خانه > نیروی متخصص کبک > اطلاعیه جدید کبک در مورد نیروی متخصص

اطلاعیه جدید کبک در مورد نیروی متخصص

۱ مهر ۱۳۹۴

سایت اداره مهاجرت کبک امروز ۲۳ سپتامبر اعلامیه جدیدی منتشر کرد. به نظر می رسد آنگونه که انتظار می رفت سایت در دست تهیه این اداره برای دریافت آنلاین تقاضا ها آماده نیست. از سوی دیگر اینگونه استنباط می شود که در دسترس قرار گرفتن وب سایت مربوطه با تاریخ شروع دریافت پرونده ها لزوما همخوانی نخواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است:

همانگونه که در بهار امسال اعلام شد، ما در حال راه اندازی نرم افزار جدیدی هستیم که به متقاضیان این امکان را می دهد که تقتضای خود را برای مهاجرت به کبک در قالب برنامه نیروی متخصص کبک به صورت آنلاین ارایه کنند. بر اساس آخرین خبرهایی که در مورد این پروژه مهم دریافت کرده ایم این نرم افزار تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود و استفاده از آن برای متقاضیان مهاجرت به کبک اجباری خواهد بود.  

تاریخ های مربوط به بازه زمانی دریافت پرونده ها در برنامه نیروی متخصص کبک در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. از شما دعوت می کنیم با مراجعه منظم به سایت ما در مورد جزییات ثبت پرونده و مدارک مورد نیاز برای آن مطلع شوید.

برای جزییات در مورد برنامه ها سایت پارس کانادا دات کام و کنپارس دات سی ای را ببینید

 

  1. محمد
    ۶ مرداد ۱۳۹۵ در ۰۶:۰۸ | #1

    جناب مختاری با تشکر از پاسختون
    یه سوالی دارم
    من و همسرم ۲۰۱۳ اقدام کردیم ، با توجه به تغییر امتیاز رشته همسرم(نفر اصلی) از ۱۶ به ۰ و من از ۰ به ۱۶ ، درخواست تغییر نفر اصلی رو کردیم در آپدیت(۳ماه پیش ارسال شد) به نظر شما نفر اصلی رو عوض میکنن ؟

  2. علیرضا هاشمی
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ در ۰۸:۲۷ | #3

    با درود
    ایا امکان این هست که کپی برابر با اصل گواهی tef را که ممهور به مهر محضر است را ارسال کنیم و اصبل مدرک را ارسال نکنیم.
    دوستم اصل مدرک را ارسال کرد و به دلیل نا مشخصی مدارکش گم شد و بنده هم از تکرار این واقع برای خودم ترس دارم.
    با سپاس

  3. سمیه
    ۲۱ آذر ۱۳۹۴ در ۱۳:۲۸ | #5

    سلام
    من دارای ۵۲ امتیاز هستم . اما متاسفانه حدود یک ماه پیش مدرک زبان فرانسه B2 منقضی شد این امکان برای من هست که بتونم برای تاریخ ۱۸ ژانویه با همین مدرک زبان مدارکم رو ارسال کنم؟

    • ۳۰ آذر ۱۳۹۴ در ۱۳:۵۵ | #6

      اگر مدرک شما در تاریخ ١ اوریل ٢٠١۵ معتبر بوده است بله می تواتید از ان استفاده کنید

  4. سمیرا بهرامی
    ۱۷ آبان ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۴ | #7

    سلام، در سیستم جدید نیروی متخصص کبک با توجه به محدودیت زمانی درصورت ارسال مدارک با نمره زبان فرانسه B1 در مهارت شنیداری که پایین تر از نیاز پرونده هست، در ابتدای بررسی فایل رد می شه و یا اینکه مهلتی برای ارسال مدرک جدید با نمره بالاتر درنظر گرفته میشه؟ با سپاس

  5. سمانه
    ۱۵ آبان ۱۳۹۴ در ۰۵:۴۲ | #9

    سلام،
    من برای یکی از اسکیل ها زبان فرانسه نمره ب۱ دارم و فقط اگر همین نمره رو به ب۲ برسونم امتیازم کامل میشه.
    می خواستم بدونم میتونم فایلم رو با همین مدرک بفرستم و بعدا مدرک جدید رو ارسال کنم؟ فرصتی برای اصلاح مدرک میدن بهم یا بلافاصله رد میشه؟

    • ۲۹ آبان ۱۳۹۴ در ۱۳:۰۸ | #10

      نمره مینیمم را داشته باشید می توانید مطالب در سایت پارس کانادا روشن شده است با دقت بخوانید

  6. فایزه
    ۱۴ آبان ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۵ | #11

    سلام می خواستم بدونم باشرابط من امکان داره پرونده تشکیل بدم
    تحصیلات ۱۰رشته ۱۲سابقه کار۸فرزند ۴تمکن۱سن خودم۱۶سن همسر۱تحصیلات همسر۲مجموع امتیاز۵۴مدرک زبان فعلا b1

  7. علیرضا هاشمی
    ۳۰ مهر ۱۳۹۴ در ۰۷:۱۸ | #13

    با درود
    من دارای مدرک کاردانی ، کارشناسی و ارشد عمران هستم.برای من نامه آپدیت آمد و من مدارک خواسته شده را فرستادم (فقط ریزنمرات لیسانس و ارشد را به علت اینکه بعد از تاریخ اخرین مهلت اپدیت آماده شد را نتوانستم ارسال کنم) کبک مدرک کاردانی و ریزنمرات کاردانی مرا ملاک قرار داده با امتیاز ۴۱ و به من مهلت ۱۸ ماه داد برای ارسال TCF سطح B2 در هر دو مهارت درک گفتار و شنیدن.
    ایا من می توانم در این مرحله دوباره مدارک کارشناسی و ارشد خودم را با ریزنمرات دوباره ارسال کنم که امتیازم بالاتر رود و فقط TCF سطح B2 در مهارت گفتار را ارسال کنم.( کلا در این مرحله ایا امکان درخواست افزایش امتیاز یا تغییرات می باشد)
    با سپاس فراوان

  8. moslem
    ۲۴ مهر ۱۳۹۴ در ۱۶:۲۶ | #15

    با سلام
    اگه امکانش هست در خصوص اماده کردن مدارک واسه ثبت نام کبک مدارک لازم رو اعلام فرمایید. و ایا گواهی موقت مورد تایید است. در خصوص گواهی اشتغال به کار ایا ضروریست که شرح وظایف در گواهی ذکر شود؟
    با سپاس

دیدگاه ها مسدود است.