خانه > نوشته های غیر رسمی > توصیه های یک تازه وارد

توصیه های یک تازه وارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۳

دوستی نوشته است:
امروز حدود یک ماه از ورود من و همسرم به کانادا میگذرد.چیزی که باعث شد اینجا بنویسم بیان مقداری از تجربیاتی هست که در این مدت اینجا به دست آوردیم و شاید بتونه به دیگر دوستانی که تازه قصد ورود به کانادا را دارند کمک کنه.
اول از همه بد نیست مقداری از شرایط خودمون را برای شما بگم که من و همسرم هر دو مقدار نسبتا مناسبی زبان میدونیم و همچنین اقوام نزدیک زیادی در همین شهر داریم که واقعا کمک زیادی از هنگام ورود ما تا حالا برای ما انجام دادن و باید ازشون تشکر کنم.
اما نکته ای که قصد دارم به اطلاع دوستان برسونم این هست که اینجا سیستم تمام زندگی واقعا با ایران متفاوته از یک خرید ساده از سوپریه محل گرفته تا ثبت نام در مراکز آموزشی و حتی باز کردن حساب در بانک.
پس حتما قبل از لند کردن به هر طریقی که میتونید در باره نحوه زندگی و گذراندن امورتان در اینجا اطلاعات دقیقی را به دست بیارید که درغیراین صورت باید هزینه زیادی را اینجا بدید.
ما قبل از اینکه وارد کانادا بشیم با این قسمت از خدماتی که دفتر کنپارس ارائه میداد آشنا بودیم اما بنا به دلایلی که از جمله آنها هزینه این خدمات و همچنین داشتن بستگان در اینجا بود به استفاده از این خدمات تمایلی نداشتیم اما مطمئنااگر یک بار دیگه به عقب بر میگشتیم و باید تصیم میگرفتیم اینبار قطعا از این خدمات استفاده میکردیم..
در پایان برای همه دوستان که قصد ورود به کانادا را دارند آرزوی موفقیت وپیروزی داریم

  1. Farzaneh
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۰ | #1

    یک سوال دیگه هم داشتم در خصوص امکان استفاده از خدمات منتورینگ که شما ارایه میدهید، من از طریق نیروی متخصص کبک تا اکتبر آینده وارد مونترآل میشم، بمنظور برنامه ریزی بهتر و دقیق تر میخواستم ببینم میتونم از خدمات منتورینگ استفاده کنم یا خیر؟
    با مطالعه برخی جزواتی که اداره مهاجرت کبک در خصوص جذب و انطباق پذیری مهاجران با جامعه کبکی منتشر کرده ( – Apprendre le Quebec- Travailler au Quebec-Guide Immigrer au Quebec) متوجه شدم که یکسری برنامه های منتورینگ مشابه آنچه که شما ارایه میدید اونها هم به مهاجران در بدو ورود به کبک ارایه میدهند، نظیرمشاوره و آماده سازی کارجویان برای جذب بهتر و سریعتر در بازار کار و یا حتی انتخاب مسیر درست تحصیلی و شغلی برای ارتقاء توانمنتدی های شغلی و …
    آیا میتونیم اینطور استنباط کنیم که مشاوره شما از همون سبک مشاوره اداره مهاجرت کبک پیروی میکنه ول یبه زبان فارسی؟
    اگر امکان استفاده از این خدمات هست ، شرایط استفاده و هزینه آن برای فردی با شرایط من چگونه است؟
    ممنون از پاسختون

    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۲۲:۲۵ | #2

      بله می توانید اقدام کنید و از خدمات مجموعه کنپارس استفاده کنید
      خیر برنامه ما مشابه نیست و از کیفیت بسیار متفاوتی برخوردار است

  2. Farzaneh
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۹:۱۸ | #3

    سلام جناب مختاری
    من پکیج های پیشنهادی خدمات بدو ورود شرکت شما رو دیدم و میخواستم پیشنهاد بدم برای جذابتر شدن این پکیج ها برای هر آیتم به تفکیک قیمت گذاری کنید چون فقط ۳ پکیج خیلی انتخاب رو برای متقاضیان محدود میکنه.. من افرادی رو سراغ دارم که مشابه خود بنده تا اکتبر آینده وارد مونترآل میشند و برای ورود کمی نگران هستند اما از طرفی انتخاب بین فقط ۳ تا پکیج هم براشون خیلی منطقی یا بهتر بگم به صرفه نیست.. اگه ممکنه لطف بفرمایید انعکاس بدید.
    با سپاس

    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۲۲:۲۷ | #4

      ارایه بسیاری از این خدمات به صورت مجزا با قیمت کم برای مجموعه به صرفه نیست
      همین بسته ها هم برای ما سودی در پی ندارد و برای کمک به دوستان تازه وارد طراحی شده است
      بسیاری از دوستان تصری از هزینه ها و ارزش خدمات دریافتی در این بسته ها ندارند و قضاوت درستی نمی توانند داشته باشند
      قیمتها حداقلی است و ارزش خدمات بیش از این است

  3. Alireza
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۶:۰۹ | #5

    رپرتاژ آگهی بود؟ :-))

دیدگاه ها مسدود است.