بایگانی

بایگانی شهریور

استقبال بیش از حد انتظار و طولانی شدن زمان تماس

۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ۲۳ دیدگاه

دوستان عزیزی که برای برنامه آمریکا ایمیل زده اند و پاسخ مثبت دریافت کرده اند توجه کنند که برقراری تماس با آنها کمی طولانی تر از زمان اعلام شده خواهد بود. استقبال از برنامه از حدانتظار بیشتر بوده و بررسی و تماس به همه درخواستها زمان بیش از آنچه قول داده ایم نیاز دارد.

عذر ما را بپذیرید و صبوری کنید.

آیا پس از لندینگ باید وضعیت ازدواج و طلاق را اطلاع دهم؟

۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ۴۲ دیدگاه

بسیاری از مخاطبان این سایت می دانند که اگر برای دریافت اقامت کانادا اقدام کرده اند موظفند هر گونه تغییر در وضعیت خانوادگی خود را به وزارت مهاجرت کانادا اطلاع دهند که البته به معنی مکاتبه با سفارتخانه ای است که در حال بررسی پرونده مهاجرتی شماست.

 

ID-100120895

 

برخی را تصور آن است که این اداره مهاجرت برای همیشه متولی امور آنان است و باید هر تغییری را بعد از آمدن به کانادا هم به آنها اطلاع بدهند. دوستی پرسیده است من پس از لندینگ در کانادا از همسر خود جدا شده ام و یا بچه دار شده ام،  آیا باید به سفارت کانادا در آنکارا اعلام کنم؟

ادامه ی نوشته

وضعیت متقاضی اصلی و وابستگان پس از لندینگ در کانادا

۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۴ دیدگاه

در این مورد در سایت پارس کانادا نوشته ام

اینجا بخوانید 

 

44342sgmqa77vvd

رستوران ایرانی در خیابان استقلال استانبول: تجربه ای متفاوت

۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۲۱ دیدگاه

هنوز استانبولم و به زودی راهی دیار فرانسویان آمریکای شمالی می شوم.

دیروز تجربه ای خوب از حضور در یک رستوران ایرانی تازه تاسیس در استانبول داشتم. با صاحب خوش ذوق  خونگرم آن حمید خان هم گپ مفصلی زدیم. اگر کذارتان استانبول افتاد حتما برای یک غذای خوب ایرانی سری به آنجا بزنید. صفحه فیسبوک آنها را لایک کنید.

 

resto2

resto4

 

ادامه ی نوشته

کارگاههای آموزشی آشنایی با امور مالی و بانکی برای تازه واردان

۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱ دیدگاه

به اطلاع می رساند که شرکت کنپارس با همکاری بانک رویال کانادا کارگاههای آموزشی رایگان اشنایی با امور مالی و بانکی در مرکز شهر مونترآل برگزار می کند. اولین نوبت این کارگاه ها روز چهارشنبه ۲۴ سپتامبر برگزار می شود. از آنجا که ظرفیت این کارگاه تنها ۵۰ نفر است از علاقمندان دعوت می شود در اولین فرصت با ارسال ایمیل به نشانی o.zohourian@parscanada.com برای شرکت در آن ثبت نام کنند.

 

rbc

علاوه بر این، کارگاه دیگری مخصوص سرمایه گذاران با ظرفیت تنها ۱۲ نفر در میانه ماه اکتبر برگزار خواهد شد که اطلاعات بیشتر در این مورد در سایت منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

پاسخ به چند سوال: طلاق بعد از مهاجرت

۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ۴۶ دیدگاه

سوال:

من موکل شما بودم در ایران (کنپارس)، الان چندماهه که مونترال هستم. میخواستم از زحمات شما و کادر دفترتون درایران تشکر کنم.
درضمن یه سوالی داشتم که مشکل دوستم هست و گفتم با شما مشورت کنم.
ایشون از طریق اسکیل ورکر به همراه خانومشون برای کبک اقدام کردند.الان حدودسه ماه و نیمه که مونترال هستند.مین پرونده دوست من بودند. و هردو کارت پی آرشون رو گرفتند.
سوالشون اینه که اگر بخوان برای طلاق توافقی اقدام کنند پروسه به چه صورت هست؟ فقط رفتن به کنسولگری ایران و ثبت طلاق کفایت میکنه؟ و یا باید در کانادا هم ثبت بشه؟ 
میخواستند بدونن این قانون برای کسانی که سیتی زن کانادا نیستند و فقط کارت پی آر دارند هم صادقه؟ 
ویه سوال مهم هم اینکه بعد از طلاق  برای خانومش مشکلی برای اقامت در کانادا پیش نمیاد؟ 
بسیار ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

و اما پاسخ به این سوالات:

ادامه ی نوشته

برنامه ای ویژه و خاص با ظرفیت محدود تنها برای یک ماه

۹ شهریور ۱۳۹۳ ۲۰ دیدگاه

به اطلاع علاقمندان می رساند که با هماهنگیهای انجام شده امکان اعزام نیروی کار به ایالات متحده آمریکا به صورت محدود فراهم شده است. این برنامه کنپارس تنها برای یک ماه از روز دوشنبه اول سپتامبر ۲۰۱۴ تا پایان ماه سپتامبر باز است و تنها صد متقاضی امکان عقد قرارداد با کنپارس دارند و این به این معناست که هر زمان صد متقاضی قرارداد بستند برنامه از سوی کنپارس بسته می شود هر چند هنوز به پایان ماه سپتامبر نرسیده باشیم.

ادامه مطلب

سفر کاری به استانبول

۷ شهریور ۱۳۹۳ ۲ دیدگاه

از امروز به مدت دو هفته در سفر کاری هستم و مشغول کمک به دوستان سرمایه گذاری کبک که برای مصاحبه به آن سامان دعوت شده اند. چند روزی از کامنتها و ایمیلهای دوستان عقب مانده ام ولی در روز آغازین سفر زمانی را برای پاسخ به همه آنها در نظر گرفته ام. پیشاپیش عذر مرا بپذیرید

Categories: دسته‌بندی نشده Tags: