بایگانی

بایگانی تیر

جیسن کنی بالاخره رفت

۲۴ تیر ۱۳۹۲ ۳۸ دیدگاه

جیسن کنی از وزارت مهاجرت رفت. آقای مک کی وزیر دفاع هم با کابینه خداحافظی کرد. همسر وزیر دفاع خانم نازنین افشین جم نقش بزرگی در تشدید سیاستهای ضد ایرانی دولت داشت.

اینجا جزییات را بخوانید 

 

 

دریافت تعداد زیادی وقت مصاحبه کبک

۱۸ تیر ۱۳۹۲ ۵۴ دیدگاه

بعد از توقف چند هفته ای در ارسال وقت مصاحبه از سوی کبک تعدادی ظرف دیروز و امروز صادر سده است که به متقاضیان اطلاع داده می شود.

این پاسخی است به برخی نگرانی ها که در میان متقاضیان به دلیل توقف مصاحبه ها ایجاد شده بود.

دوستان عزیزی که کامنت گذاشته اند هم به زودی پوزش بنده را بپذیرند پاسخ خواهم داد می دانم بیش از ۷۰ پیام را پاسخ نداده ام.

Categories: نیروی متخصص کبک Tags:

طوفان شدید در تورنتو از دو ساعت پیش و اشاره ای به حادثه آتش سوزی کبک

۱۸ تیر ۱۳۹۲ ۳ دیدگاه
از تورنتو خبر می رسد که در اثر طوفان شدید حدود دو ساعت پیش برق نقاط زیادی از تورنتو، ریچموندهیل و مارکام و خیلی مناطق دیگر تورنتو قطع شده است.
گفته می شود یکی از بندهای مهم سد تورنتو شکسته و در داون تاون تورنتو سیل آمده است.
خوشبختانه مونترآل امن و امان است هر چند هنوز آتش سوزی قطار سوختی که در شهر Lac Megantic  از ریل خارج شده مهار نشده و بیش از ۶۰ نفر از بین رفته اند. این حادثه البته با مونترآل ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
در مورد این حادثه اینجا بخوانید.

پیک کنپارس به آنکارا می رود: سرویس پیک آپ ویزا – مهلت تحویل مدارک ۲۹ تیرماه

۱۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۰ دیدگاه

خبر اینکه پیک کنپارس برای دریافت ویزای شما راهی آنکاراست. اگر مایلید از این سرویس استفاده کنید تا پایان وقت اداری روز ۲۹ تیر ماه فرصت داری به دفتر ما در تهران مراجعه کنید. ۲۲۰۱۵۰۸۴

پاسخ به سوالی متداول: آیا باید همه اعضای خانواده با هم وارد کانادا بشوند

۱۴ تیر ۱۳۹۲ ۳۴ دیدگاه

سوال شده است:

ما از طریق از طریق نیروی متخصص کبک برای مهاجرت اقدام کردیم.میخواستم بپرسم که آیا در اولین ورود همه اعضای خانواده باید حضور داشته باشند یا اینکه امکانش هست که نفر اصلی پرونده بیاید و بقیه چند ماه بعد بیایند؟
پاسخ:
بله ممکن است
متقاضی اصلی می تواند به تنهایی وارد شود و دیگر اعضای خانواده هم می توانند جدا و یا با هم به کانادا وارد شوند به شرط اینکه ویزای ورود هنوز معتبر باشد.

یک پتیشن آنلاین دیگر برای سرعت دادن به مصاحبه های کبک

۱۴ تیر ۱۳۹۲ ۶ دیدگاه

دوستانی یک نامه سرگشاده آنلاین (پتیشن) به وزیر مهاجرت کبک برای سرعت بخشیدن به روند مصاحبه های کبک نوشته اند که می توانید اینجا امضا کنید البته به دقت کافی تهیه نشده است ولی پیام را می رساند.

 

در ضمن یادآوری می کنم که پتیشن دیگر خطاب به وزیر امور خارجه و وزیر مهاجرت را هم فراموش نکنید. آنرا هم دوستانی تهیه کرده اند و می توانید اینجا امضا کنید

سبویی بشکند …….. جهان گردد به کام کاسه …..

۱۲ تیر ۱۳۹۲ ۳۱ دیدگاه

مطلع شدم که به دنبال مشکل اداری پیش آمده برای مشاورین مهاجرت ایرانی در کبک و برای بنده البته به شکلی غیر منصفانه و متفاوت عده ای را فرصت این پدید آمده است که از آب گل آلود ماهی صید کنند و  تا توانسته اند به خصوص در سایتهای اجتماعی تهمت زده و شایعه ساخته و به عقده گشایی مشغول بوده اند.

طرفه اینکه برخی از این افراد برای جامعه متقاضیان مهاجرت آنقدرها هم ناشناخته نیستند. یکی از آنها آقای پ الف است که این روزها بسیار پر تلاش ظاهر شده است. او  را دست کم اصفهانی ها خوب می شناسند. حقیقت اینکه از شنیدن نام ایشان به عنوان سردمدار پراکندن تهمت و افترا و شایعه سازی به خود بالیدم و بسیار خرسند شدم. همانگونه که داشتن دوستانی منصف, فرهیخته و قدردان موجب افتخار است داشتن دشمنانی بدنام و با سابقه کلاهبرداری و جعل و …. موجب سرافرازی است.

آقای پ الف مباشر اعظم یکی از دو شرکت مهاجرتی بزرگ کلاهبرداری بود که تا دو سال پیش صدها نفر از متقاضیان اصفهانی را قربانی سودجویی خود کرده بودند و با تهیه پرونده های کاملا جعلی تعداد بیشماری را به زحمت انداختند, سهل است, آبرویی برای ایرانیان و به خصوص ما اصفهانیها باقی نگذاشتند. آش آنقدر شور بود که برای ماهها مصاحبه های کبک معلق شد و افسرانی مامور بررسی قضایا در اصفهان شدند. هنوز هم اگر در پرونده شما اشاره ای به اصفهان باشد مدرک تحصیلی شما را برای بررسی نگه می دارند. اینها هم از لطف این گروه کلاهبردار بود که آقای الف افتخار عضویت آنرا داشتند و پس از فراری شدن رییس به رفع و رجوع کردن امور مشغول شد و خود نیز کلاهی از آن نمد بر سر نهاد.

برای خواندن داستان این وقایع لیست مطالب و مقالات آن زمان را در پارس کانادا و وبلاگ در پی آورده ام:

ادامه ی نوشته

داستان هولوکاست ۱۹۱۷ در ایران به دست انگلیسیها

۱۲ تیر ۱۳۹۲ ۳ دیدگاه

این روزها مطلبی خواندم در مورد آنچه انگلیسیها در جریان جنگ جهانی اول بر سر مردم ایران آوردند. ایجاد قحطی مصنوعی که منجر به مرگ  ۹ تا ۱۱ میلیون ایرانی شده است. به گونه ای که جمعیت ایران نصف شده است و به عدد سال ۱۹۰۰ بازگشته است. انگلیسیها همه غلات موجود را با قیمت بالا خریده اند و مانع از واردات غلات از کشورهای همسایه و نیز آمریکا شده اند.

این سیاست انگلیسی البته تنها در ایران بکار گرفته نشده و انگلیسیها آنرا در هند چین و حتی ایرلند اجرا کرده اند.

آقای دکتر محمد قلی مجد کتابی را در این زمینه به انگلیسی به نام  The Great Famine and Genocide in Persia, 1917-1919  سالها پیش نوشته است که به نظرم مهمترین کتاب نوشته شده در این زمینه است. در مورد این کتاب اینجا بخوانید.

مصاحبه جالبی هم با ایشان در یوتیوب هست که اینجا ببینید.

نامه سرگشاده اعتراضی به وزیر مهاجرت و وزیر خارجه کانادا: اگر مایلید امضا کنید

نخست اینکه می دانم پاسخ بسیاری از کامنتها را نداده ام در این چند روزی که از مسافرت آمده ام بیش از صد کامنت منتظر است که یکی دو روزه پاسخ می دهم.

دوستی لینکی به یک نامه سرگشاده آنلاین برایم فرستاده که خطاب به وزیر خارجه و نیز وزیر مهاجرت کانادا در مورد اعمال تبعیض سیستماتیک در مورد ایرانیان است. به تعبیری به فاصله حرف و عمل آنها اشاره و اعتراض شده است. این نامه در کنترل ما نیست ولی شاید بد نباشد امضا کنیم هر چند این توصیه لزوما به معنی تایید همه مفاد آن نیست ولی از جهت عملکرد این دو وزیر سخن به درستی رفته است.

به اندازه کافی امضا بگیرد پتانسیل آنرا دارد که توجه مطبوعات را جلب کند.

Kenney, Baird, Please let your words Be a Reflection of Your Actions

این هم لینک نامه سرگشاده

 

برای امضا اینجا کلیک کنید. 

اعزام پیک کنپارس به آنکارا – مهلت تحویل مدارک پایان روز ۸ تیر

خبر رسید که پیک کنپارس به زودی راهی آنکاراست. دوستانی که مایلند از خدمات پیک آپ ویزا استفاده کنند تا پایان وقت اداری روز ۸ تیر با دفتر ما تماس بگیرند. ۲۲۰۲۵۰۸۴