خانه > ساسکاچوان > وب سایت اداره مهاجرت ساسکاچوان: جلوه ناتوانی دولت یک استان

وب سایت اداره مهاجرت ساسکاچوان: جلوه ناتوانی دولت یک استان

۱۳ دی ۱۳۹۲

قرار بود از روز دوم ژانویه برنامه نیروی متخصص بین المللی ساسکاچوان آغاز به کار کند و به صورت آنلاین درخواست متقاضیان را بپذیرد. مجموعه ما تمام همت خود را به کار گرفت تا درخواست متقاضیان را آماده ثبت کند. با همه مشکلات پرونده ها آماده ثبت شد و کادر دفتر مونترآل روز نخست سال ۲۰۱۴ خود را به دفتر رسانده اند و مشغول آماده سازی پرونده ها برای وارد کردن به سیستم شدند. همه منتظر ۱۲ شب به وقت ساسکاچوان بودند و باز شدن سایت برای دریافت آنلاین پرونده در آغازین ساعت روز دوم ژانویه.

ساعت از ۱۲ گذشت و سایت باز نشد ۴ نفر از کادر مونترآل و ۵ نفر از کادر تهران در ارتباط مداوم تمام شب را بیدار ماندند و هر چند دقیقه یکبار سایت را چک کردند. اما پیام همان بود و به محض کلیک بر لینک apply online پیام خارج بودن سرور از سرویس اعلام می شد. این حکایت تا ساعت ۱۱ صبح به وقت ساسکاچوان ادامه داشت. لینک سرانجام جواب داد اما با ورود اولین اطلاعات و کلیک بر دکمه enter باز سرور به کما می رفت.

sask

ساسکاچوان در سایت اداره مهاجرت خود اعلام کرده است که سایت ایراد دارد و مشکل رفع می شود ولی تا این لحظه که برای شما می نویسم مشکل حل نشده است و همچنان کادر دفتر مونترآل که الان ۲۶ ساعت است سر کار خود بدون استراحت حاضر بوده اند منتظر رفع مشکل سایت هستند.  بر خود لازم می دانم از همراهی همه همکارانم در این ماجرا تشکر کنم به خصوص از آقای توتونچی و خانم ها فروغی و سرحدی در مونترآل و خانمها امیریان، باقری، معالی، شریف، عنابستانی، پارسان و ابدی در تهران.

واقعا در عجبم که چگونه دولت ساسکاچوان در آماده سازی یک سایت ساده و سرپا نگهداشتن آن ناتوان است. نگفته پیداست که آنها انتظار تعداد زیادی یوزر در زمان واحد را نداشته اند و تصور می کنم که برادران چینی هم  در تلاش برای ثبت پرونده بار زیادی را به سیستم تحمیل کرده اند و احتمالا سرور ناتوان ساسکچوانی متعجب و از دسترس خارج شده است. با این هوشی که در کارمندان دولتی کانادایی سراغ دارم بعید می دانم مشکل به زودی حل شود تنها امیدوارم این اختلال موجب تضییع حقوق موکلین ما نشود.

موکلین ما البته اطمینان داشته باشند که دوستان ما بدون وقفه منتظر حل مشکل سایت هستند و به محض ایجاد امکان پرونده ها ثبت خواهد شد.

پی نوشت: تا ساعت ۱۳ روز سوم ژانویه پرتال ساسکاچوان همچنان قابل استفاده نیست

پی نوشت: به اطلاع دوستان می رساند که همه پرونده ها در اولین فرصتی که سایت داده است ثبت شده اند

  1. رادین
    ۳۰ دی ۱۳۹۳ در ۰۸:۲۷ | #1

    سلام آقای مختاری
    در وب سایت processing time PNP – CIC آنکار را رو نوشته ۵۹ ماه. آیا این صحت دارد؟
    لینکش http://www.cic.gc.ca/english/information/times/perm/provincial.asp هست.
    با سپاس

  2. نیما
    ۷ دی ۱۳۹۳ در ۱۳:۲۱ | #3

    جناب آقای دکتر مختاری
    با سلام و احترام
    درخصوص Job Offer ساسکاچوان، آیا شما می توانید بصورت تضمینی آن را تهیه فرمایید؟
    همچنین آیا دخترخاله پدرم که حدود ۳ سال گذشته را در استان ساسکاچوان زندگی کرده است، برای اینجانب امتیازی کسب میکند یا خیر؟ بصورت sponsor چطور؟
    پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم.

  3. رادین
    ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۸ | #5

    متشکرم از پاسختان
    دو سوال دیگر هم داشتم : زمان انتظار برای مدیکال بسته به نوع روش مهاجرت متفاوت است یا یکسان؟
    همچنین اگر من ویزا بگیرم و سپس بیام سسکتون و آنوقت ببینم که کارفرما دیگه من را نمیخواد و یا اصلا جاب آفر سوری بوده، در آنصورت استان ساسکچوان من را اخراج میکند؟

    • ۹ دی ۱۳۹۳ در ۲۱:۰۵ | #6

      اخراج از استان بی معنی است

      خیر

      در مورد زمان مدیکال حساب و کتاب دقیقی در کار نیست

  4. رادین
    ۱۰ آذر ۱۳۹۳ در ۰۶:۲۵ | #7

    سلام آقای دکتر
    من مدارکم را به CIC فرستادم و منتظر مدیکالم هستم. با وکیلم که صحبت کردم گفته که ارتباطش را با کارفرما در ساسکچوان از دست داده و نمیدونه که آیا هنوز من را ساپورت میکند یا نه. آیا فدرال قبل از فرستادن مدیکال با کارفرما چک میکند؟ اگر کارفرما ساپورتش را پس بگیرد چه اتفاقی می افته؟

    • ۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۰۵:۵۷ | #8

      اگر کارفرما تماس نگیرد بعید است افسر پیگیر شود
      در هر صورت شما خوش بین باشید

  5. امیر
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۲۳:۰۱ | #9

    fh سلام من سوال خیلی مهمی دارم من برنده ی امسال لاتاری هستم و مشکلم این هست که من همسرم pr کانادا هست و وکیل هم تا یک هفته دیگه داره پروندمون رو می فرسته با توجه به این که مدت زمان ویزای خویشاوندی کانادا کوتاهتر از لاتاری هست آیا رفتن من به کانادا و pr شدن اخلالی در گرین کارت آمریکا ایجاد نمی کنه مثلا اینکه کشور کانادا سهمیه برای لاتاری نداره و بگن من در این صورت دیگه نمی تونم گرین کارتم رو بگیرم یا هر چیز دیگه درسته که دست آخر باید یکی رو انتخاب کرد فقط می خوام بدونم برای اینکه زودتر برم پیش همسرم می شه این کارو کرد یا نه

    با تشکر فراوان

  6. علی
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ در ۰۷:۴۲ | #11

    علی :
    با سلام و احترام
    یک سئوال داشتم که به هر وب سایت یا تلفنی تماس گرفتم همه اعلام بی اطلاعی کردند و با دفتر شما تماس گرفتم که در نهایت آدرس این وب سایت رو به من دادند امیدوارم که جناب دکتر شما بتونید منو راهنمایی کنید.
    یکی از اقوام در ساسکچوان مشغول به کار هست و میخواد از کارفرما job offer بگیره و در این میان گفته شده که دقیقا” چه درخواستی داده بشه که نیاز به LMO نداشته باشه و صحبت از اسکچول a , b کردند
    ۲- مطالب بالا رو خوندم آیا مراحل JOB offer به اون ۲۵۰ نفر که الان بسته شده مربوط میشه یا خیر
    ۳- اگر امکان داره بفرمائید در کل ، مراحل این راه از کجا تا به کجاست (باور کنید دیگه گیج شدم )
    با تشکر و احترام

    • ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۸:۱۷ | #12

      خیر این دسته پیشنهاد شغل نمی خواستند
      به آن خویشاوندتان بفرمایید با دفتر ما تماس بگیرد تا شرایطش را بررسی کنم

  7. چیت سازی
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ در ۰۷:۳۹ | #13

    با سلام و احترام
    یک سئوال داشتم که به هر وب سایت یا تلفنی تماس گرفتم همه اعلام بی اطلاعی کردند و با دفتر شما تماس گرفتم که در نهایت آدرس این وب سایت رو به من دادند امیدوارم که جناب دکتر شما بتونید منو راهنمایی کنید.
    یکی از اقوام در ساسکچوان مشغول به کار هست و میخواد از کارفرما job offer بگیره و در این میان گفته شده که دقیقا” چه درخواستی داده بشه که نیاز به LMO نداشته باشه و صحبت از اسکچول a , b کردند
    ۲- مطالب بالا رو خوندم آیا مراحل JOB offer به اون ۲۵۰ نفر که الان بسته شده مربوط میشه یا خیر
    ۳- اگر امکان داره بفرمائید در کل ، مراحل این راه از کجا تا به کجاست (باور کنید دیگه گیج شدم )
    با تشکر و احترام

  8. محمدرضا
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۶:۳۹ | #14

    سلام آقای دکتر. من از موکلین شما هستم. برای استنان ساسکاچوان اقدام کردیم ولی مثل اینکه جز ۲۵۰ نفر نشدیم. آیا امکان داره پرونده به نوا اسکوشیا تغییر کنه؟ با دفتر تماس گرفتم ولی به دلیل اینکه پنج شنبه بود, کسی نتونست پاسخ بده. با توجه به اینکه امروز ۶ مارس این موضوع آغاز میشه لطفا راهنمایی کنید.

  9. رحمان
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۸:۰۰ | #16

    با سلام
    آقای دکتر با سلام
    در نوشته های بالا آمده است که امکان درخواست job offer از طریق کنپارس برای سساسکچوان وجود دارد آیا این امکان (درخواست job offer) برای بریتیش کلمبیا از طریق کنپا رس مقدور میباشد ؟ممنون میشوم اگر راهنمایی ام کنید. با تشکر

برگه نظرات
1 2 1927
دیدگاه ها مسدود است.