بایگانی

بایگانی شهریور

یک چلوکباب خوب در رستوران یاس مونترآل

۳۱ شهریور ۱۳۹۱ ۳۳ دیدگاه

دیروز سه ساعت پس از نیمروز فرصتی شد که دفتر را به قصد خوردن نهار ترک کنم.

از بخت خوب ما در این شهر که تعداد ایرانیان رو به فزونی است رستوران خوب کم نیست اما برخی از آنها بهترند و هریک را برای خوردن غذایی خاص می توان معرفی کرد. ندای درون طلب چلوکباب برگ می کرد و من نیز بر آن شدم که دست کم برای یک بار هم که شده این ندا را بشنوم و به آن پاسخ مثبت دهم البته اشاره کنم که موضوع چلوکباب و خوشمزگی آن اصلا انگیزه مهمی برای این پاسخ مثبت نبوده و نیست!!!!

برای چلوکباب برگ من رستوران یاس را می پسندم هر چند دیگر غذاهای آنها هم خوردنی و دلچسب است اما برگشان چیز دیگری است.

ادامه ی نوشته

بانک TD دست بردار نیست. ایرانیان به آن اعتماد نکنند

۳۱ شهریور ۱۳۹۱ ۴ دیدگاه

باز هم خبرهایی دریافت شد از بسته شدن حساب تعداد دیگری از ایرانیان در بانک تی دی. تو گویی این بانک بر این رویه تبعیض آمیز و غیر انسانی اصرار دارد. این نوشته کوتاه را برای آن نوشتم که به دوستان هموطن توصیه کنم در بانک تی دی به هیچ وجه حساب باز نکنند و اگر دارند هم ببندند و به بانک دیگری بروند.

 

در مورد وضعیت شاکیان لیست ۳۸ گانه

۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱۳ دیدگاه

در مورد پرونده شاکیان پذیرفته شده لیست ۳۸ گانه مطلبی در سایت کنپارس نوشته ام که اینجا بخوانید. توصیه این است که پرونده های خود را آپدیت کنید.

پیک کنپارس دوشنبه ۲۷ شهریور ماه به آنکارا می رود (نوبت بعدی دوشنبه ۱۷ مهرماه)

۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ۶۰ دیدگاه

به اطلاع دوستان می رسانم که پیک کنپارس روز دوشنبه برای مراجعه به سفارت به آنکارا می رود. تنها تا پایان وقت اداری روز یکشنبه می توانید با مراجعه به دفتر از این فرصت استفاده کنید.

مرخصی وبلاگ تمام شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۱ ۳۸ دیدگاه

خوشحالم که باز امکان نوشتن در وبلاگ برایم فراهم شد.  به دنبال اعلام مرخصی وبلاگ برخی دوستان را تصور بر این بود که به تعطیلات رفته ام. نه متاسفانه چنین نبود و درگیر پروژه ای عقب مانده بودم که باید تمام می شد ضمن اینکه امکان فاصله گرفتن از کار هم نبود از اینرو چاره در آن بود که برای مدتی از فضای وب خارج شوم و بر روی کار متمرکز باشم در این میان برای همراهی مصاحبه برخی دوستان هم سفری به پاریس داشتم که از فشار بسیار زیاد کار در آن سامان که بگذریم چند روزی فرصت استراحت ایجاد کرد.

در این دوره نبودن چندین اتفاق افتاد که یکی یکی و به تدریج درباره آنها خواهم نوشت. نامه ای که قرار بود برای دوستان کبکی منتظر در مرحاه فدرال بفرستیم را فرستادیم. در مورد بیمه تامین اجتماعی هم که کبک  به نامه اعتراضی ما در مورد رد سوابق کاری بدون بیمه  پاسخ داده است.

از امور مهاجرتی گذشته یکی از اتفاقات هم انتخابات کبک بود که آقای بسطامی گزارشی در مورد آن در سایت کنپارس منتشر کرده اند و می توانید اینجا بخوانید. آن گزارش را با ارایه دو عکس از روز انتخابات در حوزه شهر ما تکمیل می کنم. من در منطقه ای که انگلیسی زبانها بیشتر هستند زندگی می کنم و برنده شدن خانم James از حزب لیبرال قطعی بود ولی این بار انگلیسی زبانهای شهر ما از ترس اینکه نکند حزب کبکی به اکثریت برسد با انگیزه بالایی در انتخابات شرکت کردند و نتیجه هم این بود که خانم سیاه پوست لیبرال شهر ما با رای بسیار بالایی انتخاب شد.

این هم عکسهای حوزه رای گیری و خیل منتظران برای رای دادن در ساعتهای پایانی روز  انتخابات:

ادامه ی نوشته

پیک کنپارس دوشنبه ششم شهریور ماه به آنکارا می رود

۱ شهریور ۱۳۹۱ ۳۵ دیدگاه

به اطلاع دوستان می رساند که پیک کنپارس دوشنبه ششم شهریور ماه برای مراجعه  به سفارت کانادا در ترکیه؛ به آنکارا می رود.

همانگونه که قبلا اعلام کردیم سفارت از صدور ویزا بدون داشتن نامه درخواست پاسپورت یا همان پاس ریکوست معذور است بنابراین تنها افرادی که نامه درخواست ارسال پاسپورت دریافت کرده اند می توانند پاسپورت خود را تا روز یکشنبه به دفتر ما در تهران تحویل دهند. تلفن: ۲۲۰۲۵۰۸۴