خانه > نیروی متخصص کبک, کارآفرینی کبک و فدرال, کبک > یک توضیح در مورد ظرفیتهای کبک

یک توضیح در مورد ظرفیتهای کبک

۷ آذر ۱۳۹۳

مطلبی که اینجا در سایت ما در مورد اظهارات وزیر مهاجرت کبک نوشته شده ابهاماتی را در ذهن دوستان ایجاد کرده است که باعث شده حتی برخی همکاران عرصه مهاجرت نیز با من تماس بگیرند و سوال کنند.

دوستان تصور می کنند این ظرفیتها نشانگر تعداد پرونده هایی است که سال ۲۰۱۵ پذیرش می شوند و از این نکته غفلت می کنند که به روشنی توضیح داده شده که این اعداد نشانگر تعداد کل گواهیهای CSQ قابل صدور برای هر گروه در سال ۲۰۱۵ است و به هیچ وجه نشانگر ظرفیت پذیرش پرونده جدید نیست چرا که بسیاری از پرونده های انباشت شده سالهای قبل نیز از این ظرفیت استفاده خواهند کرد. ظرفیتها معمولا در میانه ماه مارس اعلام می شوند.

  1. احسان
    ۲ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۷:۱۹ | #1

    با عرض سلام خدمت جناب مختاری و تشکر از زحمات جنابعالی ۳سوال داشتم ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید
    ۱)رشته من ۱۲امتیازی هست و در حال خوندن فرانسه هستم اگر امسال مدارکمو بدون b2پست کنم فقط یه a2روی پرونده بزارم به نظرتون پروندم ریجکت میشه یا فایل نامبر برام صادر میشه؟
    ۲)با فرض این که پرونده ریجکت نشه و با توجه به (سیستم جدید )حدودا چند ماه طول میکشه تا فایل نامبر بیاد؟
    ۳)اگر فایل نامبر بیاد و فرصت برای فرستادن b2بدن حدودا فرصت چند ماهه میدن با توجه به رشته ۱۲امتیازی من

  2. علیرضا
    ۸ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۳:۳۵ | #3

    با سلام و عرض خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم که آیا رشته it یا همون فناوری اطلاعات برای برنامه مهاجرتی کبک چند امتیاز داره
    با تشکر

  3. مه گل
    ۱۳ دی ۱۳۹۳ در ۱۹:۳۱ | #5

    سلام جناب آقای مختاری
    بنده دارای مدرک مهندسی کامپیوتر و برنامه نویس ، ۷ سال سابقه بیمه ، مدرک آیلتس ۶ و فرانسه را هم اکنون تا حد B1 میتوانم نمره بگیرم. با محاسبه امتیازاتم بدون احتساب نمره B2 در فرانسه از حداقل بیشتر می شود آیا می توانم مدارکم را قبل از دریافت نمره B2 و مثلا با نمره B1 ارسال نمایم؟ ضمنا فرم ارزیابی سایت را پر کردم اما هنوز نتیجه ای دریافت نکرده ام لازم است دوباره پیگیری کنم؟
    تشکر فراوان از شما

  4. مجتبی
    ۲۹ آذر ۱۳۹۳ در ۱۶:۰۶ | #7

    با سلام
    ۲۷ساله فوق دیپلم عمران با ۲ سال سابقه اجرایی در سد ,مدرک جوشکاری آرگون بازرسی جوش سطح۱وسطح۲ CWi کانادا ,جوشکار وبرشکار زیر آب , تا حدودی مسلط به زبان انگلیسی .
    آیا میتونم برای مهاجرت به کانادا گامی بر دارم

  5. بهزاد احدي
    ۲۷ آذر ۱۳۹۳ در ۱۹:۵۱ | #9

    با سلام و عرض خسته نباشید
    در نهایت زحمات و الطاف شما به بار نشست و ویزای مهاجرت خود را دریافت نمودیم. شما در این مدت نه تنها وکیل من و خانواده ام بلکه دوستی مهربان و همراهی فداکار برای ما بودید و اطمینان دارم رضایت و قدردانی و دعای موکلین شما از جمله من هموار پشتیبان شما خواهد بود. همچنین امیدوارم همانند گذشته، شما و تمام همکاران محترمتان در راستای اهداف عالی شرکت کنپارس روز به روز موفق تر و پرآوازه تر در جهت کمک به مهاجرین گام بر دارید.
    با نهایت تشکر و سپاس
    قدردان شما
    من و خانواده ام

  6. پژمان
    ۲۵ آذر ۱۳۹۳ در ۲۱:۳۰ | #11

    با سلام من از ایران مزاحم میشم در ضمینه کار نجاری طراحی ساخت و اجرا ۱۰ سال است که مشغولم و در حال دریافت مدرک فنی و حرفی و مدرک ایلتس میباشم ایا پس از اتمام این موارد میتونم به کانادا مهاجرت کنم

  7. گلنار
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ در ۲۲:۴۱ | #13

    سلام آقای دکتر.
    من لیسانس طراحی صنعتی هستم ۳۶ سال سن دارم و ایلتس ۷ و ۸سال سابقه بیمه وشوهرم لیسانس معماری و زبان در حد ۵ ولی امتحان نداده.در سیستم Express Entry یا دیگر سیستمها شانسی داریم؟ ممنون از راهنماییتون

  8. کتایون
    ۱۵ آذر ۱۳۹۳ در ۲۰:۵۷ | #15

    سلام جناب آقای مختاری
    من۳۶ ساله ومتاهل دارای یک فزند ۶ساله هستم و فوق لیسانس علوم محیط زیست دارم …قصد دارم برای دکترا از یک دانشگاه کانادایی پذیرش بگیرم نمره ایلتس ۶/۵ دارم میشه لطفا بگید ایا من شانس پذیرش دارم یا خیر؟ اگر به من ویزای تحصیلی بدهند ایا همسر من میتواند همراه من بیاید یا خیر؟ ضمنا با هزینه شخصی قصد تحصیل دارم. ایا به دختر من ویزا میدهند؟

  9. محسن
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ در ۰۵:۱۳ | #17

    سلام آقای دکتر
    من موکل شما هستم آدرس ایمیل شما که بتونم مستقیما باخودتون در تماس باشم چیه؟

  10. مهشید
    ۱۱ آذر ۱۳۹۳ در ۱۷:۱۴ | #19

    آقای دکتر مختاری عزیز سوال بالا رو در پستهای قبل و نظر دوستان پیدا کردم از اینکه تکراری بود عذرخواهم.

    خواستم بپرسم ما حسابی در ار بی سی بانک داریم و چون قصد ماندن در مونترال را نداریم می توانیم در تورنتو تقاضای انتقال بدهیم یا باید حتما از بانک داخل مونترال انجام شود.
    دوم اینکه کپی سی اس کیو در موقع لندینگ کافیست یا حتما باید اصلش باشد.

    از اینکه مثل همیشه پاسخگو هستید سپاسگزارم.

  11. مهشید
    ۱۰ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۹ | #21

    جنا ب دکتر مختاری عزیز از اینکه همیشه با راهنماییهایتان ما را در پروسه مهاجرت همراهی می کنید صمیمانه سپاسگزارم.
    خواستم از جنابعالی بپرسم برای گرفتن سین نامبر و کارت سلامت حتما باید بعد از لندینگ در مونترال اقدام کرد یا می توان در شهر که قرار است زندگی کنیم اقدام شود مثلا تورنتو یا ونکوور.

    دیگر اینکه در مونترال امکان اجاره صندوق پستی برای فرستادن پی ار امکان پذیر است یا حتما باید ادرسی داده شود که محل زندگی دوستی در مونترال باشد.

    از اینکه مثل همیشه پاسخگو هستید سپاسگزارم.

    • ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۰۳ | #22

      برای پی آر صندوق پستی پذیرفته نمی شود
      هر جا قرار است بمانید همانجا کارت بهداشت درخواست کنید
      سین نامبر هم فرقی نمی کند کجا درخواست بدهید

  12. Ali
    ۸ آذر ۱۳۹۳ در ۲۲:۵۹ | #23

    سلام جناب آقای مختاری
    من میخواستم از زحمات شما و شکیبایی‌تان و رفتار مودبانه همکاران دفتر تهران تشکر کنم. ما از گروه ۳۸رشته‌ای بودیم و سرانجام ویزای کانادا را دریافت کردیم و الان حدود بیست روز هست که در ونکوور زندگی میکنیم. پیروز و مانا باشید.
    علی هاشمی موکل شما از شیراز

  13. nazi
    ۸ آذر ۱۳۹۳ در ۰۹:۴۳ | #25

    اینکه گفته می شود ظرفیت آنکارا برای ۲۰۱۴ تمام شده است و کسانی مثل من که بیش از ۶ ماه از تاریخ مدیکال آنها می گذرد باید تا سال ۲۰۱۵ صبر کنند, درست است؟

  14. mohsen
    ۸ آذر ۱۳۹۳ در ۰۹:۱۶ | #27

    با سلام خدمت اقای دکتر
    من میخواهم برای اسپانسرشیپ همسرم اقدام کنم و تازه وارد کانادا شده ام و میخواهم فرم زیر را پر کنم و یک جایی در فرم IMM5491 گفته
    AN ORIGINAL OPTION C PRINTOUT OF YOUR CO-SIGNER’S LAST NOTICE OF ASSESMENT FOR THE MOST RECENT TAXATION YEAR

    به نظر شما من باید چیکار کنم ؟
    چون تازه رسیدم کانادا و هنوز شغل ندارم

    • ۸ آذر ۱۳۹۳ در ۲۲:۲۷ | #28

      برای دریافت آپشن سی باید با اداره مالیات تماس بگیرید قبل از آن پرونده مالیاتی را تشکیل دهید
      توصیه می کنم از خدمات حرفه ای استفاده کنید

  15. azade
    ۸ آذر ۱۳۹۳ در ۰۴:۳۸ | #29

    سلام جناب مختاری در نامه های رسیده که لطف میفرمائید وتقریبا هر دو هفته برروی سایت نمایش میدهید درخواست تکمیل مدارک برای متقاضیان کبک مدتیست دیده نمیشود من وقتی با کنپارس قرارداد بستم مجرد بودم اما حالا متاهل ودر انتظار تولد فرزندم شما درجریان هستید که بعد از نامه درخواست تکمیل مدارک یکسال جهت تکمیل مدارک فرجه داده میشود البته جناب آقای مختاری من منتظر نامه تکمیل مدارک نیستم ومصر به گرفتن آیلس و مدرک فرانسه با نمره قابل قبولی هستم اما با توجه به اینکه به ذات این پروسه زمان بر شده احساس این هست اداره مهاجرت هم وقت کشی میکند لطفا اگر امکان دارد پیگیری فرمایید

    • ۸ آذر ۱۳۹۳ در ۲۲:۳۱ | #30

      شما موکل ما هستید و ارتباط شما قرار نیست از طریق وبلاگ باشد اییل بزنید و یا به دفتر راجعه کنید و تغیرات را اعلام کنید تا اقدام لازم انجام شود

دیدگاه ها مسدود است.