:۳۴ | #71

    (شانس. قسمت.کارخدا.تدبیر؟؟؟؟؟)من هم حدود۲سال پیش قصد مهاجرت به کانادا را داشتم البته نه بصورت ایکه پلهای پشت سرم را خراب کنم برای کسب اطلاعات ومشورت پیش ۳الی۴ نفر که کار مهاجرت میکردندرفتم که اقای س منش را انتخاب کردم. در ان زمان شرایطخانم من زبان متوسط .بدون سابقه کاری کافی را داشت اما ایشان گفتند مشگلی نیست ومن مدارکی از جمله مدرک تحصیلی مدرک فنی وغیره البته در قبال دریافت پول جداگانه تهیه میکنم واصلا مشگلی نیست من درمورداعتبار شرکت پرسیدم که ایشان گفت ونوشت شرکت س…بشماره ثبت۸۹—ونوشت اسم پدرشان ومحل کاروتلفن پدرشماره جواز کسب۹۴–یک هفته بعد از اخرین ملاقات در راه رفتن به مجتمع ما… در حالی که همراه ما پول نقدودسته چک جهت امضا قرارداد بود خبری خانوادگی به من رسید که با توجه به این که ایشان گفتند ۱.۵سال طول میکشه پروسهت قرارداد ببندترجیح به عقب انداختن برنامه دادم ۲سال گذشت و در این زمان خانمم زبان میخوانه واموزشگاه زد سابقه وووتا امروز. مجدد تصمیم به رفتن گرفتیم در اینترنت دنبال چند وکیل میگشتم که به مطلب شما برخوردم در قسمت نظرات خواندم اقای س منظورسخایی منش ست بعد از۲ ساعت هنوز شوکه ام چقدر خدا به ما رحم کرد شما تایید اسم کامل ایشان را میکنید چون من هنوز ۱۰۰٪مطمئن نیستم س س…منش باشدتا اگر بدرد میخرد و درست باشد مشخصات بیشتری آدرس تلفن بدهم حالا ممنون میشم من را راهنمایی کنید در اصفهان وکیل یا مشاوره مورد اطمینان کیست و به چه صورت میتوان تحقیق کرد مشاوریا وکیلی در امور مهاجرت تایید شده و مطمئن است با تشکر از وقتی که گذاشتید.

    • ۲۱ دی ۱۳۹۰ در ۱۷:۰۷ | #72

      بله خود ایشان هستند

      ما در اصفهان دفتر داریم اگر مایلید مراجعه کنید
      ۰۹۱۳۳۸۸۱۸۰۰

  44. رضا
    ۱۴ دی ۱۳۹۰ در ۰۲:۱۸ | #73

    با سلام و احترام

    من هم از طریق وکیلی به همین نام به نام سعید سخایی منش تو اصفهان برای محاجرت به کانادا اقدام کردم فایل نامبر دومم هم اومده ولی آقای وکیل فراری شده لطفا به من بگید چه طور باید از صحت کار وکیل مطلع شوم و برای ادامه مراحل محاجرت چکار باید کنم.

    با تشکر فراوان

    • ۲۲ دی ۱۳۹۰ در ۲۳:۴۱ | #74

      ایشان وکیل نبودند و جز تقلب و جعل روش دیگری در زمینه کار مهاجرت نداشته اند می توانید درخواست Caips کنید ببینید چه گلی به سر شما زده اند جای شما بودم بدون معطلی از اداره مهاجرت درخواست می کردم پرونده را ببندند

  45. پرستو
    ۱۲ دی ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۱ | #75

    با سلام خدمت آقای دکتر:
    من هم یک از قربانی های شرکت مهاجرتی س در اصفهان و آقای س هستم .آقای س هنگام ارسال مدارک UPdate حتی امضای منم نگرفتن و من ازش ایشان سوال کردم و گفتن نیاز نیست . با توجه به این اوصاف ترس از گذاشتن پارتنر روی پرونده من و اینکه من خبر ندارمایشان چه چیزی را ارسال کردن ، همانطور که گفتین تصمصم گرفتم پرونده خود را ببندم .

    اما سوالی که دارم من با ۱ وکیل مهاجرت مشورت کردم ایشان میگویند اگر می خواهی من ببینم چی ایشان ارسال کرده بیا با ما قرارداد ببند.و یا این که اگر خودت نامه بزنی در هر صورت در سابقه لحاظ می شود و دیگه نمی توانی در هیچ کشور دیگه اقدام کنی .آیا این موضوع واقعیت داره؟ و یا اگر من فقط یک نامه بزنم و بگم از محتویات مدارک بی خبرم و ایشان امضای منا جعل کرده کافیه؟ و راحت پرونده بسته میشه؟

    سوال دوم : ایشان حتی با اسم من email ساختن و تمام مکاتبات به ایشان ارسال میشود . آیا من می توانم در خواست کنم که پرونده را ببندم و آدرس email خودم را تغییر بدم
    سوال سوم:
    چون من وکیل دیگری داشتم و برای مشاوره پیش آقای س رفتم و ایشان تمام مدارک از من گرفته و گفتن من خودم بقیه را انجام میدم خیالتون راحت باشه. چون قراردادی ندارم با آقای س برای بستن پرونده مشکلی به وجود می آید ؟ چون شما در بالا گفتین که ترجمه قرارداد را هم ارسال کنید
    با سپاس از شما

    • ۲۲ دی ۱۳۹۰ در ۲۳:۵۶ | #76

      خیر شما صاحب آن پرونده هستید و کافی است فایل نامبر داشته باشید مکاتبه کنید و بخواهید که پرونده شما بسته شود و توضیح دهید که قربانی یک کلاهبردار شده اید و از محتوای پرونده خود بی خبرید و ترجیح می دهید بسته شود
      اگر هم خواستید بدانید که محتوای پرونده چیست نسخه الکترونیک آنرا درخواست کنید که به آن Caips Note می گویند

  46. mahtab
    ۱۲ دی ۱۳۹۰ در ۰۸:۰۶ | #77

    سلام
    من اصلا نمیدانم در پرونده من چه گذشته این اقای سخایی چه کرده اصلا پیگیری اینکه پرونده ام را ارسال کرده نداشتم باید به کجا نامه بزنم و در متن نامه چه بنویسم من وقتی با این اقا اشنا شدم پولو که گرفت همه چی تعطیل شد؟ چی کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • ۲۲ دی ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۵ | #78

      شما شاید خوشبخت تر از دیگران باشید چون احتمالا فرصت نکرده اند مدارک تقلبی برای شما بفرستند
      پرونده کبک بوده است یا فدرال؟

  47. آیدین
    ۱۱ دی ۱۳۹۰ در ۲۲:۰۸ | #79

    سال نو میلادی را برای شما وهمکاران کنپارس تبریک میگم.ضمنا سوال دارم:با تو جه به اینکه پر ونده ما در اواخرنوامبر ۲۰۱۱به اداره مهاجرت وصول شده احتمال اینکه یک فرصت ضرب العجل برای ارسال مدرک زبان تعیین کنند چقدر هست ودر این صورت معمولا چه مدت فرصت برای ارسال آن تعیین میکنند؟ودراین صورت من که main هستم وامتیاز ۱۰ از ۱۶ برای فرانسه و۲ از۶ برا انگلیسی احتیاج دارم بایددر جه آزمو نی شرکت کنم؟با تشکر(موکل شما)

    • ۲۲ دی ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۴ | #80

      سال نو بر شما هم مبارک باشد
      بله احتمال آن هست
      هر کدام از امتحانات مجاز را شرکت کنید قابل قبول است به جدول مربوطه در سایت کنپارس مراجعه کنید و یا با مشاور خود در دفتر تهران تماس بگیرید

  48. مریم
    ۹ دی ۱۳۹۰ در ۱۸:۲۳ | #81

    از شما کمال تشکر را دارم

    از صمیم قلب برایتان ارزوی موفقیت دارم

  49. آقا مهدی
    ۹ دی ۱۳۹۰ در ۰۹:۴۲ | #82

    ضمن تشکر از سایت خوبتون خواستم سال نو رو تبریک بگم.

برگه نظرات
دیدگاه ها مسدود است.