بایگانی

بایگانی آبان

پیک کنپارس هفته آینده به آنکارا می رود. مهلت مراجعه: ۲ آذر ۱۳۹۱

۲۸ آبان ۱۳۹۱ ۶۰ دیدگاه

به اطلاع دوستان می رساند که پیک کنپارس روز دوشنبه هفته آینده به منظور مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه به آنکارا می رود.

دوستان می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه  دوم آذر ماه ۱۳۹۱ برای استفاده از خدمات پیک کنپارس به دفتر ما در تهران مراجعه کنند.

برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۲۲۰۲۵۰۸۴ تماس بگیرید.

این هم عکسی از یک اتومبیل قدیمی و زیبا در مونترآل

۲۲ آبان ۱۳۹۱ ۳۲ دیدگاه

اگر علاقمند به اتومبیلهای قدیمی هستید حتما از این یکی خوشتان خواهد آمد. یک بنز دیزل ۱۹۷۵ در یک روز زیبای پاییزی؛ در خیابان شربروک مونترآل؛ در نزدیکی دفتر کنپارس و البته به طور شگفت انگیزی تر و تمیز

آماری در مورد وضعیت شاکیان ۳۸ رشته ای

۱۹ آبان ۱۳۹۱ ۸۹ دیدگاه

چندی پیش قول داده بودم آماری را در مورد شاکیان اعلام کنم که امروز فرصت اینکار دست داد:

 

از مجموع ۲۷۰ نفری که از سوی اداره مهاجرت به عنوان قبول شدگان لیست شاکیان اعلام شده بودند تا امروز ۵۱ نفر مدیکال و یا ویزا  دریافت کرده اند.

باراک اوباما برنده شد

۱۷ آبان ۱۳۹۱ ۲ دیدگاه
Categories: دسته‌بندی نشده Tags:

پراید درمونترآل

۱۲ آبان ۱۳۹۱ ۱۸ دیدگاه

این عکس را دیروز در راه برگشت به خانه گرفتم.

همان پراید خودمان است که در ایران به دلیل ایمنی پایین آن و تلفات زیاد در تصادفات ارابه مرگ هم نامیده می شود. اینکه چقدر این وضعیت به رانندگی بد ما بر می گردد و چقدر پراید مقصر است را نمی دانم ولی می دانم که برخی از رانندگان ما با ایمن ترین اتومبیلها هم برای جان دیگران خطرسازند هر چند خود سالم بمانند. رعایت قانون در خیابانهای ایران به جک با مزه ای تبدیل شده و گاه نقض قانون یک هنجار پذیرفته شده است. این را دوستانی که برای دیدن عزیزان از خارج به ایران می روند و خدای نکرده قصد رانندگی دارند بهتر متوجه می شوند.

اما این خودرو اگرچه همان پراید ماست ولی نامش پراید نیست و  در واقع FORD FIESTA است. این ماشین از تولیدات دهه ۸۰ کارخانه فورد آمریکاست که  آن را به شرکت کره ای KIA فروخته اند و این کارخانه کره ای هم بعدها آنرا به ایران داده است. می گویند البته در آستانه ورشکستگی ما به دادشان رسیده ایم اما چقدر درست است این داستان نمی دانم. ادامه ی نوشته

نشست سالانه ICCRC در مونترآل برگزار شد

۱۲ آبان ۱۳۹۱ ۹ دیدگاه

روز چهارشنبه یا همان روز هالوین  از ساعت ۱۲ تا حدود ۴ بعد از ظهر در هتل ماریوت فرودگاه مونترآل نشست سالانه و یا همان Annual Meeting سازمان متبوع ICCRC برگزار شد.

بعد از ظهر خوبی بود و گپی با برخی از همکاران زدیم.

ادامه ی نوشته

دعوت به مصاحبه همسر یک موکل از سوی سفارت کانادا در آنکارا

۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۷۳ دیدگاه

امروز پدیده جدیدی رخ داد. همسر یکی از موکلین متقاضی نیروی متخصص فدرال  برای مصاحبه به آنکارا دعوت شده است. هنوز روشن نیست که این رویه جدیدی است که در پیش گرفته اند و یا تنها یک مورد استثنایی بوده است. روزهای آینده روشن خواهد کرد.

باز هم امروز پس از مدتی ایستایی مدیکال برای متقاضیان ۳۸ گانه دریافت شد که امیدوارم این روند ادامه یابد و سرعت بیشتری هم بگیرد.

طوفان در مونترآل شدید نبود

۱۰ آبان ۱۳۹۱ Comments off

دوستانی در مورد طوفان در مونترآل پرسیده بودند. خبر چندانی نبود باد شدیدی می وزید ولی خرابی در مونترآل بار نیاورده است البته تعدادی درخت شکسته است و بخشهایی نیز بی برق شده بودند.

روز بعد یعنی دیروز اما هوا به طور خیره کننده ای خوب بود بسیار لطیف و حدود ۱۵ درجه بالای صفر این هم عکسش که سیاه و سفید گرفته شده

 

پاییز زیبای مونترآل: جشنواره رنگها

۶ آبان ۱۳۹۱ ۱۲ دیدگاه

پاییز مونترآل کوتاه است ولی زیبایی خیره کننده ای دارد عکس زیر را دیروز صبح در راه رفتن به شرکت گرفته ام

پیک کنپارس روز ۱۴ آبان به آنکارا می رود

۳ آبان ۱۳۹۱ ۳۹ دیدگاه

از تهران خبر رسید که پیک کنپارس روز ۱۴ آبان برای بردن مدارک به سفارت کانادا به آنکارا می رود. دوستان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ آبان به دفتر تهران مراجعه کنند. تلفن ۲۲۰۲۵۰۸۴

لازم به یادآوری است که پیش از این تاریخ ۱۵ آبان اعلام شده بود که به دلایلی این سفر یک روز زودتر انجام می شود و به دلیل تعطیلی روز ۱۳ آبان تنها تا پایان روز ۱۱ آبان امکان مراجعه به دفتر وجود دارد.