خانه > نوشته های غیر رسمی > وضعیت کسانی که از آنکارا و ورشو پاس ریکویست شده اند

وضعیت کسانی که از آنکارا و ورشو پاس ریکویست شده اند

۵ خرداد ۱۳۹۱

دو خبر جدید در مورد گرفتن ویزای اقامت دایم از دو ویزا آفیس آنکارا و ورشو:

در مورد ورشو خبر را اینجا بخوانید

در مورد آنکارا هم شنیده شده است افرادی بدون داشتن نامه پاس ریکویست به سفارت کانادا در آنکارا مراجعه کرده اند و موفق به گرفتن ویزا شده اند. نمی توانم رسما به کسانی که مدتهاست منتظر پاس ریکویست هستند این توصیه را داشته باشم ولی شاید افرادی که بیش از ۶ ماه است منتظر نامه هستند و از آن خبری نیست منطقی باشد شانس خود را بیازمایند.

باز هم تکرار می کنم که این یک توصیه رسمی نیست.

دوستانی که این تجربه را دارند آنرا در این وبلاگ با دیگران در میان بگذارند.

نکته آخر اینکه از کامنتها عقب مانده ام بیش از ۸۰ مورد که به زودی به آنها خواهم پرداخت.

  1. نازيلا
    ۲ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۷:۱۰ | #1

    سلام آقای دکتر
    ما دو سه روز پیش ایمیل پاس ریکوئست دریافت کردیم، ولی مدیکال ما ۵ ژانویه باطل شده است. به سفارت ایمیل زدیم که تکلیف ما چیه آیا ویزا برای ما صادر میشه با توجه به اینکه در نامه پاس ریکوئست نوشته اعتبار ویزا تا تاریخ انقضاء مدیکال هست؟ ولی در طی دو بار که ایمیل زدیم پاسخی دریافت نکردیم. حالا با توجه به اینکه ایران نیستیم در حال حاضر و باید هزینه زیادی کنیم که بریم سفارت. به نظر شما در صورت مراجعه ما به سفارت با نامه پاس ریکوئست و مدارک لازم ویزا صادر خواهد شد حتی با وجود انقضای مدیکالمان؟
    با تشکر فراوان از پاسخ شما

    • ۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۲۳:۲۹ | #2

      تاریخ اعتبار روی ویزا شما خواهد بود

      نیازی به مراجعه نیست

      می توانید پاسپورت را از طریق کنپاری برای دریافت ویزا ارسال کنید

  2. زهره
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۳ | #3

    من ۲۸ اگوست مدارکی که سفارت کانادا در آنکارا برای صدور ویزا خواسته بود را با آرامکس فرستادیم آلان حدود ۱ ماه می گذره ولی هنوز ویزای ما صادر نشده. سایت سفارت هم که چک کردیم، میگه در حال بررسی هست.فکر می کنید چقدر دیگه طول می کشه؟

  3. |مراد
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۲ | #5

    خیلی ممنون
    بله باطل شده ولی احتمالا میشه دوباره اکتیو بشه ولی سخته.به نظر شما پاس جدید اگر اسکنش رو براشون زودتر بفرستم مشکل ساز می شه؟

  4. مراد
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ در ۰۶:۴۴ | #7

    خیلی ممنون
    چرا باظل شده ولی شاید بشه اکتیوش کرد به نظر شما با پاس جدید اگر اسکنش رو زودتر براشون بفرستم به مشکل می خورم؟
    یک دنیا ممنون

  5. مراد
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۳:۵۰ | #8

    با سلام جناب آقای دکتر
    من پاسپورتم پیدا شد در ترکیه گم شده بود و با یک برگه ورود وارد ایران شدم در ضمن با صدور پاس المثنی برای سفر زیارتی موافقت شد.الان نمی دونم چه کار کنم از پاس قبلی استفاده کنم که مهر خروج از ترکیه رو نداره یا با پاس المتنی اقدام کنم.
    ممنونم از راهنمایی هاتون

    • ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۶:۰۶ | #9

      اگر پاسپورت قبلی را باطل نکرده اند بله از همان استفاده کنید
      مهرخروج ترکیه مهم نیست

  6. مراد
    ۴ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۸:۴۳ | #10

    با سلام و تبریک سال نو خدمت آقای دکتر
    من حدود ۲ ماه پیش پاسپورتم به سرقت رفت و تقریبا در همان زمان مدیکالم رسید.با کپی پاس ۱۰ روزپیش مدیکال دادم و ۲ روز پیش پاس ریکویست شدم.فکر نمی کردم انقدر سریع کار کنند.الان نمی دونم باید چه کار کنم چون باید چند ماه منتظر پاس جدید با شم. اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.اگر به فرض بتونم با کمک آشنا پاس المثنا را در مدت ۱ ماهی که وقت هست آماده کنم آیا مورد قبول سفارت هست؟

  7. Mika
    ۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۲۰:۳۷ | #11

    ببخشید از آنکارا رفت ورشو

  8. Mika
    ۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۲۰:۳۵ | #12

    من جون ٢٠١٢ فایل نامبر گرفتم،federal skilled workers, و job offer هم دارم، فایل من رفت ورشو از کانادا، میخواستم بدونم چرا؟

  9. شایان
    ۲۹ دی ۱۳۹۲ در ۰۸:۵۷ | #14

    با سلام من ۱۴ جولای ۲۰۱۳ مدیکال شدم و تا الان که ۷ ماه گذشته هیچ خبری از درخواست پاس از سفارت کانادا نیست جای نگرانی هست یا نه ! حدوداً چه مدت طول میکشه ؟ نیازی به مراجعه حضوری به سفارت در آنکارا هست .ممنون میشم راهنمایی کنید.

  10. ربوار و شبنم
    ۲۸ مهر ۱۳۹۲ در ۰۸:۲۱ | #16

    با سلام

    بالاخره بعد از دو ماه از ارسال مدیکال ما هم pass request شدیم. . بزودی ویزای ورود به کانادا رو دریافت می کنیم.
    دوستان بعد از این همه پیگیری و نامه نگاری و غیره برای دریافت اقامت دائم( خوشبختانه ما هیچ مصاحبه ای نداشتیم )به نظر من تازه این اول راه هستش و از این به بعد باید با مشکلات بزرکتر و حدی تری دست و پنجه نرم کنیم.
    با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای همه

  11. نگین
    ۱۰ مهر ۱۳۹۲ در ۲۲:۰۷ | #17

    با سلام
    من ویزایم را بالاخره دریافت کردم. از شما بسیار سپاسگذارم.
    بابت مسئله ای نگران هستم. یک ماه دیگر در سفارت آمریکا مصاحبه نامزدی دارم. قبلا گفته اید که تداخل ندارد اما چون دائما همه جا اعلام کرده اند که تغییر در وضعیت خانوادگی را اعلام کن، آیا ممکن است موقع ورود به کانادا با دیدن ویزای نامزدی برای گرفتن PR به مشکل برخوردکنم؟ اگر بتوانم مصاحبه ام را به تاریخی دیرتر ودر کانادا موکول کنم این کار را پیشنهاد می کنید؟

    • ۲۱ مهر ۱۳۹۲ در ۲۰:۰۹ | #18

      نامزدی تغییر استتوس نیست با تعریف کانادایی پس مشکلی از این جهت نیست
      لند کنید و بعد مصاحبه آمریکا را بروید
      در کانادا هم می شود بله

  12. Kayvan
    ۱۷ تیر ۱۳۹۲ در ۰۴:۰۶ | #19

    سلام
    من جزو ۳۸ رشته ای ها ( مارچ ۲۰۰۹ ) هستم.مدیکالم و آپدیت مدارک را هفته اول دسامبر ۲۰۱۲ دادم. و دو هفته پیش (۲۳ جون ۲۰۱۳)از من درخواست کپی پاسپورت و رنگ چشم و قد کردند. می خواستم محبت بفرمایید و بگید با توجه به شرایط موجود حداکثر تا چند وقت دیگر پاس رکوئست می شم. و آیا ایمیل قد نشان دهنده پیشرفت پرونده است یا اینکه تنها برای تکمیل پرونده خواسته می شود.
    با سپاس از راهنمایی های شما.

  13. shabnam faal
    ۵ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۹ | #21

    سلام
    من مدیکالم اومده اما اعتبار پاسپورتم تا ۱۷/۷/۲۰۱۴ هستش. آیا الان بهتره اول پاسپورتم رو عوص کنم یا یا همین پاسپورت که همان پاسپورت سال ۲۰۰۹ زمان application من بوده اقدام کنم. ترسم از اینه که pass request من دیر بیادو آن موقع اگه پاسپورتو رو عوض کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  14. نهال احمدی
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۴:۵۲ | #23

    با سلام جناب دکتر
    بنده با کد ۴۱۲۱ متقاضی مهاجرت هستم. الان ۷ ماه است که ما هزینه لندینگ، مدیکال،گواهی عدم سوء پیشینه، حساب بانکی، کپی تمام صفحات پاسپورت و رنگ چشم و قد را ارسال کرده ایم و هنوز پاس ریکویست نشده ایم. طبق راهنامایی شما با ورشو مکاتبه کردیم و در جواب گفتند درخواست شما تحت بررسی می باشد. از آنجایی که همسرم در سال ۱۳۸۰ سوء پیشینه داشته که اقدام علیه امنیت ملی و شرب خمر بوده و البته تبرئه شده و تا کنون چندین بار هم گواهی عدم سوء پیشینه گرفته است ؛ آیا طبق تجربه خود فکر می کنید ما در چه مرحله ای هستیم؟ و آیا پس از اتمام همه مراحل ، امکان ریجکت شدن وجود دارد؟

    • ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۲۱:۵۱ | #24

      در مرحله رسیدگی
      ۷ ماه که چیزی نیست تا ۱۵ ماه هم تعجب ندارد
      تا ویزا نگرفته اید امکان رد هست ولی این احتمال بسیار کم در حد صفر است

  15. souni
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۸ | #25

    آقای دکتر عذر میخوام مشکل دیگه ای پیش اومده که الان متوجه شدم. تو ایمیل ما گردش شش ماهه حساب رو خواستند ولی به ما گفتند گردش سه ماهه رو بگیریم. وقتی اعتراض کردم که چرا درست نگفتند میگن مشکلی پیش نمیاد جدیدا گردش سه ماهه هم قبوله.

    آقای دکتر این قضیه صحت داره؟ اگه گردش سه ماهه مشکل ایجاد میکنه من قبل ارسال مدارکم برم دوباره تقاضا به بانک بدم و گواهی شش ماهه رو بگیرم.

    • ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۲۱:۵۶ | #26

      صحبت از گردش سه ماهه و شش ماهه نیست مهم این است که در مورد تعلق مبلغ به شما مطمین شوند که برای برخی افسران ممکن است یک ماه هم کفایت کند سخت نگیرید بفرستید اگر موردی باشد ایمیل می زنند

  16. souni
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۴ | #27

    بی نهایت متشکرم آقای دکتر.

  17. souni
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۳ | #28

    آقای دکتر مختاری سلام

    در تاریخ ۴ تیر ۹۱ ایمیل مربوط به مدیکال ما اومد که انجام شد و فرستادیم متاسفانه وکیل ما تو این فاصله فوت شدند و منشی ایشون اطلاع رسانی نکردند که مدارک دیگه هم از ما خواستند فقط مانی اوردر رو اطلاع دادند که تهیه کردیم. اما باقی مدارک مثل عدم سوء پیشینه و گردش حساب بانکی و کپی صفحات پاس و غیره رو اطلاع نداشتیم تا سه روز پیش که بهشون مراجعه کردیم و تازه بهمون گفتند. ما سریع اقدام کردیم و مدارک رو تهیه کردیم و قراره شنبه اول تیرماه با آرامکس ارسال بشه. آیا اگر احیانا مدارک ما با یک یا دو روز با تاخیر برسه اشکال در پرونده ما پیش میاد.

    شما رو بخدا جواب بدید که از نگرانی دارم دق می کنم. ممنون

  18. مايا
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ در ۲۳:۰۰ | #30

    با سلام و عرض تشکر
    پس از ارسال مدیکالمون در اگوست ٢٠١٢، دوباره از ما درخواست ازمایش دیگرى کردند و متاسفانه نامه شان دیر به دست ما رسید و بالآخره در جون٢٠١٣ ما جوابش را ارسال کردیم ، حالا می خواهم بدانم حدودا چند وقت دیگر باید منتظر پاس ریکوست باشیم
    با تشکر از اطلاع رسانی دقیق شما

  19. نهال احمدی
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۳:۵۵ | #32

    با سلام جناب دکتر
    بنده با کد ۴۱۲۱ متقاضی مهاجرت هستم. الان ۷ ماه است که ما هزینه لندینگ، مدیکال،گواهی عدم سوء پیشینه، حساب بانکی، کپی تمام صفحات پاسپورت و رنگ چشم و قد را ارسال کرده ایم و هنوز پاس ریکویست نشده ایم. طبق راهنامایی شما با ورشو مکاتبه کردیم و در جواب گفتند درخواست شما تحت بررسی می باشد. از آنجایی که همسرم در سال ۱۳۸۰ سوء پیشینه داشته که اقدام علیه امنیت ملی و شرب خمر بوده و البته تبرئه شده و تا کنون چندین بار هم گواهی عدم سوء پیشینه گرفته است ؛ آیا طبق تجربه خود فکر می کنید ما در چه مرحله ای هستیم؟ و آیا پس از اتمام همه مراحل ، امکان ریجکت شدن وجود دارد؟

  20. حسام
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ در ۰۹:۳۴ | #33

    جنال آقای دکتر مختاری
    با سلام و احترام
    سوالی داشتم
    آیا بعد از فرستادن مدیکال و مدارک درخواست شده و لندینگ فی امکان داره که درخواست مهاجرت رد بشه ؟ یا اینکه حتما منجر به صدور ویزا می شه؟
    با تشکر فراوان از توجه شما

  21. رضا
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۶:۲۸ | #35

    سلام جناب مختاری.من sep2012مدیکالمو فرستادم پار یس و تا حالا پاس ر یکوییست نشدم وتوی سایت cic در قسمتapplicationاین جمله رو حدود ۲ ماه که نوشته:compelet)applicant arrives in canada and is granted permanent residenceممنون میشم نظرتونو بدونم .مرسی

  22. امیرر
    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۸:۰۳ | #37

    با سلام
    سه تا زمان درباره مدیکال وجود داره ۱- زمان دریافت ایمیل ارسال فرمهای مدیکال ۲- زمان ارسال فرمها توسط پزشک.۳ زمان دریافت مدیکال در پاریس
    اعتبار ویزا یکسال بعد از کدام تاریخ است؟

    • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۳:۵۳ | #38

      هیچکدام . تاریخ صدور گواهی مدیکال از پاریس
      این روزها در این مورد سخت گیر نیستند و مدیکالها را حداقل برای ۶ ماه تمدید می کنند

  23. نهال احمدی
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۸:۲۶ | #39

    با سلام جناب دکتر الان ۵ ماه از زمان ارسال رنگ چشم و قد و کپی پاسپورت و… به سفارت در ورشو می گذرد و ما هنوز پاس ریکوییست نشده ایم. نگران هستم. آیا ممکن است پرونده ما به مشکل خورده باشد و رد شود؟؟

  24. کامران
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۵ | #41

    سلام آقای دکتر
    من ۲۹ آبان۱۳۹۱ نتایج مدیکالم به لندن و اسکجولA لندینگ فی کپی پاسپورتها وآپدیت و عدم سو پیشینه را به ورشو ارسال کرده ام ولی الان با گذشت ۴ ماه از ارسال مدارک هیچ پاسخی نیامده و سایت cic هم هیچ تغییری را در رابطه با فایل من نشان نمی دهد
    آیا این موضوع عای است؟

  25. محسن
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۳:۵۸ | #43

    یک سئوال دیگه اینکه اگه مثلا در دبی از یکی از بانکهای دبی به حساب بانک گارانتی در آنکارا پرداخت بشه و رسید بانکی ارسال بشه مورد قبوله؟

    • ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۴:۳۱ | #44

      نمی دانم
      در مورد پرداختهای خارج از کانادا کاملا بر اساس نوشته سایت آنکارا عمل کنید

  26. محسن
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۸:۱۶ | #45

    سلام جناب مختاری

    من برای فدارال اقدام کردم و دفتر آنکارا مدیکال و پرداخت لندینگ خواسته. میخواستم بدونم شما راهی یا امکاناتی برای پرداخت هزینه لندینگ دارید؟

  27. حميد حضرتي
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۳:۳۲ | #47

    آقای دکتر از برخورد خوب شما و پرسنل دفترتون بی نهایت ممنونم .

  28. حميد حضرتي
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۷ | #48

    جناب برای پسر من (که دانشجوی دولتی است ) از نظام وظیفه و اداره گذر نامه نهایتا ویزای(یا پاسپورت یکبار خروج ۲۰ تا ۳۰ روزه ) ۲۰ تا ۳۰ روزه صادر می کنند آیا سفارت با این نوع پاسپورت به ایشان ویزا می دهد ؟ اگر ویزا داد و در آن مدت پسرم نرفت بعد اخذ ویزا پاسپورت دیگری برای خروج به ایشان میدهند ؟

    • ۷ اسفند ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۱ | #49

      اعتبار پاسپورت با مهلت خروج متفاوت است و از نظر سفارت اعتبار آن مهم است
      قسمت دوم را نفهمیدم

  29. مریم
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۹:۵۶ | #50

    برای ویزای توریستی اقدام کردم. دعوتنامه داشتم. مدارک مربوط به اشتغال به کارم و حساب بانکی و…

  30. مریم
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۸:۲۶ | #51

    سلام. من اول مرداد مدارکمو برای سفارت کانادا DHL کردم ولی هنوز هیچ ایمیلی در خصوص رد یا پذیرفتنم دریافت نکردم، می خواستم بدونم چند ماه طول میکشه تا جواب بدن.با تشکر

  31. حميد حضرتي
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۸ | #53

    ببخشید منظورم این بود که بدون ارسال پاسپورت جید پسرم ویزای ما رو ok می کنند یا نه ؟ (پاسپورت معتبر من (نفر اصلی ) و دو نفر دیگر از اعضای خانواده رو ارسال کردهایم )
    سوال دیگر اینکه میشه ما ۳ نفر ویزا بگیریم بریم کانادا و پسرم که سال دوم دانشگاه دولتی میخونه بعدا بیاد ؟

    • ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۸:۲۹ | #54

      خیر همه ویزاها یک جا صادر می شود و باید ویزای جدید ایشان را بفرستید ضمن اینکه ایشان هم باید تا زمان اعتبار ویزا وارد کانادا شود البته می تواند با شما نباشد و بعدا از شما بیاید ولی باید در زمان اعتبار ویزا باشد

  32. حميد حضرتي
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۳:۱۸ | #55

    سلام

    ما مدیکال و مدارک تکمیلی رو یک ماه و نیم پیش به ورشو ارسال کردیم الان از ورشو رنگ چشم و قد همه اعضای خانواده رو خواستاند (که فرستادیم ) چون پسر من دانشجو بود و پاسپورت expaire شده رو بار آخر ارسال کرده ازش کپی پاسپورت جدید رو هم خواستند به نظر شما بدون ارسال پاسپورت جدید پسرم پاس ما رو صادر مکنند تا مقع مراجه برای پاس کانادا پاسپورت جدید رو براش بدیم یا نه ؟

  33. كاووس-ا
    ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۹:۴۶ | #56

    سلام
    من هفته پیش رنگ چشم و قد را ارسال کردم لطفا بفرمایید تا کی پاس ریکوست ما می آید.
    تشکر

  34. مهدي
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۴:۱۷ | #57

    با سلام مجدد وتشکر از جواب قاطع حضرتعالی.این سوالات بر اساس ابهامات ایجاد شده در برخی از سایت های مربوط به مهاجرت به کانادا بوده است که آگاهانه یا نا آگاهانه اطلاعات غلط می دهند مثل اینکه لازم است عکس بدون پوشش یا با پوشش آزادتر در فرودگاه برای کارت PR گرفته شود واینکه مامور اداره مهاجرت (یا گمرک) قدرت دارد بهر دلیلی که بخواهد مانع ورود به کانادا شود.امثال بنده هم که بیش از ۳ سال انتظار کشیده ایم با هر گونه گفته ای دچار نگرانی می شویم.با تشکر مجدد

  35. مهدي
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۸:۴۳ | #58

    سلام جناب آقای دکتر مختاری: آیا در فردگاه مقصد(پیرسون)سوالات بخصوصی می پرسند وآیا احتمال دارد که فردی را به دلایل خاصی مثلا نوع پوشش وغیره مانع ورود به کانادا شوند وآیا برای کارت PR مجددا عکس گرفته می شود و آیا الزاما برای خانم ها بدون روسری است.باتشکر

    • ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۰:۰۴ | #59

      مگر در قرن نوزدهم وارد یک کشور آفریقایی می خواهید بشوید؟
      نوع پوشش شما به خودتان مربوط است و هیچ الزامی در مورد داشتن یا نداشتن روسری نیست

  36. مهدي
    ۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۰ | #60

    سلام آقای دکتر وبا تشکر از راهنماییهای ارزشمندتان.من امروز ۱۶ ژانویه پاس رکوئیست شدم .آیا باید حتما خودم به انکارا بروم یاشرکتهای مهاجرتی ویا به طرق دیگر هم امکانپذیر است البته با اینهمه انتظار نمی خواهم از روشی که ریسک داشته باشد استفاده کنم لذا لطفا مرا راهنمایی فرمایید . متشکرم.

  37. مهدي رحماني
    ۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۹ | #62

    سلام آقای دکتر وبا تشکر از راهنماییهای ارزشمندتان.من امروز ۱۶ ژانویه پاس رکوئیست شدم .آیا باید حتما خودم به انکارا بروم یاشرکتهای مهاجرتی ویا به طرق دیگر هم امکانپذیر است البته با اینهمه انتظار نمی خواهم از روشی که ریسک داشته باشد استفاده کنم لذا لطفا مرا راهنمایی فرمایید . متشکرم.

  38. نوشین
    ۱۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۳:۱۶ | #63

    راستی ببخشید ایکه میگن ۳۸ شغله ها را میخوان رد کنند درسته و شامل ما هم میشه؟

  39. نوشین
    ۱۴ دی ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۸ | #65

    سلام پیرو صحبت شما که گفتید امودن ویزای ما نزدیک است چون رنگ چشم وقد خواستند تا کی ما باید صبر کنیم آیا میتونیم خودمون بریم آنکارا؟

  40. نوشین
    ۴ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۰۵ | #67

    سلام الان ۱۰ روز است که ما رنگ و قد را دادیم وخبری نشد پس طبق فرمایش شما بعد از ۲۰۱۳ میاد میشه بگید کی کار را سفارت شروع میکنه و کی نظری به ما میکنند مرسی

  41. نوشین
    ۲۶ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۲۳ | #69

    سلام ۲ روز پیش از ما رنگ چشم و قد خواستند میشه گفت بعدش ویزا میاد یا حداقل قبل از سال ۲۰۱۳ ما پاس ریکوئست میشیم یا نه؟

  42. نوشین
    ۱۹ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۲۲ | #71

    سلام ببخشید منظورتان از بقیه چیه؟ از ما یک فرم اسکجوال a و ساپلیمنتاری خواستند که همون ۱۰ روز پیش فرستادیم. با تشکر از وقتی که برای ما میگذارید

برگه نظرات
1 2 1007
دیدگاه ها مسدود است.