بایگانی

بایگانی تیر

بررسی پرونده های مانده سرمایه گذاری کبک در آنکارا شروع شده است

۳۰ تیر ۱۳۹۱ ۹۹ دیدگاه

امروز صبح یک خبر خوب رسید و آن اینکه بعد از مدتها بی خبری تعدادی از پرونده های سرمایه گذاری کبک ما که در مرحله فدرال در سفارت کانادا در دمشق منتظر بودند و بعد از تعطیلی آن سفارت به آنکارا منتقل شدند نامه آپدیت دریافت کرده اند که به معنی شروع رسیدگی جدی به آنهاست.

در مورد کارت PR به خصوص آنانکه در ۵ سال دوم هستند

۲۷ تیر ۱۳۹۱ ۷۰ دیدگاه

مقاله ای را در سایت کنپارس در این خصوص نوشته ام به خصوص آن قسمت که مربوط به کارت دوم است مهم است

اینجا بخوانید

تاخیر پرونده های کبک در مرحله فدرال

۲۴ تیر ۱۳۹۱ ۸۵ دیدگاه

در این مورد امروز مقاله ای در سایت نوشته ام اینجا بخوانید

اقدام غیر اخلاقی بانک TD و لزوم برخورد فعال جامعه ایرانی: ما ایرانیان TD را تحریم می کنیم

۲۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۳ دیدگاه

خانم ب یک ایرانی بازنشسته مقیم کانادا که چند سالی است در کانادا زندگی می کند دیروز هراسان به دیدار من آمد. او نگران بود و نامه ای در دست داشت که بانک TD به او گفته بود حساب وی بسته می شود و او باید مبلغ موجودی خود را به بانک دیگری منتقل کند او رقم قابل توجهی حاصل فروش منزل خود در ایران را در حساب داشت که قبل از برقراری قانون تحریم احمقانه کانادا علیه ایران به حساب او آمده بود. به او دلداری دادم و گفتم که کار TD غیر قانونی است و چنین حقی نداشته اند. از سوی دیگر به دوستی که در بانک RBC داشتم تماس گرفتم و آنها برای باز کردن حساب برای ایشان بسیار استقبال کردند.

جامعه ایرانی کانادا تاکنون واکنش خوبی به این موضوع داشته است و به همت کنگره ایرانیان کانادا موضوع رسانه ای شده است و در رادیو و تلویزیون در مورد آن بسیار گفته می شود. به نظر من تا اینجای کار TD باخته است چرا که حتی دولت هارپر هم عمل آنان را تایید نکرده است. افکار عمومی علیه TD  است و غیر ایرانیان نیز به فکر افتاده اند که این چگونه بانکی است که نمی توان روی آن حساب کرد. ادامه ی نوشته

یک خبر در مورد تحولات مثبت در آنکارا

۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۸۸ دیدگاه

از منبع قابل اعتمادی خبر رسید که سفارت کانادا در آنکارا سرگرم تجهیز محل دیگری برای استفاده اداری در همان نزدیکی سفارت است و بیشتر کارمندان سفارت کانادا در دمشق نیز در حال استقرار در آنکارا هستند. قرار است تا اول سپتامبر محل جدید آغاز به کار کند و با تمرکز بر پرونده های انتقالی از دمشق؛ رسیدگی به این گروه از پرونده ها سرعت یابد.

ادامه ی نوشته

بر اساس اعلام دادگاه: همه پرونده های حاضر در شکایت علیه وزیر تعیین تکلیف شدند

گزارشی را در سایت کنپارس منتشر کرده ام که می توانید اینجا بخوانید.

 

امکان ارسال پاسپورت به آنکارا

۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۸۴ دیدگاه

امروز مطلع شدم در دفتر ما در تهران امکانی ایجاد شده است برای افرادی که ویزای آنها در آنکارا آماده است و باید پاسپورت خود را به سفارت برای دریافت ویزا تحویل دهند. می توانید پاسپورت خود و نامه پاس ریکویست را به دفتر ما تحویل دهید تا در مقابل هزینه معقولی از طرف شما به سفارت در آنکارا مراجعه شود.

در ضمن دوستانی که کامنت گذاشته اند مطلع باشند که کامنتها را به نوبت پاسخ می دهم و این روزها بیش از یک ساعت نمی توان در وبلاگ صرف کنم. ولی حتما پاسخ می دهم

 

Categories: اخبار کنپارس Tags:

کبک نیز پرونده جدید کارآفرینی؛ سرمایه گذاری و خود اشتغالی نمی پذیرد

۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۶۳ دیدگاه

دیروز دولت کبک اعلام کرد که تا مارس ۲۰۱۳ در برنامه های کارآفرینی؛ سرمایه گذاری و خوداشتغالی پرونده جدید نمی پذیرد. اخبار تکمیلی تا ساعاتی دیگر در سایت کنپارس

برنامه نیروی متخصص کبک برای رشته های ۶ امتیازی و بالاتر همچنان باز است.

 

برنامه نیروی متخصص فدرال تا پایان سال میلادی بسته می ماند

خبر دلچسبی نیست.

لیست مشاغل تجدید نمی شود و برنامه نیروی متخصص فدرال و نیز سرمایه گذاری فدرال تا پایان سال بسته می ماند و متقاضی جدید نمی پذیرد.

مطلب را اینجا در سایت کنپارس ببینید

بازگشت از سفری کوتاه و …. شمارش معکوس در مورد لیست فدرال

چند روزی را در سفر بودم و امکان پاسخگویی به کامنتها را نداشتم. ۱۸۰ کامنت بی پاسخ که تا جمعه پاسخ خواهم داد. در ضمن صفحه نامه ها را هم در سایت کنپارس به روز کردم.

از شکیبایی شما خرسندم

در ضمن اول جولای نزدیک است و شانس تجدید لیست فدرال کم نیست در سالهای گذشته همین ۲۶ جون (یعنی دو روز پیش) تکلیف لیست روشن می شد و امسال از این تاریخ رد شدیم. البته ممکن است تا پایان روز جمعه خبری بشود و اگر نشود یعنی اینکه لیست سال گذشته تجدید می شود و ظرفیتها برای هر رشته ۵۰۰ پرونده باز می شود. اگر در این لیست شرایط اقدام دارید آماده باشید. دفتر ما در تهران از دو هفته پیش در این زمینه خدمات می دهد.

یادداشت بعدی همین وبلاگ را بخوانید. متاسفانه خبری شد و لیست تجدید نمی شود