بایگانی

بایگانی مرداد

تغییر در سیاست پاسخگویی به سوالات در این وبلاگ

۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰۵ دیدگاه

از آنجا که

۱- پاسخ به همه سوالات وقت زیادی را از من می گیرد

۲- از سوی برخی دوستان کم لطفی می شود و تعداد زیادی سوال جزیی مرتبط با محتوای پرونده آنها مطرح می شود و گاه کار به نوعی تکمیل فرم می کشد.

تصمیم گرفتم محدودیتهایی در این رابطه اعمال کنم و تغییراتی را در مورد چگونگی طرح سوالات در این وبلاگ داده ام که اینجا می خوانید.

از این پس پاسخگویی موکلین مانند گذشته بدون محدودیت است هر چند توصیه می کنم ایمیل بزنند. در مورد غیر موکلین تنها به سوالات کلی مفید برای عموم پاسخ داده خواهد شد و از پاسخ به سوالات جزیی مربوط به پرونده یک فرد که نیازمند صرف وقت برای پاسخ دقیق و یا بررسی خاص است معذورم. به عبارت دیگر وظیفه مشاور و یا وکیل غیر موکلین خود را به عهده نخواهم گرفت. ادامه ی نوشته

تغییرات انقلابی در برنامه نیروی متخصص فدرال برای اجرا از ژانویه ۲۰۱۳

۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ۴۲ دیدگاه

جزییات را در سایت کنپارس و در این نشانی بخوانید.

 

ایران ما در سوگ هموطنان آذری است؛ ما را در غم خود شریک بدانید

۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۲۲ دیدگاه

سفارت کانادا بدون داشتن نامه درخواست پاسپورت ویزا نمی دهد

۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ۳۰ دیدگاه

خبری را در سایت کنپارس کار کرده ام که به متقاضیان اقامت دایمی مربوط می شود که مدیکال خود را انجام داده اند و منتظر ویزا هستند. مطلب را اینجا بخوانید.

حداقل ۶ مورد مدیکال برای متقاضیان نیروی متخصص فدرال گروه ۳۸ رشته ایها دریافت شد

۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ۸۱ دیدگاه

هنوز در مسافرتم و قرار نیست بنویسم اما دوستان زیادی در این مورد منتظر خبر بودند.

اگر صفحه نامه های کنپارس را چک کنید می بینید که ۶ مورد مدیکال در سه روز آخر هفته گذشته دریافت شد امیدوارم هفته آینده و هفته های بعد این روند ادامه داشته باشد.

پیک کنپارس دوشنبه ۱۶ مرداد به آنکارا می رود

۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ۴۳ دیدگاه

دوستانی که تمایل دارند پاسپورت خود را برای دریافت ویزا به آنکار بفرستند توجه کنند که نوبت بعدی اعزام پیک کنپارس دوشنبه ۱۶ مرادماه است و لازم است این دوستان تا روز یکشنبه در این مورد اقدام کرده و به دفتر ما در تهران مراجعه کنند.

 

Categories: اخبار کنپارس Tags:

تغییر کوچک در نشانی کنپارس در مونترآل

۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ۳ دیدگاه

برای اطلاع دوستان اعلام می کنم که دفتر کنپارس در مونترآل در همان نشانی پیشین ولی در طبقه هشتم همان ساختمان آپارتمان شماره ۸۶۰ انتقال یافته است.

بنابراین نشانی کامل ما از این پس به شرح زیر است:

Canpars Immigration Services Inc.

۱۹۸۰ Sherbrooke west, 8th Floor, Suite 860

Montreal, QC, Canada, H3H1E8

Categories: اخبار کنپارس Tags:

وبلاگ در ماه آگوست به مرخصی می رود

۷ مرداد ۱۳۹۱ ۳۱ دیدگاه

برای یک سفر کاری چند روزه به پاریس آمده ام . حجم کارم در این سفر بسیار زیاد است و بعید می دانم فرصت نوشتن داشته باشم. از سوی دیگر تصمیم گرفته ام برای رسیدگی به چند کار عقب مانده ضروری ماه آگوست را به وبلاگ و سایت مرخصی بدهم بنابراین در این ماه تنها در صورت نیاز فوری دست به قلم که نه دست به کی بورد خواهم شد.

به کامنتها هم امکان رسیدگی نخواهم داشت بنابراین اگر سوال فوری دارید ایمیل بزنید و همکاران و مشاوران مجموعه پاسخ شما را خواهند داد. از ابتدای سپتامبر تازه نفس در خدمت خواهم بود البته بی حرف پیش ……………. اگر زنده باشم.

تا پایان روز ۳۱ جولای همه کامنتها را پاسخ خواهم داد و بعد از آن اگر کامنت گذاشتید یک ماه بعد انتظار پاسخ داشته باشید.

آیا برایم بد نمی شود؟

۶ مرداد ۱۳۹۱ ۲۳ دیدگاه

این جمله ای است که برای من بسیار آشناست. سال گذشته در جریان اعتراض به رویه اداره مهاجرت در بی توجهی به پرونده های لیست ۳۸ گانه با یک حقیقت روبرو شدم. حقیقتی که باورش سخت است. بسیاری از ما ایرانیان بیش از حد محافظه کار و ترسو هستیم تا آنجا که با این روش گاه مطالبه حقوق خود را وا می نهیم. ده ها نفر از کسانی که می خواستند در شکایت شرکت کنند می پرسیدند:

اگر اعتراض کنیم برایمان بد نمی شود؟

آن زمان این سوالات را به این حساب گذاشتیم که این نگرانی حاصل تبلیغات منفی برخی از همکاران ما است که با ارسال ایمیل به مشتریان خود آنها را از عاقبت همراهی با ما می ترساندند. در این مورد و روش مورد عمل این دوستان اینجا صحبت کرده ام.

چندی پیش اما به دنبال طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده های کبک در آنکارا پیشنهاد کردم که با دولت کبک برای فشار به دولت فدرال وارد گفتگو شویم و اعلام کردم که می توانم  مشخصات دوستانی را هم که مدتهاست منتظرند اعلام کنم. این بار تبلیغات منفی هم تا آنجا که من می دانم در کار نبود اما باز هم تلفنها و ایمیلهایی را دریافت کردم که از عواقب طرح شدن نامشان نگران بودند و می گفتند اگر نام ما را هم در نامه بیاورید برایمان بد نمی شود!!!!!!! ادامه ی نوشته